Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cu acceleratia

fd007s
post 18 May 2012, 17:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 August 10




Salut , sunt nou asa ca va rog sa nu ma luati tare .smile.gif
Laguna mea de la o vreme face figuri . Cand ma infig mai tare in acceleratia se intampla doua lucruri diferite :
1 incepe sa accelereze si motorul vibreaza violent
sau
2 creste turatia normal dupa care creste foarte repede ca si cum ai calca ambreiajul si acceleratia in acelasi timp dupa care ca si cum ai lua piciorul dupa ambreiaj creste normal
Mentionez ca nici nu calc ambreiajul in acel timp
Treaba se intampla in toate treptele de viteza .
Mi-e frica sa nu fie ceva de la ambreiaj .
Daca aveti vreo idee care ar fi problema va rog sa-mi spuneti si mie.Va multumesc !


--------------------
Renault Megane III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 18 May 2012, 17:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




eu cred ca ambreiajul este cu probleme. poate fi rulmentul pompa de amreiaj care ramane atacata sau poate fi disc/placa de presiune/volanta. Probabil cand accelerezi ambreiaju incepe sa "patineze" pentru scurt timp dupa care turatia motorului este reglata de ESP.



--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maruk84
post 18 May 2012, 17:53
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 29 December 10
From: ostroveni,dolj




Ceva probleme am si eu la acceleratie, cand demarez si apoi calc ambreiajul sa schimb treapta de viteza turometrul si turatia mototrului nu revin spre relanti cum ar fi normal si creste cu 200- 300 rot/min in functie de cat de mult o turez la demarare


--------------------
renault laguna 2 2003 - dj 11 mru
laguna II 1.9 dci, 74 KW, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan311027
post 18 May 2012, 20:13
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 15 January 12




Salut

@maruk84

Aceeași problemă am avut-o la un Citroen anul trecut , și a fost curațata clapeta de accelerație ,totul a revenit la normal (este doar o sugestie )

Acuma văd ca a ta este diesel ...

This post has been edited by dan311027: 18 May 2012, 20:16


--------------------
renault Laguna II 2004 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fd007s
post 18 May 2012, 21:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 August 10




chiar imi era frica de ambreiaj dar ma asteptam . Anul trecut am avut o problema cu cutia de viteze (mersesem150 000 km fara ulei la ea ) si mi-au spus cei de la reprezentata ca discu de ambreiaj e terminat . Se pare ca i-a sosit ceasul .
Aveti idee cam cat o sa ma coste un kit de ambreiaj ?


--------------------
Renault Megane III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sortan
post 18 May 2012, 22:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 October 11




in principiu problema, din pacate vine de la ambreaj


--------------------
Renault Laguna 2004 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 18 May 2012, 23:03
Post #7


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




Dupa parerea mea, ambreaj sau clapeta de acceleratie.Ambele sunt variante plauzibile


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 2004/Emotion - SM 60 TNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulyy
post 20 May 2012, 15:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 20 May 07




QUOTE(maruk84 @ 18 May 2012, 18:53)
Ceva probleme am si eu la acceleratie, cand demarez si apoi calc ambreiajul sa schimb treapta de viteza turometrul si turatia mototrului nu revin spre relanti cum ar fi normal si creste cu 200- 300 rot/min in functie de cat de mult o turez la demarare
*



Cam acceasi problema a aparut si la mine. Se manifesta asa: inca de cand pun contactu se aprinde rezistenta portocalie din bord. Porneste ok. Daca accelerez un pic mai tare becul se stinge. Cand las acceleratia mai are o jumatate de secunda de acceleratie in plus apoi scade normal turatia si se reaprinde becul. Daca las acceleratia si apas ambreiajul sa schimb viteza in superioara apare plusul de turatie pe care il are si makur84 (probabil din accel plus de acceleratie).
Nu prea stiu de unde sa incep cercetarile. Prima varianta pe care asi merge e un contact imperfect deoarece becul in bord se aprinde imediat ce pun contactul, inainte sa pornesc motorul.
Astept pareri si de la voi. Ce ar putea fi? Ce sa verific?

Merci.


--------------------
renault laguna II 2001 1.9dci - vl.12.ssp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LiviuIonut
post 21 May 2012, 15:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 10 October 11
From: Bucuresti




QUOTE(fd007s @ 18 May 2012, 22:26)
Aveti idee cam cat o sa ma coste un kit de ambreiaj ?

Eu am schimbat anul trecut kit ambreiaj (disc, placa si rulment de presiune hidraulic) iar in total am platit la Cobalcescu Splai, 2700ron (piese+manopera+garantie). Durata interventiei a fost de circa 8 ore. La mine a fost de dat cutia de viteze jos, dar cred ca la orice model de Laguna se face la fel.
Discul si placa erau decalite, aveau culoare maro de ars. Prindea foarte sus la pedala inainte si dupa ce prindea, prindea prea bine si putea sa imi opreasca motorul chiar daca aveam 1500-2000 de ture cand porneam. Ma brusca in masina exact ca in filme cand arata ca un prost nu stie sa conduca masina smile.gif) La turatii mari se manifesta mai mult in turatie si pierdeam puterea de transmisie (turatia mare si masina nu tragea si apoi prindea si scadea turatia si accelera mai puternic). Dupa asta, ambreiajul tine la jumatate, pot sa misca masina si doar cativa centimetri cu el, deci merge bine, prinde ferm tot timpul. Piese inlocuite au fost identice.
Cica la 200kkm poata sa cada ambreiajul daca este condusa mult in oras (mai ales in Bucuresti, cazul meu: fostul proprietar a conduso 30-40kkm in oras si prietena lui folosea doar ambreiajul in trafic fara sa scoata din viteza).


--------------------
Renault Laguna 2003 - BxxxHLI
Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 21 May 2012, 19:04
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




problema ta este ambreiajul.nu trebuie sa mergi neaparat la reprezentanta,cauta un mecanic priceput care sas iti demonteze prima data cutia si sa iti spuna exact ce sa cumperi.poate fi si minunata volanta cu masa dubla dusa si atunci chiar nu o sa vrei sa ai de-a face cu reprezentanta. operatiunea nu este una simpla asa ca sa ai grija totusi la cine apelezi.eu am tot o laguna din 2004 dci si ma intreb cand si pe unde o sa ma lase deoarece bate destul de tare in ralanti.ma mira faptul ca ai mers atat de mult fara ulei,adica nu ai vazut scurgeri sau ceva asemanator pe la planetare sau prin alta parte?eu personal nu cred ca te ducea cutia atat de mult.in cutie intra cam 2,2l de lichid de preferat elf trp 75w80 daca il mai gasesti sau un inlocuitor bun.am schimbat zilele trecute in reprezentanta uleiul din cutie la un trafic (cutie pk6 ) si au pus nfp 75w80,ca se pare este inlocuitorul celui recomandat de renault.sa ne tii la curent cu problema ta.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:15
Dacia