CONSUM "0" IN FRANA DE MOTOR
![]() ![]() ![]() |
CONSUM "0" IN FRANA DE MOTOR
bleano1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
E mai usor sa intrebi decat sa cauti, nu ?
S-a arhidiscutat cu multi ani in urma. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
ok am sa caut
![]() 9 Apr 2013, 21:28: am cautat un pik dar nimeni nu zice nimic de consumul 0, toti zic de consum ,,in general,,dar de 0 nimeni.. o sa mai caut..daca nimeni nu ma lamureste This post has been edited by bleano1: 9 Apr 2013, 21:28 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#4
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
este abordata tema si in discutiile consum 1.6 16V megane 2.
teoria e simpla, in frana de motor, nu mai "invarte" motorul rotile, ci rotile mentin motorul in functiune. nu se mai foloseste benzina pt a mentine turatia motorului => consum 0. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#5
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Injectoarele au comanda electronica. In frana de motor sunt tinute inchise.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
vallixx |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, consumul este 0 in frana de motor.
Cand o scoti din viteza, turatia de relanti este tinuta cu pretul unei mici cantitati de carburant, insa in frana de motor, motorul nu are nevoie de carburnat care sa-l tina pornit. De asta cand vezi in departare un semafor pe rosu, este mai economic sa lasi masina in viteza (o treapta superioara) si sa ridici piciorul de pe acceleratie decat sa o lasi pe liber. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
luckas_itd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Mie,in frana de motor imi arata un consum ce oscileaza intre 1.2 si 3% in functie de turatia care o am.motorul este 1.5 dci 65 cai.
This post has been edited by luckas_itd: 9 Apr 2013, 22:08 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Inseamna ca ai o problema
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
Din cîte știu eu, la relanti, amestecul este ușor îmbogățit, ținînd cont mai ales că s-ar putea să ai niște consumatori suplimentari (AC, faruri, alte chestii pe instalația electrică...ia mișcă volanul la relanti și vezi cum se vede pe turometru) plus că la turațiia mică volanta cu greu reușește să își aducă aportul pentru uniformizarea turației, a se vedea cum joacă turometrul la relanti - de ex. la 1.4 16.
Nu îți arată 0 imediat ce iei piciorul de pe accelerație ci după 2-3 secunde, cel puțin așa e la mine. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Posibil,nu zic nu.Si dupa 5-6 secunde tot arata consum.La relanti cu motorul cald fara consumatori,in modul test imi rata consum de 0.5-0.6 litri pe ora.
This post has been edited by luckas_itd: 9 Apr 2013, 22:24 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si de la 1500 rpm in sus e consumul 0
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
O sa mai incerc zilele acestea sa o las mai mult de 10 secunde in frana de motor.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#13
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
cum faci sa o lasi 10 sec in frana de motor?? iti intra in sarcina la un moment dat...........
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
BannedHost |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
te duci pe la vreo 3500 rpm si o lasi .. de preferat sa ai peste 50 km/h ...
si la mine pana nu se incalzeste motorul, gen vreo 5 minute daca o las in frana de motor nu scade sub 2, 3 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
@pheephee_11
Din varful unui deal bineinteles,daca are o lungime considerabila se poate tine si mai mult. This post has been edited by luckas_itd: 9 Apr 2013, 23:59 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#16
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
scuze :-s am scris fara sa gandesc
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#17
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
ca o observatie...ideea gresita ca la liber consuma masina cel mai putin pleaca de la motoarele cu carburator unde se trage benzina chiar si in frana de motor si consumul depinde de turatie in orice moment...pe injectie in schimb motorul "stie" cand are nevoie de combustibil si doar atunci foloseste....deci e mai convenabil sa folosesti frana de motor...oricum nu e recomandat sa mergi niciodata pe liber si nici sa lasi turatia sub 1500 (chiar si in frana de motor) pentru ca nu se stie niciodata cand o sa ai nevoie sa accelerezi brusc ca sa eviti un pericol...ori daca trebuie sa mai si bagi in viteza sau sa schimbi viteza pierzi pe putin 1-2 sec din timpul de reactie
|
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#19
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Olticul stia sa taie gazu' cand era in frana de motor
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Relu11 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Berlina nu stia sa taie nimic
|
--------------------
.
.
.
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de masina, la ford escort 16v in frana de motor consuma 1%. La renault diesel 0,0
![]() |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#22
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu poate sa consume 1 invarabil...
