Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martori presiune ulei si temperatura apa

alexco
post 11 Aug 2012, 20:41
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salutare!
sunt "fericitul" posesor al unei Laguna 1 ph2, 1.6 16v si am o problema legat de faptul ca in momentul in care trec dintr-o viteza superioara intr-una inferioara martorii de presiune ulei si temperatura apa o iau la clipocit. Ma gandesc ca ar fi o problema de relanti..Ati avut experiente similare? sad.gif


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 11 Aug 2012, 23:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(alexco @ 11 Aug 2012, 20:41)
Salutare!
sunt "fericitul" posesor al unei Laguna 1 ph2, 1.6 16v si am o problema legat de faptul ca in momentul in care trec dintr-o viteza superioara intr-una inferioara martorii de presiune ulei si temperatura apa o iau la clipocit. Ma gandesc ca ar fi o problema de relanti..Ati avut experiente similare?  sad.gif
*



schimba uleiul(10w/ 40) si fitrul, si daca tot clipocesc schimba si sonda de ulei(asta in caz ca nu trancane motorul ca un diesel)
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 12 Aug 2012, 09:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Multumesc! Detaliez putin, profit de ocazie ca mi-ati raspuns...Am vorbit zilele trecute cu un mecanic dupa ce am gasit o factura de acum 4000 km, i se schimbase uleiul cu Valvoline 15w40 si 2 tacheti hidraulici. Mi-a zis ca n-are rost sa schimb, uleiul e ca nou, joja nu indica pierderi...Din cate am inteles elf 10w40 e recomandat de Renault...Motorul are 187000km (ma indoiesc ca sunt reali). Tacanit ca de diesel nu se aude, dar la relanti parca e neam cu Trabantu' ai senzatia ca merge in 3 pistoane. De tras trage bine...Bobinele de inductie sunt Denso ( am citit pe forumurile frantuzesti ca bobinele sagem sunt "merde" smile.gif ) si le-am schimbat cu cele ale unui prieten sa vedem diferenta. Tot 3 pistoane la relanti.... Cureaua de accesorii cred ca nu e pusa bine, am inteles libera trebuie sa fie canelura dinspre motor, poate fi de-acolo?
O sa incerc sa fac un filmulet cu mersul motorului....
Multumesc inca o data!


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Aug 2012, 09:49
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca s-au schimbat ceva tacheti inseamna ca a fost demontat capacul de sus care fixeaza arborii cu came.
La strangerea capacului a fost respectata ordinea si cuplul corect??=este F.IMPORTANT.
Ca daca nu a fost facuta operatiunea cum trebuie si nu s-a respectat ordinea de strangere si cuplul exact....de acolo se poate sa fie zgomotul.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 12 Aug 2012, 12:06
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




http://www.cellsea.com//video/detail/V50277f38ae295.htm
am condus 3 diesel-uri inainte, dar ascultand motorul nu mi s-a parut a suna a diesel...vazand inregistrarea insa, m-am crucit sad.gif(


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 12 Aug 2012, 20:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




motorul ala bate din cuza ca nu are distributia pusa corect
bat toti conpensatorii, nu dezvolta putere sigur si tot din cauza asta mergeprost
inca ceva 15w 40 se pune in oltcit nu in laguna.
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 13 Aug 2012, 08:51
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




QUOTE(katalyn03 @ 12 Aug 2012, 21:45)
motorul ala bate din cuza ca nu are distributia pusa corect
bat toti conpensatorii, nu dezvolta putere sigur si tot din cauza asta mergeprost
inca ceva 15w 40 se pune in oltcit nu in laguna.
bafta!
*



Pe facturile primite de la fostul proprietar apare o schimbare de distributie la reprezentanta Renault din Baia Mare acum 40k km. O sa o duc, sa vad ce-mi zic. Sper sa poata sa-i faca ceva si sa nu coste cat un motor nou...


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 15 Aug 2012, 21:20
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Am schimbat ieri uleiul si filtrul - uleiul era innegrit, nu s-a imbunatatit mare lucru, fluctuatiile la relanti au ramas. Am observat in schimb ca seara farurile au fluctuatii (in intensitate)-banuiesc ca e de la alternator? De distributie inca n-am avut cu cine vorbi..


