Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

flanse si rulmenti amortizor

alyn79
post 21 Oct 2013, 19:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




buna seara! astazi am schimbat flansele amortizor si rulmentii pentru arc. suspensia fata facea ceva galagie in ultimul timp si la 220.000 am decis sa schimb si aceste piese. toate bune si frumoase, au disparut zgomotele, insa directia a devenit imprecisa, adica daca iau viraj maxim dreapta, tinde sa traga dreapta, daca iau stanga, trage stanga. trebuie sa rulez mult in line dreapta sa-si revina. mecanicul mi-a spus sa ma linistesc ca e normal, si in cateva zile isi revine, ca rulmentii sunt noi. mie nu mi se pare normal, atunci cand o iei noua, din fabrica, tot asa face? sper sa gasesc un raspuns bun pe aici, e un forum extraordinar unde am gasit rezolvare la multe probleme, fara sa calc pragul unui service costisitor.


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdannicusor83
post 22 Oct 2013, 05:52
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 2 October 12




Cred ca mai degraba ar treb sa faci geometria rotilor.....


--------------------
Renault Megane 2 2007 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alyn79
post 22 Oct 2013, 07:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




ce treaba are geometria? nu s-a umblat la bielete. si daca era de vina geometria, tragea numai intr-o parte. asa trage in partea in care ai luat viraj maxim, e o forta elastica, ca si cum arcul nu ar aluneca pe rulment. habar n-am, nu stiu ce sa zic.


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobiq
post 22 Oct 2013, 18:18
Post #4


kidiulian


Group: Members
Posts: 17
Joined: 3 April 11




Cat te-au costat? Si daca le-ai schimbat singur, ai avea timp sa faci si-un tutorial?


This post has been edited by boobiq: 22 Oct 2013, 18:19


--------------------
Renault Megane 1 1.9 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alyn79
post 22 Oct 2013, 18:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




piesele au fost undeva in jur de 180 de lei, adica flanse si rulmenti, mana de lucru 100 de lei. beleaua e ca m-am programat la service la renault, deoarece mecanicul care mi le-a schimbat nu stie unde e defectul cu astea noi. directia merge mai greu decat inaonte, cu toate ca rulmentii erau dusi.lui i se pare normal, eu ma simt ca si cum as conduce un vapor pe timp de furtuna.si nu e greu deloc de schimbat, daca ai presa de arcuri e chiar simplu.


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 22 Oct 2013, 20:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




azi am primit o intrebare de la un prieten si nu am stiut ce sa ii raspund. dupa ce a schimbat flansele+rulmenti amortizoare+amortizoare, masina ii trage dreapta.E posibil ca acestia sa nu fie montati ok? masina e tot un m1. Mi-a mai spus ca i se pare ca roata dreapta ii sta mai aproape de usa decat cea stanga(adica mai spre interiorul masinii)


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alyn79
post 23 Oct 2013, 09:16
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




astazi am fost la service-ul renault si mi-au demontat din nou flansele si rulmentii. constatarea a fost urmatoarea. celalalt mecanic care le-a schimbat a lasat acolo vechile aparatori de plastic de la rulmenti, ca un fel de guleras. in conditiile astea rulmentii nu mai lucrau, ei stand inclinati. asa ca am renuntat la aparatori, am montat si vechile flanse la loc, nu aveau nici un fel de uzura si gata, am directie de mercedes acum. asa ca am de vanzare doua flanse, 100 de lei perechea, noi noute.

23 Oct 2013, 09:19:
pentru vallybz, ieri mecanicii mi-au schimbat prinderea flanselor pe caroserie, la alte gauri si mi-a aparut si mie distanta diferita intre roata si prag. nu mai spun ca arcurile aveau tendinta sa iasa de pe oala.daca masina are servodirectie, flansele trebuie prinse de cele doua gauri dinspre parbriz, nu altfel. asa daca se modifica prinderea in gauri, amortizorul are alt unghi de cadere incorect.

This post has been edited by alyn79: 23 Oct 2013, 09:19


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greeneyes85
post 14 Nov 2013, 14:06
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 27 February 09
From: Bucuresti




Salut!
Vroiam sa intreb ce piese ai folosit sau daca ai codul lor. Trebuie si eu sa le schimb si nu reusesc sa gasesc ceva convenabil. Preturile variaza destul de mult.
Multumesc.


--------------------
Renault Megane Classic - B-47-HKF 2002/1.9 dCi
Daca prostia ar fi durut vindeam aspirine la colt de strada
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simy24
post 20 Mar 2014, 20:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




Salutare! Reinvii acest topic.. De saptamana trecuta tot schimb la piese pe masina.. De ceva vreme aveam niste batai infundate, atat pe fata cat si pe spate(pe spate erau de la bucsele mari de la punte- dar asta e o alta discutie). Joc aveam in bieleta stanga si foarte putin in dreapta. Capatul de bara nu prezinta jocuri. In prima faza am schimbat bucsele din capatul barii de stabilizare (pareau uzate si nu prea) fara vreo imbunatatire semnificativa. Apoi am cumparat amortizoare (Kyb ulei), rulmenti amortizor, bielete+capete de bara (Moog). Le-am inlocuit (amortizoarele erau originale, din 99 si doar cel din stanga era un pic umed- nu curs) si surpriza! Neplacuta!! Bataia persista! Apoi am zis ca poate flansele (si ele originale ) sunt de vina desi nu pareau distruse.. Le-am inlocuit astazi si iarasi surpriza ! Bataia, desi s-a mai estompat foarte putin, persista! Comportamentul masinii s-a imbunatatit semnificativ, dar nu ma pot bucura pe deplin pentru ca desi am cheltuit destule milioane-nici nu vreau sa adun facturile- ma seaca bataia asta. Parca mai pronuntata pe stanga. Singurele piese neschimbate ar fi bucsile de la bara stabilizatoare din mijloc- care insa nu prezinta joc la testul cu ranga, bucsile de bascula si pivotii, nici acestea cu jocuri. Acum bucsele de la bascula si cu cele de la bara stabilizatoare le am cumparate, dar mi-e ca le dau jos pe-astea originale si le inlocuiesc cu piese de tot rasul. Bucsile de bascula le am luate Kleber (By Michelin)-ar trebui sa fie ok, iar cele de la bara stabilizatoare sunt Pirelli. O nelamurire as mai avea. Care este pozitia de montaj a flanselor? Ele au o "urechiusa", care atunci cand le-am demontat pe cele vechi era spre exteriorul masinii atat pe stanga cat si pe dreapta. Pe stanga nu poate fi montata decat as (probat) dar pe dreapta merge montata atat spre exterior cat si spre interior. Pe oala erau prinse in gaurile dinspre parbriz- cum am inteles ca si trebuie.. Toate bune!

Attached thumbnail(s)
Flansa_megane.jpg ( Size: 5.27k ) Number of downloads: 381


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 13:08
Dacia