Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Reno Clio II, Probleme dupa schimbarea distributiei

schneebly
post 17 Jul 2012, 13:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Este prima mea postare pe forum, asa ca o sa va rog sa ma scuzati daca am gresit locul biggrin.gif .. De vreo 3 saptamani am cumparat un Reno Clio II, 1.5 dci din 2003. In momentul cumpararii avea la bord 136.000 km ... Iar distributia a fost schimbata ultima data la 60.000 in anul 2008 (am vazut asta in cartea service). Am zis ca e nevoie urgenta sa o schimb din nou ...
Bun. Ca tot romanul m-am dus unde e mai ieftin .. dar acu regret foarte tare acest lucru, si am zis ca niciodata nu mai merg in alte locuri sa o repar in afara de Service-ul Renault. Deci, am cumparat piesele necesare, si am mers la un service pe care cineva mi l-a recomandat ca fiind foarte bun ... Vineri 13 s-a intamplat asta .. am asteptat ca sa o termine in jur de 6-7 ore! Da .. 6-7 ore! Pentru ca mesterii nu gaseau ceva pana ,din cate am inteles .. eu nu prea ma pricep. In fine, dupa ce au gasit-o in sfarsit cica e gata. Pot sa plec linistit.
Mentionez ca am facut si schimbul de ulei. Nu am stiut ce ulei a bagat fostul proprietar, si atunci am scos tot uleiul din motor, si am bagat Elf 5W40 .. Deci, scot masina din atelier, si mi se pare suspect un zgomot tipic diesel dar cam accentuat, pe moment am zis ca poate asa trebuie sa fie .. dar dupa 20-30 de metrii de mers, mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. Motorul nu suna asa inainte! Merg inapoi la atelier si-l chem pe domnu mester, sa vina sa dea cu urechea .. sa auda si el problema! Constata si el ca ceva nu e in regula ... Dar imi zice ca e ok sa circul asa ca nu se intampla nimic .. Si zice sa ma intorc pe Luni, adica ieri 16 ..
Ma prezint luni acolo, domnu mester afiseaza un comportament extrem de arogant .. dar ma rog. Incepe din nou sa desfaca de pe motor, curelele si ce a mai pus el acolo ... Chit ca dureaza vreo 3 ore .. pana o termina, si zice ca, cureaua de distributie a fost pusa cu un dinte mai in fata .. sau ceva de genul acesta. Ok .. in sfarsit motorul suna ca inainte. Eram in culmea fericirii .. Duc masina acasa .. o las in parcare cam o ora, dupa care vreau sa ies putin cu ea, pun contactul las sa se opreasca toate beculetele de la bord, si-i dau cheie .. surpriza nu porneste! Iau contactul, il pun din nou, astept dupa beculete .. si-i dau cheie .. a pornit! In fine .. ma gandesc ca poate nu e ceva semnificativ. Dar pe parcursul zilei de ieri incidentul s-a repetat.
Azi dimineata cum masina a stationat toata noaptea, ma asteptam sa nu-mi porneasca la prima cheie .. dar a pornit! Merg pana undeva cu ea, o las in parcare 5 minute .. cand ma intorc, iarasi nu-mi porneste la prima cheie .. doar la a doua. Si din nou incidentul se repeta in mod constant ... Am mers din nou la atelierul respectiv .. I-am zis domnului mecanic, care imi zice ca azi nu are timp ca are alte masini programate, dar pe maine poate .. ma suna el sa imi zica sigur. In fine ..
Eu de felul meu cand stiu ca am o problema nu pot sa stau linistit. De aceea am zis sa va prezint si voua problema, sa-mi dati un sfat .. o idee. De ce nu-mi porneste cand motorul e relativ cald .. la prima cheie?? Care ar putea fi problma? Din cauza ca am schimbat uleiul si motorul era obisnuit cu cel vechi?? Din cauza motorinei din peco? Alimentez din peco .. dar mi s-a spus ca s-ar putea sa contina apa .. desi pana inainte de a schimba distributia masina nu a prezentat probleme de acest gen .. Astept sfaturile si parerile voastre! Oricum, jur ca niciodata nu mai calc in alt service decat cel de la Renault cu masina!


