Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema accelerare... moare la rece, Nu ii dau de capat....

tykazs
post 5 Jan 2012, 15:18
Post #1


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




Salutari la toata lumea si urari de bine pt anul care a inceput. Am un megane I din 96 cu motor 1.4 benzina injectie monopunct. Problema este ca de la un timp imi face figuri rau de tot cu accelerarea si relantiul in mers. Cel putin daca e frig afara nu am nici o sansa sa merg cu masina pt ca moare imediat ce iau piciorul de pe acceleratie si nici nu raspunde la accelerare dupa ce plec de pe loc. Apas pedala si nimic, da in nas si trebuie sa astept cateva secunde pana isi revine sau sa o scot din sarcina sa se accelereze. Am observat ca doar daca apas la maxim acceleratia ar da sa raspunda dar greu. Insa dupa o accelerare mai "agresiva" ca sa isi revina, din contra moare motorul. De pornit, porneste foarte repede. Mentionez ca pe masina am si instalatie GPL care functioneaza perfect si raspunde foarte bine la accelerare si nu imi face deloc probleme. Poate a mai patit cineva asta si ma poate ajuta. Am curatat senzorul de turatie de la volanta, am curatat clapeta de accelerare, am schimbat filtru aer (chiar am probat si fara filtru si nimic), am schimbat filtru benzina si tot asa face. Cineva mi-a sugerat ca ar fi pompa de benzina insa daca iau pompa si nu e asta si mai dau si o caruta de bani pe ea... ceva idei confrati?

6 Jan 2012, 15:09:
nu ma poate ajuta nimeni cu o idee ceva?

This post has been edited by tykazs: 6 Jan 2012, 15:09


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 6 Jan 2012, 17:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Deci daca pe GPL merge bine, atunci elimini: aprinderea, admisia de aer. Nu merge bine pe benzina, pai atunci nu ai de verificat decat injectoarele si pompa de benzina...eventual si regulatorul de presiune. Cum porneste dimineata pe benzina?
P.S. pompa poti sa o verifici, la fel si injectoarele, la fel si regulatorul. Nu e nevoie sa iei altele si sa constati ca nu e de la ele. Ai manometru sa verifici presiunea in rampa? Sau poti sa mergi la un service sa-ti faca o masuratoare pe partea de alimentare cu benzina (presiunea cu care baga pompa, cantitatea de benzina pe care o scuipa injectoarele in motor)

This post has been edited by cri8sti: 6 Jan 2012, 17:11


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 6 Jan 2012, 17:37
Post #3


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(cri8sti @ 6 Jan 2012, 17:05)
Deci daca pe GPL merge bine, atunci elimini: aprinderea, admisia de aer. Nu merge bine pe benzina, pai atunci nu ai de verificat decat injectoarele si pompa de benzina...eventual si regulatorul de presiune. Cum porneste dimineata pe benzina?
P.S. pompa poti sa o verifici, la fel si injectoarele, la fel si regulatorul. Nu e nevoie sa iei altele si sa constati ca nu e de la ele. Ai manometru sa verifici presiunea in rampa? Sau poti sa mergi la un service sa-ti faca o masuratoare pe partea de alimentare cu benzina (presiunea cu care baga pompa, cantitatea de benzina pe care o scuipa injectoarele in motor)
*


injectia e monopunct... injectorul cred ca e ok... in service nu prea vreau sa ma duc pt ca dau banii degeaba... isi vor da cu parerea si pana ajung la cauza.... aprindere sigur e ok pt ca nu ar functiona GPL-ul bine. Ma gandesc la regulatorul ala de presiune...cum as putea sa il verific? Am sa vad cum fac sa verific pompa. Ce e aia "presiune in rampa"?


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 6 Jan 2012, 19:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




"presiunea in rampa" - presiunea benzinei in rampa de injectoare(din ce stiu pe la 2.5 bari)
"rampa injectoare" - conducta...din care se alimenteaza injectoarele.
Din masurarea presiunii iti poti da seama de urmatoarele: presiune mica - regulator presiune sau pompa dus/a - aici tre sa scoti pompa si sa masori debitul ca sa-ti dai seama daca baga bine sau nu (in caz ca ea e buna e regulatorul busit)
presiune ok - injector/oare defecte - se scot pe rand si se masoara cantitatea de benzina care trece prin injector in unitatea de timp(cantitate de benzina mica = injector infundat/defect).


