Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme baterie Laguna I

oliver81
post 25 Mar 2013, 11:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 December 12




Salutari
Masina mea este un Laguna I din 95, 1.8benzina. De 1 saptamana nu imi mai porneste (a murit bateria banuiesc). Pentru ca in luna mai imi expira ITP-ul , nu prea as vrea sa investesc intr-o baterie noua pana nu aflu exact cum pot sa fac ITP la RAR si cat m-ar costa sa o pun la punct sa treaca ITP-ul (masina e inmatriculata in Franta si o am de aproape 2 ani). Acum urmeaza intrebarea: Daca dau jos bateria si o pun pe redresor, o sa am probleme dupa aia cu recunoscutul cheii de catre imobilizator?


--------------------
Renault Laguna I 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 25 Mar 2013, 17:10
Post #2


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




Ia o baterie de la un prieten, in trei secunde le-ai schimbat si dai la automat. Poti sa pierzi codul de la casetofon doar. Dupa ce ai schimbat bateria poti inchide si deschide masina din cheie ptr orice eventualitate.
Acuma n-am nimic cu tine ca nu esti singurul pana acum pe forum : cum adica nu va dati seama daca bateria e moarta sau nu !!!!!!

Daca stai la curte nu mai demonta bateria. Pune redresorul direct pe ea (+ la +, - la -), o lasi vreo 2 ore si pornesti.

This post has been edited by Lupan Daniel: 25 Mar 2013, 17:11


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oliver81
post 26 Mar 2013, 09:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 December 12




Multumesc pentru sfat smile.gif
Parerea mea e ca bateria e moarta, parerea unui taximetrist "meserias" de la care am vrut sa iau curent e ca am un scurt sau ceva la electromotor. Am pornit-o impinsa acum cateva zile, a doua zi a plecat usor si a treia zi era iar moarta.
Cum nu ma pricep, e doar o presupunere treaba cu bateria .

26 Mar 2013, 09:16:
In concluzie , daca sta masina fara baterie 12 ore, am probleme cu imobilizatorul ?

This post has been edited by oliver81: 26 Mar 2013, 09:16


--------------------
Renault Laguna I 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 26 Mar 2013, 19:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(oliver81 @ 26 Mar 2013, 09:14)
Multumesc pentru sfat smile.gif
Parerea mea e ca bateria e moarta, parerea unui taximetrist "meserias" de la care am vrut sa iau curent e ca am un scurt sau ceva la electromotor. Am pornit-o impinsa acum cateva zile, a doua zi a plecat usor si a treia zi era iar moarta.
Cum nu ma pricep, e doar o presupunere treaba cu bateria .

<span class='edit'>26 Mar 2013, 09:16:</span>
In concluzie , daca sta masina fara baterie 12 ore, am probleme cu imobilizatorul ?
*



nu are nici o treaba imobilizatorul


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M Sandica
post 26 Mar 2013, 20:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 30 January 13




Salutari
Masina mea este un Laguna I din 95, 1.8benzina. De 1 saptamana nu imi mai porneste (a murit bateria banuiesc). Pentru ca in luna mai imi expira ITP-ul , nu prea as vrea sa investesc intr-o baterie noua pana nu aflu exact cum pot sa fac ITP la RAR si cat m-ar costa sa o pun la punct sa treaca ITP-ul (masina e inmatriculata in Franta si o am de aproape 2 ani). Acum urmeaza intrebarea: Daca dau jos bateria si o pun pe redresor, o sa am probleme dupa aia cu recunoscutul cheii de catre imobilizator?

dute linistit la redresor ,dar cauta unul profesionist(care reformeaza baterii ,incarca acumulatori nu cel ce are toti acasa si va trebuie sa o tii 5-6 ore ,dar trebuie sa vezi ca ai o scurgere de curent pe masina,succes

This post has been edited by M Sandica: 26 Mar 2013, 20:15


--------------------
renault laguna 1,6 16v - GL 19 DRA 05 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 26 Mar 2013, 21:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




Am un redresor cumparat din magazin de vreo 5 ani. L-am folosit si eu acum vreo 2-3 ierni, de obicei sta pe la neamuri sau prieteni. Nici unul intre ei nu-i profesionist. Cand indica pe x...metru ca bateria o incarcata, ... gata.

In conditiile in care alternatorul incarca ok si bateria e inca in parametri cea mai buna incarcare e cea la drum, faci 150-200km si s-a incarcat.

Acumulatorii se formateaza, calugarii sunt reformati.

