Pierdere de putere, NU sunt cauzele obisnuite
![]() ![]() ![]() |
Pierdere de putere, NU sunt cauzele obisnuite
mircea-daniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
evox |
![]()
Post
#2
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
pot fi mai multe cauze (doar e Laguna...
![]() cel mai probabil legate de turbina (de functionarea ei in sarcina adica comportamentul geometriei variabile...) sau de careva din senzorii care "piloteaza" turbina... ex. debitmetrul de aer care e pe duca... CLIP/DDT nu raporteaza nici o eroare? |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Nu,nimic. Doar ca vede o sincopa la intrarea turbinei in sarcina foarte mare,mai des in a doua(din grafic).
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
stefan4ever22 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 15 May 12 ![]() |
pierderile de putere nu sunt de la debitmetrul de aer nici de la turbina daca dupa cum spui aceasta lucreaza bine...verifica acel mic furtunas care e la turbina daca cumva nu este fisurat sau nu tine bine(acel furtunas nu e sustinut de nici un colier metalic si uneori trage aer fals).debitmetrul de aer eventual ar avea corozie (nu face bun contact)verifica aceste lucruri si apoi posteasa din nou noua stare...
|
--------------------
renault
renault laguna 1,9 dci
2002 Dinamique
- pls 30 ps (polonia)
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Nu inteleg la ce te referi. Poti detalia,te rog?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
TheSting |
![]()
Post
#6
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Aceasta este problema ta [attachmentid=1627810555][attachmentid=1627810556]
Senzorul din imagine este sustinut de 2 picoruse de plastic. Aceste picioruse de la vibrati se slabesc iar senzorul nu mai sta etans. Prinde senzorul cu un soricel pentru a sta perfect etans sau mai bine prinde cele 2 picioruse intre ele cu un soricel pentru a tine senzorul etans la locul lui. Aceasta problema o au si Meganurile si Laguna. Nu conteaza daca sunt 1.9 sau 1.5 Mult succes 15 May 2012, 23:08: [attachmentid=1627810558] This post has been edited by TheSting: 15 May 2012, 22:08 |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Are si silicon rosu,si soricel pe cablu sa stea fix. Sa veriric pinii? Sa fie contactul mai bun?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
evox |
![]()
Post
#8
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 15 May 2012, 21:40) Nu,nimic. Doar ca vede o sincopa la intrarea turbinei in sarcina foarte mare,mai des in a doua(din grafic). pai de ce nu ne pui si graficele?... daca tot esti "membru cu turbina"... la turbina s-a umblat vreodata? sigur nu sunt depuneri de funingine care sa deranjeze pe-acolo?... calibrarea wastegate e corecta?... asta daca ai motorul de 120 CP... simptome asemanatoare au mai raportat si unii cu probleme la EGR (care in prima faza incepe sa agate si nu mai merge cursiv)... ... si unii cu probleme la pedala de acceleratie (potentiometru care intrerupea contactul intr-o anumita pozitie si trebuia curatat)... asta e mai putin probabil... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Stiu, stiu, tubina
![]() O sa incerc sa gasesc o metoda de a exporta graficele, cand ajung la Dragos, probabil. Ce este calibrarea wastegate? Si da, am motorul de 88kw/120Cp. La turbina m-am uitat cu ea montata. Are un firicel de ulei si joc normal in ax. In rest, nu stiu unde as mai putea verifica. This post has been edited by mircea-daniel: 16 May 2012, 09:46 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Incearca sa prinzi senzorul,dar sa nu-i pui aditiv ca o sa ai si mai multe probleme.Cel mai bine o calci undeva in afara atunci cand e calda si daca ai injectoarele infundate o sa sa-si dea drumul.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca vreti sa curatati injectoarele faceti un drum pe autostrada de min.500 Km pe care sa mergeti constant(ex.Germania) .
