Punte spate Megane 1, probleme si rezolvari, Cu pianu' in portbagaj :)
![]() ![]() ![]() |
Punte spate Megane 1, probleme si rezolvari, Cu pianu' in portbagaj :)
BV87FFF |
![]()
Post
#1
|
||
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pe puntea de origine se pot monta bari noi dar masina tot asa o sa stea.
Este diferenta de diametru intre o bara ca a ta si una mai tare...asa ca nu se poate monta alta bara de torsiune pe puntea ta. Cauta o punte intarita de break SH si ai rezolvat problema. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dragos34 |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Aceeasi problema o am si eu, cand incarc ceva, se aseaza ca o broasca. Nu-mi agata nimic,dar e inestetic. Cum recunoastem puntea intarita fata de una normala? Sau toate puntile de break sunt intarite?
Auzisem ca s-ar mai putea regla ceva la punte,ca sa se mai inalte...sau am visat ![]() This post has been edited by Dragos34: 7 Apr 2012, 17:49 |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Dragos34 @ 7 Apr 2012, 17:46) Cum recunoastem puntea intarita fata de una normala? Sau toate puntile de break sunt intarite? Auzisem ca s-ar mai putea regla ceva la punte,ca sa se mai inalte...sau am visat ![]() Pe Megane 1 puntea intarita s-a montat doar pe break si HB "societe". La exterior nu sunt diferente evidente...dar daca masori barile de torsiune si verifici forma tamburului se remarca diferentele. La puntea intarita rulmentul este diferit si forma tamburului este altfel ca la cele normale. Daca modifici inaltimea pe spate prin modificarea pozitiei barilor de torsiune nu inseamna ca se"intareste".... @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#5
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
@espacern: Mersi fain!
Acum am o nedumerire, daca tot dau voi da o galeata de bani pe puntea aia spate, am citit tot pe forum ca baietii isi pun punte spate cu frane pe discuri. M-ar interesa asa ceva pentru ca stiu de la Focus cat de bine se opreste. Avand in vedere ca nu am ABS: 1. E complicat tare sa fac modificarea asta, sa trec de la tamburi la discuri ? 2. Pot sa montez o punte de la o masina cu ABS (nu sa am ABS ci sa fie inactiv) ? EDIT: Am vazut ca vorbiti de modificat pozitia barii de torsiune. Se poate ? Adica eu daca as putea s-o dau masina cu 1-1.5 cm mai sus de spate cred ca ar fi ok, nu prea ma intereseaza sa fie intarita ci sa nu se mai lase pana in punctul in care s-ar putea sa-mi frec roata de aripa. Exista in Brasov un Megane Classic ce e inaltat exagerat, cred ca are vreo jumatate de metru de la asfalt la bara spate. This post has been edited by BV87FFF: 8 Apr 2012, 10:49 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu este chiar asa usor de scos/schimbat barile de torsiune la o masina veche.
Daca capetele barilor sunt ruginite e greu sa le scoti/rasucesti/introduci. In imaginea atasata este descrisa procedura de demontare......doar asa ca idee. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#7
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Am pus 185 65 R14 si e cu totul alta treaba. Chiar daca inca se lasa destul de mult nu freaca roata de aparatoare pe spate si nici nu mai ating cu toba pe drumuri forestiere.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
ovu12 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 5 February 12 ![]() |
am schimbat si io bucsile de la bara de torsiune de pe spate...ce-i adevarat ca alea vechi erau cauciucurile imbatranite si cum s-a zis si mai sus,daca puneam 2 persoane in portbagaj,parca aveam un pian....dupa ce le-am schimbat adevarat ca s-a mai inaltat un pic fata de cum era cu cele vechi,dar tot se lasa in jos,nu ca inainte dar se lasa....e ciudat....ca uneori am nevoie sa car mai multe si la hopuri gen un pod care e un pic mai inalt si tre sa intri pe el cu 60 la ora,uneori imi atinge pe la roti dar cred ca in aparatorile de plastice...si am mai testat cu 5 insi in masina si 2 insi in portbagaj si la hopuri uneori pocnea ceva fier pe fier gen cum ar fi ajuns amortizorul la capat si nu mai avea unde sa se mai lase....in portbagaj aveam vreo 200kg ca atat aveau baietii si pe bancheta din spate aveam inca vreo 200 kg...in rest se comporta bine,inafara batailor enervante cred ca de amortizor,batai care se aud doar la mici denivelari,un troncanit ciudat care nu stiu sigur daca ar fi amortizoarele,desi pe alt topic asa ar fi....vreo parere?