This post has been edited by puzzle: 26 Mar 2013, 21:23


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M Sandica
post 31 Mar 2013, 14:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 30 January 13




un redresor de magazin doar incarca ,nu reformeaza in putine cuvinte nu o clocotteste pe intelesul tuturor.daca vrei iti explic altfel :daca ai baterie capsata cu completare de apa distilata(ai sase gaurele cu dop) pt ca exista si capsate fara acele dopulete,scurge tot din ea apoi cumpara un litru de acid sulfuric si 2 de apa distilata plus un densimetru,pune acidul intr-o galeata de plastic si toarna apa pana ajungi la densitatea de 1.34(dar sa ai gura si nasul astupat cu un prosop sau o masca buna) asta se cheama electrolit bagi in baterie si o bagi pe redresor de care ti-am zis si o sa ai o baterie noua, redresoarele de magazin sunt bune doar pt baterii slabe care nu pornesc iarna ,nu pt redresarea(reformare) unei baterii moarte

cat de calugari si baterii nu vreau sa-ti comentez dar iti spun un lucru in acest domeniu am lucrat din 1989 pana in 1995 cand abia au aparut bateriile capsate ,erau baterii negre cu elementi inlocuibili si din greseala eu reparam baterii moarte prin inlocuirea elementilor(nu-ti mai spun din ce e format un element ,ca iti incarc memoria) daca vrei sa intelegi bine de nu plimbate cu masina pana te plictisesti pt ca un alternator incarca mai mult cu curent care este folosit in timpul mersului de scanteie,aparate etc, daca doresti sa stii ce foloseste o baterie la pornire e AMPERAJUL ala se obtine altfel ,daca doresti mai multe informatii imi scrii pe mes.pana atunci succes

This post has been edited by M Sandica: 31 Mar 2013, 15:01


--------------------
renault laguna 1,6 16v - GL 19 DRA 05 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 31 Mar 2013, 15:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




mai dar ce bine ar fi daca totusi acea baterie ar verifica-o un electrician cu aparatul de masura


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M Sandica
post 31 Mar 2013, 15:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 30 January 13




un electrician ii masoara bateria ,dupa cum zice e moarta ,verifica incarcarea (cat incarca alternatorul 13.7V-14.5V) apoi iti zice TREBUIE BATERIE ,putini sunt care verifica si electrolitul din baterie ,in baza densitatii iti va spune ce trebuie sa faci ,dar sau cam dus acei electricieni,acum iti spune BATERIE NOUA biggrin.gif


--------------------
renault laguna 1,6 16v - GL 19 DRA 05 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 31 Mar 2013, 15:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




eu am un electrician foarte bun ,poate ca altii asa fac dar ce ii e asa de greu sa ii zica la om care e treaba cu bateria decat sa-l imbrobodeasca cu prostii ca mai merge vedem cum se comporta pana maine si alte aberatii ,ala nu-i electrician ala e tufa de venetia


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 31 Mar 2013, 19:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




@M Sandica :
Mi se pare urata chestia asta cu dreptul la replica dar sfatuiesti oamenii gresit.
Se formateaza doar acumulatorii care vin uscati - (ne)incarcati. Torni acid, etc. Intr-o baterie niciodata nu se completeaza cu acid sau apa de robinet. Densitatea electrolitului (ce indica si nivelul de incarcare ) revine prin procesul de incarcare daca placile/bateria sunt in parametri. Golind o baterie total, chiar si ptr. o perioada scurta de timp, se produce fenomenul de sulfatare a placilor ce duce la stricarea bateriei.

http://www.rombat.ro/index.php/ro/instruct...erii-de-pornire


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunatnt
post 7 Apr 2013, 12:40
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 11 February 11
From: timisoara




nu vreau sa fiu rau ,dar densitatea electrolitului nu trebuie sa fie de 1,28?


