Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

curge lichid din radiator dupa oprire motor, twingo 2001 43 KW

RTWI2001
post 30 Oct 2013, 10:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 October 13




Salutare,

Sunt posesorul unui Twingo 10/2001 motor 43 KW de doua saptamani. Am doua probleme cu masina.

1. In mers arata viteza 0 ( din cand in cand) . Si merge greu volanul cand arata 0Km. Din ce am citit pe aici --> pare sa fie senzorul de viteza. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod?.... am atasat o poza cu datele necesare
senzor original sau de producator? are cineva experiente?

2. Ce este ciudat pentru mine la ea ...... prin aglomeratie in BUC porneste destul de des ventilatorul radiator ( merge 10-15 sec si se opreste). Problema este ca daca stau pe loc la semafor in 5 min are 4-5 porniri(ventilatorul). Daca dau drumul la caldura temperatura la gurile de aerisire este foarte mare.
Furtunul care este deasupra radiatorului are o temperatura foarte mare.... iar radiatorul este foarte putin cald ( la fel si apa in borcan).
Cand sunt aceste porniri dese la ventilator .... dimineata gasesc scurgeri de antigel jos ( scurgerile sunt intre partea de aluminiu si partea plastic stanga). Seara cand ajung acasa verifica daca sunt scurgeri si nu este nimic ud. Daca merg fara opriri dese nu porneste ventilatorul de la radiator;
Puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi?
In plus modelul este cu AC si nu gasesc pompa de apa? unde se afla?


Attached thumbnail(s)
IMG01498_20131019_1347.jpg ( Size: 287.96k ) Number of downloads: 136


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_invisible_
post 2 Nov 2013, 10:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 26 December 10




Salut,

Legat de partea cu pornirile si opririle ventilatorului mie mi se pare normal, deoarece si eu am twingo fara aer conditionat ce e drept iar daca merg in coloana cum e dimineata porneste si se opreste ventilatorul. La drum lung nu mai porneste si asta e deoarece aerul care intra in radiator are suficienta putere pentru a raci fara a fi necesara pornirea ventilatorului. Din punctul meu de vedere masinuta ta functioneaza ok.
Legat de scurgere daca iti curge de la radiator si partea de plastic a radiatorului iti recomand Liqui Moly Radiator Sealant. Deci atentie eu am verificat ca sa nu pierd pe la racordurile care intra in radiator..Deoarece daca pierzi pe la racordurile care intra acolo degeaba folosesti solutia.

O sa vezi ca parerile sunt foarte impartite legata de aceasta metoda....
Ce pot sa iti zic este ca de o luna de zile de cand am folosit solutia nu mai pierd antigel... Dar asta doar daca sunt fisuri... Daca e gaura trebuie sa il dai jos si sa il duci la reparat.

Sper ca am fost de ajutor...

Legat de senzoru de viteza si eu am avut aceeasi problema.... Era defect iar cand arata viteza 0 nu mai aveam nici directie asistata. Utilizatorul bubu de pe acest forum m a ajutat cu codul piesei...
Aici ai id lui:bubu782001 si o sa te ajute smile.gif ( domnul bubu fiind specialistul pe partea electrica si electronica a acestor buburuze)
Schimbarea senzorului cu rabdare o sa o poti face si tu.
Eu am dat pe al meu 250 RON anul trecut. Original cica smile.gif

This post has been edited by _invisible_: 2 Nov 2013, 10:10


--------------------
Renault Twingo 1998 1.2 Liberty C066 D7F 700
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 09:52
Dacia