Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum ulei exagerat 1.9 dCi, Problema aparuta dupa cresterea temperaturii

scutyeru
post 4 Jun 2012, 09:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salutare,

Am o problema cu un Megane 1.9 dCi, 2003, 120 cp, 165 000 km. La un drum pe munte, in urcare, am patit o chestie ciudata, mai exact mi-a crescut nivelul temperaturii lichidului de racire pana la capat si masina nu mai tragea. Am tras pe dreapta si am stat aproximativ 30 de minute sa isi revinq la normal (acul pe la jumatate). De atunci nu a mai facut asta. A aparut insa o alta problema de la acel incident si anume mananca ulei masiv, cam 1l la 1000 km.

Am mers in service:

- demontat si verificat turbosuflanta - totul este in regula
- schimbat semerging supape (sau supapele de la semeringuei, nu stiu cum este corect)
- demontat si curatat egr - nici urma de ulei
- schimbat tipul de ulei

Dupa toate operatiunile problema consumului de ulei persista si baietii o tot dau cu inlocuirea pistoanelor cu unele reparatie 1, insa imi este greu sa cred ca motorul poate sa cedeze asa deodata.

Mentionez ca nu scoate fum decat daca o duc in 4500 ceea ce este si normal, iar de tras nu se pune problema, trage excelent.
Pareri?

Multumesc anticipat

This post has been edited by scutyeru: 4 Jun 2012, 09:55


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 4 Jun 2012, 12:32
Post #2


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Dupa intamplarea cu temperatura mototului, e foarte probabil ca garnitura de chiulasa sa se fi ars/impuscat. Daca tu spui ca nu scoate fum decat la peste 4000 ture, ar fi bine sa te uiti la vasul de expansiune daca nu cumva uleiul merge in circuitul de racire. Bafta multa sa ai.


--------------------
Reno Megane 2.1 break - Numar de Bacau. 2005, ful opshan, 1.6 16v
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 4 Jun 2012, 17:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Culoarea lichidului de racire pare a fi la fel, nivelul de asemenea nu este crescut. Cat despre garnitura de la chiuloasa nu ar fi trebuit sa fie vizibil daca exista o pierdere?

Multumesc!


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 30 Jun 2012, 10:33
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




1 litru la 1000 km este enorm. Nu apare nici un mesaj pe bord? Ma gandesc ca sondele ar trebui sa vada ceva, probabil asa de mult ulei ars ar distruge rapid catalizatorul? Uleiul poate fi papat doar pe la simeringurile de supape si pe la pistoane, asa ca nu sunt prea multe optiuni, daca motorul nu pierde pur si simplu ulei.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 30 Jun 2012, 10:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




Si eu am avut o problema asemanatoare cu pierderile de ulei. La mine s-a dovedit a fi filtrul de ulei care fusese strans foarte tare si a creat o fisura in garnitura. Merita sa te uiti si la filtru.


--------------------
am avut Megane2 1.9dci - 2005
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 20 Sep 2012, 08:52
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




