Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ulei pe furtunul ce intra in capacul culbutorilor

misu.cj
post 30 Jan 2012, 10:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




Salut tututor.Citesc de ceva vreme discutiile de pe acest site si am observat ca sunt oameni foarte priceputi pe aici.intr-un topic mai vechi s-a discutat despre o scurgere de ulei pe la corpul clapetei de acceleratie,care s-a rezolvat cu o garnitura.
Un mecanic mi-a demontat conducta de plastic ce intra in corpul clapetei de acceleratie,care in partea de jos mai are un furtun mai subtire care intra in capacul culbutorilor.Acel furtun subtire a uitat sa il bage la loc.cand am verificat si eu uleiul si restu,am vazut pata de ulei.
E normal sa iasa ulei pe gaura unde intra acel furtun?
Bubu782001 a atasat atunci niste poze din care eu am putut sa relatez cele de mai sus.
va multumesc!

30 Jan 2012, 16:11:
nu ma ajuta nimeni?poate nici n-am fost foarte explicit...

This post has been edited by misu.cj: 30 Jan 2012, 16:11


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Jan 2012, 17:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Este normal sa iasa vapori de ulei din cauza presiununii de sub capacul culbutorilor, insa nu exagerat. De fapt asta este rolul la tub recircularea gazelor de carter adica vaporii de ulei, pe care ii reintroduce in sistemul de ardere - norma antipoluare.

Daca este exagerat atunci inseamna ca garniturile de la supape sunt cam duse respectiv motorul este cam pa - segmentii dusi etc.

Ia scoate joja de ulei si acceleraza....iese pe acolo ulei? da pune degetul..simti presiune pe gaura aia de la joja?

Cati km are masina?

This post has been edited by bubu782001: 30 Jan 2012, 17:29


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu.cj
post 30 Jan 2012, 18:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




nu iese ulei pe la joja,nici presiune nu face.stiu ca la care face presiune arunca si joja putin in afara
masina are 140 000 km.nu a avut niciun fel de problema,doar a uitat mecanicu sa bage furtunul acela de la culbutori la loc si de atunci problema.in afara de asta toate par in regula.nivelul la ulei nu se schimba deloc,lichidul de racire la fel


30 Jan 2012, 18:29:
am circulat vreo 2 saptamani fara acel furtunas pus la loc si s-a acumulat niste lichid sub corpul clapetei,dar fara consistenta(nu seamana a ulei deloc ci mai degraba cu un lichid gen motorina,benzina),probabil vaporii de care spui

This post has been edited by misu.cj: 30 Jan 2012, 18:29


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 31 Jan 2012, 15:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Stai linistit ,e foarte normal sa iasa vapori de ulei pe la acel furtun . Asa cum spunea si bubu782001 ,acel furtun face parte din circuitul de recirculare a vaporilor de ulei .Numai bine !

This post has been edited by renotgo: 31 Jan 2012, 15:37


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu.cj
post 31 Jan 2012, 16:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 30 January 12




Va multumesc pentru raspunsuri.M-am linistit.Numai bine!


--------------------
Renault Twingo 1998,d7f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:10
Dacia