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 20 Aug 2012, 23:28
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




Buna seara. Am o laguna I ph2 din 2000 diesel. Am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Filtrul am avut ghinionul sa fie defect si sa o pornesc pret de max. 1 minut in repetari de 2-3 ori la intervale de 5-10 minute pt ca "mecanicul", nu-si facea ordine in idei sa gaseasca raspunsul de ce nu se mai sting martorii de la temperatura si ulei. La ideea mea am pus fultrul vechi, iar martorii s-au stins la 3-5 sec de la pornirea motorului si tot dupa acelasi timp se sting si acum. Chestia asta nu mi-o facea inainte. Se stingeau imediat de la pornire.
Dupa patania asta, mai nou, am observat o scurgere pe blocul motor in partea de langa distributie (stg) si in interior (spre habitaclu).
La joja nu se vede scazut uleiul dupa 800 km de la schimb si observarea scurgerii pe bloc a uleiului aluia. Scurgerea am observato dupa 500 km.
De la ce sa fie oare scurgerea ? Acelasi mecanic la telefon mi-a spus ceva de semeringuri de la arbore, ca trebuie data distributia jos, ca este lucrare de mare amploare.
Cine cunoaste problema catusi de putin, sa-mi de-a si mie va rog cu parerea. Imi este frica sa plec la drumetii cu ea pt ca nu stiu cat de mult sau cand se poate agrava defectiunea.

Va multumesc.


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 1 Sep 2012, 14:09
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salutare!
Azi, intamplator, stand pe loc am bagat o frana ca lumea. Si..surpriza: aceiasi martori s-au aprins.
@katalyn03: oare tot de la distributie mi se trage?
sa fie vreun "scurt" pe undeva?


This post has been edited by alexco: 1 Sep 2012, 14:13


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 1 Sep 2012, 15:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




@alexco : sigur ai ulei cat trebuie in baie ?


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 1 Sep 2012, 20:17
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(puzzle @ 1 Sep 2012, 15:37)
@alexco : sigur ai ulei cat trebuie in baie ?
*



colegu a spus ca statea pe loc, atunci inseamna ca este un scurt undeva, daca am inteles bine, dar distributia nu are nici o treaba cu becul la ulei
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 2 Sep 2012, 16:33
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




daca e un scurt pe undeva, exista posibilitatea ca sa nu ajunga suficient curent la bobinele de inductie si sa mearga din cauza asta ca si in 3 pistoane?
in momentul in care franez (stand pe loc) ii scade foarte mult si turatia la relanti..


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 2 Sep 2012, 21:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(alexco @ 2 Sep 2012, 16:33)
daca e un scurt pe undeva, exista posibilitatea ca sa nu ajunga suficient curent la bobinele de inductie si sa mearga din cauza asta ca si in 3 pistoane?
in momentul in care franez (stand pe loc) ii scade foarte mult si turatia la relanti..
*



daca atunci cand stai pe laoc si faci pedala la frana repetat trebuie sa creasca turatia, daca latine scade inseamna ca tulumba la frana este sparta si trebuie inlocuita
pentru o proba mai exacta trebuie sa scoti furtunul de vacum din servofrana si sa ti mana in capatul lui, apoi pui pe altcineva sa faca pedale la frana si daca atunci nu mai scade turatia inseamna ca este din servofrana, iar daca tot se modifica turatia inseamna ca este ceva pe instalatia electrica
Bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Sep 2012, 09:22
Post #15





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu insist pe un test de compresie.La gpl e o problema cunoscuta,si trecand prin asa ceva,nu cred povestile cu compensatorii hidraulici ca sunt dumnezeu si le fac pe toate.
Deci incearca un test de compresie,sau daca vrei sa te dumiresti singur,la relanti,incearca sa scoti mufa de la fiecare injector in parte cam cum se face la bujii .Daca e din supape,vei vedea ca la un piston anume(eu indraznesc sa zic ca e cel dinspre cutia de viteze)nu se intampla sa scada turatia.Si inca ceva,ar trebui sa ai senzatia in mers ,ca trebuie turata mai tare ca sa mearga bine,daca e subturata "dardaie",asa ca incearca sa dai o pedala ca lumea cu viteza a-5-a cam la 40km/h si daca dardaie e clar.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 3 Sep 2012, 16:39
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




