pompa servo directie delphi, servo
![]() ![]() ![]() |
pompa servo directie delphi, servo
laur0111 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 July 09 From: SFANTU GHEORGHE-COVANA ![]() |
|
||
--------------------
primastar
master
2005 2007
- CV 04 FHR
|
|||
furia galbena |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Atentie la pompa de servo directie la modelul 1,9 sint 3 modele ...mai bine schimba tu acel simering decit sa umbli nebun dupa pompa si aceeia sa nu fie buna.
Spor! |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
laur0111 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 July 09 From: SFANTU GHEORGHE-COVANA ![]() |
sti cumva cum se schimba acel simering,am demontat pompa
|
--------------------
primastar
master
2005 2007
- CV 04 FHR
|
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Nu am ideei cum se schimba ...la mine pompa m-i sa fisurat si era iremediabila am cautat-o de am zapacit pine am gasit-o...de aste zic ca sint mai multe modele
|
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Se scoate simeringul vechi si se pune cel nou!Daca nu gasesti exact pe cota nominala sau cei care vand cer un pret nesimtit(sint in stare) se cauta un simering cu aceeasi cota nominala la interior(axul pompei) dar mai mic sensibil la exterior,se face la orice strungar priceput o bucsa de aluminiu ,se preseaza simeringul in bucsa si amandoua in capacul pompei servo.
Spor la treaba! |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Dai un leu mai mult si fa treaba buna (un leu este un mod de a spune)...bucsarea refacerea noii cote etc are sa te coste cam acelasi pret....
Romanul este nascut ca sa modifice el acolo...ca stie el cum este mai bine ,deh este meserias el.....fara rautate sau polemica... |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Daca ti se cer 100 lei pe simering(nu stiu cat e) iar bucsa si celalalt simering ajung la 25-30 lei ce ai face?Si a-propos,dumneavoastra ce natie sunteti?
This post has been edited by dethave: 2 Feb 2012, 08:49 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Sint Roman care-i nu-i place sa calce de doua ori intr-un loc....
|
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Romanul este nascut ca sa modifice el acolo...ca stie el cum este mai bine ,deh este meserias el.....{furia galbena}
Gandind in consecinta.... This post has been edited by dethave: 3 Feb 2012, 09:32 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
@ dethave :Poti sa si continui ...sau arunci vorbele necugetate...asa de dragul discutiei(scrisului) din spatele tastierei....
Cine construieste o pompa de genul ala care functioneaza intr-un ansamblu motor care funtioneaza(si bine) mai bine de 250.000 km sau daca nu mai bine cu aproape intretinere zero in toate conditiile atmosferice nu a facut-o din prima dupa ureche ...punem rulmentul cutare (ca este ieftin).....montam simeringurile astea (pentru ca din astea avem mai multe).....punem pinioanele astea(din astea avem in garaj)..... Au fost facute dupa niste calcule de presiune, fiabilitate ,teste de niste amariti de ingineri care de abia au iesit din facultate cu multa experienta la vindut la taraba ...sau nu mai stiu cita experienta in cultivarea pepenilor sau ani de experienta la fabrica de tuns oua.... Este adevarat ca daca modifici o cota, pompa tot functioneaza ...dar este de vazut daca in aceiasi parametri de presiune , de flux, temperatura si fiabilitate....dar lasa ca merge si asa....este adevarat ? Daca motorul 1,9 de 1o1 cai face fara probleme 450.ooo km dar vine un "meserias " si pune un modul electronic care-i da 15 /20 cai putere in plus si dupa 5ooo/1oooo km incepe sa aiba probleme d: turbina, tractiune ,planetare care cedeaza ,interculer care crapa , senzori care o iau razna sau cine stie ce alte beculete care se aprind la bord.... Motorul a foste proiectat sa functioneze asa cu multe teste la activ ,dar dupa aia vine nea Cutare care este mesereas care stie el cum se face si stie el...... Tot respectul pentru inventatorii Romani care au aratat lumii ca avem mare potential .....nu sint sigur ca tu....esti unul dintre ei....(fara polemica sau rautate). |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Ma simt rusinat! Da ai incercat sa cumperi simeringu ala?Eu am incercat,pe UNIX:nu e de gasit,asa ca poate sa circule si fara decat sa faca modificare;sau sa-l ia de la masina vecinului,cind nu e atent,ca doar suntem cetateni europeni,cu inalte standarde de calitate etc etc.Iar despre inginerii aia "amarati" sa stii ca asa si procedeaza:iau din cele care au mai multe in garaj si le asimileaza masinilor care le proiecteaza.
