Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema Renault Clio 3 1.5 dci

b.alexandru
post 15 Feb 2013, 18:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Ieri mi s-a intamplat sa raman fara motorina chiar in mijlocul strazii. Am fugit rapid , am luat motorina din rompetrol (singurul loc de unde alimentez) ,4 l mai exact. Am bagat rapid motorina in masina si am dat sa pornesc. Mentionez faptul ca nu am folosit aceea pompa pe care se presupune ca trebuia sa o folosesc pentru eliminarea aerului(sunt incepator). Masina a pornit. Am facut cateva drumuri cu ea , pornea la prima cheie. Azi dimineata nu a mai pornit(aparea in bord injection fault). A incercat tata sa o porneasca pe la amiaza si dupa cateva chei a reusit. A dus-o la mecanic pentru a elimina erorile din bord, mecanicul respectiv a spus ca devina a fost faptul ca am umblat cu ea pe rosu si ca nu e indicat acest lucru. A bagat in ea 40 de litri de motorina, a parcat-o iar dupa cateva ore nimic. Nu a mai pornit deloc. Acuma sta parcata , cand dau sa o pornesc apare Injection fault. A mai intampinat cineva problema asta? Sper sa fie decat o problema banala de care sa scap usor. Multumesc.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 15 Feb 2013, 18:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Cel mai probabil ai bagat mizerie de pe fundul rezervorului in injectoare, regulatorul de presiune. Ce filtru de motorina ai?


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 15 Feb 2013, 19:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Cel cu care a iesit din fabrica. Din cate stiu nu a fost schimbat. Masina am cumparat-o acum 4 ani. Nu am avut nici un fel de problema cu ea.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 15 Feb 2013, 19:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Eu am avut o faza de genul, dar problema a fost ca mi-a bagat ala 8 litri de benzina peste 4 de motorina[eram pe rezerva].Culmea vreo 20 de km masina a mers impecabil,Pe urma nu a mai pornit[inspiratia a fost sa ma uit pe bon, ca stiam ca l-am lasat pe ala sa mi puna]. Am scos toata benzino-motorina din ea , am bagat 10 litri de motorina, am purjat repede filtru intr-o canalizare, am dat la pompita si a luat-o ca-n prima zi. Schimba totusi filtrul ala ca poate de la el se trage,o fi ajuns mizerie in el din rezervor.

This post has been edited by alexme24: 15 Feb 2013, 19:08


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Feb 2013, 19:11
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




S-au blocat injectoarele...si sorbul trage DOAR de pe fundul rezervorului.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 15 Feb 2013, 19:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




@ espacern fac si eu un mic off-topic: atunci chestia aia cum ca se ia mizeria de pe fundul rezervorului e un mit? [intreb, nu ma contrazic sau ceva]


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Feb 2013, 19:35
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Doar in situatia in care mizeria este reprezentata de lichide/solide care plutesc in/pe combustibil se intampla sa fie absorbite cand combustibilul ajunge la nivelul minim.,,,este valabila teorema respectiva.


@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 15 Feb 2013, 19:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cu siguranta injectoarele s'au blocat. De aceea nu e indicat sa ramai pe 0 cu motorina pentru ca toata mizeria din rezervor ajunge pe instalatie si creeaza astfel de probleme.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 15 Feb 2013, 20:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Pot fi deblocate? Cat costa? Sau trebuie schimbate?


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 15 Feb 2013, 20:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Desigur ca se pot debloca, daca nu exista uzura la supapa de retur a injectorului atunci ca sa zici asa scapi mai ieftin. smile.gif


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Feb 2013, 20:26
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Schimba prima data filtrul de combustibil!
Apoi incearca sa o pornesti...si mergi la un service autorizat Delphi pentru control/verificare sistem de injectie.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 15 Feb 2013, 20:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




O bag luni in service. Oricum multumesc mult pentru raspunsuri.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 15 Feb 2013, 20:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Ca sa lamurim cum e cu mizeria din rezervor, e bine de stiut ca ceea ce se aseaza pe fundul rezervorului, in conditii de nivel mai mare, sta acolo, bine-merci. Avand in vedere ca debitul de motorina e relativ constant, viteza motorinei care vine spre sorb este raportul debitului, impartit la sectiunea de trecere. Pe masura ce nivelul scade, sectiunea de trecere scade si ea si asta face ca viteza motorinei sa creasca si sa inceapa antrenarea mizeriei catre sorb. Cine nu crede, poate sa experimenteze.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Feb 2013, 20:39
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si returul de combustibil unde se "duce"...sus sau jos?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 18 Feb 2013, 14:31
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Revin cu noutati. Sambata dimineata am incercat sa o pornim si am reusit cu ajutorul unui spray pentru pornire. Am umblat cu ea sambata, nu a dat nici un semn ca ar fi vreo problema. Duminica dimineata nu a mai pornit. Am bagat-o azi in service si din cate am inteles problema ar fi la injectoare. O sa incerce sa curete injectoarele cu ajutorul unui lichid. Daca nu merge nici asa atunci acestea trebuie schimbate... Sper sa se rezolve prin curatare


