Cred ca mi s-a dus turbina, Turbo
![]() ![]() ![]() |
Cred ca mi s-a dus turbina, Turbo
ofilip |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio simbol dinamic
2007
- b62vfe
|
|||
Silk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu este mai simplu sa cauti direct ce scrie pe turbina ta ?
Astfel, nu ai nici un dubiu ca tu cauti ceea ce trebuie ... |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
bw02c |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 November 12 From: Brasov ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu acum 1 luna . la mine se pare ca iesise furtunul de la turbo putin intr-un colt pe unde tragea aer fals + turbina era plina de ulei si se auzea acel suierat si nu mai tragea deloc, dupa ce am fost la 10 service-uri , unde am auzit fel si fel de pareri ( turbina dusa , intercooler dus etc ) m-am incumetat si am fost la reprezentanta pt o parere finala , acolo baietii au descoperit ca furtunul de la turbo care ajunge la EGR ( rog pe cineva sa ma corecteze daca nu este asa ) era scos intr-un colt ! total manopera 80 lei cu tot cu spaga
![]() cea mai ieftina turbina este in jur de 1100 lei ( ASAM - produsa undeva la Iasi , dar nu mai este livrabila ) restul depasesc 1500 + |
--------------------
Renault
Megane
2004 1.6 16V
- BV17LMR
|
|
ofilip |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 January 11 ![]() |
Cand imi facea acel zgomot si masina nu mai tragea, scotea fum negru in spate.
Ieri am schimbat uleiul, si filtrul de ulei. Ce a curs de acolo parca era apa, m-am speriat ce ulei nasol era in ea, nici nu spun ce aveam pus(cel recomandat!), am schimbat cu alta firma. Inca nu mi-a mai scos acel zgomot, drept ca nici nu am avut curat sa o mai calc. Voi cauta si eu sa vad daca nu am vre-un furtun ceva pe undeva, scos, crapat sau alte cele. |
--------------------
renault
clio simbol dinamic
2007
- b62vfe
|
|
swimm3r |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Nobody Group: Members Posts: 35 Joined: 22 June 09 From: Arad ![]() |
Salut,
am si eu aproape aceasi problema. Turbo este plin de ulei pe exterior, dar masina trage bine si la rece si la cald, doar ca pana se incalzeste motorul, scoate fum albastru. Cu motorul cald, cand o calc puternic, scoate mult fum negru de cateva ori, si apoi fumul dispare. La 5000 km, consuma/pierde cam ~ 1 litru de ulei. Codul meu motor este k9k-700, 48 KW (turbo fara intercooler). @ofilip Ai gasit de unde era uleiul pe turbo? |
--------------------
Renault
Mégane III Ph.3 Estate Limited, 1.5 dCi FAP 81 kW,
2016
- AR xx yyy Renault Clio II, 1.5 dCi 48 kW, 2006
|
|
Silk |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@ swimm3r : vezi ca nu este in regula consumul asa mare de ulei.
Daca acel consum se datoreaza uzurii turbosuflantei, asteapta-te ca in curand sa o dea pe ulei. Documenteaza-te ce e de facut in situatia asta, daca nu te duci la service si sa vezi de unde e pb : motor sau turbina. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
moise |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
in general motoarele cu turbine sunt mai pretentioase la pornire nu se baga piciorul in ea pana nu se incalzeste motorul si nu se preteaza la mers in oras ,turbina ca sa aiba efect trebuie sa mearga in parametri optimi temperatura gaze si debit gaze, cu cat merge mai la relanti sau la putere mica se depune calamina pe rotor ce va duce la colmatarea labirintilor de etansare , la oprire lasati masina sa mearga 1-2 minute in gol mai ales daca veniti de la drum intins si apoi sa o opriti in special la cele cu motor pe motorina
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
Silk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(moise @ 17 Jun 2013, 11:34) in general motoarele cu turbine sunt mai pretentioase la pornire nu se baga piciorul in ea pana nu se incalzeste motorul si nu se preteaza la mers in oras ,turbina ca sa aiba efect trebuie sa mearga in parametri optimi temperatura gaze si debit gaze, cu cat merge mai la relanti sau la putere mica se depune calamina pe rotor ce va duce la colmatarea labirintilor de etansare , la oprire lasati masina sa mearga 1-2 minute in gol mai ales daca veniti de la drum intins si apoi sa o opriti in special la cele cu motor pe motorina De acord cu tine, motorarele cu turbosuflante sunt mai pretentioase decat cele "transpirate" ( a se citi "aspirate" ). Cum la nici un motor nu e recomandat sa se bage piciorul in el pana nu ajunge la o anumita temperatura, nici la cele cu turbo nu e recomandat, Trebuie grija mare la filtrul de aer si la filtrul de ulei, la schimbul de ulei, Legat de partea cu mersul al relanti nu sunt de acord. Turbosuflantele cu geometrie variabila nu au probleme cu mersul al relanti, au doar o turatie mai mica la arbore. Si cele cu valva de descarcare se intampla la fel. Daca parametrii de functionare ai motorului sunt OK, revizie la zi, calamina de care amintesti nu o sa se depuna prea curand. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:42 |