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Jul 2012, 13:23
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Senzorul de pe volanta...poate sau fulia pompa injectie care trimite senmal la senzor.
Cand s-a umblat la distributie poate nu s-a aliniat fulia de la pompa si atunci transmite un semnal eronat....de aici simptomil de pornire fara probleme si apoi nu mai porneste.
O diagnoza te-ar "lamuri"fara sa mai demontezi ceva...la meseriasii.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 17 Jul 2012, 21:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Multumesc mult pentru raspuns. Tot ce e posibil .. o sa incerc si o diagnoza cum zici tu. Am fost pe la Reprezentanta Reno pentru o parere .. tipul de acolo a ridicat capacul de la motor, si mi-a zis din start ca un injector sufla aer .. sau asa ceva, si ca trebuie schimbata saiba la injectorul respectiv si s-ar putea sa nu mai am probleme. Acu doar pe vineri a zis ca se poate rezolva .. asa ca pana atunci astept! Voi ce credeti? Ar putea fi aceea cauza problemei?


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 17 Jul 2012, 21:47
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, ar putea fi asta cauza problemei.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 18 Jul 2012, 18:01
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Ok, multumesc pentru raspuns .. o sa va tin la curent cu comportamentul masinii dupa rezolvarea problemei cu injectorul unsure.gif


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 20 Jul 2012, 10:59
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Azi de dimineata am fost si am rezolvat problema la injector .. cu saiba! Mi-a curatat injectorul respectiv, si mi-a pus saiba noua. Insa problema cu pornirea din prima cheie nu a disparut sad.gif ... acuma imi mai ramane sa incerc o diagnoza :|


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 21 Jul 2012, 13:13
Post #7


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Daca tot ai fost la reprezentanta de ce nu ai facut o diagnoza?


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 2 Aug 2012, 20:08
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Am revenit cu noi descoperiri legate de pornirea masinii :| si sunt destul de grave ... Toate cele 4 injectoare, imi arunca o cantitate semnificativa de motorina pe retur .. se vede clar .. curge bine .. Am fost la service, unde s-a uitat mecanicul la ea si mi-a zis ca injectoarele toate 4 trebuie schimbate plus .. acuma vine partea rea .. plus pompa de injectie .. sad.gif .. Cand am auzit pretul total .. greu de spus ce am gandit smile.gif) Ca cica injectoarele mi s-au distrus din cauza ca si pompa de injectie e stricata .. am inteles ceva legat de pilitura .. sau cam asa ceva. Mecanicul a zis ca astea trebuie schimbate cu unele noi, plus rezervorul luat jos curatat bine, la fel si instalatia .. Si pe urma o sa mearga ca noua. Acuma .. am dat comanda de pompa si injectoare .. Mecanicul a zis ca e riscant sa pun decat injectoarele si sa nu schimb si pompa .. pentru ca se vor distruge si astea noi .. Voi ce parere aveti?


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 2 Aug 2012, 20:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Salut , "cantitate semnificativa".... testul acesta nu se face dupa ochi. Intr'un anumit intreval de timp trebuie sa nu ai mai mult de 2.5 ml pe fiecare injector. Asadar nu stiu cine ti'a facut testul de retur dar cu siguranta nu e ok. Cat priveste pompa de injectie, mai intai trebuia luat la proba putina motorina direct din ea si apoi vedeai daca intr'adevar baga span. Asta e cel mai simplu si util test. Si inca o chestiune te'ai cam grabit cu comandatul injectoarelor noi, se puteau foarte bine reconditiona si masina functiona absolut normal. Desigur trebuie spalat obligatoriu rezervorul cu benzina, suflat bine la un compresor cu aer, apoi suflat si instalatia de alimentare inclusiv conductele, si in ultima instanta trebuiau facute si injectoarele si ieseai mult,mult mai ieftin. Dar decizia iti apartine, totul depinde de situatia financiara de care dispui. Eu am vrut doar sa iti spun ca mai aveai si o alternativa decat in a cumpara injectoare si pompa noua. Asa aproximativ la cat te'a dus toate costurile ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 2 Aug 2012, 20:51
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




In jur la .. 5000 lei sad.gif Asta e .. si eu am dubii cu pompa de injectie. Dar am fost pe la mai multe service-uri sa ma documentez si cam peste tot mi s-a spus ca din moment dat ce injectoarele sunt distruse si pompa e la fel .. Mentionez ca masina nu mai porneste deloc in ultima vreme .. decat cu spray :| M-am interesat si pentru reconditionarea injectoarelor in cateva locuri .. dar am ramas mirat cand am vazut ca nu e diferenta mare intre pretul reconditionarii unui injector si pretul unuia nou .. am zis ca e mai ok sa le cumpar noi. Dar tot am dubii legat de pompa ..


