Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Proaspat posesor de megane I, Ce trebuie sa schimb pe la el?

otonel
post 12 Oct 2012, 20:13
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Salutare tuturor ca ii prima mea postare ca si posesor de Renault
Am cumparat un megane breck fabricat in 1999 adus recent din Austria cu motor de 1,9 dti, l-am luat destul de convenabil si nu am mai avut masina renault pana acuma de acea am zis sa intru pe forum sa va intreb la ce ar trebui sa ma uit prima data la ea si ce trebuie schimbat.
Problemele pe care le-am observat la masina si nu le-am dat de cap inca sunt :
-la barele de pe masina nu am cheia ca sa le pot demonta sau muta iar nici cel de la care le-am cumparat nu le avea, oare merge sa incerc cu o cheie imprumutata de la alt posesor de megan sau sa desfac plasticul ala cu incuietoarea si sa fac cheie dupa incuietoarea desfacuta
- la casetofon binenteles ca nu stiu codul si nu l-am gasit notat pe nicaierea iar minunea ala de casetofon nu-se aprinde si nici nu are vreun afisaj
-dupa ce mi-am dat si eu seama ca joja de ulei este impreuna cu capacul am observat ca ii rupta tija aia de plastic adica lipseste capatul cu indicatii, cred ca o sa merg maine pe la dezmembrari sa vad daca gasesc alt capac
-cand apas frana imi palpaie si iluminare afisajului de la bord ma gandesc ca o fi vreun fir care nu face masa pe undeva
V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu niste sfaturi legate de "problemutele" constatate si sa-mi spuneti ce mai trebuie schimbat in afara de distributie, si filtre sau ce este necesar sa verific
Si inca o intrebare motorul F90A7 este euro 3 sau 2 ca vanzatorul mi-a spus ca el stie ca-i euro 3 dar in talonul austriac nu scrie decat emisia de co2 143 gr/km si ca are filtru de particule

This post has been edited by otonel: 12 Oct 2012, 20:17


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 12 Oct 2012, 21:55
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Pentru afisaj http://www.reno.ro/Megane-Classic-I-t58549.html
Pentru cod casetofon: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=222247&hl=casetofon
Verifica becurile de la stopuri+curata cu spray de contacte


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Oct 2012, 08:43
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pe Megane 1 phase 2 break doar motoarele F9QQ7 si F9QK7 respecta normele de depoluare Euro3 si nici unul nu au filtru de particule.
Pentru informatii despre normele de depoluare cel mai indicat este sa va informatii la RAR si nu la vanzator/alte surse.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 13 Oct 2012, 09:05
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Multumesc de raspunsuri, era fain daca era euro 3 ca aveam taxa aproape la jumatate, acuma oricum vreau sa o inmatriculez cu proces ,asa ca o sa ma coste onorariu avocatului un pic mai mult


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Oct 2012, 13:20
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.331
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Citeste presa si ai un pic de rabdare cu inmatricularea.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 14 Oct 2012, 19:15
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Am auzit si eu ceva zvonuri dar nu prea cred ca vor schimba legea macar sa micsoreze taxa asta abuziva.
Pana acuma doar au mai suspendat o perioada legea aia care prevede plata taxei pentru toate autovehiculele inmatricultate inainte de 2007
Bine ar fi sa o scoata de tot....


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 14 Nov 2012, 23:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Revin la postarea mea cu 2 intrebari pentru am cautat discutii asemanatoare pe forum dar nu sunt lamurit:
-am masurat antigelul si imi indica temperatura de inghet intre -20-23 grade si ma gandesc sa completez doar cu niste antigel concentrat nu sa il prepar din nou.Vreau sa golesc antigelul din vasul de expansiune si apoi sa pun concentrat, am pe acasa aproape 1 litru de antigel roz G12 produs de ceva firma nemteasca si as vrea sa il pun pe acesta in vasul de expansiune apoi sa completez cu cel pe care l-am golit pana la nivel si sa merg cu ea asa in ideea ca acesta s-ar amesteca cu cel existent in motor si i-ar creste la acesta punctul de inghet. Oare ar merge asa ca si o varianta usoara sau sa-l golesc pe tot si apoi sa adaug antigelul ca sa-l concentrez ca sa-l schimb pe tot nu am bani acuma
-am auzit un prieten ca dupa ce a mers o vreme cu masina adusa de dincolo i s-au blocat rulmentii pe spate din cauza ca era uscata vaselina de la ei datorita perioadei lungi de stationare si as vrea sa-i verific. Nu am dat pana acuma butucul de pe spate jos si am zis sa intreb intai daca are rost sa desfac la megane butucul de pe spate si daca il desfac am acces la rulmenti ca sa-i verific si gresez sau sunt ca un bloc unitar?

This post has been edited by otonel: 14 Nov 2012, 23:18


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Nov 2012, 09:03
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La Renault antigelul recomandat este Glaceol typ D.
G 12 este pentru VW/Audi/Skoda si nu se amesteca cu Glaceol.
Daca vrei sa cresti concentratia antigelului la masina ta foloseste 1 L de antigel concentrat pe care il adaugi la restul lichidului pe care il ai deja in motor/instalatie si apoi scoti surplusul pana la nivelul Max.
Rulmentul de pe spate te "anunta"cand ramane cu vaselina uscata prin zgomote specifice.......nu se intampla instantaneu.
Daca vrei totusi sa-l "ungi"scoti tamburul si vezi ce gasesti pe acolo.

@+

This post has been edited by espacern: 15 Nov 2012, 09:05


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 16 Nov 2012, 14:17
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Am fost la piese auto si am cerut 1 litru de Glaceol tip d si cand m-am uitat la el am vazut ca era verde si au zis ca rosu nu stiu sa fie iar eu al meu in vasul de expansiune este roz.
Acuma nu stiu care-i povestea cum de am antigel roz in locul celui verde dar am scos cu o seringa antigel si l-am amestecat cu cel din bidonul meu si nu am vazut sa se separe sau sa se branzeasca.
Nu stiu ce sa fac dar cred ca mai indicat ar fi sa completez cu antigelul roz decat cu glaceol verde iar cand o sa schimb distributia si pompa de apa o sa schimb antigelul tot.
Multumesc de raspuns espacern.


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Nov 2012, 14:38
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@otonel=Cand am scris ca nu se amesteca m-am referit ca nu se face....nu ca nu se poate.
Glaceol tip D contine in compozitia lui produse care ajuta la buna functionare a pompei de apa.....pe cand G12 nu are aceste "calitatii"
Acum ca stii ce si cum tu poti sa faci cum doresti.....nu?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 13:31
Dacia