Sau folositi un produs special cu care se alimenteaza pompa FARA COMBUSTIBIL. Doar asa aveti rezultate cu curatatul pompa+injectoare...cat de cat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Injectoarele si pompa sunt ok. Mi s-a zis asta de 2 ori.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
evox |
![]()
Post
#13
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
despre verificarea/calibrarea wastegate poti vedea in fisierul atasat (cap. Turbocharging)... dar daca nu s-a umblat acolo de cineva nu prea avea cum sa se deregleze... si trebuie sa te asiguri ca pe partea de vacuum totul este OK, adica se realizeaza depresiunea necesara si nu sunt neetanseitati pe unde sa intre aer fals... ECU comanda electric catre TRS functionarea turbinei, iar TRS modifica depresiunea (vacuum-ul) pt a actiona geometria variabila si a regla presiunea de supraalimentare... daca palele geometriei variabile nu se misca usor sau daca vacuum-ul nu e suficient (ex furtun vacuum fisurat), atunci turbina nu atinge suficient de repede presiunea prescrisa de ECU si pot aparea sincope de putere... Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Scuze ca tot spun asta, dar cum verific vacuum-ul, cum verific TRS?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
evox |
![]()
Post
#15
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
oare cum se poate verifica o presiune (vacuum-ul e o presiune negativa)?
cu un manometru special (vacuum-metru)... pompa de vacuum trebuie sa faca o depresiune de min 0.6 bar... daca nu poti masura, macar verifici toate furtunele de pe traseul de vacuum... sa nu aiba pori, fisuri, etc... TRS se verifica auditiv, el bazaie cand primeste comanda... banuiesc ca cine ti-a zis ca e turbina buna a miscat si tija de la geometria variabila ca sa vada daca nu agata... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Esti din Bucuresti?
![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
evox |
![]()
Post
#17
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
Bucuresti?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
DUpa niste verificari:
-vacuum merge -nu bazaie piesa bazaitoare -daca o ambalez bine (3000-4000-4500 ture) nu mai am pierderi de putere... Concluzie: unde si ce trebuie sa curat? EGR a fost curatat in decembrie. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
TheSting |
![]()
Post
#19
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Mai verifica o data ce ti-am spus, deoarece exact asa reactioneaza. Masina are o mare lipsa de putere si dupa 4000 rpm isi revine, dar pana in 4000 rpm sau 3500 rmp zici ca ai 10 CP[attachmentid=1627811900]
|
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am verificat si acel senzor... Are arici pe fir (sa nu tremure) si silicon rosu unde vine pe furtun, sa nu traga aer fals. Si e BINE fixat, nu are pic de joc.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Deci revin: daca o ambalez puternic pe loc, pedale 3000-4500 ture, nu mai am pierderile mai sus mentionate. Pe unde am jeg?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
cezarium |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 27 November 07 From: ploiesti ![]() |
ia curata si senzorul de presiune de pe pompa de inalte si vezi dupa. cate nu am schimbat pana sa ajung aici, cu aceeasi problema ca a ta......
|
--------------------
Nissan
Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila
1993 Renault Laguna 1.9dci
|
|
evox |
![]()
Post
#23
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
daca ambalezi in gol motorul ce pierderi de putere vrei sa simti?...
de cati CP crezi ca are nevoie motorul sa ajunga in gol la 4500 rpm? daca vrei musai sa cureti niste jeg poti incerca sa cureti de funingine partea de geometrie variabila a turbinei... ca sa fii sigur ca vanele se misca fluent, fara sa agate... si de EGR esti sigur ca e curat?... e deja luna mai... dar fiind o problema de lipsa de putere, eu zic ca orice verificare facuta cu motorul in gol n-o sa lamureasca problema... un test de drum cu CLIP si interpretarea valorilor inregistrate in momentele cand apare problema mi se pare cea mai valabila abordare... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Asta incerc sa zic: dupa ce ii dau acele pedale, nu mai am pierderi de putere.
Bun, deci se recomanda o curatare a geometriei variabile si a EGR... Revin... |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Mers cu ea la mare, dus intors in forja (peste 2200 rot/min), 3 oameni in masina si bagajele pana sus. La dus a murit furtunul de aer de la intercooler (cel cu senzorul de aer, ce intra in egr). Peticit cu banda adeziva (duck-tape). La intors, mers chiar cu 160-170.
In Bucuresti: alta masina. Dar alta masina. Trebuie sa dau drumul altfel la ambreiaj, sa o accelerez altfel, parca ar fi benzina. Mentionez ca i-am pus aditiv BG244. Sincer, cred ca masina asta de ceva ani a vazut numai Bucuresti (eu am luat-o in noiembrie si numai prin oras am plimbat-o). Ceva sfaturi sa o mentin asa? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
vdnick |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 27 March 08 From: Galati ![]() |
Probabil intre timp ti-ai schimbat masina... dar vrei sa ne spui ce a fost pana la urma? Cum ai rezolvat?
Am simptome asemanatoare. Mersi |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour 1.9 dci 130cp FAP KZ1S F9Q870
2010 Cu respect,
Dorin |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 20:17 |