--------------------
renault laguna3 2008 ,1,5 DCI ,110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M Sandica
post 8 Apr 2013, 20:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 30 January 13




@M Sandica :
Mi se pare urata chestia asta cu dreptul la replica dar sfatuiesti oamenii gresit.
Se formateaza doar acumulatorii care vin uscati - (ne)incarcati. Torni acid, etc. Intr-o baterie niciodata nu se completeaza cu acid sau apa de robinet. Densitatea electrolitului (ce indica si nivelul de incarcare ) revine prin procesul de incarcare daca placile/bateria sunt in parametri. Golind o baterie total, chiar si ptr. o perioada scurta de timp, se produce fenomenul de sulfatare a placilor ce duce la stricarea bateriei.

http://www.rombat.ro/index.php/ro/instruct...erii-de-pornire


dragutule iti explic pe forum :dupa ce am terminat cu meseria de electrician locomotive (nu stiu daca stii are 24 de baterii legate in serie etc) iti voi explica ce ce ti-am zis pe mes EU meseria o predau si in acest moment iti pot aduce la viata o barterie capsata ce e distrusa .nu am fost dat afara ci am plecat in italia cad tu probabil te incaltai cu stangu in dreptu si sa iti intre bine in cap nu in altceva a completa cu electolit o baterie nui rau ci ii prelungesti viata ,diferenta intre noi e:tu o sa urmareste schema de la rombat iar eu o sa transform o baterie cu ochii inchisi de la pozitia moarta la cea functionabila,ti-am zis si iti repet pe noi practica ne omoara ca de teorie suntem satui si ca sa mai stii ca eu cand aveam laguna tu o visai si din 2007 am o firma de constructii in Ro cu ceva angajati ,data viitoare stai in boxa ta cu comentarii de genu ai fost dat afara !!!problema care doare e:cand eu aveam laguna an de fabricatie 2000 multi habar nu aveati de aceasta masina ca sa nu-ti mai spun ca in acest moment am mult mai multe masini .am intrat in aceest forum pt ca in 95 mia ramas la inima aceasta masina si voi gasi aici prieteni pt a discuta ca e o masina frumoasa.nu fraieri cu impresii ca aceasta masina e aparuta in 94 ,sper ca ai inteles si nu ma dezamagesti ca ai capul mare si creierul iti danseaza in el

8 Apr 2013, 20:23:
cand se formeaza electolitul e 1.34,care apoi se pune in baterii uscate si se pun pe redresor timp de 24 ore ,iar nimeni nu iti va spune ca gresesti cand vei completa cu electrolit in loc de apa distilata,problema e unde il gasesti daca nu stii sa-l prepari

8 Apr 2013, 20:30:
apropo draga puzzle ?daca esti pe cheile bicazului si iti fierbe bateria ce faci ohmy.gif lasi sa se termine de sulfatat sau pui apa din rau (rubinet)?iti raspund eu pune orice fel de apa si te mai intreb stii sa diferentiezi o apa normala si una distilata in acest moment ?stii cat dureaza pocesarea apei dedurizate smile.gif)

This post has been edited by M Sandica: 8 Apr 2013, 20:30


--------------------
renault laguna 1,6 16v - GL 19 DRA 05 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 9 Apr 2013, 20:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10





apropo draga puzzle ?daca esti pe cheile bicazului si iti fierbe bateria ce faci ohmy.gif lasi sa se termine de sulfatat sau pui apa din rau (rubinet)?iti raspund eu pune orice fel de apa si te mai intreb stii sa diferentiezi o apa normala si una distilata in acest moment ?stii cat dureaza pocesarea apei dedurizate smile.gif)
*

[/quote]
Nu-ti pot raspunde la intrebarea asta. N-am avut nici o masina la care sa-i fiarba bateria, si-mi aduc aminte ca am avut si doua Dacii. Pe Chei sau Transfagarasan daca vrei poate sa-ti fiarba motorul, bateria....e pe alt sistem. Si daca zici tu o sa punem apa de la rubinet, ca esti specialist, nu ?


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M Sandica
post 9 Apr 2013, 21:07
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 30 January 13




aceste contraziceri nu aduce nici un avantaj colegilor

Nu-ti pot raspunde la intrebarea asta. N-am avut nici o masina la care sa-i fiarba bateria, si-mi aduc aminte ca am avut si doua Dacii. Pe Chei sau Transfagarasan daca vrei poate sa-ti fiarba motorul, bateria....e pe alt sistem. Si daca zici tu o sa punem apa de la rubinet, ca esti specialist, nu ?