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 3 Aug 2012, 08:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Exista service-uri Delphi unde costul reparatiei te-ar fi ajuns la jumatate fata de ce spui tu. Reparatia presupune reconditionarea pompei si a injectoarelor, se ofera si garantie. Eu as fi ales varianta aceasta fara sa clipesc.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo_id
post 3 Aug 2012, 09:14
Post #12


Engineer


Group: Members
Posts: 449
Joined: 8 August 11




Ai stat pe langa mesterii aia cand ti-au facut distributia? Poate ti-au inlocuit injectoarele cu unele terminate...


--------------------
Renault Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 3 Aug 2012, 14:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Destul de piperat, oricum greseala a fost ca nu ai intrebat inainte de a comanda pompa si injectoarele. Iti spun sigur ca optai pentru reconditionarea lor, de ducea la jumatate din pretul spus de tine.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 3 Aug 2012, 18:38
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Va multumesc mult pentru pareri .. Injectoarele reconditionate ma costau tot atat cam am dat pe unele noi ... Am fost si m-am interesat in 2 locuri pentru curatarea lor .. Eu am cumparat un injector nou Delphi cu 600 lei bucata .. A fost cel mai mic pret la care am gasit .. si am ajuns la aceasta persoana prin intermediul altor persoane .. in fine. Pompa de injectie intr-un singur loc mi-au zis ca mi-o reconditioneaza, si ca ma costa intre 1900 si 2400 lei ... depinde. Mi-am luat pompa noua cu 2200 lei .. Am fost dimineata la prima ora la service. L-am luat pe domnul mecanic sef de o parte si i-am zis ca nu schimb pompa ... pentru ca poate nu e defecta .. nu am primit nici o certitudine ca ar fi defecta. Spunandu-i asa .. a zis ca-mi da el o certitudine. Mi-a luat filtrul de motorina jos, si mi-a aratat ca am șpan in el .. l-a cules cu un magnet .. sau asa ceva si mi l-a aratat. Nu era foarte mult .. dar era. Mi-a ridicat bancheta din spate, si a desfacut pompa din rezervor, ajungand direct la rezervor unde din nou am gasit .. acel șpan sau pilitura .. El, mecanicul nu avea nici un interes ca eu sa schimb pompa de injectie .. mi-a zis ca el face intocmai cum ii spun eu .. daca vreau a zis sa schimb numai injectoarele .. dar el nu garanteaza pentru ele. Mi-a zis ca dupa cum imi e filtrul de motorina .. si ce am avut in rezervor, nu are rost sa schimb doar injectoarele .. pentru ca se vor defecta in 2 zile .. Asa ca am schimbat pompa, injectoarele, filtrul de motorina, am curatat tot sistemul de alimentare .. cu rezervor cu tot. Masina porneste din nou la sfert de cheie .. si ruleaza fara probleme. Am primit garantie, am primit factura pe manopera, pe piese .. pe tot. Deocamdata totul e ok .. sper ca asa sa fie si in continuare.
Legat de problema cu reconditionatul pieselor .. am scris si mai sus, ma credeti sau nu, m-am interesat pentru reconditionarea lor si nu doar intr-un singur loc, ci in mai multe locuri ... si ajungeam cam la acelasi pret. Credeti ca mie nu mi-ar fi convenit sa scap mai ieftin? Dar nu am gasit .. eu sunt din Baia Mare .. poate o fi aici la noi mai scump .. nu stiu ce sa zic. Oricum va multumesc inca o data pentru idei si pentru sfaturi.

P.S. : "mesterii" care mi-au schimbat distributia nu au inlocuit injectoarele, de asta sunt sigur.


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 12 Aug 2012, 11:32
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Va salut din nou pe toti. Ieri am constatat brusc ca nu imi mai functioneaza claxonul ... mi se pare ciudat pentru ca vineri mi-a functionat ieri nu a mai mers .. Aveti ceva idei? Se poate sa fi iesit ceva papuc de pe undeva? Imi puteti spune unde e localizat claxonul ca sa ma uit la el? Multumesc!


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 12 Aug 2012, 11:45
Post #16


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Vezi intai siguranta acestuia sa nu fie arsa.

...dar ce legatura are claxonul cu distributia, exista topicuri dedicate.

This post has been edited by aurelyan: 12 Aug 2012, 11:58


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schneebly
post 12 Aug 2012, 17:04
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Merci de raspuns .. am verificat acu siguranta de la claxon si este buna .. Imi cer scuze pentru postarea gresita unsure.gif .. o duminica placuta tuturor!


--------------------
Renault Clio II 1.5 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:56
Dacia