Pompa injectie Megane 1.9 dTi, Pierd motorina ..
![]() ![]() ![]() |
Pompa injectie Megane 1.9 dTi, Pierd motorina ..
dj.gaby94 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 October 12 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I 1.9dt
1996
- IS 08 HFE
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Du-te la un atelier specializat in diesel ... cel mai usor ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dj.gaby94 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 October 12 From: Iasi ![]() |
Asta ar insemna sa merg cu ea, si toate piesele din zona aia sunt pline de motorina. In poza nu stiu daca se observa, dar am pus un servetel,si in 10 sec s-a facut varza. Am sa merg si la mecanic, ca oricum mai trebuie sa schimb si filtru de motorina, dar nu am bani in acest moment.
|
--------------------
Renault
Megane I 1.9dt
1996
- IS 08 HFE
|
|
otonel |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Ma bag si eu cu toate ca nu stiu ce rol are exact capacelul ala cu furtunas din care curge motorina, cred ca-i un fel de drenaj sau retur, dar sa stii ca am vazut pompe de motorina mai ude ca si a ta si nu a luat foc masina ca motorina nu se aprinde asa usor ca si benzina mai ales daca ii rece corpul cu care intra in contact, daca nu se se prelinge pe esapament nu cred ca-i asa mare pericol de incediu.
Nu vreau sa te indemn sa umbli cu ea asa dar ca prima masura poti sa desfaci colierul si sa scoti capacul ala sa vezi daca are vreo crapatura sa-i pui niste silicon rosu si sa il montezi al loc pana mergi la un mecanic |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
dj.gaby94 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 October 12 From: Iasi ![]() |
Capacelul acela era o improvizatie. Am desfacut piesa, si am vazut ca a fost putin ajustata cu ciocanu sau ceva:)). Apoi am pus-o la loc, si am strans tare. Acum nu prea mai curge, dar firele care ies din ea cred ca nu-s in regula, am senzatia ca se ating intre ele, desi au cauciuc intre.
|
--------------------
Renault
Megane I 1.9dt
1996
- IS 08 HFE
|
|
radunre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
dj.gaby94, acea piesa se numeste electrovalva de avans si are mai multe zone de etansare dintre care 2 sunt cu O-ring-uri. La fiecare demontare se recomanda schimbarea filtrului din varf, probabil o gasesti la reprezentanta.
Atasez si un manual care explica mai multe. LE. pe unde curge motorina intra si aer, e f. posibil ca rezolvand problema scurgerii sa nu mai ai probleme cu dezamorsarea pompei. This post has been edited by radunre: 18 Nov 2012, 19:58 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
dj.gaby94 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 October 12 From: Iasi ![]() |
Iti multumesc! Maine, sau cel tarziu marti ma duc la un service autorizat, si le cer o parere si lor. Apoi, in functie de rezultat, voi face ce e de cuviinta. Va tin la curent cu rezultatul final.
|
--------------------
Renault
Megane I 1.9dt
1996
- IS 08 HFE
|
|
marianboian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 May 10 From: pitesti ![]() |
salut, o problema asemanatoare am avut si eu la megane-ul din semnatura. ideea e ca s-a rezolvat simplu, am inlocuit pompa. stai linistit ca nu ia foc, un an am mers eu cu ea asa, si la mine curgea mai tare un pic. kitul de reparatie costa 700 de lei, iar o pompa sh 600. cu 750 am facut masina boboc. 600 pompa, 50 testul pe banc de probe, 100 montajul.
|
--------------------
renault
megane
2002-clasic
- AG-10-jdv
|
|
seba_tm |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 June 08 From: Timisoara ![]() |
Si eu de cand s-a racit afara a inceput sa piarda motorina pe la garnitura de la capac (de unde se regleaza debitul). Este alt model de pompa Bosch cu comanda electronica (motor 1.9 dTi). Dupa ce se incalzeste nu mai curge. Am inteles ca problema este de la motorina E5 care ataca garniturile pompei, problema fiind semnalata si la alte marci care folosesc aceasta pompa. Se rezolva schimband garniturile dar costa ceva.
|
--------------------
Renault
Megane
2001 1.9 dTi 72 KW Classic Expression
|
|
claudiu1989 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 April 13 ![]() |
cautati kit de garnituri pentru acel model de pompa , eu lelam inlocuit si nu mai am probleme
|
--------------------
renault
laguna
2001
|
|
MariusVSK |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 19 July 08 ![]() |
unde le-ai inlocuit?
