| am o problema destul de grava, imi creste apa in borcan, apa creste asa de mult incat se umple borcanul, initial am crezut ca este termostatul, l-am scos si tot asa face, dupa ce aerisesc motorul apa scade pana la nivelul maxim, apa in borcan cand motorul este rece cat trebuie sa fie, pana la maxim sau intre minim si maxim adica la mijloc? este posibil ca ventilatorul sa nu raceasca destul? ventilatorul porneste destul de tarziu,uneori nu porneste deloc, adica plec cu masina, fac vreo 10 km si nu porneste, el este actionat prin termocupla, nu mai este actionat de ECU, termocupla este de 92-87, este posibil ca termocupla sa nu porneasca la timp si sa-mi faca presiune in instalatie si din cauza asta sa-mi creasca apa? sau o fi garnitura si sa-mi bage compresie in instalatie? mentionez ca nu am ulei in apa, apa doar creste, imi umple borcanul, ce poate sa aibe? termocuple am mai schimbat vreo 2, am pus si vernet am pus si no name, am avut unu de dacie, una mai veche cred ca de 1300 si aia era buna dar s-a rupt un papuc si acum nu mai merge, de cand am pus termocuplele astea de import parca nu vrea sa-l mai porneasca, si face asa mare presiune ca furtunele sunt foarte tari, radiatorul se infierbanta tot deci nu are cum sa fie infundat, e posibil ca din cauza ca elv-ul nu porneste la timp si nu raceste apa si din cauza presiunii prea mari sa creasca apa in borcan? am schimbat si pompa de apa crezand ca nu face circuitul, chiuloasa a fost schimbata deoarece cea veche a avut fisura si baga ulei in apa, asta vad ca nu mai baga, furtunele le-am schimbat cu altele noi, radiatorul a fost si el schimbat, termocupla este montata pe radiator (este montata ca in poza de mai jos, acolo unde este incercuti cu rosu), garnitura de chiuloasa are vreo jumate de an in care nu am facut mai mult de 100km cu masina, la inceput cand am schimbat chiuloasa apa nu-mi crestea in borcan, aveam doar problema cu pornirea ventilatorului care nu-mi mai pornea din cauza ECU-lui si de cand am facut modificarea prin termocupla a inceput sa-mi faca probleme, este posibil ca din cauza ca nu mi-a racit mototrul si am mers cu el asa sa-mi fi ars sau ciupit garnitura de chiuloasa? sau mai grav vreo fisura pe undeva? |