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 6 Jan 2012, 19:59
Post #5


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(cri8sti @ 6 Jan 2012, 19:18)
"presiunea in rampa" - presiunea benzinei in rampa de injectoare(din ce stiu pe la 2.5 bari)
"rampa injectoare" - conducta...din care se alimenteaza injectoarele.
Din masurarea presiunii iti poti da seama de urmatoarele: presiune mica - regulator presiune sau pompa dus/a - aici tre sa scoti pompa si sa masori debitul ca sa-ti dai seama daca baga bine sau nu (in caz ca ea e buna e regulatorul busit)
presiune ok - injector/oare defecte - se scot pe rand si se masoara cantitatea de benzina care trece prin injector in unitatea de timp(cantitate de benzina mica = injector infundat/defect).
*


pai asa cum am mai spus la mine e injectie monopunct - am un singur injector care baga combustibil in carburator. Deci practic ramane sa verific debitul benzinei sa vad daca e pompa si daca nu rame injectorul si regulatorul de presiune. Am sa ma uit pe autodata ca acolo au valorile pt debitul pompei si presiunea. Multumesc pt sfaturi


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 23 Jan 2012, 23:45
Post #6


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




S-a rezolvat. Pompa de benzina nu mai baga presiune corespunzatoare... nu era debit suficient pt sarcina. Am schimbat-o si acum e ok.


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st3fun
post 5 Feb 2012, 23:40
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 January 07
From: Constanta




Am avut si eu azi o problema de genul. Inundatiile ramase in urma dezghetarii zapezii, m-au facut sa trec prin apa care sa zicem ca ar ajunge undeva la partea de jos a barii fatza (acea bucata maleabila neagra). Am oprit masina, am fost sa ma plimb, am revenit in vreo 45 de minute, i-am dat cheie, a pornit, mergea regulat motorul, si dupa vreo 10 secunde a inceput sa o ia razna, dand sa se opreasca, calcam acceleratia si tremura toata, ii dadeam pedala si ba se accelera ba se inneca, si dupa vreo 20 de secunde si-a revenit, mergea din nou rotund. Am ajuns acasa, am oprit motorul si l-am pornit din nou. Mi-a facut exact aceleasi chestii dupa 10 secunde, si dupa alte vreo 20 de secunde si-a revenit. Am lasat-o vreo ora si am pornit iar motorul, si a facut la fel. Dupa vreo 5 ore am coborat iar la masina, i-am dat cheie si motorul nu a mai facut probleme.
Intrebare: Se poate ca sa fii intrat apa datorita rotatiei rotii in chestia aceea neagra de sub farul de pe partea pasagerului (nu stiu ce este acela dar scrie renault pe el)? Am vazut ca un furtun intra, unul iese, si mai are o gaura in partea de jos spre roata, parte care ar fii trebuit sa fie aparata de apa de catre pasajul rotii fata de pe partea pasagerului, la mine acesta fiind rupt.



--------------------
Renault Megane 1.6 eRT - CT-27-SSD 1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 6 Feb 2012, 13:59
Post #8


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




In canistra vaporizatoare nu iti intra apa, nu de acolo ti-au survenit problemele. Dupa parerea mea, ai avut o problema de natura electrica - apa la alternator sau electromotor - datorita umiditatii puternice iti dadea la masa si nu mai aveai curent corespunzator pt aprindere si restul componentelor electrice. Daca acum iti merge ok, inseamna ca s-a uscat si esti ok. smile.gif Bafta.
Parerea mea doar - nu o considera sfat specialist.


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st3fun
post 15 Feb 2012, 09:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 January 07
From: Constanta




de curiozitate , ce rol are aceasta canistra vaporizatoare ? un furtun intra, unul iese, si in partea de jos are locas pentru un alt furtun dar acolo e liber


--------------------
Renault Megane 1.6 eRT - CT-27-SSD 1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Feb 2012, 10:41
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(st3fun @ 15 Feb 2012, 09:50)
ce rol are aceasta canistra vaporizatoare ?

Canistra de carbon are rol de recuperare a vaporilor de benzina pe care ii transforma in lichid si merge inapoi in rezervor pe retur.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st3fun
post 15 Feb 2012, 13:16
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 January 07
From: Constanta




bun, pai si al treilea orificiu pentru ce este ? ala ducea undeva, sau se scurge ceva afara din el liber,ptr ca eu, nemaiavand carenajul rotii complet, imi arunca apa direct in acel orificiu.


--------------------
Renault Megane 1.6 eRT - CT-27-SSD 1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 16:44
Dacia