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008, 2l 16v Benzina 140 cp.
- HD-12-KVS
|
|
dezrosiori |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 April 13 ![]() |
daca e pompa bosch se poate face la ei rpin bragadiru, sau la orice firma de pompe , cauta pe net si vei gasi cativa care se ocupa cu asta
|
--------------------
renault
Megane
2000
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#13
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
acum 1 an s-a rupt axa cu came. am schimbat chiulasa pus la punct tot si remontat. a mers insa din cand in cand se oprea in mers si se aprindea martor pompa injectie. stateam 2 sau 3 ore si apoi pornea. se intampla cand era f calc afara. iarna nu a facut probleme. acum a venit caldura si a inceput sa se opreasca iar din ce in ce mai des. azi dimineata a pornit, s-a turat tare de 2 ori si s-a oprit. nu a mai pornit de loc. mai nou curge si motorina din pompa dintre locul in care se uneste distribuitorul de fier cu corpul de aluminiu, picaturile sunt jos, pe electrovalvula de avans.
ce o fi oare. e actuatorul de avans dus, capul pompei,trebuie schimbata toata pompa, sau are doar garniturile duse in pompa. am incercat sa dau jos actuatorul de avans dar nam reusit, are 2 suruburi, torx se pare, unul lam dat jos, al doilea nu s-a prea potrivit torxul. CE ARE? |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#14
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
am dat pompa jos si vreau sa o repar.
caut un atelier care sa faca diagnoza si apoi sa o repare. motorina curgea pe la chestia alba din plastic, in partea de jos, care are 2 fire. Attached thumbnail(s) Picture_459_mic.JPG ( Size: 90.9k ) Number of downloads: 1689 Picture_469_mic.JPG ( Size: 83.77k ) Number of downloads: 1778 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
radunre |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
La fostul Renault 11 diesel, cand nu mai avea motorina si tragea aer fals, se tura motorul si asa stiam ca trebuie sa alimentez (plutitorul era dus).
Eu cred ca toate problemele tale sunt din cauza lipsei de etansare a pompei de injectie. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#16
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
azi am schimbat la un atelier garnitura de la cap hidraulic-poza1, garnitura de la actuatorul de avans-poza 2, garnitura de la nu stiu ce e dar e in partea de jos a pompei, se vede in poza frontala si are 2 suruburi cap torx in interior are 2 arcuri care vin fiecare pe cate suruburile de prindere-poza3, garnitura la capac-poza 4.
dupa ce a schimbat garniturile a verificat-o pe banc daca e etansa si daca face prsiune pe fiecare din conducte, e ok. urmeaza sa o montez maine. nu am verificat-o electronic, pe regim de turatie si asa mai departe, a verificat-o doar daca face presiune . inainte sa crape de tot aveam relantiul 550 rpm in loc de 825rpm, cand scoteam mufa de la acceleratie turatia se ducea automat in 1300rpm. sper ca asa sa fie cum zice radunre si sa fie rezolvata. in poza 5 am pus de unde au fost schimbate garniturile. This post has been edited by playeroooo2000: 23 May 2013, 18:30 Attached thumbnail(s) 100_4303_poza1_mic.JPG ( Size: 48.32k ) Number of downloads: 1720 100_4304_poza_2_mic.JPG ( Size: 69.89k ) Number of downloads: 1601 100_4305_poza_3_mic.JPG ( Size: 96.08k ) Number of downloads: 1572 100_4306_poza4_mic.JPG ( Size: 59.6k ) Number of downloads: 195 Picture_461_mic_text.JPG ( Size: 266.31k ) Number of downloads: 330 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
dj.gaby94 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 October 12 From: Iasi ![]() |
Nu am mai avut timp sa actualizez, insa am rezolvat problema mea initiala de pe pompa de injectie. Am inlocuit acea piesa, iar masina merge struna. Am dat 200lei pe piesa la dezmembrari in iasi, si din cate am inteles se numeste electrovalva de avans. Motorul a devenit mai silentios, nu mai pierde motorina si porneste la sfert de cheie in orice situatie. Problem solved!
