Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

condus imposibil in curbe

mada_06
post 17 Dec 2012, 16:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 December 12




salut sunt membru nou si vreau sa va cer o parere ptr ca vad ca sunt foarte multi specialisti pe acest forum...
am o laguna2 1.9 dci 120cp
de cam o luna mi se pare ca masina mea ar fi ca o caruta ptr ca la viteza de peste 50 la ora in curba la dreapta masina se comporta ca si cum caroseria sar duce in stanga si rotile raman in dreapta...la inceput am crezut ca doar mi se pare ptr ca aveam si cauciucurile rele dar acum le-am pus noi si nu sa schimbat nm...
va rog frumos cine ma poate ajuta ca ma disperat lucrul asta..este o impresie foarte urata.. sad.gif
multumesc mult si scz de topic dar nu am gasit nm asemanator cu "caruta mea"..


--------------------
renault laguna 2 09.01.2002 - by-024-ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 17 Dec 2012, 17:04
Post #2


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




ai verificat arcurile? sa nu fie vreunul rupt ?


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 17 Dec 2012, 17:14
Post #3


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Masina o suferit vreun accident frontal cu deteriorarea lonjeroanelor,sau o fost lovita lateral...?E posibil sa fie deplasata caroseria sau convergenta rotilor inclusiv a puntii spate...pt a verifica daca rotile spate urmeaza rotile fata pe aceeasi linie poti face o verificare simpla si fara costuri...vezi cand mergi pe umezeala in oglinda retrovizoare cate urme de dungi lasate de roti se vad atunci cand tii volanul drept...normal ar fi sa se vada doar doua urme nu 3 sau chiar 4.(asta se intampla si la masinile mai grele,ti se parea ca masina merge ca si un caine,adica intr o parte biggrin.gif ,la camioane se spunea ca e deplasat axul bulon,asta asa ca o paranteza)..atunci e bai...cu costuri poti verifica la un service unde pusa pe aparate iti verifica unghiul de fuga...cineva scria mai sus daca suspensia ta e ok..telescoape sau arcuri...e posibil sa faca asa si din aceasta cauza...in rest nu stiu ce ar mai putea fi!!!Numa bine!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada_06
post 17 Dec 2012, 17:36
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 December 12




masina nu am cumparato de mult si am sa incerc sa vad lucrul cu urmele ramase sper sa fie doar unghiul de fuga...cand am schimbat cauciucurile nu lam facut ptr ca am spus ca poate nu este necesar...cat despre arc rupt nu stiu ce spun ptr ca nu am observat cand am schimbat cauciucurile.. sad.gif
va multumesc ptr raspunsuri si mai astept pareri care sa ies cat mai ieftin cu costurile ca am ramas fara munca...


--------------------
renault laguna 2 09.01.2002 - by-024-ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 17 Dec 2012, 19:00
Post #5


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(mada_06 @ 17 Dec 2012, 17:36)
masina nu am cumparato de mult si am sa incerc sa vad lucrul cu urmele ramase sper sa fie doar unghiul de fuga...cand am schimbat cauciucurile nu lam facut ptr ca am spus ca poate nu este necesar...cat despre arc rupt nu stiu ce spun ptr ca nu am observat cand am schimbat cauciucurile.. sad.gif
va multumesc ptr raspunsuri si mai astept pareri care sa ies cat mai ieftin cu costurile ca am ramas fara munca...
*


Omule cand schimbi cauciucurile nu e necesar sa faci unghiul de fuga(daca nu ai cumparat o de mult ,cel care o vandut o il cunosti?sti ceva de un istoric al masinii?intreaba l acum pe vechiul proprietar daca o avut ceva buba mare cu ea)...acum intreb...de ce ai schimbat cauciucurile(ai pus de iarma sau cele vechi erau uzate...atunci cum erau uzate?...interiorul sau exteriorul lor...daca da e clar convergenta rotilor e praf...asa ca...cauze...bielete de directie plus capeti de bara praf,daca o avut accident fata ,lonjeroane deplasate...si nu mai repet ce am scris mai sus...eu zic totusi sa incerci sa gesesti pe cineva abilitat sa ti povesteasca despre masina ce poate avea...daca ai fi din Timisoara te as ajuta cu placere!Numa bine!Acum asa un sfat pt viitor...nu mai cumpara masini daca nu te pricepi cat de cat...ia un prieten sau roaga pe cineva priceput sa ti vizualizeze si sa ti probeze masina pe care o vrei...asta asa sa nu arunci banii aiurea pe troaca altuia...sper sa nu fie cazul tau!!!

