Problema accelerare... moare la rece, Nu ii dau de capat....
![]() ![]() ![]() |
Problema accelerare... moare la rece, Nu ii dau de capat....
tykazs |
![]()
Post
#1
|
||
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|||
cri8sti |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Deci daca pe GPL merge bine, atunci elimini: aprinderea, admisia de aer. Nu merge bine pe benzina, pai atunci nu ai de verificat decat injectoarele si pompa de benzina...eventual si regulatorul de presiune. Cum porneste dimineata pe benzina?
P.S. pompa poti sa o verifici, la fel si injectoarele, la fel si regulatorul. Nu e nevoie sa iei altele si sa constati ca nu e de la ele. Ai manometru sa verifici presiunea in rampa? Sau poti sa mergi la un service sa-ti faca o masuratoare pe partea de alimentare cu benzina (presiunea cu care baga pompa, cantitatea de benzina pe care o scuipa injectoarele in motor) This post has been edited by cri8sti: 6 Jan 2012, 17:11 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
tykazs |
![]()
Post
#3
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 6 Jan 2012, 17:05) Deci daca pe GPL merge bine, atunci elimini: aprinderea, admisia de aer. Nu merge bine pe benzina, pai atunci nu ai de verificat decat injectoarele si pompa de benzina...eventual si regulatorul de presiune. Cum porneste dimineata pe benzina? P.S. pompa poti sa o verifici, la fel si injectoarele, la fel si regulatorul. Nu e nevoie sa iei altele si sa constati ca nu e de la ele. Ai manometru sa verifici presiunea in rampa? Sau poti sa mergi la un service sa-ti faca o masuratoare pe partea de alimentare cu benzina (presiunea cu care baga pompa, cantitatea de benzina pe care o scuipa injectoarele in motor) injectia e monopunct... injectorul cred ca e ok... in service nu prea vreau sa ma duc pt ca dau banii degeaba... isi vor da cu parerea si pana ajung la cauza.... aprindere sigur e ok pt ca nu ar functiona GPL-ul bine. Ma gandesc la regulatorul ala de presiune...cum as putea sa il verific? Am sa vad cum fac sa verific pompa. Ce e aia "presiune in rampa"? |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
"presiunea in rampa" - presiunea benzinei in rampa de injectoare(din ce stiu pe la 2.5 bari)
"rampa injectoare" - conducta...din care se alimenteaza injectoarele. Din masurarea presiunii iti poti da seama de urmatoarele: presiune mica - regulator presiune sau pompa dus/a - aici tre sa scoti pompa si sa masori debitul ca sa-ti dai seama daca baga bine sau nu (in caz ca ea e buna e regulatorul busit) presiune ok - injector/oare defecte - se scot pe rand si se masoara cantitatea de benzina care trece prin injector in unitatea de timp(cantitate de benzina mica = injector infundat/defect). |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
tykazs |
![]()
Post
#5
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 6 Jan 2012, 19:18) "presiunea in rampa" - presiunea benzinei in rampa de injectoare(din ce stiu pe la 2.5 bari) "rampa injectoare" - conducta...din care se alimenteaza injectoarele. Din masurarea presiunii iti poti da seama de urmatoarele: presiune mica - regulator presiune sau pompa dus/a - aici tre sa scoti pompa si sa masori debitul ca sa-ti dai seama daca baga bine sau nu (in caz ca ea e buna e regulatorul busit) presiune ok - injector/oare defecte - se scot pe rand si se masoara cantitatea de benzina care trece prin injector in unitatea de timp(cantitate de benzina mica = injector infundat/defect). pai asa cum am mai spus la mine e injectie monopunct - am un singur injector care baga combustibil in carburator. Deci practic ramane sa verific debitul benzinei sa vad daca e pompa si daca nu rame injectorul si regulatorul de presiune. Am sa ma uit pe autodata ca acolo au valorile pt debitul pompei si presiunea. Multumesc pt sfaturi |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|
tykazs |
![]()
Post
#6
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat. Pompa de benzina nu mai baga presiune corespunzatoare... nu era debit suficient pt sarcina. Am schimbat-o si acum e ok.
|
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|
st3fun |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
Am avut si eu azi o problema de genul. Inundatiile ramase in urma dezghetarii zapezii, m-au facut sa trec prin apa care sa zicem ca ar ajunge undeva la partea de jos a barii fatza (acea bucata maleabila neagra). Am oprit masina, am fost sa ma plimb, am revenit in vreo 45 de minute, i-am dat cheie, a pornit, mergea regulat motorul, si dupa vreo 10 secunde a inceput sa o ia razna, dand sa se opreasca, calcam acceleratia si tremura toata, ii dadeam pedala si ba se accelera ba se inneca, si dupa vreo 20 de secunde si-a revenit, mergea din nou rotund. Am ajuns acasa, am oprit motorul si l-am pornit din nou. Mi-a facut exact aceleasi chestii dupa 10 secunde, si dupa alte vreo 20 de secunde si-a revenit. Am lasat-o vreo ora si am pornit iar motorul, si a facut la fel. Dupa vreo 5 ore am coborat iar la masina, i-am dat cheie si motorul nu a mai facut probleme.
Intrebare: Se poate ca sa fii intrat apa datorita rotatiei rotii in chestia aceea neagra de sub farul de pe partea pasagerului (nu stiu ce este acela dar scrie renault pe el)? Am vazut ca un furtun intra, unul iese, si mai are o gaura in partea de jos spre roata, parte care ar fii trebuit sa fie aparata de apa de catre pasajul rotii fata de pe partea pasagerului, la mine acesta fiind rupt. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
- CT-27-SSD
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
|
|
tykazs |
![]()
Post
#8
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
In canistra vaporizatoare nu iti intra apa, nu de acolo ti-au survenit problemele. Dupa parerea mea, ai avut o problema de natura electrica - apa la alternator sau electromotor - datorita umiditatii puternice iti dadea la masa si nu mai aveai curent corespunzator pt aprindere si restul componentelor electrice. Daca acum iti merge ok, inseamna ca s-a uscat si esti ok.
![]() Parerea mea doar - nu o considera sfat specialist. |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|
st3fun |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
de curiozitate , ce rol are aceasta canistra vaporizatoare ? un furtun intra, unul iese, si in partea de jos are locas pentru un alt furtun dar acolo e liber
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
- CT-27-SSD
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(st3fun @ 15 Feb 2012, 09:50) ce rol are aceasta canistra vaporizatoare ? Canistra de carbon are rol de recuperare a vaporilor de benzina pe care ii transforma in lichid si merge inapoi in rezervor pe retur. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
st3fun |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
bun, pai si al treilea orificiu pentru ce este ? ala ducea undeva, sau se scurge ceva afara din el liber,ptr ca eu, nemaiavand carenajul rotii complet, imi arunca apa direct in acel orificiu.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
- CT-27-SSD
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 16:44 |