prima mea dacie a fost din 1988 cu turometru,iar o baterie iti fierbe cand se ruineaza releul ,si ca sati explic in putine cuvinte releul nu mai incarca cu max14,5 ci cu 17,18 nu spun cu ce pt ca tu stii mai contrazis pana acum ca stii multe dupa scheme ,eu te rog pe tine si pe altii sa incetam discutiile contrare si sa ne ajutam daca stim cum din experienta ,nu din scheme gasite pe internet de la diferite firme,pt ca un prost ca mine de exemplu nu stie sa citeasca o schema data de cineva care nici el nu o intelege ,pt ca sunt f multi .si ca sa stii toate studiile mele (mai suparat rau pe mesenger) :2 ani de electrotehnica ,2 de electrician ,3 am ajuns electrician locomotive dissel si electrice ,facultate ,plecat italia etc ,asa ca eu va rog sa avem un respect intre noi ca oameni indiferent de studii sau de conturi ,pt ca in spatele calculatorului se ascund oameni mult mai potenti finaciar ,inteligenti etc dar stiu sa respecte ,eu sunt nou in acest forum dar in aceasta perioada scurta am vazut oameni f buni si respectosi si mult mai in varsta ca mine ,De ce nu incercam sa ne comportam toti la fel?

sa mearga laguna pt ca e o masina frumoasa iar eu o voi pune aceasta masina langa dacia din 1988,nu vand masinile care imi intra la inima .o seara buna tuturor



cand eu urcam FRUMOASA (HR) ,OITUZUL(CV) cu dacia si remorca dupa cu 2500kg incarcatura sigur nu ai auzit asa ceva ,Cheile bicazului ,Transfagarasanul pe simplu e joc de copii,si sa mai stii un lucru pe Frumoasa e portiune cand nici un motor nu functioneaza normal ,indiferent de masina dacie raba etc ,deci data viitoare cauta-ti o persoana pe masura sa te contrazici pt ca tu nu ai drumuri de Constanta cate drumuri am eu de Roma -Galati

This post has been edited by M Sandica: 9 Apr 2013, 21:20


--------------------
renault laguna 1,6 16v - GL 19 DRA 05 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traiang
post 10 Apr 2013, 18:12
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 23 March 09




Pentru cei cărora le este frică să dea bateria jos să nu își piardă setăriile , o variantă de încercat ar fi să faceți rost de o altă baterie de 12V (poate să fie o baterie de UPS de12v/7A doar ca o alimentare de siguranță fără să porniti masina ulterior sau să-i dați un alt consumator...) și o legați în paralel cu bateria mașinii, adică "+" la "+" și "-" la"-",(tensiunea nu va creste, va fi de 12v să nu vă speriați) după care desfaceți bornele bateriei mașinii. Grijă mare să nu faceți scurtcircuit.
După reîncărcare montați bornele bateriei și o decuplați pe cea de rezervă.

This post has been edited by traiang: 10 Apr 2013, 18:18


--------------------
laguna 1 laguna 1 - hd 10 kxk 2000/facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diesel87
post 22 Apr 2013, 20:53
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 April 13




Am un prieten care a avut o laguna diesel model 1 ph. 1 diesel si a dat jos bateria si nu a mai putut sa o porneasca era ceva legat de antifurt nu stiu exact ce era ca am avut mai multe modele de renault toate cu sistem de inchidere prin infrarosu si antifurt dar nu am avut parte de asa ceva inca acum am inca o laguna nevada benzina cea dinainte a fost tot nevada cu un an mai batrana 2.2 d de cand mi-a povestit ce a patit el mie cam frica sa mai dau jos bateria de pe masina si chiar rog un coleg daca poate sa ma lamureasca cu privire la acest defect din ce motiv si daca se poate remedia de mine in cazul in care patesc asa ceva... Acum un prieten a adus un scenic din franta a stat o sapt si a patit la fel cu bateria l-a lasat si dupa ce o pornea ajutat mergea o zi dar dimineata pauza... Un alt prieten ia zis sa completeze cu apa nu a precizat cu ce fel de apa si a pus apa de la cismea... Pompa robinet etc. Si evrica de atunci a mers super ok vreo doua sapt. Caa vandut pe urma masina... Eu daca am astfel de probleme.
.. Pun multimetrul sa verifoc tensiunea de la borne volti curent continuu... Daca are o tensiune mica e clar ca nu va porni dupa ce pornesc verific incarcarea tot volti curent continuu daca alternatorul imi da o tensiune constanta aprox. Mai mare putin peste 12 v alt. Incarca corect dar daca bateria ma lasa dupa ce circul o zi cu masina e clar schimb bateria nu ma complic cu redresor sau alte tehnici ce ma depasesc oncearca sa mergi la un centru de colectare cu bateria veche si sa o dai la schimb plus o diferenta mica in schimbil unei baterii bunicele... Dar ia in calcul si o posibila "scurgere" de cele mai multe ori la cd player sau ce ai tu sunt unele modele care raman in standby si atunci consuma iar daca bateria e slabita o termina... Fa legaturile corespunzator cand scoti cheia din contact sa se opreasca de tot aparatul de radio... Succes


--------------------
Remault Laguna Nevada - 78 1996 Nevada
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mudman1
post 2 May 2013, 15:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 6 January 13




QUOTE(M Sandica @ 9 Apr 2013, 22:07)
aceste contraziceri nu aduce nici un avantaj colegilor .....