Buna dimineata la toata lumea,

Am o problema legata de consumul de ulei si sper sa ma puteti ajuta.Am cumparat un Megane 1.9 DCI din 2003 in anul 2012.Inainte de vanzare s-a facut o constatare la Auto Europa in Timisoara de unde a reiesit ca trebuie schimbata garnitura de la baia de ulei.Ceea ce am facut a doua zi dupa cumparare.Problema este ca de cand am cumparat-o in fiecare dimineata sub scut vad o balta de ulei.cateodata mai mare, cateodata mai mica.Am zis ca e o problema si m-am dus inapoi la service.Desfacut capota, uitat la motor, motorul era balta de ulei fix de la garnitura in jos.In 2 ani am mai facut 3 revizii si de fiecare data am schimbat garnitura la baia de ulei.S-a pus si silicon si balta de ulei dimineata e tot acolo.Cei de la Auto Europa mi-au zis ca e semeringul de la distributie si ca trebuie schimbata si distributia.Mers la alt servis, dat jos tamponul motor si capacul de distributie,inspectat semeringul, totul uscat si in regula pe acolo.Mers inapoi la Auto Europa, cica ar fi "pata de cald".Habar nu am ce e aia si nici ei nu pareai convinsi ca ar stii mai multe.Am suspectat chiulasa, dar ne-am uitat la lichidul de racire si isi pastreaza culoarea si nivelul.Deci nu stiu daca e de acolo.Furtunele sunt toate stranse si siliconate pe la imbinari.Am zis a e de la filtru de ulei dar nici de acolo nu pare a fi.Intre schimburi consuma cam 400 de grame de ulei dar nu stiu daca il consuma pentru ca pierde pe undeva sau pentru ca are peste 150000 de km.O duc luni la service si o las acolo vreo 3 zile.Asa mi-a zis mecanicul ca are nevoie ca sa curete, sa lase motorul sa mearga si sa isi dea seama pe unde curge.Aveti vreo idee ce sa-i cer sa verifice?Nu de alta dar m-am saturat de raspunsuri care contin cuvantul poate.Mentionez ca de cand am cumparat masina nu i-am desfacut EGR-ul si nici nu am facut curatare in zona aia niciodata.Nu stiu daca are legatura cu problema mea dar cred ca e bine de mentionat.Scuze pentru postul lund si sper sa ma puteti sajuta.

Stima

20 Sep 2012, 08:53:
Scuza,

Anul de cumparare e 2010 biggrin.gif

This post has been edited by Dominohunter: 20 Sep 2012, 08:53


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrissGabriel
post 20 Sep 2012, 18:49
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 11 June 12
From: Petrosani, HD




Busonul de golire l-ai verificat?


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1 2008 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 25 Sep 2012, 13:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




Busonul de golire s-a uitat mecanicul la el si era oricum dat cu mastic sau cum se zice tocmai ca sa nu curga.oricum, joi bagam masinuta in service si o sa vatin la curent cu ce si cum


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 8 Oct 2012, 08:02
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




Buna de dimineata,

Deci in sfarsit putem raporta ca problema este rezolvata.Masina avea 2 probleme.Uma mare si una mai mica.Cea mare era garnitura de la epuratorul de ulei.Foarte greu se gaseste nenorocita aia de garnitura.Bineinteles ca la reprezentanta nici nu au vrut sa auda de garnitura,doar epuratorul cu totul.1500 de ron scurt.Noroc ca nu is facut ieri.M-am dus pe Calea Buzisului la acea fabrica care face radiatoare si garnituri la comanda si mi-am facut una.Nici macar nu a trebuit sa la arat garnitura veche.Deja stiau ce caut.Dupa inlocuire, motorul curat lacrima cu exceptia problemei nr.2.Pe la 2 suruburi din spatele baii de ulei curge foarte fin si putin.Mecanicii mi-au spus ca e din cauza garniturii de la baie.Are ceva de aface ca la montaj nu s-a aplicat forta uniforma asupra baii si cica asa se intampla.Se ridica intr-un colt si pe acolo curge.M-au intrebat daca pe garnitura s-a pus silicon dar din parti ca am lasat garnitura curata.Asa ca la urmatoarea revizie, schimbam si acea garnitura si cred ca o rezolv.

Stima tuturor forumistilor


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 12 Aug 2014, 07:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Frantuzoaica nebuna (185 000km) sad.gif ... nici in ziua de azi nu am reusit sa ii dau de cap.

