Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru de ulei, URGENT

bogatu
post 11 Oct 2013, 12:07
Post #1


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Salutare!

Astazi am dat comanda de piesele pentru revizie. Am fost sunat de cei de la firma unde am comandat si mi-au spus ca a trebuit a faca o modificare pentru ca optiunea pe care am selectat-o eu nu era in conformitate cu ce le apare lor pentru seria mea de la masina.
Rog pe cineva sa ma ajute sa identific filtrul corect.
Serie sasiu : VF1CR1G0H38820742
RENAULT CLIO III, 1.5. dCI, 50 kW, 68 cp, an 2007

eu am comandat:
Pâna în An Fabricatie: 08/2008
Articol extins/Info extins 2 cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar] 1,3
Înaltime [mm] 50
Diametru interior 1 [mm] 62
Diametru interior 2 [mm] 71
Diametru exterior 76
Cod articol al dispozitivului special recomandat LS 7/2
Dimensiune filet M 20 X 1.5

iar ei au modificat cu:
Incepand Cu An Fabricatie: 09/2008
Articol extins/Info extins 2 cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar] 2
Diametru interior 1 [mm] 62
Înaltime [mm] 64
Diametru interior 2 [mm] 71
Diametru exterior 76
Cod articol al dispozitivului special recomandat LS 7/2
Dimensiune filet M 20 X 1.5

Mi-au zis ca diferenta de la presiunea de deschidere a supapei de trecere. Dupa seria de sasiu lor le-a dat 2 bari...
Nu stiu ce sa cred.

Am nevoie de un raspuns urgent, ca sa pot remedia problema astazi.

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Clio III 2008, 1.5 DCi, 70 cp - CL 88 BGT
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 11 Oct 2013, 12:39
Post #2


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Pana in 09/2007 trebuie folosit cel inalt de 50 mm iar dupa cel de 64 mm. Eu asa am gasit
Cel mai bine te uiti sub capota, la filtru, si incerci sa il identifici. Daca nu iti dai seama dupa aspect incearca sa citesti codul. In cel mai rau caz poti face o poza sa ne dam si noi cu parerea.

This post has been edited by r_vlad: 11 Oct 2013, 12:47


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 11 Oct 2013, 16:25
Post #3


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Nu e nicio problema daca iti pui filtru cu supapa bypass la 2 bar chiar daca motorul tau nu cere un filtru cu supapa bypass la 2 bar ci la 1.3 bar.
Problema era daca motorul tau necesita un filtru cu supapa bypass la 2 bari si puneai altul cu supapa bypass la 1,3 bar sau mai putin de 2bar.
Atunci era nasol pentru ca uleiul trecea prin filtru fara sa fie filtrat (trecea direct prin valva de bypass si nu prin hartia filtranta) mai repede (la o presiune mai mica) catre motor si turbina.

Supapa de bypass se deschide la presiunea proiectata si lasa sa treaca uleiul nefiltrat catre motor si turbina.
Filtru cu supapa de bypass la 2 bari are o suprafata de filtrare mai mare (de asta e si mai lung decat cel de 1,3 bari) astfel incat reuseste sa filtreze uleiul pana la 2 bari fara sa deschida valva de bypass.
O problema ar fi daca masina ta are filtru cu 1,3 bar (mai scurt) iar filtrul cu 2 bar fiind mai lung nu ar incapea (ar atinge de ceva cand il montezi).

Uni producatori de filtre, de exemplu UFI, nici nu s-au mai obosit sa faca filtre cu supape de bypass care sa se deschida la presiuni diferite pentru 1.5 dci de pe Clio/Symbol/Logan. Au un singur cod/filtru cu supapa de bypass la 2 bar si il pun pe ala la toate motoarele.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 11 Oct 2013, 16:26
Post #4


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




pana acum si eu tot de 50 de mm am luat.. dar se pare ca ei au zis altceva. pana la urma am sa le spun ca au facut o greseala si am sa cumpar pe barba mea.


--------------------
Renault Clio III 2008, 1.5 DCi, 70 cp - CL 88 BGT
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 11 Oct 2013, 16:28
Post #5


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Daca ai avea codul Renault de la filtrul de ulei cu care a venit masina ai sti exact ce sa pui.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 04:35
Dacia