Multumesc tuturor pentru pareri! ps: piesa la reprezentanta renault costa 1345lei ... de aproape 7 ori mai scumpa ca la dezmembrari:D This post has been edited by dj.gaby94: 23 May 2013, 21:50 |
--------------------
Renault
Megane I 1.9dt
1996
- IS 08 HFE
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#18
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
are cineva o lista cu valorile pe care trebuie sa le gasesc masurand la pinii calculatorului si pe senzorii din masina?
calculatorul meu este bosch,are doua mufe una langa alta,cupini de la 1 la 81, a doua mufa cu pini de la 82 la 121. motorul este f9q744 de 59 kw, dTi, pompa este cu comanda electronica, motor fara intercooler, cu abs, aer conditionat, masina este din 2001 mai jos atasez traducerea din manual revue technique automobile pt megane si scenic dupa 99 diesel partea care se refera la motorul meu cine poate sa contribuie cu ce valori trebuie masurate pe pinii calculatorului in diferite regimuri ? This post has been edited by playeroooo2000: 28 May 2013, 19:23 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#19
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
am rezolvat prbl cu pornirea.
am schimbat senzorul de pozitie vibrochen. pus senzor siemens. porneste foarte bine. masina a fost pusa pe tester. mecanicii au reglat debitul pompei prin desurubarea celor 4 suruburi de pe capac, adica slabit, dupa aia urmarind pe calculator au ciocanit in capac cu ciocanul usor pana valoarea indicata pe calculator era foarte apropiata de valoarea producatorului, valoarea data de pompa mea era mai mica decat trebuia. This post has been edited by playeroooo2000: 30 May 2013, 14:03 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
edy1092 |
![]()
Post
#20
|
![]() edy1092 Group: Members Posts: 116 Joined: 29 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Eu de cateva zile observ ca pierd motorina pe langa mufa din poza
Trebuia sa aibe o garnitura acolo ?? cum pot rezolva problema ? sa schimb mufa sau se pune o garnitura ??? Attached thumbnail(s) pompa_de_injectie_laguna_1_9dti_7700870130_dc977197d20e895ea8_800_600_1_95_1.jpg ( Size: 111.2k ) Number of downloads: 213 10653980_10203947545643127_1721675207_n.jpg ( Size: 99.6k ) Number of downloads: 146 10621972_10203947545803131_566346222_n.jpg ( Size: 204.58k ) Number of downloads: 131 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<< |
|
radunre |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Garnitura este in conectorul din plastic, presupun ca este un "O-ring" pe care-l gasesti la magazine de specialitate.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
edy1092 |
![]()
Post
#22
|
![]() edy1092 Group: Members Posts: 116 Joined: 29 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat. Mulțumesc
Am schimbat și acel O ring si mai curgea si pe la garnitura de la pompa de injecție pe unde se reglează relantiul . Toata lucrarea m-a constatat 150 ron 2 garnituri la pompa + o rin + manopera + reglarea relantiului cu ciocanul Va rog sa-mi postați si mie o poza cu bordul sa știu dacă imi sta relantiul in regula . This post has been edited by edy1092: 6 Sep 2014, 20:21 Attached thumbnail(s) 20140319_140228.jpg ( Size: 371.73k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<< |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 06:02 |