- nu se vad pierderi de ulei pe la buson, filtru etc.
- nu scoate fum negru
- nu scoate fum albastru (turbina exclusa)
- demontat intercooler - nici urma de ulei
- culoarea de la apa este la fel
- invarte de cel mult de doua ori si porneste (nu conteaza ca sunt 30 de grade + sau -10, porneste la fel de bine)
- motorul toarce ca o pisicuta
- la service mi-au spus ca nu are rost sa ii fac testul de compresie la cum se aude motorul si la cum porneste (mi-au recomandat sa schim uleiul, sa renunt la elf 10/40 si sa iau unul dacia sau ceva de genul)
- pe calculator nu apare nici o eroare
- i-am bagat si un Duralube - o prostie, dar am zis sa incerc
- facut schimb de ulei, filtru -> in 860 Km mi-a dat top up oil level
- are un simptom ciudat, momente cand trage de rupe (90- 100 km/h in a treia undeva la 3500 de ture - mai ales cand ramane pe top up oil level) si momente in care ma rog de ea, abia ajunge la 70 cu viteza a treia tot pe la 3500 rpm
- momente cand are lipsa aproape completa de demaraj
- de vandut nu o vand, nu imi pot bate joc de cineva in halul asta, plus de asta imi place frantuzoaica.




--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Aug 2014, 08:04
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu as face un test de compresie + curatare EGR ...

Uleiul ala trebuie sa se duca undeva ... si parerea mea este ca o supapa nu inchide bine ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu rares
post 28 Aug 2014, 00:36
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 May 10
From: BUCURESTI




Simeringul de la volant? Poate arunca pe acolo in carterul ambreiajul desi atat de mult ulei ar trebui sa faca balta sub masina!


--------------------
renault megane 1 2003
Renault=Masina buna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 5 Sep 2014, 17:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Am incercat la doua servce-uri pana acum (unul fiind autorizat Renault) in vederea efectuarii unui test de compresie si ambele mi-au spus ca nu vor sa se bage fiind masina foarte veche, sustin ca exista riscul sa se rupa o bujie in chiuloasa sau chiar sa se sparga chiuloasa si sa imi asum asta.
Am atasat un filmulet cu o camera pusa la esapament, fumul apare abia undeva dupa 3500 de ture, mai apare la sfarsit ceva mai tare cand stand pe loc o turez pana la 5000 de ture, in rest nimic. Cred ca singura varianta este sa desfac motorul si segmentare, altfel nu mai stiu ... sad.gif

Filmare esapament.


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elenna
post 9 Sep 2014, 10:10
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 May 14




Buna tututror,am nevoie de un sfat.Am schimbat turbina noua, am facut distributia,filtrele de,motorina,ulei Elf,dar tot mananca ulei.Cam 2 litri de ulei in doar 800 km,nu e normal! Mentionez ca masina este din 2002,Renault Megane 2(228 700 km) Va rog dati-mi un sfat ce as putea face...sad.gif


--------------------
renault megane 2 1,5 diesel - privat 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Sep 2014, 10:16
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuia sa schimbi motorul...nu doar turbina cand "o ia pe ulei".
Da asta ti-am scris deja in alte topice......poate are altcineva vreo alta solutie "miracol"!

@+

This post has been edited by espacern: 9 Sep 2014, 10:19


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 22 Sep 2014, 09:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




... revenind la problema:
1. - am reusit sa fac testul de compresie, lucru care m-a facut sa ma resemnez, motor dus: cilindrul 1 - 11 bari, cilindrul 2 - 10 bari, cilindrul 3 - 12 bari, cilindrul 4 - 11 bari
2. - masina este in service cu motorul desfacut de unde am primit urmatoarele solutii:
a) varianta mai putin costisitoare - se bucseaza blocul motor, segmenti noi cu pistoanele actuale, supape semeringuri, distributie si ce o mai fi de facut - cost total undeva la 2500 lei
cool.gif varianta costisitoare si recomandata - alezare bloc motor, pistoane noi (pistoanele vin cu segmenti), supape semeringuri, distributie si ce o mai fi de facut - cost total undeva la 5000 lei
c) varianta unui motor sh cu riscul de a lua unul la fel de prost - cost motor undeva la 500 - 600 EUR + manopera montaj 1000 de lei

As merge pe varianta 2, insa as vrea si parerea lui espacern...