This post has been edited by fazer: 17 Dec 2012, 19:04


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada_06
post 18 Dec 2012, 14:56
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 December 12




il cunosc pe propietarul masinii si nu a avut niciun accident...cand am luato acum 8luni nu era asa mergea foarte bn nu am avut problema asta..."cam de o luna incoace a inceput sa se manifeste asa.."
cauciucurile le-am schimbat ptr ca erau terminate si nu am pus de iarna ptr ca aici in italia nu prea ingheata am pus tot de vara..
-singura scapare este sa o duc la reprezentanta la renault sa ii fac o inspectie totala sa vad cam ce ar iesi la suprafata...
va multumesc foarte mult de pareri si o sa va tin la curent cu dupa ce o voi duce la facut
smile.gif


--------------------
renault laguna 2 09.01.2002 - by-024-ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 18 Dec 2012, 21:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




acelasi lucru il patesc si eu in curbe mai stranse de exemplu in giratoriu mai ales atunci cand e ud sau iarna, imi fuge de spate


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Dec 2012, 21:03
Post #8


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Amortizoare, cel mai probabil. "Fuge" si la gropi?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 18 Dec 2012, 21:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




hai sa zicem denivelari....la gropi nu am incercat


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 18 Dec 2012, 21:17
Post #10


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




QUOTE(puitzimd @ 18 Dec 2012, 21:00)
acelasi lucru il patesc si eu in curbe mai stranse de exemplu in giratoriu mai ales atunci cand e ud sau iarna, imi fuge de spate
*




sau fuge spatele ca intri in giratoriu cu o viteza mai mare decat ar trebui...


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 18 Dec 2012, 21:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




cu aceeasi viteza cu care intru si cu loganul ,focus sau de ex megane ul care imi pare ca avea stabilitate mult mai buna. toate la fel ...break


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 18 Dec 2012, 21:47
Post #12


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Laguna este o masina foarte stabila in curbe fata de altele. Din experienta mea va spun ca atunci cand fuge spatele in curbe in majoritatea cazurilor suspensia este de vina mai ales pe spate.. Daca masina acum 8 luni nu avea problema asta si nu a suferit un accident grav eu zic ca suspensia spate este de vina si cel mai probabil si cea din fata. Cand am vandut laguna mea amortizoarele spate erau curse, in 4 ani eu nu le-am schimbat deloc si aveam si eu aceeasi problema in sensurile giratorii smile.gif Noul proprietar a schimbat amortizoarele spate si nu a mai avut probleme in sensurile multe din Baia Mare.

18 Dec 2012, 23:00:
QUOTE(fazer @ 17 Dec 2012, 18:14)
Masina o suferit vreun accident frontal cu deteriorarea lonjeroanelor,sau o fost lovita lateral...?E posibil sa fie deplasata caroseria sau convergenta rotilor inclusiv a puntii spate...pt a verifica daca rotile spate urmeaza rotile fata pe aceeasi linie poti face o verificare simpla si fara costuri...vezi cand mergi pe umezeala in oglinda retrovizoare cate urme de dungi lasate de roti se vad atunci cand tii volanul drept...normal ar fi sa se vada doar doua urme nu 3 sau chiar 4.(asta se intampla si la masinile mai grele,ti se parea ca masina merge ca si un caine,adica intr o parte biggrin.gif ,la  camioane se spunea ca e deplasat axul bulon,asta asa ca o paranteza)..atunci e bai...cu costuri poti verifica la un service unde pusa pe aparate iti verifica unghiul de fuga...cineva scria mai sus daca suspensia ta e ok..telescoape sau arcuri...e posibil sa faca asa si din aceasta cauza...in rest nu stiu ce ar mai putea fi!!!Numa bine!
*



Fazer, eu zic ca metoda ta nu este buna. In primul rand masina trebuie sa fie descentrata rau sa poata avea 3 urme sau 4. Rotile au in general pe 16" 20 cm si ca sa ai 3-4 urme trebuie ca masina sa fie descentrata cel putin 21 de cm, si asta s-ar vedea si cu ochiul liber. Inca un aspect la Laguna II , ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata, se poate vedea in poza atasata.
Pentru o mai buna intelegere a fenomenului de "fuga" a masinilor in curbe puteti citi lucruri foarte interesante despre geometria rotilor aici: http://www.car-setup.com/Geometrie-Auto.php
Bafta!

This post has been edited by gruita2005: 18 Dec 2012, 22:00

Attached thumbnail(s)
dimensiuni_laguna_II.jpg ( Size: 58.55k ) Number of downloads: 1001


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Dec 2012, 23:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(puitzimd @ 18 Dec 2012, 21:00)
acelasi lucru il patesc si eu in curbe mai stranse de exemplu in giratoriu mai ales atunci cand e ud sau iarna, imi fuge de spate
*



Ai anvelope de iarna pe toate rotile ? La fel de bune ?