QUOTE(bundy220 @ 3 Sep 2012, 10:22)
Eu insist pe un test de compresie.La gpl e o problema cunoscuta,si trecand prin asa ceva,nu cred povestile cu compensatorii hidraulici ca sunt dumnezeu si le fac pe toate.
Deci incearca un test de compresie,sau daca vrei sa te dumiresti singur,la relanti,incearca sa scoti mufa de la fiecare injector in parte cam cum se face la bujii .Daca e din supape,vei vedea ca la un piston anume(eu indraznesc sa zic ca e cel dinspre cutia de viteze)nu se intampla sa scada turatia.Si inca ceva,ar trebui sa ai senzatia in mers ,ca trebuie turata mai tare ca sa mearga bine,daca e subturata "dardaie",asa ca incearca sa dai o pedala ca lumea cu viteza a-5-a cam la 40km/h si daca dardaie e clar.
*


I-am dat talpa la la 1000 rpm, 40 km/h, treapta a 5-a, in linie dreapta. Nu dardaie deloc, doar urca liniar, incet dar sigur. Deci, nu...

3 Sep 2012, 17:43:
QUOTE(RADU__ @ 13 Nov 2010, 23:21)
Sistemul functioneaza astfel:
Daca sunteti in frana de motor (adica sunteti intr-o treapta de viteza fara a apasa nicio pedala) injectia este zero pana la nivel de 1200rot/min, apoi intra in regim de relanti. Daca apasati ambreiajul, atunci nivelul de carburatie trece automat la regimul de relanti. Pedala de ambreiaj are un senzor. Daca acesta nu da informatia ca este apasata pedala, atunci exista un nivel tranzitoriu intre carburatie zero si relanti, si motorul se opreste.
Deci defectul, este acel senzor de pedala de ambreiaj care nu-si face totdeauna treaba
*



Am gasit pe forum topicul http://www.reno.ro/se-opreste-motorul-la-f...ca-t188581.html ..Am patit si eu de cateva ori in mers, la viraj cu franare sa se opreasca motorul si atunci canci frana si directie servo...

3 Sep 2012, 17:45:
QUOTE(katalyn03 @ 2 Sep 2012, 22:52)
daca atunci cand stai pe laoc si faci pedala la frana repetat trebuie sa creasca turatia, daca latine scade inseamna ca tulumba la frana este sparta si trebuie inlocuita
pentru o proba mai exacta trebuie sa scoti furtunul de vacum din servofrana si sa ti mana in capatul lui, apoi pui pe altcineva sa faca pedale la frana si daca atunci nu mai scade turatia inseamna ca este din servofrana, iar daca tot se modifica turatia inseamna ca este ceva pe instalatia electrica
Bafta!
*


Maine ii fac proba cu un amic. Daca ar fi tulumba puscata nu m-ar deranja la franare?(de franat franeaza mai bine decat trage smile.gif)


This post has been edited by alexco: 3 Sep 2012, 16:45


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 5 Sep 2012, 11:36
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salutare!
I-am pus alt senzor clapeta si m-am infipt in frana, stand pe loc. Turatia a crescut, martorii nu s-au mai aprins. Stiti cumva daca cel vechi se poate curata? La ce pret gasesc unul second? Merci!


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 14 Oct 2012, 19:04
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




alexco


Despre ce senzor clapeta este vorba ???


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 14 Oct 2012, 19:52
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




tu nu ai, fericitule smile.gif (sigur daca vorbim de masina din semnatura). E un senzor care zice unitatii centrale in ce pozitie e clapeta de acceleratie... CAPTEUR POSITION PAPILLON, cum frumos l-au intitulat francezii.

Attached thumbnail(s)
ss10689.jpg ( Size: 24.99k ) Number of downloads: 243


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 15:45
Dacia