Atasez niste foto, desi nu sunt chiar relevante.

This post has been edited by scutyeru: 22 Sep 2014, 09:51

Attached thumbnail(s)
IMG_20140920_112720.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 1184
IMG_20140920_113115.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 1220
IMG_20140920_112701.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 1197


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Sep 2014, 09:48
Post #17


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cauta un motor nedesfacut in stare buna, gasesti de pe masini accidente cu km putin... trebuie doar sa cauti cu rabdare.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 22 Sep 2014, 09:50
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Eu am rabdare, nu insa si service-ul caruia ii tin ocupat un loc. sad.gif


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 22 Sep 2014, 10:56
Post #19


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Si eu recomand la fel... poti sa scoti masina din service si s o lasi sa stea linistita intr o parcare pana gasesti motor sh ok. Asta poate sa dureze si o luna. Daca vrei sa faci o treaba cum trebuie fara sa te grabesti.

This post has been edited by solidconvert: 22 Sep 2014, 11:00


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Sep 2014, 10:58
Post #20


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Renault vinde ca piesa motoare "noi" care sunt refacute complet in fabrica cu piese de calitate si cu tehnologie/manopera dupa cum scrie la carte.
Aceste motoare se monteaza pe masinile cu valoare de piata ridicata care au avut defect grav si unde se justifica operatiunea.
Dar chiar si reconditionate de Renault in fabrica aceste motoare sunt de calitate inferioara motoarelor de origine montate pe masina noua.
Personal nu cred ca poti sa faci dintr-un motor defect un motor bun si corect atat ca calitate de piese cat si ca manopera/tehnologie.
Cum bine te-a sfatuit si cj98czh cauta un motor bun identic ca specificatii cu al tau dar de origine.
Daca trebuie scoate masina din service si asa nu esti stresat de timp....parerea mea!

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 14 Oct 2014, 07:03
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salut din nou,

Timpul nu mi-a permis, asadar m-am riscat si am ales varianta reconditionarii (inlocuit pistoane, alezat si honuit bloc motor), varianta pentru care cel putin pana acum sunt foarte multumit smile.gif . Motorul toarce ca o pisicuta, ajunge la 140 Km/h in viteza a patra cam pe la 3500 de ture (nu merg asa, mecanicul mi-a recomandat sa merg vreo 10 KM in viteza a patra cu 130 - 140 km/h, dupa care sa circul mai usurel primii 1000 km pana cand ii schimbam iar uleiul si filtrul de ulei). In viteza a cincea la 130 km/h motorul nici macar nu se mai aude comparativ cu zgomotul pe care il facea inainte.

Am observat insa un lucru care nu s-a schimbat, si anume cand o turez pe loc, accelerarea nu se face brusc (nu urca imediat), urca oarecum lent, daca pot sa spun asa, sa mai am vreun senzor pe la acceleratie care nu da randament? Pe calculator nu da nimic.


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Oct 2014, 07:48
Post #22


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cred ca informatia seaca ca s-a rezolvat este de evitat.....si era de preferat una mai detaliata eventual cu preturi la piese si manopera.
Pentru cineva care are o problema similara nu ajuta prea mult faptul cat modalitatea si mai ales costurile implicate.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 14 Oct 2014, 08:29
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Adevarat, nu am aflat inca pretul final insa ar fi cam 4500 de lei care implica urmatoarele (sper ca am retinut bine preturile):
- 4 pistoane reparatie 1 - 480 lei/piston (include si segmentii); s-au pastrat restul pieselor (biela, cuzineti etc.)
- alezat si honuit bloc motor - 700 lei
- garnitura chiuloasa - 150 lei
- supape semeringuri - 10 lei
- distributie - 600 lei
- ulei - 110 lei
- filtru ulei - 60 lei
- manopera - 950 lei

