AJUTOR! depistare scurtcircuit, intre martorul "lacat" din plafon si pozitiile Dr.
![]() ![]() ![]() |
AJUTOR! depistare scurtcircuit, intre martorul "lacat" din plafon si pozitiile Dr.
Foxer |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
Vali63 |
![]()
Post
#2
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
nu ai cumva legatura la firul de minus (masa) imperfecta la lampi ?
|
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
Foxer |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Te referi la lampile de pozitie?
Nu pot spune ca m-am uitat foarte atent la mufe (fata sau spate), dar cert este ca problema se manifesta si cu toate mufele scoase de la farul si stopul de pe dreapta; in momentul in care aprind pozitiile. La beculetul "lacat" din plafon nu am umblat inca. Sincer nu prea stiu ce sa cred despre varianta cu legatura imperfecta la masa pozitiilor, pt ca e cale cam lunga de acolo pana la martorul de inchidere centralizata... Si totusi, anul trecut atunci cand puneam frana, se misca stergatorul spate si se aprindea martorul de ceatza in bord... ceea ce am aflat ca era de la un contact inperfect la mufa stopului din dreapta ![]() O sa inspectez bine mufele, si voi posta daca apare vreo schimbare... |
--------------------
-
-
-
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Aproape sigur este o legatura la masa defectuoasa, legătură comună ambilor consumatori. În momentul în care pui un consumator (semnalizare, etc) și scade intensitatea altui consumator sau de exemplu acesta începe și el să fileze în ritmul semnalizării este un semn caracteristic. Explicația ar fi că o legătură oxidată, imperfectă suportă un anumit curent pentru un beculeț mai mic, dar acesta devine insuficient atunci când mai ai alți consumatori. Problema este să găsești unde este masa comună consumatorilor cu pricina.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
dan_g |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Verifica masa de la ceasurile de bord.
This post has been edited by dan_g: 25 Nov 2013, 15:28 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
Foxer |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
@dan_g
martorul cu lacatel e in plafon, nu in ecranul ceasurilor.... Iar dpdv. estetic, mufa mare de la ceasuri (ca banuiesc ca la aia te referi) e in stare buna, ca le-am mai desfacut recent.. @lupo_1.7sdi cam asta ma gandesc si eu... Am cautat disperat diagrame/schite ale cablajului masinii, pe net, si n-am gasit nimic... Ma gandesc ca, logic vorbind, firele nu se rup/macina singure, deci fie e o mufa/contact oxidat, fie e o zona care e supusa la miscare sau vibratii si s-a tocit camasa vreunui fir... Dar nu pot sa-mi imaginez unde anume s-ar intersecta aceste trasee de fire, decat in panoul de sigurante... ca mi se pare cale cam lunga de la pozitiile de pe dreapta(fara a caror siguranta, totul revine la normal), la inchiderea centralizata... This post has been edited by Foxer: 25 Nov 2013, 16:34 |
--------------------
-
-
-
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#7
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
scoa-te becurile de pozitie pe rand(s-au toate) si vezi daca iti fura curent prin ele!
|
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
Foxer |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
@Vali63
Am facut mai mult de atat; am scos cu totu mufele de la farul si stopul de pe dreapta (am spus mai sus) ... dar tot degeaba, tot face... ![]() O sa scot si pe partea stanga, dar nu cred ca o sa aiba vreun efect... Later Edit: daca ma gandesc mai bine, faptul ca scot mufele din faruri nu afecteaza cu nimic, ar putea semnala ca problema e pe undeva pe traseul de dinainte sa ajunga la faruri... gen panoul de sigurante sau "maneta" de aprindere a pozitiilor(cu toate ca ma indoiesc ca ar fi maneta, fiindca acolo nu se intersecteaza cu inchiderea centralizata...) This post has been edited by Foxer: 25 Nov 2013, 20:55 |
--------------------
-
-
-
|
|
djtirzi |
![]()
Post
#9
|
![]() Renault Megane Group: Members Posts: 262 Joined: 20 August 10 From: Sibiu ![]() |
Acel led asa functioneaza, cand incui usile are o intensitate mai mare iar cand aprinzi pozitiile scade in intensitate, la fel ca lumina de la display-ul casetofonul,
La tine cred ca e o problema de la baterie, in ce stare e? |
--------------------
Renault
Grand Scenic 2.2
Expression
- SB 17 AID Renault Megane Classic Expression 2002 SB-13-TDF
Complicat de simplu! |
|
Foxer |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Bateria e cam veche.. dar e ok, porneste iarna. Insa nu cred ca beculetul din plafon ar trebui sa-si reduca intensitatea pe masura ce pornesc consumatori, doar dupa ce aprind pozitiile. Sau, cel putin ar fi trebuit sa faca la fel si becurile din bord & altele.. Insa lui (si doar lui!) ii fluctueaza intensitatea si in ritm cu avariile/semnalizarea, atunci cand sunt aprinse si pozitiile.
Si am mai testat la altcineva cu un coupe din 2001, si nu-i facea asa. De asemenea, cand am scos siguranta de la pozitia de pe dreapta, lumina de la afisaj/casetofon tot se dadea mai incet atunci cand aprindeam pozitiile (ceea ce e normal, asa cum ai mentionat si tu), insa beculetul din plafon nu mai era afectat. De aici deduc ca lui i se slabeste intensitatea in urma unui scurt.. This post has been edited by Foxer: 30 Nov 2013, 14:46 |
--------------------
-
-
-
|
|
Foxer |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
@djtirzi
Spre rusinea mea, ai avut dreptate! Am fost iar la persoana cu Coupe-ul ca sa mai verific odata, si asa este; si la el scade in intensitate beculetul atunci cand aprind pozitiile. Data trecuta cand m-am uitat la masina lui, pornisem doar dezaburirea pe luneta si semnalele, si nu fluctua in nici un fel... dar acum am aprins si pozitiile si la fel face... Ce-i drept, nu fluctueaza la semnal atat de tare ca la mine, dar totusi face un pic. Dar cand am aprins si dezaburirea, abia se mai vedea aprins si la el... Bine ca nu m-am apucat sa jupoi "matzele" de pe masina.. ![]() Multumesc tuturor care s-au implicat in acest thread! |
--------------------
-
-
-
|
|
94NUT |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 16 January 14 ![]() |
Am si eu o problema cu acel lacatel. Sta in continuu aprins iar cand aprind pozitile se stinge. Ce poate avea?
|
--------------------
Renault
Megane
1.4 8v 55kw RT 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:13 |