Mai repede cred ca nu stie cbul sa afiseze 0. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bogdangepe |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Stie si cu 0, adica la relanti consuma 0,9 rareori 0,6 cu motorul cald. Renaultul la relanti are consumul de 0,6 cu motorul cald. Oricum este discutata problema pe toate forumurile. Eu zic ca depinde de la masina la masina, evident si generatie.
This post has been edited by bogdangepe: 10 Apr 2013, 16:20 |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(luckas_itd @ 9 Apr 2013, 23:05) Mie,in frana de motor imi arata un consum ce oscileaza intre 1.2 si 3% in functie de turatia care o am.motorul este 1.5 dci 65 cai. Mie imi arata 0.0, si la dci si la benzinar. Important e sa ai peste o anumita viteza/turatie. QUOTE(R19/16v @ 10 Apr 2013, 10:58) Din fabrica nu stie, dar exista un dispozitiv, si nu artizanal, ci facut intr-o fabrica, care se ataseaza carburatorului, si taie alimentarea in frana de motor. http://www.okazii.ro/alte-piese-auto/econo...-i-o--a58875692 This post has been edited by argon: 10 Apr 2013, 16:31 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
la oltcit mulți deștepți tăiau vîrful electrovalvei care întrerupea admisia benzinei pe circuitul de mers în gol iar apoi plîngeau că le consumă. aici calculatorul de injecție face treaba. Nu am spus că alimentarea injectoarelor se întrerupe după 2-3 secunde ci afișarea este întîrziată, lucru care mi se pare normal și nu am spus că ar fi un defect; aa, dacă ții piciorul pe pedala de ambreiaj e ca și cum uiți de frîna de motor. Frîna de motor mai are un avantaj de care puțini țin seama (offtopic): scade uzura sistemului de frînare. Iar iarna o frînă de motor înseamnă o mașină controlabilă pe cînd o frînă poate duce la o catastrofă în unele situații (chiar și pe ploaie, dar asta ține de altă ramură a sportului acesta:) )
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
si de ce nu...si reducerea uzurii ambreiajului....ca daca apesi mereu ambreiaj-frana (cum am vazut ca se practica pe la scolile de soferi) daca a trebuit sa incetinesti doar putin si nu trebuie schimbata viteza, la eliberarea ambreiajului se si zgaltaie masina (daca nu faci sincronizare de turatie) si in acelasi moment se si produce o decelerare mai pronuntata, in conditiile in care perioada de franare s-a terminat si urmeaza accelerarea...deci total ineficient....sa nu mai zicem ca si in curbe sta altfel masina daca esti pe accelerare decat pe liber....dar asta e deja alta discutie
|
--------------------
-
-
-
|
|
vallixx |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Precautie si cu frana de motor totusi. O frana de motor poate determina o dereglare a distributiei.
E adevarat insa ca pentru asta trebuie ca frana sa fie foarte violenta violenta. E destul de putin probabil dar nu imposibil. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#28
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu am reusit sa blochez rotile la Scenicul precedent bagand intr-a 1a in loc de a 3a. Nu stiu cum a supravietuit masina aia, dar a mers bine-merci dup-aia.
Banuiesc ca daca-s consumabilele in termen, sansele sa se intample sa sara un dinte, sa se rupa cureaua etc tind spre 0. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
andri1940 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
La retrogradari din astea voioase, necesare unei accelerari, de exemplu din 5 in 3, e indicat sa se sincronizeze turatiile, ciupind acceleratia in timp ce se schimba vitezele. Necesita o oarecare obisnuinta, dar eu de ceva vreme numai asa conduc si mersul masinii e mult mai lin.
Frana de motor e obligatorie la coborarea unui munte, de exemplu, ajuta enorm franele. Faptul ca la motoarele cu injectie electonica sunt oprite injectoarele si consumul e 0, e bonus. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
imi poate spune cineva CUM stie calculatorul ca rotile invart motorul si nu invers,,,exista vreun senzor? si daca da care ar fi ala,,ca eu tot nu cred acest lucru,
intradevar CB ul masinii arata zero in frana de motor dar CUM isi da el seama de acest lucru. Am auzit o explicatie cum ca ar calcula debitul de carburant care intra si cel care iese din motor. 13 Apr 2013, 14:23: a experimentat cineva PRACTIC acest lucru.Un exemplu ar fi sa bagi turul si returul intr-un bidon de 5 litri cu carburant si sa lasi masina in frana de motor la o vale mare si sa vezi daca intradevar consuma ceva sau nu,, ![]() This post has been edited by bleano1: 13 Apr 2013, 14:23 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:59 |