D7F702
![]() ![]() ![]() |
D7F702
nosparks |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 June 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo
1999 Liberty
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pentru motor, uite ai aici manualul (este pentru D7F 700 si 701 - dar din punct de vedere mecanic motoarele sunt IDENTICE cu revizia 702 - asta avand doar injectia de generatie putin mai "noua" - 1998
![]() Martorul de airbag poate fi aprins din cel putin 4 motive (mai pot fi si altele dar se pot identifica si cu o diagnoza): 1. Fie masina a fost manarita si nu mai are airbag-urile. Pentru verificare trebuie sa vezi daca acestea mai exista fizic (desfaci bordul si te uiti daca airbagul de la pasager si cel din volan sunt acolo). De asemenea trebuie sa te uiti daca se vede cablul de la centurile pretensionate pirotehnic (asta o vezi la partea dinspre frana de mana). Daca nu se mai vad cablurile, atunci capsele de la centuri au fost activate. Verifici dcaca nu cumva airbag-urile din scaune sunt sarite (asta daca ai arbag-uri laterale). 2. Atat sub scaunul sofer cat si sub scaunul pasager se afla cate o mufa care face legatura intre airbag-urile din scaune / centurile cu pretensionare pirotehica si calculatorul de airbag. Este posibil ca una din aceste mufe sa fie oxidata si sa nu faca contact (boala din nastere la Twingo si nu numai). 3. Contactul spirala din jurul volanului este rupt. Este o spirala intr-o carcasa rotunda care face legatura intre calculatorul de airbag si airbag-ul din volan. Aceasta spirala se poate rupe - don't worry, este 100% reparabila. Cand se scoate volanul, contactorul spirala TREBUIE lasat pe pozitia initiala (eventual blocat cu o bucatica de scotch). Daca aceasta spirala este deplasata din greseala, dupa montarea volanului o sa ai supriza ca aceasta sa se rupa intr-unuin momentul in care volanul ajunge ca poztie intr-unul din capetele de cursa. De aceea acea spirala trebuie sa fie blocata pe pozitie cand volanul este scos. 4. Masina a avut un impact, si sunt date de impact inregistrate in calculatorul de airbag (acestea raman chiar si la schimbarea aribag-urilor si nu se pot sterge in mod normal cu o banala diagnoza). In aceste conditii, teoretic calculatorul de airbag ar trebui schimbat. Se poate insa si sterge informatiile de impact insa necesita alte interventii. This post has been edited by bubu782001: 24 Jun 2013, 23:30 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
nosparks |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 June 13 ![]() |
Multam pt manual.airbagurile exista fizic,am sa verific capsulele la centuri,apoi contactele de sub scaune,apoi merg la diagnoza.Ahh da,masina a avut un oarecare contact cu un stalp dar nu au sarit airbagurile,sunt intregi.Cat despre volan...nu stiu dac are spirala rupta ci doar ca panglica care ducea la airbag era rupta,si am ajustat-o cu o lipitura cu ciocanul de lipit....=))
multam inca o data de sugestii...am sa te tin la curent |
--------------------
renault
twingo
1999 Liberty
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 10:44 |