Cand intra turbo la espace 4?
![]() ![]() ![]() |
Cand intra turbo la espace 4?
danutttz_danutttz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace
2006
|
|||
Silk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Danut, Ai face foarte bine sa precizezi tipul motorului si alte detalii ale masinii tale, pentru a primi un raspuns cat mai "la subiect".
In alta ordine de idei, turbo "nu intra", turbosuflanta se invarte inca de la pornirea motorului, chiar daca ai geometrie variabila sau valva de descarcare. Variaza prin metodele amintite mai sus doar volumul de aer care este lasat sa invarta partea turbina a turbosuflantei. Zmucirea de care amintesti tu poate sa vina din mai multe cauze : ori mecanismul geometriei variabile sau a valvei de descarcare este murdara/imbacsita si nu ai un comportament liniar, ori actuatorul trbinei nu mai functioneaza corect. Iti recomand sa consulti un service sau o persoana care sa poata identifica problemele mentionate. Asta n u exclude si alte posibile cauze, doar am mentionat 2 dintre ele. In problema cu EGR-ul , daca vei cauta, vei gasi pe forum multe topicuri in care se vorbeste despre aceasta situatie. Iti recomand sa le citesti pentru a putea intelege rolul lui, si abia atunci sa iti raspunzi singur la intrebare. Personal, cred ca EGR-ul tau este blocat si iti recomand sa il cureti sau sa il schimbi si sa mergi cu mufa bagata in EGR. PS : daca ai cumparat masina cu mufa de la EGR scoasa, inseamna ca sunt ceva probleme pe acolo si fostul proprietar a incercat sa le "ascunda" cel mai probabil. Numa' bine si spor la treaba. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
geo.espace |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 5 June 13 ![]() |
eu am espace 4 2.2 150 cai si turbina intra pe la 2500 cateodata, dar te baga in scaun undeva la 3000 ture pleaca calumea. am intrebat la reprezentanta si au zis ca asa e normal ,dar ea merge tot timpul sa nu imi fac probleme. au zis s nu ii dau peste 4400 4500 si s`o tin numai asa. CAteodata nu intra turbina nici la 3000 ture,fluiera o aud dar nu intra si nu trece de 3000 de ture pt ca ori ii dau a 2 a prea repede si e subturata si nu mai trece de 3000 ture,ori merg cu a doua si cresc viteza prea usor pana ajung la 3000 ture si nici ca mai intra turbina,DAR ARE MOMENTE. cand intreb la reprezentanta,aceeasi rasp. baga piciorul in ea ca e normal. in fine eu am cumparat`o de 3 luni si merg la 2 sapt cu ea in afara buc.
This post has been edited by geo.espace: 19 Aug 2013, 22:05 |
--------------------
renault
grand espace
2004
|
|
Silk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca a inteles cineva ceva din mesajul tau, oricum nimic complet. In schimb am inteles ca uneori simti turbina la 3000rpm, alteori nu o simti. E normal, functie de cum apesi pedala. Oricum, poate incerci sa fi un pic mai clar in exprimare. Asta nu strica.
Tu pare sa nu ai probleme, sau ai ?? Asta iar nu am inteles ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
danutttz_danutttz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 December 12 ![]() |
Ideea e urmatoarea ....dupa cum am mai spus si in alte topicuri am schimbat de curand kitul de ambreiaj....tipu de motor 1.9 dci....Dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj am observat ca mufa de la egr era scoasa si am puso la loc....De atunci dupa 2 saptamani de mers mi se parea ca nu trage masina deloc....Parca nu mai deschidea clapeta de la turbo....Am fost la service si mi-au spus ca senzoru de aer care comanda pompa de vacum de la turbo e dus ....l-am schimbat si masina a inceput sa traga ca inainte.....apoi am observat ca la egr acolo in zona aia sa implut de ulei si scotea un fum negru pe toba mai mult decat de obicei...am scos mufa egr...masina trage foarte bine dupa 2000 de turatii....adica de la 2000 in sus merge chiar foarte bine dar pana in 2000 de ture spui ca moare nu mai are zvacu ala raspunde greu la acceleratie......Cand am cumparato cu mufa scoasa de la egr masina tragea super bine de la inceput pana cand schimbai ....Acum pana in 1900 2000 de ture parca nu mai trage si consuma si mult in jur de 10 11 inainte consuma 7 8 maxim.....Poate sa stricat ceva cat am mers eu cu egr-ul pus.....Acum cu mufa scoasa nu mai scoate fumu ala doar cand bag picioru si intra turbo atunci da cu fum mai mult dar nu mereu......? Idei??? Sper ca nu am scris prea mult
![]() |
--------------------
Renault
Espace
2006
|
|
geo.espace |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 5 June 13 ![]() |
pai am masina de cateva luni si nu stiu, am spus cum se comporta si in felul asta poate imi spune cineva daca e ok sau nu. am avut multe masini pe benzina si nu prea am condus diesel.
Am schimbat fulie,toate consumabilele,bielete,capete de bara si cred ca mai trebuie si flansele pe fata ca zici ca pierd roate daca dau peste un limitator de viteza. acum o sapt s dus si frana de mana, am stat 20-30 de minute s`o deblochez s ajung la service. Problema e ca nu ii da nimeni de cap si nu o pot repara sau macar s imi spune ce s cumpar exact. Am fost la un service Dacia-renault undeva prin aparatorii patriei si au pus`o pe tester si mi-au spus s cumpar alt calculator pt frana de mana, dar dupa 10 min au zis ca nu are nimic si s cumpar tot modulul electronic de sub masina ca cica ala ar fii. Dar nimic concret ![]() sau ovalizat si discurile dintr`o data ![]() This post has been edited by geo.espace: 2 Oct 2013, 12:14 |
--------------------
renault
grand espace
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 11:09 |