Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme mari, Pornire

Daniel_R19
post 8 Feb 2012, 18:33
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 6 June 10
From: Otopeni




Salut baieti... Am si eu un r19 1.9 diesel motor f8q 742.

Am probleme mari cu pornirea ... nu mai porneste deloc ... aseara a mers perfect pana azi dimineata cand am coborat sa o pornesc si...nimic !
Mia consumat 3 baterii...am incercat intruna dar nimic...motorul invartea si iesea putin fum negru...nu mai stiu ce sa ii mai fac....

Vi sa mai intamplat si voua ?

Ajutati-ma si pe mine va rog.... sad.gif


Attached thumbnail(s)
104_2320.JPG ( Size: 79.8k ) Number of downloads: 275


--------------------
Renault 19 Ph2 - IF 26 SOF 1993 1.9 tde f8q 742
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 8 Feb 2012, 19:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




electrovalva functioneaza?e chestia aia din capatul singurului fir care duce la pompa de injectie:urmareste-o cind pui contactul trebuie sa faca un tac sanatos:altceva.. bujii arse sau releu de bujii care nu mai face ce trebuie ...da si tu mai multe indicii,ca sa zic asa.


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_R19
post 8 Feb 2012, 21:49
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 6 June 10
From: Otopeni




Merge tot...mie frica sa nu gasesc apa pe instalatie sau dop de gheata...
A mai patit cineva la fel ?


--------------------
Renault 19 Ph2 - IF 26 SOF 1993 1.9 tde f8q 742
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garfield_09
post 8 Feb 2012, 22:31
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 August 09
From: ploiesti




eu am avut dop undeva pe instalatie, doar ca mie mi-a pornit, am mers cateva sute de metri apoi s'a oprit si nu mai pornea. Cand m'am uitat pompa de amorsare avea "butonu" ala tras inauntru. Banuiesc ca am avut dop pe conducta de la rezervor pana in filtru. Am asteptat 2 zile s'a incalzit afara, cand au crescut acu temp de a plouat, si'a revenit pompa de amorsare, am aerisito, am amorsato si a pornit si merge bine acu smile.gif
verifica daca ajunge motorina in pompa de injectie, si toarna niste apa calda pe conducte poate se dezgheaza. Bafta


--------------------
renault R 5 86
garfieldalin@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 9 Feb 2012, 12:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Daca iese fum negru nu are cum sa fie inghetat motorina,scoate fum negru din cauza ca nu poate sa arda motorina.
Tot asa am patit si eu ! Intr-o seara am pornit masina,totul ok,iar dimineata nimic,fum negru dar nu porneste... am rugat un prieten sa ma traga(nu stiam care ii baiu pt ca cand am parcat masina totul era in regula si dintr-o data nu mai porneste,de aceea am vrut sa vad ce face la tragere,nu recomand nimanui cine are distributia pe curea,numai daca are pe lant...mai ales la frigul asta la tragere poate sa sara cureaua o dinte 2,3 sau mai rau sa se rupa ! ) ... deci la tragere a pornit cam greu dar a pornit. Am mers un pic cu masina si dupa aia am parcat. Peste 3-4 ore vreau sa pornesc tot asa nimic,un pic de fum negru dar nimic,atunci am inceput sa suspectez bujiile incandescente,dar am pornit masina cu spray din ala pt pornire motoare si a pornit cu aia. Atunci am luat un fir de cablu sa testez bujiile,un capat am pus pe borna bateriei de + si celalalt capat am atins de capatul bujiiei unde are filet,daca ii bun bujia respectiva trebuie sa faca scantei mici ca la scurt circuit,dar ca sa fie buna testul trebuie desfacute firele ce leaga bujiile,adica sa fie indepentente una de cealalta sa nu fie legate intre ele(la mine ajungea sa desfac numai de pe 2 bujii piulitele si sa scot firul de pe ele,pt ca la mine cunt cate 2 legate). Bun si surpriza 2 bujii moarte de la o pornire la alta. Am cumparat 2 bujii noi si dupa aia nu am probleme cu pornirea nici in timpul asta friguros -15, -18 grade.
Imi cer scuze ca am scris atat de mult ... Sper sa ajute smile.gif
Bafta! wink.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_R19
post 9 Feb 2012, 19:21
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 6 June 10
From: Otopeni




Va multumesc pentru sfaturi insa era alta defectiune....




Din cauza mizeriei din filtru de motorina nu mai pornea...
Am schimbat filtrul de motorina si am folosit spray pentru pornit motorul...
(Nu recomand nimanui spray de pornit motoare , poti distruge motorul)
In sfarsit a pornit ...acum merge foarte bine motorul "rotund" ..
Mai am de schimbat bujiile si e ca noua smile.gif


Attached thumbnail(s)
IMAG0230.jpg ( Size: 995.14k ) Number of downloads: 243
IMAG0231.jpg ( Size: 967.13k ) Number of downloads: 231
IMAG0232.jpg ( Size: 828.39k ) Number of downloads: 227
IMAG0234.jpg ( Size: 882.98k ) Number of downloads: 216


--------------------
Renault 19 Ph2 - IF 26 SOF 1993 1.9 tde f8q 742
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 16:24
Dacia