Clio 2
![]() ![]() ![]() |
Clio 2
Victor_17 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 2
2002 1.2 8v
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Motorul este identificat dupa mai multe informatii.
Ce ai scris tu reprezinta doar o parte din informatiile astea. D7F se monteaza pe Clio/Kangoo/Twingo dar nu cu acelasi indice de motor(a nu se confunda cu typ-ul). Probabil motorul de origine al masinii a fost inlocuit/schimbat si de aici incurcatura.......ta. Daca a fost schimbat in reteaua Renault si apare in sistemul informatic esti rezolvat......daca nu e un pic mai complicat. Ce date au gasit cei la RAR inscrise pe motor? @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Victor_17 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 13 ![]() |
Nu stiu ce serie au gasit ei.Am vrut sa caut seria apoi,dar nu o gasesc,nu stiu unde este afisata.In orice caz daca nu coincid seriile inseamna ca motorul ar fi schimbat si poate fi furat sau nu.eu ce pot sa fac?dau declaratie pe propria raspundere ca nu e furat si cam atat din ce am inteles citind forumuri si probleme asemanatoare in ultimele ore.
|
--------------------
Renault
Clio 2
2002 1.2 8v
|
|
thisadi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 11 ![]() |
era bine daca stiai inainte de chestia ca motorul a fost schimbat si nu a fost trecut in carte, pt te puneai frumos si "stergeai" seria, ei nu puteau sa o citeasca si iti trecea in carte ceva de genu "motor fara serie", si cu asta basta
a avut un cunscut problema asta, a cumparat o masina cu motor schimbat, tot de la acelasi fabricant dar de la model diferit, si fostul proprietar nu i-a spus nimic aia de la RAR au spus ca trebuie omologat pe la bucuresti, cu nu stiu ce teste dinamice, etc (el fiind din constanta), si ca ar costa vreo 2.700 lei etc. pasii pe care i-a urmat: - a gasit o persoana de legatura la RAR ( adica inginerii de acolo "lucreaza" fiecare cu cate un samsar, sau un intermediar de-asta care se ocupa cu inmatricualtul de masini, si se au pe bune); intermediarul i-a spus exact ce are de facut - s-a dus la un service agreeat de RAR care poate repara auto fabricate de producatorul respectiv, si si-a facut rost de o factura cum ca acolo s-a montat motorul respectiv (pe motor nu cred ca tre sa ai cine stie ce acte, poti sa-l iei si de la fier vechi, dar nu cred ca te intreaba nimeni de factura sau ceva de genul asta) - cu factura asta s-a dus la RAR, unde a facut un test de gaze parca si niste verificari pe acolo pe la motor (daca nu ma insel i-au luat niste serii de la piesele de pe motor, gen bobina de inductie, fise, sa vada daca piesele care sunt pe motorul asta schimbat si pe cel original au aceleasi serii) - astia de la RAR au trimis la bucuresti toate datele astea, si dupa cateva zile a primit un raspuns ca motorul poate fi omologat pe masina toata afacerea l-a costat vreo 7-800 lei in final |
--------------------
Renault
-
-
|
|
Victor_17 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 13 ![]() |
Problema a fost rezolvata,tot de ei.Foarte curios,pentru ca nu au cerut nici un ban in plus si eu nu am dat nici un fel de spaga.Am dat ceva la final da asa,din bun simt nu ca ar fi cerut cineva.
|
--------------------
Renault
Clio 2
2002 1.2 8v
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Victor_17 @ 2 Mar 2013, 12:53) eu nu am dat nici un fel de spaga.Am dat ceva la final da asa,din bun simt nu ca ar fi cerut cineva. Este acelasi lucru vazut din unghiuri diferite. Se creeaza o problema artificiala(se pare)si se rezolva cu "bunavointa". "Daca copilul nu plange moare de foame"......nu? @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Daca motorul nu este atat de greu incat sa depaseasca greutatea maxima admisa pe puntea fata nu ai nevoie de teste dinamice. Am pus eu motor 2.8 pe Granada de 2.0 si mi-a zis inginerul de la RAR ca daca nu depaseste greutatea maxima admisa pe puntea fata, nu vor fi probleme. Si n-au fost. Fara "atentii".
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Victor_17 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 13 ![]() |
Am scris si eu ca o vita.La faza cu banii,ma refeream la faptul ca nu au cerut bani ca sa o rezolve.Eu am fost cu un tovaras care ii mai cunostea pe cei de acolo si inainte sa plecam a zis sa ii dam aluia ceva.Nu ma mustra constiinta daca nu ii lasam ceva.Bine..daca e sa continui asa eu sunt prieten cu fata directorului Rar si poate o rezolvam si mai repede.Poti sa schimbi motorul da sunt mai multe conditii care trebuiesc indeplinite,si de greutate si de cai,asta din ce am mai citit pe forumuri dar pe net nu toti sunt ingineri,multi isi dau cu parerea sau din ce aud.
|
--------------------
Renault
Clio 2
2002 1.2 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 10:08 |