Protectie prag., Am pus gresit cricul.
![]() ![]() ![]() |
Protectie prag., Am pus gresit cricul.
edward_zone |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 436 Joined: 31 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio E-Tech 145
Techno, 2022
|
|||
tr_viorel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Cricul se pune pe ranforsare prag. Deci nu exista protectie prag, ci numai prag. Cred ca te referi la gaurirea pragului prin care a trecut cricul. Solutia este inlocuirea pragului, sau acoperirea gaurii, chituire si vopsire. Din experienta proprie iti citez din devizul emis de Redac Cv., la inlocuire prag dreapta, la auto propriu, emis in nov. 2007 (probabil ca preturile au evoluat intre timp).
Prag 1.842 RON Inlocuit Prag dreapta 450 RON Vopsit Prag 45 RON Vopsea Prag, intaritor,lac - nu le pot separa din total, in cazul meu intrand si vopsitul unei usi si aripi (cca. 459 RON) Codul Pragului dr. este R7751475053 |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#3
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Un prag gaurit prin care a trecut cricul in dreptul capacelului de plastic se mai poate repara sau trebuie schimbat?
@edward_zone tu cum ai rezolvat pana la urma? |
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
- = B-006-ILL
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Se poate repara cu ajutorul unui dispozitv care "trage" din exterior......dar de ce s-o faci?
This post has been edited by espacern: 27 Dec 2014, 11:37 Attached thumbnail(s) 14012013.jpg ( Size: 256.28k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#5
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Pragul meu din pacate e gaurit de cric in zona capacului de plastic de sub prag (gaura fiind aproximativ cat o mandarina), era bine daca era doar indoit ca in poza atasata de tine.
|
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
- = B-006-ILL
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
cristian.iliescu88 |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Salutare,
Acel dispozitiv de 'tragere' foloseste punctele de sudura care sunt foarte 'nesanatoase' pentru tabla. Ai face cel mai bine daca poti evita acel dispozitiv. Apoi, decat sa inlocuiesti pragul pentru o gaura, mai bine o repari cu fibra, chituire si grunduire, dar neaparat fibra de sticla, aceasta devenind foarte dura dupa uscare. Pe viitor daca vei avea probleme serioase cu rugina din cauza acelei gauri poti avea in calcul schimbarea pragului. Mult succes. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cristian.iliescu88 @ 27 Dec 2014, 12:43) Acel dispozitiv de 'tragere' foloseste punctele de sudura care sunt foarte 'nesanatoase' pentru tabla. Chitul/fibra de sticla/spuma/ sunt "sanatoase" pentru tabla indoita/gaurita? Fibra de sticla recomandata de tine trebuie sa adere bine pe tabla....si pentru asta se intervine cu smirgheluire pana ramane tabla curata fara vopsea/grund/etc. Daca se schimba pragul complet nu tot cu sudura "nesanatoasa"se intervine...sau cunosti o alta metoda "sanatoasa"? This post has been edited by espacern: 27 Dec 2014, 13:29 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa arata pragul meu.
|
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
- = B-006-ILL
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu este chiar asa deteriorat....ca in cazul unui soc.
Se decupeaza portiunea cu gaura sub forma de dreptunghi si se sudeaza alta tabla noua cu aceeasi dimensiune....urmata de tratamentele post reparatie(chit/grund/vopsea/lac si teroson). Solutia ideala de reparatie o gasesti la atelierul de tinichigie/vopsitorie in functie de experinta. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#10
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc @espacern pentru sfaturi.
|
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
- = B-006-ILL
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
In cazul unei gauri acel dispozitiv este inutil. Se foloseste doar pentru indreptat tabla. Acum, pentru indreptat, tinichigeria poate folosii niste sarme dintr-un aliaj dur pe care le introduc prin usi, semidublurile panourilor, etc, etc..lucru care cere foarte multa experienta si bataie de cap dar cu un rezultat foarte bun comparativ cu acel dispozitiv de tras care necesita slefuirea pana la tabla(inutil in cazul unei gauri). Din cate stiu tabla exterioara de pe megane este galvanizata(un tratament care daca nu este inlaturat de pe tabla prin slefuire, previne coroziunea). Se poate realiza slefuirea pana la stratul de galvan si apoi aplica fibra dupa care kit. In fine. Operatia este ceva mai complicata. Ideea este ca daca reuseste sa nu aplice sudura pe tabla va iesii mult mai bine pe viitor din punct de vedere al coroziunii. Depinde cine iti va face lucrarea. In general se face pentru un aspect placut si nu pentru calitate si aspect de durata.
Fara suparare, incerc doar sa dau un sfat bun. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:33 |