O mica problema cu dezaburirea, clapeta recirculare blocata
![]() ![]() ![]() |
O mica problema cu dezaburirea, clapeta recirculare blocata
alexme2490 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2004 , 1.5 dci 48kw
- B-61-AFA
|
|||
oanadenisa |
![]()
Post
#2
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
1.schimba filtru
2 da drumul la aeroterma la pozitia 4 si intr o parte si in alta si vezi ca zgomotul nu trebuie sa fie la fel daca e la fel inseamna ca e blocata. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexme2490 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 July 10 ![]() |
si daca este blocata, cam ce solutie ar fi? sa bag la loc mufa si sa comut pe dezaburire normala? si apoi sa scot iar mufa daca face acel zgomot[desi foarte putine sanse sa nu l faca]. Sau exista vreo metoda manuala de a debloca ?
ca idee, cand am trecut de cateva ori pe langa camioane vechi romanesti, care scoteau tona de fum, inclusiv praf, in masina il simteam ca si cum as fi langa ele, de aici tind eu sa ma gandesc ca e o sansa sa nu fie blocata, dar sa vad, o sa testez cum mi-ai spus. Mersi frumos. |
--------------------
Renault
Clio
2004 , 1.5 dci 48kw
- B-61-AFA
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(alexme2490 @ 19 Nov 2012, 16:33) Imi cer scuze ca am deschis alt topic, dar pe cele citite anterior nu prea am gasit o solutie care sa ma lamureasca pe deplin Topicul asta sigur nu l-ai citit: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=240528&hl=recirculare |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
am citit hellcat si acel topic, dar nu prea ma incanta ideea cu taiatul firelor de la moto-reductor. Astazi totusi cu chiu cu vai, m-am bagat acolo si am desfacut totul pana la acel moto reductor. Intr-adevar era inchisa clapeta de recirculare. Am pus contactul si motorasul il inchidea, iar la capat de cursa incepea sa caraie. In masina daca dadeam pe mod normal[fara recirculare] nu se mai auzea zgomotul, dar nici clapeta nu o mai ridica, deci practic ramanea blocat pe recirculare. Nereusind sa desfac doua surubele, pentru ca nu am avut cu ce, am incercat toate modalitatile, cred ca doar o surublenita flexibila m-ar ajuta, nu am putut sa defac tot corpul de ventilatie si sa ajung la motoras fara sa tai firele, asa ca am renuntat. Am scos mufa de la motoras, am pus clapeta manual pe deschis si totul e in regula acum[am sacrificat recirculareaa din pacate]. TOtusi as vrea daca ar putea sa ma ajute cineva intr-o zi sa desfac si acele 2 surubele si sa vad din ce cauza nu mai invarte motorasul inapoi clapeta si o lasa blocata[dau o bere
![]() Am sa atasez si poze si un mic filmulet, dar momentan nu sunt acasa. P.S.: ma scuzati ca am deschis topicul cu alt nume, dar intrand de pe alt calculator, am vazut ca imi mergea si acel cont, desi nu stiu cand naiba l-am facut. P.S.2: va atasez si o poza cu filtrul de polen[am ramas putin uimit de modul in care arata dupa doar 7000 km, cam murdar Attached thumbnail(s) IMAG0520.jpg ( Size: 886.03k ) Number of downloads: 767 IMAG0519.jpg ( Size: 886.12k ) Number of downloads: 829 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Suruburile alea le desfaci degeaba...e mult mai complexa interventia de a indeparta partea superioara de plastic.
Si iti mai spun, 99% din cazuri reprezinta distrugerea uneia sau a mai multor rotite (care sunt de plastic) din componenta motorasului. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Am inteles. Iti multumesc pentru informatii. Presimt ca singura operatie pe care o mai fac in zona repsectiva este schimbarea filtrului de polen si atat.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Am citit problema despre sistemul clapetei.Stie careva de cine este temporizat acel motoras?De un montaj separat,sau de uch,si daca este comandat de uch se poate micsora timpul temporizarii din ddt2000?
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#9
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
acel motoras e comandat din panoul de climatizare :1 buton recirculare
2 buton rotativ aeroterma pe recirculare |
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Deci ca inteleg ca electronica din panou face acea temporizare,multumesc de raspuns.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
provas |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 June 10 From: Oravita ![]() |
ptr.alexme:
Personal am reusit sa desurubez cele 2 suruburi cu o surubelnita cruce lunga pe care am frecat-o de un magnet (ptr. ca sa ma ajute apoi la montarea lor ) Am tinut surubelnita cu capota deschisa si am introdus-o printre parbriz si capota . Pentru a intelege functionarea motorasului trebuie sa stii ca din comutatoarele de la bord vine o tensiune de 12v in functie de pozitia pe care o alegi transmisa pe un terminal in mufa AMP la motoras . Aici ea este diferentiata de un mic montaj electronic care face ca in functie de ce pozitie alegi dupa ce trece prin acest montaj sa dea motorasului 3v, 5v,8v sauptr. pozitia 4 12v.(Tensiunile prezentate pot diferi in functie de starea bateriei) . Cind vei reusi sa dai jos motorasul vei intelege foarte usor functionarea . Vezi ca ptr. al da jos mai ai linga parbriz in deasupra lui o chestie de plastic care se trage pur si simplu catre directia volanului ca sa poti sa-l scoti . Succes! P.S. Si eu am o problema asemanatoare nu merge in pozitia 4 nici pe refulare nici pe ventilare , iar problema mea se afla pe montajul asta electronic de la motor. |
--------------------
renault clio
symbol
2002 / 1,4 benzinar
- cs89cmv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:59 |