La ce turatie schimbati?, diesel 2.0 (131/150 cp)
![]() ![]() ![]() |
La ce turatie schimbati?, diesel 2.0 (131/150 cp)
OvidiuMe |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 13 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 DCI
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu toate turbo dieselurile care le-am avut pe mana .. indiferent ca a fost turbodiesel clasic, common rail , PD ... am schimbat astfel incat acul turometrului sa pice la 1800-2000 rpm dupa schimbare, multi km cu toate felurile de diesel niciodata probeme cu turbo sau EGR-uri infundate, si toate aceste masini au fost cu cutii de viteze manuale.
In depasiri nu am nici o greata sa trec de 4000 rpm. Si da, parerea mea ca schimbi mult prea repede la 2000-2200 rpm, dar este masina ta, banii tai, turbina ta, cu sau fara becurile care te avertizeaza sa schimbi ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
pishky |
![]()
Post
#3
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
fumul ala alb e posbil sa fie aburi.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
gabize |
![]()
Post
#4
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Eu in oras schimb pe la 2000-2200. Pur si simplu nu pot altfe, ar trebui sa merg doar in treaptele I-II. (Bistrita)
In afara, schimb intre 2400-2600, rar 2800, insa uneori merg si pana la 3500, ca cica-i face bine la respiratie ![]() Desi multi spun ca merg subturat, eu asa simt motorul, si conduc ca atare. Pana in prezent motorul e fara probleme, trage la fel, nu arata ca nu i-ar placea tratamentul. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#5
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(OvidiuMe @ 27 May 2013, 11:24) am mers si eu cu două masini care aveau indicator de genul.Una dci si alta tsi.Ambele imi spuneau sa schimb subturat ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 27 May 2013, 14:53 |
--------------------
------
------
------
|
|
OvidiuMe |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 13 December 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 DCI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
De la condens ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
pishky |
![]()
Post
#8
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
de la condens....
mai ales iarna. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
OvidiuMe |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 13 December 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 DCI
|
|
r3nault |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 29 September 12 ![]() |
Fum alb la diesel insemna fie condens fie motor rece + motorina nearsa (motive sunt destule: senzori, bujii...).
Sagetile de schimbare a vitezelor sunt puse de ingineri acolo... nu de forumisti. |
--------------------
Renault
Laguna 3 1.5 dci
2007 Expression Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață! |
|
OvidiuMe |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 13 December 12 ![]() |
QUOTE(r3nault @ 27 May 2013, 16:28) Fum alb la diesel insemna fie condens fie motor rece + motorina nearsa (motive sunt destule: senzori, bujii...). Sagetile de schimbare a vitezelor sunt puse de ingineri acolo... nu de forumisti. tocmai pentru ca sunt puse de ingineri, cred ca ar trebui sa le respectam!nu? |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 DCI
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#12
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(r3nault @ 27 May 2013, 16:28) normal, vor să pacălească posesorii care schimba subturat, de aici vin banii pt piesele de schimb, in special turbina. Tot inginerii lu' pește prajit au facut si sistemul jenant de macarele pe față , exact facute pt a pica la un interval de timp , plasticul devine casant in timp si face poc (nu puteau pune clipsuri din metal si piese din metal cum vedem in kiturile de reparatii).Tot inginerii astia smecheri au gandit sistemul de schimbat bec din far, sistem care este foarte bun, cine are mana groasă trebuie sa apeleze la service, de aici alti bani catigati pe seama utilizatorilor... Nu vreau să zic că sagetile te ajuta sa omori turbina treptat , DAR eu nu le vad rostul si nu mă pot lasa ghidat de ele la schimbarea vitezelor, nu consider optim momentul in care vrea ea sa schimb. ![]() This post has been edited by M i h a i: 27 May 2013, 20:36 |
--------------------
------
------
------
|
|
OvidiuMe |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 13 December 12 ![]() |
nu vreau sa par gica contra, dar daca acele sageti ar fi puse tocmai ca sa aduca mai multi bani din service...oare n-ar pierde din fiabilitate...si ar pierde clienti?
ma gandesc ca ar face mai mult rau decat bine in felul asta! |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 DCI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Masina ta, decizia ta ... eu zic ca ai primit destule pareri si pro si contra ... de acum incolo ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 18:05 |