E un scenariu foarte plauzibil, usor de explicat... masina fiind usoara pe spate, iar daca aderenta rotilor din spate scade, poate aparea supravirarea.

This post has been edited by andu911: 18 Dec 2012, 23:49


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 20 Jan 2013, 19:09
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




QUOTE(gruita2005 @ 18 Dec 2012, 21:47)
Laguna este o masina foarte stabila in curbe fata de altele. Din experienta mea va spun ca atunci cand fuge spatele in curbe in majoritatea cazurilor suspensia este de vina mai ales pe spate.. Daca masina acum 8 luni nu avea problema asta si nu a suferit un accident grav eu zic ca  suspensia spate este de vina si cel mai probabil si cea din fata. Cand am vandut laguna mea amortizoarele spate erau curse, in 4 ani eu nu le-am schimbat deloc si aveam si eu aceeasi problema in sensurile  giratorii smile.gif Noul proprietar a schimbat amortizoarele spate si nu a mai avut probleme in sensurile multe din Baia Mare.

<span class='edit'>18 Dec 2012, 23:00:</span>
Fazer, eu zic ca metoda ta nu este buna. In primul rand masina trebuie sa fie descentrata rau sa poata avea 3 urme sau 4. Rotile au in general pe 16" 20 cm si ca sa ai 3-4 urme trebuie ca masina sa fie descentrata cel putin 21 de cm, si asta s-ar vedea  si cu ochiul liber. Inca un aspect la Laguna II ,  ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata, se poate vedea in poza atasata.
Pentru o mai buna intelegere a fenomenului de "fuga" a masinilor in curbe puteti citi lucruri foarte interesante despre geometria rotilor aici: http://www.car-setup.com/Geometrie-Auto.php
Bafta!
*


dupa ce am citit pe car-setup.com sectiunile dedicate suspensiei ( arc si amortizor ) , chiar sunt in ceata . nu ca nu as fi stiut rolul celor doua componente, doar ca .. acum, fiind pe punctul de a-mi schimba atat arcurile cat si amortizoarele ... nu stiu cum sa aleg noua suspensie..
acum am pe masina arcuri sport de la fk automotive..si amortizoare boge..pe gas normale ( nu sport )
m-am declarat invins dupa un an de zile si .. vreau sa revin la suspensia normala.
vreau sa ridic garda la sol a masinii, la fel cum era, dar, nu vreau sa capat o barca ...


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 20 Jan 2013, 19:42
Post #15


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




Baietii, verificati bucsile de la puntea spate sa nu fie rupte si bucsile de la cadru motor, e posibil si din cauza acestor bucsi sa apara probleme in curbe.

This post has been edited by autonicu: 21 Jan 2013, 10:22


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascuiulian
post 21 Jan 2013, 16:12
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 28 November 10
From: iasi




amortizoare spate,mai mult ca sigur,aceleasi sintome le-a avut si a mea (in curbe fugea spatele,iar daca prindeam o denivelare mica mai si sarea).
rezolvare amortizoare gaz-ulei monroe,astea erau cele mai accesibile la momentul respectiv


--------------------
renault laguna 2 2003

EXPRESSION 79kw 107cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MatzuJr
post 22 Jan 2013, 17:43
Post #17


Matzu


Group: Members
Posts: 332
Joined: 13 February 08
From: Hunedoara,Calan




Sustin teoria colegului mai de sus ,schimba amortizoare spate si poti intra cu 160 in giratoriu.Eu am gasit doar de la sachs pe ulei atunci(Pt break)


P.S. nu chiar cu 160 in girator ,nu ca nu ai lua curba dar te amendeaza pt viteza biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 3 grandtour 4 control 2.0 dci m9r 12.2009 - Hd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 22 Jan 2013, 19:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




referitor la arcuri .. stie careva, concret , povestea codurilor de culori de pe arcuri ?
ps .. referitor la curbe ....arcuri sport si iei curbele neclatinat, imediat..ca sa fac si rime .



--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 Jan 2013, 20:12
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




QUOTE(siriteanu @ 22 Jan 2013, 19:46)
referitor la arcuri .. stie careva, concret , povestea codurilor de culori de pe arcuri ? 