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Feb 2013, 14:54
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(b.alexandru @ 18 Feb 2013, 15:31)
Am bagat-o azi in service si din cate am inteles problema ar fi la injectoare. O sa incerce sa curete injectoarele cu ajutorul unui lichid. Daca nu merge nici asa atunci acestea trebuie schimbate... Sper sa se rezolve prin curatare


Curatarea injectoarelor este benefica ca tratament de intretinere.....sper sa ajute si in cazul tau.
Daca totusi se constata ca problema este de la injectoare trebuie sa stii ca acestea se pot reconditiona sau schimba.....dupa posibilitatii.
Trebuie cautata si cauza care a provocat brusc acest defect.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 18 Feb 2013, 15:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Problema ar putea sa se repete daca vei curata doar injectoarele. Pentru ca este relativ clar ce s-a intamplat, recomandarea ar fi sa cureti si rezervorul, sa inlocuiesti filtrul de motorina, sa cureti sita de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalta. Ca recomandare, utilizeaza un filtru de motorina de origine, nu variante ieftine aftermarket.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 20 Feb 2013, 18:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Au schimbat un senzor de la injectoare (200 RON) dar se pare ca nu asta a fost problema. Masina mers in ziua respectiva dar azi dimineata nu a mai pornit. Am bagat-o de dimineata in service si i-am sunat acuma de vreo o ora si mi-ai spus ca intra aer pe undeva in instalatie. E in teste , incearca baietii sa depisteze problema, pe unde capata aer...


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 20 Feb 2013, 23:04
Post #19


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Filtrul ala de motorina l-ai schimbat? In carte zice ca la fiecare 20 000 km trebuie schimbat.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 21 Feb 2013, 16:47
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Filtrul de motorina e in regula. "Mecanicii" si-au schimbat parerea. De vina sunt injectoarele. Le-am dat jos si le-am trimis la brasov pentru verificare.

This post has been edited by b.alexandru: 21 Feb 2013, 16:48


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Feb 2013, 17:54
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Verificarea injectoarelor se poate face oriunde....dar reconditionarea este bine ca o faci la Brasov.
Am scris mai sus posibilitatea ca injectoarele sa fie defecte lucru usor de detectat de catre specialisti......nu de catre mecanicii.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 21 Feb 2013, 18:25
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




QUOTE(b.alexandru @ 21 Feb 2013, 16:47)
Filtrul de motorina e in regula.
*



Adica nu ai schimbat filtrul? Faci o mare greseala. Din moment ce s-au dus injectoarele, e clar ca filtrul de motorina e compromis, altfel nu avea cum sa ajunga mizerie in injectoare. Eu ti-am recomandat sa cureti eventual si rezervorul ca sa nu repeti isprava.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 21 Feb 2013, 19:03
Post #23


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Cum sa fie in regula, daca nu l-ai schimbat niciodata in atatia km?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b.alexandru
post 22 Feb 2013, 20:36
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 February 13




Filtrul de motorina a fost schimbat de mai putin de un an. Specialistul mi-a zis ca 3 injectoare sunt defecte. 3-4 milioane reconditionarea pe injector.. decat sa le repar ma gandesc sa iau unele noi cu 6 mil/buc... ce parere aveti?

This post has been edited by b.alexandru: 22 Feb 2013, 20:36


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 2007 167400km - BN84HRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Feb 2013, 20:43
Post #25


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si injectoarele alea la 600 lei sunt tot refacute.
Noi si originale sunt mult mai scumpe.
Cauza defectarii injectoarelor ai cautat-o/gasit-o?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 22 Feb 2013, 22:41
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




chiar daca sunt pe benzina vreau si eu sa inteleg un lucru: defectiunea s-a produs de la faptul ca ai ramas fara motorina?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 22 Feb 2013, 22:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Un injector nou costa in jur de 1200 ron(bucata). Depinde de bugetul fiecaruia daca va permiteti injectoare noi sau reconditionate. Exact cum zice si colegul nostru espacern, degeaba le pui noi daca nu incerci sa elimini cauza. In scurt timp iti vor pica si acelea, cauta mai in profunzime si vezi ce anume a dus la defectarea lor. In mod normal trebuie sa incerci sa verifici daca pompa face span, si apoi te gandesti la injectoare.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:24
Dacia