Omul a pus o intrebare,i-am dat doua alternative,banii sunt ai lui; Atat am mai avut de spus |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
laur0111 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 July 09 From: SFANTU GHEORGHE-COVANA ![]() |
multam fain de sfaturi,am rezolvat problema mai simplu decit m-am gindit,am depresat suportul de fulie de pe ax si ce credeti,era un capat de sfoara de la cureaua ce s-a rupt infipt in buza simeringului,am scos sfoara si minune........nu mai pierde absolut nimic!!!!!!
|
--------------------
primastar
master
2005 2007
- CV 04 FHR
|
|
furia galbena |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Pai mai bine de atit nu putea sa fie ...dar asta spune ca ai avut curele uzate la servicii , nu pot sa cred ca o sfoare de pe drum a nimerit acolo
|
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
salutare,am un nissan primastar 2,5dci 140 cp din 2004 motorizare renault,achizitonat de curind,era accidentat stinga fata,azi am reusit sa il pornesc,motorul merge ceas,am observat ca pierde ulei pe linga axul de la fulia pompei servo,
Ma mir ca nu-i dai o palma... This post has been edited by dethave: 22 Feb 2012, 09:48 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
laur0111 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 July 09 From: SFANTU GHEORGHE-COVANA ![]() |
pt furia galbena,tocmai am spus ca de la cureaua de servicii care se rupsese chiar inainte sa o cumpar eu
|
--------------------
primastar
master
2005 2007
- CV 04 FHR
|
|
434 |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 March 12 ![]() |
salut am un kangoo 1.5 am luato cu serva defecta si nu o gasesc ajutatima
|
--------------------
renault
kangoo
2006
|
|
ccoto |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Pentru Kangoo 1.5 dci din 2006, ar trebui sa ai pompa electrica la fel ca cea din imagine, cod OEM 8200520790. Modelul echipeaza si Logan 1.4 dci si Logan 1.4 si 1.6 16V.
Prima data, asigura-te ca: -ai suficient nivel de lichid servo -ai alimentare la motorul pompei Defectiuni probabile, lipsa alimentare (poate fi chiar contact imperfect tinand cont de pozitia pompei si de tipul mufei care poate lua usor apa la contacte), motor pompa defect (carbuni). Attached thumbnail(s) pompa_kangoo.jpg ( Size: 17.95k ) Number of downloads: 909 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
D_ul Dethave,
nu stiu daca v-ati dat seama ca semering vechiu are niste zgriature pe buza... un sfat de un italian care reconditioneaza pompe si servo din ani 80: zgriature aia nu sunt de infrumusetare, sunt indicatorul ca semeringul respectiv este facut sa fie folosit la un ax rotant in conditiile grele (inalta presiune/temperatura). Bine, D_vs puteti sa folositi orice semering de inalta presiune (nu cei de motor, care au buze nepotrivite) la o pompa servo dar, daca cauciuc se "coace" si pompa inca o data pierde in putin timp nu semering e de vina, dece nu el a ales de a fi folosit la o aplicatie nepotrivita... Si pe cat tine de bucsarile "romanesti", in atata ani de cand firma nostra a deschis un sediul in Romania, am vazut niste example de treaba asta, mai ales pe Sprinter sau Golf... nu zic altcevadecat asta: fiecare stie ce valoare are viata lui. QUOTE(dethave @ 2 Feb 2012, 08:49) Daca ti se cer 100 lei pe simering(nu stiu cat e) iar bucsa si celalalt simering ajung la 25-30 lei ce ai face?Si a-propos,dumneavoastra ce natie sunteti? 