Filtru de ulei, URGENT
![]() ![]() ![]() |
Filtru de ulei, URGENT
bogatu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008, 1.5 DCi, 70 cp
- CL 88 BGT Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|||
r_vlad |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Pana in 09/2007 trebuie folosit cel inalt de 50 mm iar dupa cel de 64 mm. Eu asa am gasit
Cel mai bine te uiti sub capota, la filtru, si incerci sa il identifici. Daca nu iti dai seama dupa aspect incearca sa citesti codul. In cel mai rau caz poti face o poza sa ne dam si noi cu parerea. This post has been edited by r_vlad: 11 Oct 2013, 12:47 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
DMP |
![]()
Post
#3
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nicio problema daca iti pui filtru cu supapa bypass la 2 bar chiar daca motorul tau nu cere un filtru cu supapa bypass la 2 bar ci la 1.3 bar.
Problema era daca motorul tau necesita un filtru cu supapa bypass la 2 bari si puneai altul cu supapa bypass la 1,3 bar sau mai putin de 2bar. Atunci era nasol pentru ca uleiul trecea prin filtru fara sa fie filtrat (trecea direct prin valva de bypass si nu prin hartia filtranta) mai repede (la o presiune mai mica) catre motor si turbina. Supapa de bypass se deschide la presiunea proiectata si lasa sa treaca uleiul nefiltrat catre motor si turbina. Filtru cu supapa de bypass la 2 bari are o suprafata de filtrare mai mare (de asta e si mai lung decat cel de 1,3 bari) astfel incat reuseste sa filtreze uleiul pana la 2 bari fara sa deschida valva de bypass. O problema ar fi daca masina ta are filtru cu 1,3 bar (mai scurt) iar filtrul cu 2 bar fiind mai lung nu ar incapea (ar atinge de ceva cand il montezi). Uni producatori de filtre, de exemplu UFI, nici nu s-au mai obosit sa faca filtre cu supape de bypass care sa se deschida la presiuni diferite pentru 1.5 dci de pe Clio/Symbol/Logan. Au un singur cod/filtru cu supapa de bypass la 2 bar si il pun pe ala la toate motoarele. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
bogatu |
![]()
Post
#4
|
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
pana acum si eu tot de 50 de mm am luat.. dar se pare ca ei au zis altceva. pana la urma am sa le spun ca au facut o greseala si am sa cumpar pe barba mea.
|
--------------------
Renault
Clio III
2008, 1.5 DCi, 70 cp
- CL 88 BGT Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|
DMP |
![]()
Post
#5
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai avea codul Renault de la filtrul de ulei cu care a venit masina ai sti exact ce sa pui.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:35 |