motorul s-a turat singur+fum, ce problema are motorul
![]() ![]() ![]() |
motorul s-a turat singur+fum, ce problema are motorul
megane 2 nik |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
2002
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbo tau a luat-o pe ulei ... adica a bagat uleiul din motor in camerele de ardere .... cu alte cuvinte motorul tau este praf ... din pacate ....
Daca il opreai mai aveai o sansa ... dar asa nu cred ca inafara de schimbarea motorului sa-i mai poti face ceva ... Oricum nu aveai cum sa-l opresti din buton ... ca nu te mai asculta ... este o procedura mai neortodoxa pentru asta ... bagi in tr. 3 te proptesti bine cu piciorul pe frana si lasi ambreiajul brutal ... in cele din urma se opreste ... Acuma intrebarea mea ..... turbo ala nu pica asa din senin ... in majoritatea cazurilor da niste "semne" inainte .... consum de ulei ... suierat mare .. etc ... nu ai auzit/vazut nici una din aceste simtome? This post has been edited by cj98czh: 21 May 2013, 14:23 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Nu e parerea unui expert, dar de obicei fum alb=garnitura de chiuloasa.
This post has been edited by ionitagelu: 21 May 2013, 14:21 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turare la peste 4800 ... fum si mers pana se opreste singur la turatia aia ... = 100% turbo dus, urmat de motor facut zob .... nu mai aburiti omul ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
megane 2 nik |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 May 13 ![]() |
Mai auzeam turbina uneori suierand un pic mai accentuat , dar credeam ca e normal . Si totusi in acest caz nu se mai poate scoate nimic din motorul asta , o eventuala rectificare ? Un set motor schimbat ?
|
--------------------
renault
megane 2
2002
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si daca s-ar putea iesi mai scump decat cu un motor second in conditii bune ..
+ ca trebuie desfacut tot vazute si evaluate pagubele ... care si aia costa .. Nu a consumat ulei?? This post has been edited by cj98czh: 21 May 2013, 14:42 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
megane 2 nik |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 May 13 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri , amabilitate ! Toate cele bune !
P.S daca mai cunosteti detalii, va rog scrieti |
--------------------
renault
megane 2
2002
|
|
Silk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate cj98czh are dreptate. Nu merita nici macar sa il mai desfaci, cautati motor sh, si iesi mai ieftin.
Eu am vazut, demontat si reparat un motor cu turbo care a luat-o pe ulei. Este dezastru. In primul rand (si cel mai simplu), absolut totul este plin de ulei combinat cu ulei ars. Plus, muuulte altele. Eu am fost curios (si imi place sa lucrez cu asa ceva) si nu au contat finantele, ca altfel nu-mi bagam nasul in el nici eu. Pana la urma a iesit, dar a durat 1 an, pretul a fost cat 2 motoare sh... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
nonic |
![]()
Post
#10
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Motorul este cam distrus. Depinde de cati bani si nervi vrei sa iti consumi, ai doua variante sa-l repari sa cumperi unul sh.
QUOTE(shteffanivlad @ 21 May 2013, 18:59) Nu pot sa nu fiu putin ironic ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE La demaraj ,motorul invarte ,dar nu porneste. verifica sa ai injectia in regula, scoate alimentarea cu ulei a turbinei, scoate furtunul de la iesirea turbinei(de pe partea de aluminiu) si vezi ce zice motorul. daca era calat nu mai invirtea... merita incercat, nu mai ai nimic de perdut. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
enemi |
![]()
Post
#12
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu aceeasi experienta cu 2 motoare Toyota:
1. 1.4 d4d, un bubuit puternic si s-a refacut motorul pe garantie (masina avea 24k km). Motorul nu mai misca deloc. 2. 2.0 d4d, am apucat sa intrerup contactul (in mers), am cuplat ambeiajul si s-a linistit (aveam experienta primului eveniment). Fara defectiuni majore (turbo era pe moarte dar a mai mers). S-ar putea sa mai ai o sansa, sa fie doar turbina afectata. In orice caz, daca n-a murit de tot acum, se va intampla in curand. This post has been edited by enemi: 22 May 2013, 05:14 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
lico |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca un prim pas este sa faci un test de compresie, iti poate spune multe..