11 Apr 2012, 13:03: Defect in pompa poate si sa fie vina de un condensator "puscat"... pe cat tine de pret se gaseste noua in jur de 310 de euro. QUOTE(ccoto @ 6 Apr 2012, 14:57) Pentru Kangoo 1.5 dci din 2006, ar trebui sa ai pompa electrica la fel ca cea din imagine, cod OEM 8200520790. Modelul echipeaza si Logan 1.4 dci si Logan 1.4 si 1.6 16V. Prima data, asigura-te ca: -ai suficient nivel de lichid servo -ai alimentare la motorul pompei Defectiuni probabile, lipsa alimentare (poate fi chiar contact imperfect tinand cont de pozitia pompei si de tipul mufei care poate lua usor apa la contacte), motor pompa defect (carbuni). This post has been edited by MEDES CALAN: 11 Apr 2012, 13:03 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
dethave |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Domnule MEDES,
S-au mai facut modificari si inainte de a fi dumneavoastra si se vor mai face si dupa,care sa si functioneze,dar consider oarecum tendentioasa interventia dumneavoastra tinand cont de ce va ocupati,Multumesc ca mi-ati atras atentia. Salut This post has been edited by dethave: 12 Apr 2012, 09:07 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
D_ul dethave,
corect, s-a facut modificari bune si modificari nu asa de bune (din gluma pot sa spunem ne-bune) si, cu seguranta, un semering nepotrivit pus pe o pompa nu se încadrează în primul caz. Si pe cat tine de tendentios bine, daca experienta e tendentioasa atuncia sunt tendentios la maxim. Dar, dece exista intotdeuna un dar, cred ca un sfat dat de cineva cu experienta are mai multa valoare de o sugestie data de cineva "priceput". Cel putin la mine. Pe cat tine de procedeu pentru reparare o pompa pot sa spune ca, in mare, asta este: 1) se scoate seguranta de la capac din spate 2) se scoate capacul 3) se scoate dopul supapei si ce se uita daca supapa e zgriata sau nu (rar). Daca e zgriata se inlocueste cu una noua. Daca e buna se desface, se curata si se reasembleaza. 4) se scoate seguranta axului si se scoate axul. Daca axul nu are uzura se refoloseste, altceva se inlocueste cu unul nou (mare grija la depresare/presare de fulia/flansa dece usor se indoiesc/rup). 5) se scoate semering vechiu 6) se scoate bucsa axului si se inlocueste cu una noua 7) se pune semeringul nou 8) daca stator si placi de presiune nu au uzura (foarte rar) se refolosesc, altceva se inlocuesc cu un set nou 9) se schimban O-ringuri (1 sub placa presiune din capac, 1 in corp) 10) se pune inapoi ax si seguranta lui 11) se pune inapoi capac si seguranta lui. 12) si se pune inapoi supapa. Se schimba O-Ring din dop si se pune inapoi 13) se probeaza parametri la banc. Timp total: aproape 15 minute + timp pentru probat paramentri la banc. (P.S. cred ca n-ati gasit semering OEM dece nu ati cautat bine: pompa Saginaw CB nu e pusa numai pe Renault iar alte marci vinde set reparatie respectiv..). Va doresc o zi placuta in continuare. QUOTE(dethave @ 12 Apr 2012, 09:07) Domnule MEDES, S-au mai facut modificari si inainte de a fi dumneavoastra si se vor mai face si dupa,care sa si functioneze,dar consider oarecum tendentioasa interventia dumneavoastra tinand cont de ce va ocupati,Multumesc ca mi-ati atras atentia. Salut This post has been edited by MEDES CALAN: 12 Apr 2012, 10:12 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
dethave |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Aveti dreptate din punct de vedere al unui om care face reparatii la pompe servo dar din punct de vedere al unui om obisnuit care se duce sa cumpere setul de reparatie si ba nu este,ba este la un pret exorbitant am dat o alternativa:Inca o data zic -fiecare dispune de banii din buzunar dupa bunul plac.