*



Acum nu trebuie sa te superi pe toti pentru ca cineva doreste sa se dea mare si destept... Ma poti spune cate una alta din electrica, cine cunoaste va aprecia corectitudinea spuselor tale. wink.gif


Si mie mi-a placut Laguna 1 dar a trebuit sa o dau.. O visam cand dadeau reclama la Italieni pe RT1 prin 1993 pe cand abia aparusera companiile de cablu biggrin.gif
Acum am Latitude ca seamana foarte mult cu ea (dar e mai mare).

2 May 2013, 16:17:
QUOTE(Diesel87 @ 22 Apr 2013, 21:53)
Am un prieten care a avut o laguna diesel model 1 ph. 1 diesel si a dat jos bateria si nu a mai putut sa o porneasca era ceva legat de antifurt nu stiu exact ce era ca am avut mai multe modele de renault toate cu sistem de inchidere prin infrarosu si antifurt dar nu am avut parte de asa ceva inca acum am inca o laguna nevada benzina cea dinainte a .....
*




Trebuie sa vezi daca puntea redresoare este buna, daca colectorul de la alternator este in regula, et.c.. Eu am avut probleme cu colectorul si carbunii de la alternator. Se pot repara/ inlocui.

This post has been edited by mudman1: 2 May 2013, 15:17


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0cdi/ 175 CP/ BVA / 2013
Laguna 1 Privilege 1.8/90 cp benz. man. '93
Laguna 2 Initiale 2.2cdi/150cp BVA/2003
Toyota Corolla Sol 1.6/132cp benz. man. 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 May 2013, 22:38
Post #19





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




[quote=M Sandica,31 Mar 2013, 14:43]
un redresor de magazin doar incarca ,nu reformeaza in putine cuvinte nu o clocotteste pe intelesul tuturor.daca vrei iti explic altfel :daca ai baterie capsata cu completare de apa distilata(ai sase gaurele cu dop) pt ca exista si capsate fara acele dopulete,scurge tot din ea apoi cumpara un litru de acid sulfuric si 2 de apa distilata plus un densimetru,pune acidul intr-o galeata de plastic si toarna apa pana ajungi la densitatea de 1.34(.......


Coleguuuu,mai bine ramai la constructii.
Nu mai invata sa toarne apa peste acid ca e buba!!!
Pe forum se discuta verzi si uscate,dar totusi nu trebuie sa invatam pe unii sa faca bombe.
Ca sa stii bine,si la locamotive e la fel.
Tine minte sub forma asta: "in totdeauna el peste ea ,nu ea peste el"
EL= acid
ea = apa,baza etc.
Of of of...


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diesel87
post 12 Sep 2013, 21:50
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 April 13




Salut nu stiu dca ai rezolvat problema, iti dau un sfat simplu, du-te la un mgazin de scule si dispozitive sau intr-o piata unde sunt si scule si cumpara-ti un multimetru, cand ajungi acasa pune multimetrul pe volti cc, curent continuu, vezi ce tensiune ai, daca reusesti sa pornesti masina pune din nou multimetrul pe borne vezi ce tensiune ai la incarcare trebuie s ai pana in 14 voti sau cev de genul, electromotorul daca e in scurt circuit cred ca see poate verifica setezi multimetrul pe ohmi si pui firul rosu pe pozitivul electromotorului si negtivul pe mor sau caroserie, si ar trebui sa iti indice o rezistenta daca nu indica nimic sau 0 sau piuie tunci e in scurt crcuit, nu stiu exact cum se verifica, dar daca ai un consumator "parazit" primul care ar fi parerea mea este casetofonul sau cdplayerul stiu multe cazuri, ma sunau prieteni ca le murisbateriile dupa ce montau playere si le scoteam afara sau le refaceam cablurile si gata, in momentul in care scoti cheia afara din contact playerul trebuie sa "moara" ca sunt unele modele care inca dupa oprire afiseaza ceva cum ar fi ceasul dar luminat foarte slab sau deloc si memoria incfunctioneaza si moare bateria. Succes cool.gif


--------------------
Remault Laguna Nevada - 78 1996 Nevada
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 20:12
Dacia