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
Silk |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(megane 2 nik @ 21 May 2013, 15:12) Buna ziua tuturor. Va rog, cei care cunosc bine mecanica motorului 1.9 dci, sa-mi dati indicii , solutii sau diagnostice probabile pentru urmatorul tip de defectiune (pentru motorul 1.9 dci f9q 8b,120 cp,2002, 207000 km) : in mers la 130 km/h,treapta 6 a pierdut putere,nu mai tragea,a inceput sa scoata fum albastrui,apoi lasand acceleratia si apasand ambreiajul , motorul a inceput sa se tureze pana la 4800 rpm, a scos fum alb...fff mult, dupa 20 secunde s-a oprit singur. sub capota a aruncat mult ulei de la un tub de langa buchon , care iesise singur. La demaraj ,motorul invarte ,dar nu porneste. Va multumesc si astept sugestii, sfaturi . ma gandesc ca , in cazul in care s-a oprit singur, sa se fi consumat uleiul, si sa nu apuce sa se distruga motorul ... ar putea fi o sansa, doar daca la oprirea motorului nu ai auzit nici un zgomot puternic semn ca ceva s-a intamplat.... Deci ai putea sa mai incerci una-alta pe la motor, poate scapi mai eftin, dar oricum..... sansele mici. Preventiv , ia-ti cu tine si un preot... |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
am patit acceasi chestie la scenicul meu 1.9 dti an 1999. turbina evident a fost dusa,am reconditionat la o firma din chitila dar tot consuma ulei.totul s-a sfarsit dupa 2 ani cand a cedat si a 2 a turbina. am rezolvat numai cu schimbarea motorului. sfatul meu este sa-ti iei motor dupa o masina care sa-l vezi mergand sau varianta mai buna sa-ti iei o masina neinmatriculata.te duce cam aceeasi bani si sigur esti mai castigat.eu asa am facut. bafta !
This post has been edited by marianul2005: 22 May 2013, 11:20 |
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nonic @ 21 May 2013, 18:09) Motorul este cam distrus. Depinde de cati bani si nervi vrei sa iti consumi, ai doua variante sa-l repari sa cumperi unul sh. Nu pot sa nu fiu putin ironic ![]() Nu, dar am lucrat la el cand si cand, prin weekenduri si prin pauze. Nu a durat un an de lucru continuu, ar fi absurd. ![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
rhunder |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
autostrada, in jur de 150, dupa ce o alergasem bine pana la pitesti.. fum alb turare motor, oprit pe dreapta oprit motor, turbina dusa.
Schimbat la renault turbina, pompa ulei, curat intercooler, ulei filtru ulei, total cheluieli in jur de 3500 ron. Asta in octombrie anul trecut. Masina merge bine, am facut de atunci inca vreo 35k km, am mers si cu 190 pe bord, inseamna un 175 real, fara consum de carburant in exces, fara consum de ulei. Poate ai noroc. Aveam atunci 170k km, megane 1.9dci 120 cai la fel ca al tau. Acum am vreo 215k km. This post has been edited by rhunder: 24 May 2013, 07:49 |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Partea cea mai tampita este ca el nu a oprit motorul .... ci asta a mers pana a consumat tot uleiul si s-a oprit singur.... de aia eu suspectez cam multe duse inauntru .... din pacate ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
lico |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Omu' a zis ca i-a aruncat mult ulei pe la tubul de langa buson, sa speram ca uleiul s-a terminat suficient de repede si de brusc ca sa scape motorul. Cred ca trebuie sa-i stearga eroarea si o sa porneasca daca mai are si compresie, evident dupa ce verifica turbo si adauga si ulei in motor. Oricum, vad ca ne-a cerut ajutorul si n-a mai intrat...pacat, sunt aici cateva voci pricepute la mecanica, nu a mea evident
![]() This post has been edited by lico: 24 May 2013, 08:48 |
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Lico fara suparare .... dar eu nu am inteles cu vine asta:
"sa speram ca uleiul s-a terminat suficient de repede si de brusc ca sa scape motorul" Pai tocmai buba este ca motorul a consumat/aruncat (in adminsie si evacuare) peste tot uleiul din motor si un motor rams fara ungere care merge la 4800 rpm sau chiar multisor peste .... cam ce crezi ca pateste? Sub nici o forma nu trebuie procedat asa cum soui tu: "Cred ca trebuie sa-i stearga eroarea si o sa porneasca daca mai are si compresie, evident dupa ce verifica turbo si adauga si ulei in motor." Ce sa mai verifici la turbo daca a luat-o pe ulei??? nu este clar ca ala este dus si este cauza la tot ce s-a intamplat? ala trebuie inlocuit .... nu verificat .. Daca vrei sa folosesti acelasi motor in continuare trebuie sa: - desfaci tot traseul de admisie si sa-l cureti/speli temeinic - desfaci evacuare (cu tot cu tobe) si le cureti/speli temeinic - desfaci motorul si evaluezi ce pagube sunt si daca mai merita reparat, daca da ... cureti/speli tot ca la carte - cumperi turbo nou si il pui sus - dupa ce totul este remontat inapoi .... te rogi ca totul sa functioneze ca si inainte In cazul schimbarii motorului, tot este abosulut necesar sa urmezi pasii 1, 2 si 3. Oricum eu sper ca userul nostru sa revina cu detalii si sa ne spuna ce si cum a rezolvat .. This post has been edited by cj98czh: 24 May 2013, 08:58 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
lico |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu tot respectul, cred ca este inutil sa desfaci un motor diesel pe care DOAR il suspectezi ca s-a stricat. Raman la parerea mea ca este mult mai practic sa incerci sa-l pornesti si sa-l asculti cum merge, daca e posibil, inainte sa te apuci de el. Evident ca turbo trebuie schimbat, daca este vina lui, inainte de pornire eventual decuplat pt. probarea motorului. Etapa de curatare a admisiei si evacuarii este obligatorie, nici nu intra in discutie.
