Problema pornire kangoo 1.9D
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire kangoo 1.9D
nios33hd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
KANGOO 1.9D
2004
|
|||
daniellu |
![]()
Post
#2
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Releul ptr. bujii l-a verificat electricianul ?
|
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
V.I.D. |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa scriu aici problema mea pt ca are legatura tot cu pornirea: Kangoo 1.9D/2001 - porneste foarte usor dar imediat se opreste; si tot asa pana o ajut din acceleratie, apoi nu se mai opreste si functioneaza bine. Face asa din iarna, am zis ca de la frig, acum parca-i tot mai rau si o simt si putin strangulata in mers, mai fara putere parca. A mai patit cineva? Sa fie pompa de injectie?
|
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
dethave |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Filtrul de motorina?? Unele modele mai au un filtru compus din aglomerari mici de bobite de bronz,montat pe olandezul furtunului ce aduce motorina. De unde alimentezi de obicei? |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
V.I.D. |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut. Toate filtrele sunt schimbate la zi (inclusiv cel de motorina) sub un an si sub 5000 km. M-am gandit si la asta dar....De alimentat doar din OMV si MOL iar peste iarna am pus doar motorina super de -40*C. Mi s-a spus (de catre 3 dieselari
![]() |
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
dethave |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Deh..asta e..daca 3 oameni asa au zis,inseamna ca stiu ei ceva. N-or fi toti nebuni..Du-o totusi la un doctor serios,s-o diagnosticheze temeinic.
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
V.I.D. |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am fost la doctor. Cica erau niste fire oxidate si 2 chiar desprinse in cutia neagra de langa baterie si nu s-ar fi cuplat socul si nici termocupla + usoara dezamorsare pe la pompa si un injector. Am scapat ieftin dar tot se mai opreste cateodata la prima pornire, cine stie...,dar oricum merge bine acum.
|
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
V.I.D. |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mno...alta...dupa un drum lung am oprit motorul iar dupa 15 minute am vrut sa pornesc. Initial a facut ca si cum era slaba bateria, dupa care nimic. A mai avut figuri de astea in ultimul timp dar si-a revenit. Acum chestia ii ca au ramas becuri aprinse in bord care nu se sting decat daca scot borna. Ce sa fie oare? Scot borna...se sting. Pun borna se aprind - daca nu-i cheia in contact clipeste becul pt imobilizator. Ce-am patit? Ce sa desfac? Acum, ca luni ii tarziu, o duc la specialisti, dar poate a mai patit cineva. Eu suspectez: masa desfacuta, releu busit, scurt circuit, electromotor blocat si in scurt, contact busit,, dar nu stiu de unde sa incep. Am uitat sa zic ca nu mai porneste, nu se sting becurile : de bujii chiar daca scot cheia, nu se mai inchid usile cu butonul de pe cheie (se inchid insa cu butonul din interior).
This post has been edited by V.I.D.: 26 Aug 2017, 18:43 |
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
V.I.D. |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mda...multumesc de ajutor. A fost cablul de masa sectionat. Remediat.
|
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
cv-03-btf |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 May 13 ![]() |
Salut. O cunostinta are probleme la pornirea motorului la un Renault Kangoo 1.2 benzina din 2004 cod motor d4fb7. Problemele au aparut dupa schimbarea puntii din spate a masinii iar singura interventie electrica a fost asupra senzorilor ABS ( spune ca unul din cele 2 fire nu s-a potrivit la culoare ceva de genul... alb la alb si negru la maro). In compartimentul motor in zona corespondenta pedalierului se aude un zgomot ciudat cu contanctul pus. Concomitent cu zgomotul se aprind in bord o fractiune de secunda martorii de la temperatura si baterie. La comutarea pe a doua treapta a contactului nu este actionat electromotorul care a fost verificat si este in regula. A fost bine incarcata bateria. Atasez o secventa audio ( video ) cu zgomotul de la motor. Ne poate da cineva o idee de unde ar trebui sa incepem verificarile? Masina a pornit impecabil inainte de interventia mecanica. Suspectez partea de imobilizator intrucat imi amintesc ca am vazut led-ul rosu pulsand. Nu am reusit sa ma conectez cu canclip-ul. Nu a fost vazut motorul la scanare iar dupa introducerea VIN nu am reusit sa trec la rubrica urmatoare. Ar mai fi o explicatie data de un specialist cu privire la o anumita temperatura la care ar trebui sa lucreze sonda. MULTUMESC
Re... se pare ca dupa interventia mecanica ... motorul a fost pornit de cateva ori pentru a aerisi franele. La ,,volan ,, ar fi fi stat un ajutor care este posibil sa nu fi acctionat corespunzator cheia de contact. http://fastupload.ro/74dc9faa4044ab79a373d28ce0cdeceb.html This post has been edited by cv-03-btf: 14 Jan 2018, 15:43 |
--------------------
ford
capri
1969
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 20:10 |