La Kangoo, culorile puse de Renault pe arcuri sunt legate de greutate, care difera functie de dotari si motorizare.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamas_Lorand
post 6 Mar 2013, 21:27
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 December 11




Salutare tuturor!
Am si eu o problema legata de stabilitate. Mai precis si mie imi "fuge" spatele in curbe. Totul a inceput cand la revizie mi-au zis ca amortizoarele spate sunt duse, pe langa alte piese incluzand bucse punte spate. De schimbat le-am schimbat prin intermediul unei cunostinte, economisind astfel in jur de 1000 de lei cu totul. Toate, bune si frumoase. Dupa un timp, circca 3 luni, mergand pe sosea, dintr-o data mi-a fugit spatele, asemeni unui carucior de la magazin, fata tinand linia curbei, spatele incercand s-o tina drept. M-am speriat ingrozitor, deoarece cu 1 ora innainte dadusem roata jos, sa ma uit la starea franelor, si am crezut ca nu am strans-o bine la loc. In fine, nu asta era problema.
Dupa aceea a aparut un cloncanit ingrozitor, asemeni unei bucse punte spate care cedase, sau e pe punctul de a ceda. Dupa aceea am bagat de seama ca numai o singura bucsa punte spate a fost schimbata huh.gif , deoarece cand am fost sa luam piesele vazusem numai una.
In fine nu mai suportam in cel hal fuge spatele si cloncanitu, asa ca m-am dus la reprezentanta Renault din Tm si mi-au confirmat banuielile. Schimbat bucse + manopera 439 de lei + 1 an garantie (rezonabil pt o reprezentata).
Cloncanitul a disparut, la fel si senzatia de carucior de magazin, dar tot nu e cum a fost. Adica in curbe tot se lasa. Se poate sa se fi dus amortizoarele dupa 3 luni si aprox 2-3000 de km? huh.gif


--------------------
Renault Laguna Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 7 Mar 2013, 10:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




verifica si bucsile de la jug motor, ce fel de amortizoare ai pus pe spate?


--------------------
Renault Megane 2013 1.6 dci Bose Edition - HR-10-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamas_Lorand
post 7 Mar 2013, 13:05
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 December 11




Aaam, daca prin bucsele jug te referi la tampoaneele motorului, atunci le-am schimbat si pe alea. Centralul si stanga. Amortizoarele sunt SACHS, nu stiu daca sunt pe ulei sau gaz...


--------------------
Renault Laguna Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 7 Mar 2013, 16:41
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




20130130_120936.jpg ( Size: 818.38k ) Number of downloads: 590
despre bucsiile astea am vorbit, nu are legatura cu motor. Am avut si eu Sachs dar a tinut numai un an.Recomand KYB.


--------------------
Renault Megane 2013 1.6 dci Bose Edition - HR-10-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamas_Lorand
post 7 Mar 2013, 16:54
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 December 11




Sincer, habar nu am in ce stare sunt, dar am sa incerc sa le verific, mersi de informatie. biggrin.gif
Cat despre amortizoare, cele din fata oricum va trebui sa le schimb in viitorul apropiat, deoarece, mai ales cel din stanga , bate in ultimul hal la o groapa mai mare, parca si-ar fi pierdut toata rigiditatea, si atunci am sa strang din dinti si le schimb si pe cele din spate. (DIN NOU mad.gif )

Asa ca si intrebare, ce alte simptome ar trebui sa se manifeste daca jugul ar fi dus? Adica tendinta masinii este de supravirare,nicidecum subvirare.


--------------------
Renault Laguna Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 7 Mar 2013, 18:22
Post #25


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




Salut, urmaritii si topicul asta;
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=120179&st=90


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 12 Mar 2013, 18:07
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Vezi si bucsile de la puntea spate. S-ar putea sa ai o surpriza!!!


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanDAN
post 17 Mar 2013, 13:40
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 September 11
From: Alba Iulia AB




QUOTE(byby @ 12 Mar 2013, 19:07)
Vezi si bucsile de la puntea spate. S-ar putea sa ai o surpriza!!!
*


de aceeasi parere sunt si eu
bafta


--------------------
renault laguna 2 2001 1.6 16V - AB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamas_Lorand
post 17 Mar 2013, 15:08
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 December 11




Nu sunt de la bucsile punte spate. Sunt noi-noute originale de la Renault. Le-a montat in fata mea, deci e exclus sa fi fost vre-un mis-mas.


--------------------
Renault Laguna Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 17 Mar 2013, 15:16
Post #29


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




QUOTE(Tamas_Lorand @ 17 Mar 2013, 15:08)
Nu sunt de la bucsile punte spate.  Sunt noi-noute originale de la Renault. Le-a montat in fata mea, deci e exclus sa fi fost vre-un mis-mas.
*


ai amortizoarele curse si joc in sistemul lor de prindere


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamas_Lorand
post 18 Mar 2013, 10:52
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 December 11




Cel mai probabil. Mai nou am observat (acum fiind mai rece afara) si masina este "rece" se aude un cloncanit destul de nasol din spate, in mers. Dupa ce se mai incalzeste un pic nu se mai aude. Deci mai mult ca sigur sunt amortizoarele.
Va multumesc pt ajutor. smile.gif


--------------------
Renault Laguna Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 23:20
Dacia