Costuri dupa primii 1000 km:
- ulei - 110 lei
- filtru ulei - 60 lei
- manopera - 30 lei

This post has been edited by scutyeru: 14 Oct 2014, 08:30


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaflo
post 18 May 2015, 23:29
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 May 15




Buna,sunt nou pe acest forum,imi cer scuze anticipat daca gresesc cu ceva.caut pareri...am cumparat un renault megane 1.9 dci grandtour din germania,am venit cu masina in ro,in 1800 km mia consumat aprox.1.5 l ulei(masina are 184000 km).am facut in ro revizia de la a-z test compresie (27 bari)sa verificat epuratorul (nu arunca gram de ulei).porneste f bine ,trage bine, nu scoate fum deloc nici la 3500rpm.am schimbat torbina am pus una reconditionata de firma specializata.problema este ca dupa ce am facut toate astea mia consumat 1.2 l ulei in 3500km.pe furtunul dintre turbo si intercooler este ulei.in masina cand am cumparat-o a avut un ulei long life de 30000(nu stiu marca uleiului)eu am pus 10w30 ceva nemtesc meister teile.intrebare?????se poate sa fie din cauza uleiului??va multumesc


--------------------
renault megane 1.9 dci grandtour 10.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 19 May 2015, 03:26
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




0w40 sau 5w40 daca nu ai filtru de particule.


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaflo
post 23 May 2015, 23:38
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 May 15




Multumesc pt raspuns.am fost in germania la un magazin de piese auto si mia recomandat 5w40 .a patit cineva sa ii consume masina ulei si dupa ce a schimbat tipul uleiului sa nu mai consume???va multumesc


--------------------
renault megane 1.9 dci grandtour 10.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 24 May 2015, 00:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Daca ai ulei 10w30 ? iti consuma pt ca este uleiul prea subtire la cald pt km care ii are motorul. Incearca un 5w40 .Ulei pe tubul de la intercooler au majoritatea motoarelor diesel.

24 May 2015, 00:53:
Nu am gasit ulei Meisterteile 10w30 decat 5w30 deci poate ai 5w30 in motor .

This post has been edited by oves: 24 May 2015, 00:53


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaflo
post 25 May 2015, 14:56
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 May 15




Scuze,,,10w40 este uleiul care il am in masina.spt.viitoare am sa fac schimbul de ulei si pun 5w40 de la liqui moly.o sa va anunt cum se va comporta cu noul ulei.multumesc


--------------------
renault megane 1.9 dci grandtour 10.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaflo
post 25 Jun 2015, 21:16
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 May 15




Buna , am revenit cu detalii despre schimbul de ulei.am pus in masina 5w40 dar dupa 2500 km am complectat aprox 700 ml ulei.se pare ca am presiune in carter mare si imi iasa pe la epurator vapori de ulei (am facut o comparatie cu un alt motor exact ca al meu).la testul de compresie mia iesit 27 bari pe fiecare piston, mie greu sa cred ca e setul (segmemti ) dus.nu vreau sa fac o segmentare pana nu epuizez toate variantele mai putin costisitoare.se poate sa nu isi faca treaba epuratorul???multumesc


--------------------
renault megane 1.9 dci grandtour 10.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coman.1onel
post 11 Jul 2017, 17:20
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 June 17




Pentru Megane 2 1.9 dci 131cp, stie cineva cat inseamna, in litri de ulei, diferenta dintre min. si max. pe joja? Adica pentru a completa de la minim pe joja pana la maxim, cat ulei ar intra. Am ''pierdut'' un cerculet, conf. CB, din nevelul de ulei in 1050km, si vreau sa monitorizez consumul de ulei. Nu stiu cat insemna un ''cerculet'' de ulei ca sa pot face un calcul al consumului de ulei.


--------------------
Renault Megane II - IS 17 MCV 2007 1.9 DCI 131CP
Ionel
Renault Megan II
1.9 DCI 131HP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 19:39
Dacia