Faza cu desfacutul motorului doar pe presupuneri nu cred ca este rentabila. Eu as incerca, la masina si buzunarul meu, un test de compresie, test de presiune ulei, decuplare turbo dupa o constatare vizuala, pus ulei, diagnoza si ...buton. Parerea mea .. |
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#22
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
ai spus ca nu-ti mai porneste motorul.
iti da vreo eroare in bord cand dai la automat? incearca sa-i desfaci evacuarea gazelor ce duce spre catalizator chiar din fixarea turbo. in cazul in care catalizatorul este f infundat...nu porneste veci. in cazul in care nu ai desfacut inca nimic la el,incearca sa il pornesti cum ti-am spus eu dupa ce ii pui ulei motorului si urmareste f atent sa nu-ti mai plece motorul "pe ulei",in cazul in care incepe sa o ia pe ulei,oprirea lui este recomandata in treapta cea mai superioara cu piciorul pe frana,incearca sa nu faci brusc aceasta comanda pentru evitarea ruperii curelei de distributie. p.s. vezi ca motorul tau acum este si "inecat" si cere mai multe "chei" la pornire...nu il accelera cand dai la automat. cand porneste sa fi foarte atent pe becul ce iti arata daca a luat sau nu ulei motorul...in cazul in care acesta nu se stinge sau palpaie la relanti dupa pornire si incalzirea lui...este clar...ai tot sistemul de ungere terminat. bafta! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
Burcea cristi |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 18 September 18 ![]() |
Salut am si eu o problema cu laguna 2.2
Iam schimbat turbina aproximativ acum 150 km si acum nu a mai tras motorul si deodata sa turat singur 4800 rpm ce poate sa aiba va rog ajutatima si pe mn motorul porneste turmina nu are joc in acx scoate fum negru ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.2 dci
2002
- Ot 13 bcm
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
A luat-o motorul pe ulei ... din cauza turbine de foarte buna "calitate" vezi cat de afectat iti este motorul ... Cat a stat asa turat pana l-ai oprit ? S-a oprit singurel sau ai reusit sa il opresti tu ?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Burcea cristi |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 18 September 18 ![]() |
Lam oprit imediat dar turbina este in stare buna paletul nu are joc care ar putea fi cauzele
Nu se tureaza mereu cateodata dupaceia isi tevine si da doar cu fum dar uleiul nu il mananca la verificat de 3 ori de ieri pana azi la rece |
--------------------
Renault
Laguna 2.2 dci
2002
- Ot 13 bcm
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand au schimbat turbo ? de ce l-au schimbat era dus ?
Au curatat tot traseul de ulei ... adica dat jos, spalat fiecare furtun, intercooler, etc ... sa fie ca noi ... Daca intercoolerul a fost plin de ulei ... este clar ... Turarea aia a fost din cauza ca motorul tau a luat-o pe ulei ... sanse destul de mari sa trebuiasca sa il schimbi ... ca o treaba din asta face damage mare .... dar pana nu se desface nu ai de unde sa stii ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Burcea cristi |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 18 September 18 ![]() |
Daca nu mai mergea motorul nu mai tragea dar trage ok decat scoate fum acn
Intercolarul nu am putut sa il desfac lam curatat acolo pe pozitie Eu am pompa de apa sparta poate sa fie si de la pompa acum cateva zile scartaia cv la pompa si nu am mai ders 2 zile cu ia a 3 zi am plecat la 3 km distanta nu tragea prea bn parca o tinea cv dar am oprit motorul si lam repornit mergea normal si deodata cand saa schimb a 2 sa turat am bagat a 5 si frana sa oprit dar era mult fum 1 Feb 2019, 10:35: 0749430405 acesta e nr meu daca doreste cineva sa ma sune sami dea un sfat astept va rog nustiu ce sa mai fac de 1 luna asta a fost problema am schimbat turbo misa spus ca este mun arata ok si nu a vea joc in axa paletului This post has been edited by Burcea cristi: 1 Feb 2019, 09:35 |
--------------------
Renault
Laguna 2.2 dci
2002
- Ot 13 bcm
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ii bun ... Eu t-am scris clar ce s-a intamplat ... cand faci reparatii in dorul curului si insisti patesti din astea.
Despre povestea cu pompa de apa ma abtin .... acuma cauta-te bine prin buzunare ca o sa coste. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 17:42 |