Problema foarte enervanta, indicator nivel benzina
![]() ![]() ![]() |
Problema foarte enervanta, indicator nivel benzina
Uratanie-de-Twingarezzzz |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
1995
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Injuraturi nu ai cum sa-ti iei, de asemenea nici sa pacalesti ceva la sistemul de citire carburant nu prea ai cum sa faci...
Citez un coleg de pe forum ionutz83 care a scris pe un alt topic dedicat : QUOTE Rezervorul de twingo e unul dintre lucrurile ciudate la renault. Din cauza spatiului redus rezervorul este compus din 2 parti, iar printre ele trece sistemul de evacuare. Cele 2 parti impreuna au 40 l capacitatea rezervorului. In partea in care este sonda si pompa incap maxim 15 l pana incepe sa comunice cu cealalta parte (considerandu-se la 2/3 din capacitatea rezervorului in plan verticall) in care mai intra alti 11 l si deasupra inca 14 l. Acum urmeaza partea mai interesanta. Cand ai plinul facut ai 10 segmente pline. Acestea scad una cate una functie de utilizare (mers in afara sau in oras) in minim 20 km si maxim 70 km (lucru constatat si de mine) sau dupa consumarea a 3.5 litri dupa un calcul facut de taboul de bord. Ultimul segment se va stinge in maxim 20 km dupa care se aprinde ledul portocaliu si se apreciaza ca mai ai intre 5-8 l in rezervor. Deci, indicatorul de carburant la twingo nu citeste exact cantitatea de carburant ci doar o aproximeaza, mai ales cand esti pe rosu si alimentezi. Sa luam de exemplu urmatorul caz ( constatat si de mine) :mai ai 5 l si mai alimentezi cu inca 18 l...in mod normal indicatorul ar trebui sa treaca de jumatate pentru ca acum ai 23 l...dar nu o sa fie niciodata asa...o sa stea la o liniuta sub jumatate. Ca sa poata citi mai mult de jumatate trebui se fie peste cei 15l+11l=26 l (adica cand ajung cele 2 camere la nivel si comunica). Cel mai interesant e ca daca ramai in pana de carburant e posibil sa mai ai in celalalt compartiment ceva benzina, asa ca nu iti ramane decat sa inclini masina biggrin.gif . De asemenea uite link-ul cu documentatia oficiala de la Renault cu privire la acest subiect. http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627544040 Deci BORDUL face niste CALCULE si aproximeaza nivelul de combustibil. De ce? Pentru ca dupa ce ai citit ce ti-am scris, este lesne de inteles ca este practic IMPOSIBIL sa citesti simultan 2 recipiente cu un singur cititor. Ca sa ajungi sa citesti EXACT practic nu ai decat sa schimbi rezervorul si sonda litrometrica - insa trebuie schimbat si bordul - pentru ca el stie sa arate dupa un anumit algoritm intern. Toata stima, PS puteai sa cauti si gaseai 100% This post has been edited by bubu782001: 7 Mar 2012, 12:14 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
misu.cj |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 30 January 12 ![]() |
Aceia 11 litri din sectiunea B se consuma vreodata?sau doar daca o inclini?
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998,d7f
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
misu.cj, realizezi faptul ca nu traim intr-o lume ideala, si ca ala din interior este lichid - aka benzina.