|
--------------------
Megane 1 , Megane 3
GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw
/ 2000 / 2010
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cred ca ai schimbat bucsile la puntea spate....ca la barile de torsiune nu sunt bucsi,ele intra direct in punte.
Canelurile de la barile de torsiune sunt OK? Ca poate de acolo se aud pocnituri...sau de la bucsile de la amortizoare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ovu12 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 5 February 12 ![]() |
mda...asa e scuze...bucsile de la punte...cauciucurile alea care se scot greu in draci...canelurile sunt ok si amortizoarele sunt schimbate dar le-am schimbat inainte cu 1 an si ceva de a schimba bucsile si ma gandesc ca intr-un an s-au stricat din simplu fapt ca mai mult a stat si in ele fiind bucsile duse...din cate am citit pe un alt topic despre problema cu bataile,acolo ziceau de amortizoarele pe gaz ca sunt mai bune ca cele pe ulei....tu ce parere ai?pe amortizoare nu am dat banii nici pe cele mai ieftine dar nici cele mai scumpe...nu imi prea bat joc de masina sa iau piesele cele mai ieftine....altceva nu vad ce sa pocneasca la trepidatii mici...la hopuri gen opritoarele de viteza nu imi pocneste cand le trec,doar la mici denivelari....e stresant sunetul...si referitor la mecanica ca sunt ok canelurile si restul,o spun pt ca nu am schimbat bucsile la un service unde sa fi lasat masina,ci cu unchimiu pt ca e mecanic si iti dai seama ca daca ar fi fost ceva in neregula mi-ar fi zis...si sincer nici el nu-si da seama ce ar putea fi cu bataile alea....initial a crezut ca sunt etrierii,pt ca a intalnit aceeasi problema la un matiz pe fata si la fel troncanea si era de la etrieri pt ca au un surub parca mi-a zis care in timp isi face joc si trepideaza etrierul....dar nu e de la etrieri pt ca am incercat cu frana piscata ca sa ii tin in tensiune si tot se aude troncanitul....alta parere ai despre ce ar putea fi?
|
--------------------
Megane 1 , Megane 3
GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw
/ 2000 / 2010
|
|
ovu12 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 5 February 12 ![]() |
pentru cei carora li se lasa breakurile mult ca si cand ar avea pian cum a zis cine a deschis postul,sfatul meu e sa schimbe barele de torisune,cele din interiorul puntii pt ca de la alea e problema.....am patit-o pe pielea mea azi cand mi s-a rupt una din barele de torsiune si am inlocuit puntea cu una SH....e diferenta enorma intre puntea defecta si ce-a pe care am pus-o de la dezmembrari.....e si mai inalta fata de cea veche,e mult mai solida si se comporta si exagerat de bine pe curbe fata de ce-a veche....
|
--------------------
Megane 1 , Megane 3
GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw
/ 2000 / 2010
|
|
adigan92 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 February 11 From: Constanta ![]() |
poate cineva sa-mi spuna daca se potriveste puntea de scenic 1,9 dti cu megane classic 1,9 dti?acelasi an de fabricatie
|
--------------------
renault
megane classic
2000/1,9DTI
- ct-92-gan
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#13
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
`De vreo luna am un scartait enervant in partea dreapta spate a masinii,am desfacut tamburul,amgresat tot ce se putea acolo,niciun rezultat. Poate fi de la punte? Si daca da,se poate face ceva in sensul asta?
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:23 |