Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie Renault Symbol 2007, Oscilez intre Vectra diesel si symbol 1.4

robitzoo
post 4 Nov 2012, 19:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 November 12




Buna seara , ma numesc Robert , am 19 ani si sunt din Hunedoara. De ceva vreme ma framanta ideea de a trece de la Opel la Renault. Ideea este ca in momentul de fata detin un Opel vectra B2 din 2001 2.0 DTI 101 cp , iar tatal meu are un Renault Symbol 1.4 8v 75cp...
Am achizitionat Opelul datorita motorizarii diesel (consum mic si totusi performante bune datorate cuplului)si fiind student in CJ..consumul e important , insa .. mereu am fost pasionat de automobile si de .. sa zicem viteza , sunet -desigur unde se poate.
Opelul merge binisor , trage exceptional pentru 101 cp , insa sunetul e groaznic. Dacia 1410 care am detinut-o in trecut i-mi oferea mai multa placere la condus datorita turatiei si sunetului mai frumos decat al dieselului.
Singura mea solutie momentan ar fi sa trec la un benzinar , si m-am gandit sa fac schimb cu tatal meu , sa ii dau opelul iar el sa i'mi dea symbol-ul.
Sper ca prin acest forum sa reusesc sa iau o decizie. Sunt cam doua lucruri care ma pun pe ganduri... 1) Symbolul 1.4 8v conform datelor tehnice are un demaraj 0-100 in 12.5 S , iar opelul , superior si prin cuplu si prin putere are 13S... Am condus renault'ul si mi sa parut ca sta pe loc pe langa opel , si ... am urcat'o muult in ture.
2) Consumul... pot spune ca vectra mea , mi se pare extrem de economica in raport cu performanta... dar trebuie sa ascult mereu muzica tare ca sa nu aud *roncait'ul* acela de motor diesel cu distributie pe lant !!! smile.gif) Renault-ul am vazut in datele tehnice ca are un consum apropiat de 10L in oras... cu vectra am scos 7.5... 8 .

Acum va intreb pe voi , ce parere aveti (asta luand in calcul ca , prefer condusul foarte sportiv)
Daca a-ti putea sa ma lamuriti cu un consum in oras si afara la un renault symbol ar fi superb..
Principalul avantaj al renault-ului este faptul ca pot oricand monta un filtru de aer sport si o evacuare finala din inox..pentru ceva sunet:)
Plus ca i-mi place Renault pentru istoria in Motorsport.
Va multumesc , o seara placuta si numai bine!

This post has been edited by robitzoo: 4 Nov 2012, 19:31


--------------------
Opel Vectra 2.0 Dti 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Nov 2012, 19:38
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Robert scoate toba de la Opel si ai rezolvat tot ceea ce doresti...

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robitzoo
post 4 Nov 2012, 19:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 November 12




trebuie sa recunosc ca m-am gandit deja la asta insa daca scot doar toba finala nu rezulta nici o modificare de sunet decat una nesemnificativa probabil , iar daca scot catalizatorul , intr-adevar se modifica radical sunetul insa voi lasa un nor negru de fum in spate .. iar voi avea probleme si cu Rar-um si cu ITP..
Plus de asta Vectra mi se pare o cutie pe roti... cutie de viteze groaznica si o directie la fel ...


--------------------
Opel Vectra 2.0 Dti 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Nov 2012, 19:51
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Catalizatorul nu ajuta sa scapi de fum negru...doar la CO2.
Asa ca baga teava goala din fata pana in spate+muzica la max.+stickers cu Renault/F1/etc.....si asta e masina la care visezi.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 4 Nov 2012, 20:09
Post #5


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39718&hl=consum

This post has been edited by aurelyan: 4 Nov 2012, 20:14


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 5 Nov 2012, 13:15
Post #6


Haha


Group: Members
Posts: 8.797
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




eu inclin sa iti cumperi ce iti place dar sa fie TDI - ti se potriveste mai bine (TDI cu I rosu obligatoriu).

nu trebuie sa soti toba finala pentru sunet


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 5 Nov 2012, 13:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.175
Joined: 13 October 06




E arie tehnica, ne intoarcem si noi on-topic ? sau profitam ca avem un coleg nou si care a fost suficient de sincer sa ne spuna ca are 19 ani.

In privinta celor 2 optiuni pe care le ai, sunt clase diferite, motorizari diferite, probabil stari tehnice diferite, deci e greu de dat cu parerea fara a le conduce pe amandoua. Tu esti in cea mai buna pozitie sa judeci.

Consumul in oras pentru un symbol 1.4 de 16v, care cf cifrelor date de reno papa mai mult decat un 8v , e undeva intre 8 si 9%. Cand spun urban ma gandesc la un oras de dimensiunile Constantei de exemplu. In Bucuresti e usor alta poveste smile.gif
Afara ai 7.5% la 130kmh, dar ma indoiesc ca poti mentine viteaza asta constanta intre CJ si Hunedoara. La 100kmh ai cam 6% cu aerul pornit.
Realist vorbind la un mers cu 20-30kmh peste limita legala un prea ai cum sa sari de 6.5-7%

Ah, si inca ceva, lipsa de cuplu se cunoaste pe toata plaja de turatie smile.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robitzoo
post 5 Nov 2012, 20:57
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 November 12




Am tot studiat intens problema si inca nu sunt hotarat , probabil un TDI cu D si I rosii sau toate rosii ar fi perfect , insa nu am avut bani pt unul cand am cumparat vectra , si ceva i-mi spune ca nici nu voi avea:)) ....
Ceea ce i-mi mai place este Megane'ul II(cel hatchback) ... desigur i"mi fuge mintea catre versiunea RS , insa cred ca as fi fericit si cu un 1.9Dci 130cp ... insa din cate am vazut sunt cam putine in ro , majoriatea sunt 1.5dci , motor de care ma feresc.. smile.gif


--------------------
Opel Vectra 2.0 Dti 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 5 Nov 2012, 21:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




De ce sa te feresti de 1.5 dci? iti zic eu ca am clio 1.5 si sunt extrem de multumit de motorasul asta. Nu obtii performanta sport, dar nu te lasa cand ai nevoie sa bagi picioru putin in ea si la fiabilitate din ce stiu sunt foarte bune.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robitzoo
post 5 Nov 2012, 21:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 November 12




am tot auzit ca pica turbinele des... si injectoare
Bine , acum desigur conteaza si cine conduce ,... ca daca schimbi in 2000rpm la orice turbodiesel se duce turbo:)


--------------------
Opel Vectra 2.0 Dti 16v 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 5 Nov 2012, 22:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




pai stiam ca asta se intampla destul de frecvent la o anumita serie de masini, facute in nu stiu ce perioada. [parca si la logan a fost problema, dar mi se pare ca s-a remediat]. Evident ca mai sunt si persoane care schimba la 2000, dar eu personal iti zic ca de 3 ani jumate de cand am masina , a mers forja mare parte din timp, asta implicand viteze schimbate la peste 3500, si nicio problema doamne ajuta pana acum si tot asa si pe mai departe.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:16
Dacia