Deci nu se pune problema sa inclini masina sau sa recurgi la manevre de intoarcere la 80km/h. Asadar lichidul de acolo se plimba prin rezervor si ajunge in zona sorbului in proportie de 99%. Deci se consuma, nu iti face griji. Pe de alta parte, daca te uiti sub rezervor o sa vezi ca nu este asa mare problema ci mai degraba este o denivelare fina - dar raportat la latime + lungimea compartimentului se strange ceva benzina (aprox 11l) - ce e 11l? 4 pet-uri cu benzina?. Masina se misca se inclina singura la fiecare curba la fiecare gropicica. PS alt user-name mai aiurea nu ai gasit? ![]() This post has been edited by bubu782001: 7 Mar 2012, 15:15 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
misu.cj |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 30 January 12 ![]() |
am inteles
![]() Mai e si forma compartimentului B care permite mai usor benzinei sa treaca in A,prin acea panta de vreo 30 grade.Din A in B e mai greu,fiind drept.Deci ce vine in A acolo ramane:) 7 Mar 2012, 15:25: Ps. Defap,cum ai si zis de altfel,denivelarea nici nu e asa mare,pe schita pare mai mare doar This post has been edited by misu.cj: 7 Mar 2012, 15:25 |
--------------------
Renault
Twingo
1998,d7f
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu te ghida dupa ce vezi in schita aia...uita-te in realitate sa vezi cum este si o sa intelegi ca nu e chiar asa.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Uratanie-de-Twingarezzzz |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 February 12 ![]() |
Ms de raspuns Bubu, am cautat am citit si postul care l-ai citat, de aceea am si spus ca ma astept la huiduieli
![]() Inca o intrebare dupa ce se aprinde becul cat mai este in rezervor, intre 5-8 l cum scrie in manualul acela de la renault? Am intrebat pentru ca am observat ca esti foarte dedicat acestui model. Ma bucur sa cunt oameni civilizati pe forumul asta ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1995
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da. Exact intre 5l si 8l. Eu mi-am pus CB pe masina si imi arata cati litrii am consumat (pe langa alti parametrii, consum mediu, consum instant...samd). Cand pe CB imi arata 32l consumati sau 33l, sau 35l se aprinde becul rosu, nu e batut in cuie fix 5l.... Deci chiar pe acolo este - intre 5 si 8l. Ca idee ar mai fi loc cam de 100km.
This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2012, 08:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Uratanie-de-Twingarezzzz |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 February 12 ![]() |
Am inteles ... Multumesc mult de lamuriri
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1995
|
|
neu3no |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 March 12 From: Oradea ![]() |
La twingo-ul meu din 95 e chiar invers, la o curba la stanga sau fac sensul giratoriu imi scade un punct. Oare datorita benzinei ce cade pe plutitor si nu poate sa indica nivelul corect? Daca masina e parcata inclinata pe partea de la sofer se ridica nivelul benzinei. Dupa postarile citite pe aceasta tema mi se pare ciudat cum se comporta al meu:)
|
--------------------
Renault
Laguna
1998 1.6 16v Legea lui Murphy despre masini: Indiferent de cat de repede mergi cu masina, cineva din spatele tau va fi mai grabit ca tine.
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE La twingo-ul meu din 95 e chiar invers, la o curba la stanga sau fac sensul giratoriu imi scade un punct. Oare datorita benzinei ce cade pe plutitor si nu poate sa indica nivelul corect? Daca masina e parcata inclinata pe partea de la sofer se ridica nivelul benzinei. Dupa postarile citite pe aceasta tema mi se pare ciudat cum se comporta al meu:) ![]() Cand iei viraj la stanga benzina se misca pe acolo se duce initial in dreapta apoi revine in stanga (pe partea de inclinatie a masinii) e logic sa scada putin. Parchezi masina pe partea soferului - adica pe partea STANGA, toata benzina se duce in DREAPTA adica unde e sorbul + plutitorul + pompa. Acuma este limpede de ce iti "creste" nivelul de combustibil? This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2012, 11:43 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
neu3no |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 March 12 From: Oradea ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 13 Mar 2012, 11:37) ![]() Parchezi masina pe partea soferului - adica pe partea STANGA, toata benzina se duce in DREAPTA adica unde e sorbul + plutitorul + pompa. Acuma este limpede de ce iti "creste" nivelul de combustibil? Nu, am formulat gresit! ![]() Parchez cu rotile din dreapta pe trotuar si cele de la sofer sunt pe carosabil. In pozitia asta mi se ridica nivelul! Dupa cum imaginez rezervorul, o explicatie poate sa fie datorita formei de U unde este plutitorul care la urma sa se ridica cand benzina curge in coltul din stanga. Vorbesc doar de segmentul unde intra 15l. In pozitia cealalta cand toata benzina cum ai spus curge spre dreapta in U , nivelul benzinei scade. Situatia asta ma depaseste un pic! sper ca m-am facut mai inteles acum ![]() In fine, macar am aflat de aici dp forum ce forma are rezervorul ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1998 1.6 16v Legea lui Murphy despre masini: Indiferent de cat de repede mergi cu masina, cineva din spatele tau va fi mai grabit ca tine.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:17 |