Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme motor 1,9 DCI, Renault Espace

tutulup
post 10 Jan 2012, 19:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 January 12




Salutare tuturor. Imi cer scuze daca am deschis un topic cu un subiect despre care s-a mai discutat. Rog un moderator sa ma mute unde trebuie.

Sunt un nou proprietar de Renault, mai exact Espace Expression din 2003, 1,9 dci, 85 kw.
Problema mea este la motor si se manifesta astfel: motorul merge impecabil pana ajung la aproximativ 120 km/h in treapata a 6-a. Aici, se aprinde in bord un martor rosu ( un dreptunghi cu un fel de rezistenta in interior) si motorul nu mai trage. In gol se tureaza pana la maxim 3500 de ture cu acest martor aprins, fara martor se duce la 6000-7000. Daca opresc motorul, scot cartela si o reintroduc(probabil ca se reseteaza ceva) totul revine la normal, martorul se stinge pana ajung iar la aceasta viteza.
Va rog sa ma ajutati.


--------------------
Renault Espace 2003 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 27 Jan 2012, 22:44
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Pai cam aceeiasi problema o am si eu , doar ca nu se manifesta doar in viteza a 6...se aprinde martorul care indica injectia si spirala de la incalzirea bujiilor incandescente .
Ideeia este daca incetinesc putin, si turatiia motorului scade sub 2000 ture se stinge singur ...fara sa opresc motorul.
La prima impresie cind se aprinde acest martor (care este galben si nu rosu) se intelege ca ar fi o bujie arsa dar reprezinta si toata injectia ,dar si senzorul de apa in motorina.Dar nu este apa ,am schimbat filtrul de motorina si uitindu-ma in cel vechi nu am vazut nici o urma de apa in filtru, si cu filtrul nou face la fel.
Oricum mi-am amintit ca si la opelul astra pe care l-am avut facea aceeasi figura si problema era debimetrul.Acum incerc sa gases un debimetru si incerc sa-l schimb sa vad daca asta este problema ...voi ce ziceti .....?
unsure.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Jan 2012, 22:48
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Martorul respectiv indica o anomalie la sistemul de injectie....daca se aprinde in mers.
Asta implica un tester pentru o diagnoza precisa....sau sa schimbi piesa cu piesa pana la rezolvare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 9 Feb 2012, 19:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Am avut simptome asemanatoare cu ce descrieti din cauza unei mufe(prima de sus)de la calculatorul motorului:am dat de grinda toata divizia de baieti cu laptop-uri de la Flamicom Rm. Valcea.Problema am descoperit-o intamplator,punand mana pe mufa in timp ce se manifesta...s-a remediat pe loc,la mine.Poate aveti ceva asemanator?
P.S.
A nu se intelege ca m-am dat jos sa pun mana pe mufa in timp ce masina mergea:am tras pe dreapta,am saltat capota ,era sa alunec si m-am sprijinit de ce mi-a picat la mana .sesizand o schimbare in turatia tinichelei.In continuare am tras concluzii...

This post has been edited by dethave: 9 Feb 2012, 20:03


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutulup
post 14 Feb 2012, 09:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 January 12




Imi cer scuze, rezistenta este galbena nu rosie. Nu am avut timp sa merg la un service. Problema persista dar doar la peste 100 km/h si cum circul numai in Bucuresti pe vremea asta slabe sanse sa prind 60 km/h. Mai nou a mai aparut o problema, le relanti se aprinde indicatorul cu STOP si martorul de la frana de mana. Daca accelerez pe loc stau tot aprinse, daca misc masina se sting. Banuiesc ca ar fi un senzor ceva. O gramada de probleme cu masina asta. Mentionez ca toata saptamana trecuta masina a stat pe dreapta si cand am pornit-o luni dimineata, a pornit la sfert.


--------------------
Renault Espace 2003 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 15 Feb 2012, 23:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




salutare tuturor
Conduc un R. Kangoo 1.9 139000 km - mașina firmei- acu o saptamîna eram pe banda a 2-a în depășire- 120 kmph, si simt o cădere de viteză, mă uit pe turometru - căzut la zero , calc ambreiajul, avariile și trag pe banda de urgență. becul de imobilizator aprins n'a vrut să mai pornească
după reparație am mers cu ea 300 km, azi a apucat'o altceva
după 30 min de la pornire, oprire motor (la 120 kmph) pîlpîie becu de noxe . după 2 rugăciuni și 2 minute am pus contactul și ok, am pornit
cu spaima în spate am plecat mai departe, 100-110 kmph cel mult, după 10 km, se repetă figura. trag dreapta, satu 5 min si pornește
după alți 5 km n-a mai pornit, STOP si beul de noxe pîlpîie. Am lăsat mașina pe banda de urgență și am așteptat un coleg să mă pescuiască de pe autobandă să plec la muncă. Menționez că nu conduc în țară, nu știu ce poate avea mașina dar mi-e deja frică să mă mai urc în ea dac'o repară.
Aveți idee ce ar putea fi? Motorină de la Lukoil - în provincia Limburg, nu cred că e botezată că ar fi prea de tot.
Mulțumesc și aștept opiniile voastre asupra cauzelor posibile


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 10:17
Dacia