Acum sa nu ma credeti nebun-am vazut modificare facuta si functioneaza foarte bine:nu stiu din care motiv-e simeringul de calitate sau e bine facuta.Treaba e ca merge si a costat 50 de lei cu totul.Personal,pana la vremuri mai bune dacat sa schimb toata pompa sau sa nu am unde o reconditiona as adopta solutia asta zambind. Salut |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
D_ul Dethave,
nu va cred nebun deloc, insa apreciez creativitatea D_vs. Numai ca problema e unu: semeringuri de 19,05mm (atat e axul pompei CB) de inalta presiune (buza projectata sa rezista pana 200 de BAR) sunt numai cei pentru pompele. Poate sa fie ZF-uri pentru pompe 7673, Kayaba, Young Shin, LuK sau orice alt tip, dar sont toti projectati sa rezista la inalta temperatura/inalta presiune. In schimb semeringuri de la distribuitor (celalalt tip de semeringuri de inalta presiune cu dimensiuni de 19mm) sunt projectati si construiti cu materiale mai "slabe", dece presiune in zona respectiva nu are voie sa depasesca 5/20 BAR-uri. De asta s-ar putea ca va dati seama mai bine daca az vazut o proba de "burst" de o servodirectia: se pune pe banc, se inchide retur si se porneste pompa ridicand presiune incet: semering care trebuie sa "pusca" este cel superior de la distribuitor. Nu vorbim de semeringuri de la motor: ei chiar sunt facuti pentru a rezista presiuni foarte scazute, zicem in jur de 5 BAR maxim. IN EMERGENTA mai bine daca folositi un semering pentru pistoanele hidraulice (chiar si un BALSELE): material nu e potrivit dar reziste bine la presiune (nu la uzura). Luand in considerare tot cel de mai sus nu zic ca nu se poate modificare o pompa intra un fel ca aceapta si un semering diferit, numai ca un semering nepotrivit (exista o mare diferenta intre cuvinte diferit si nepotrivit) aduce un risc mare de a defecta oricand. Si, va rog, nu va suparati daca eu nu suport modificarile "de razboi", am motivele bune: firma noastra a nascut in 1952 si, pe vremuri, reconditionava amortizoare. Pe sfarsitul de ani '60 a iesit pe piata niste firme care reconditionava amortizoare facand "modificarile" sa ieftineasca productia lor pentru a cuceri piata. In putin ani numai nimen a vrut sa cumpara un amortizor reconditionat (vorbesc de Italia) dece serviciuri a inceput sa faca asociatie amortizor reconditionat=defect. este o asociatie aberanta, dece daca un amortizor e reconditionat cum trebuie e bun ca unu nou, dar piata s-a pierdut. Nu as dorit ca acelas lucru se intample si cu directie, din asta ma straduiesc sa explic la toata lumea ca daca nu se folosesc toate piesele de care este nevoie la o reparatie nu se a facut o reparatie dar o astopare. Va doresc un Paste Fericit! QUOTE(dethave @ 13 Apr 2012, 08:19) Aveti dreptate din punct de vedere al unui om care face reparatii la pompe servo dar din punct de vedere al unui om obisnuit care se duce sa cumpere setul de reparatie si ba nu este,ba este la un pret exorbitant am dat o alternativa:Inca o data zic -fiecare dispune de banii din buzunar dupa bunul plac. Acum sa nu ma credeti nebun-am vazut modificare facuta si functioneaza foarte bine:nu stiu din care motiv-e simeringul de calitate sau e bine facuta.Treaba e ca merge si a costat 50 de lei cu totul.Personal,pana la vremuri mai bune dacat sa schimb toata pompa sau sa nu am unde o reconditiona as adopta solutia asta zambind. Salut |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Pun pariu ca cel care a postat mai sus, nu este de alta natie...este tot Roman unul din ala care treaba o face ca la carte,...mie un user de aici mi-a replicat asa cind i-am propus o alta ideeie diferita de a lui...
Daca ti se cer 100 lei pe simering(nu stiu cat e) iar bucsa si celalalt simering ajung la 25-30 lei ce ai face?Si a-propos,dumneavoastra ce natie sunteti? This post has been edited by dethave: 2 Feb 2012, 08:49 ![]() Hai sa lasam polemicile si ideile fixe .. Paste fericit la toata lumea ! This post has been edited by furia galbena: 13 Apr 2012, 13:47 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
Jur ca sunt Italian. ma numesc Enrico Malpezzi, ma ocup partial de sediul din Romania de firma nostra (cel care se ocupa cel mai mult este un Roman, fostul angajatul nostru in Italia pe o gramada de ani, eu ma ocup mai mult de productie pentru export) si scriu intra un fel asa de "distractiv" in limba romana dece m-am gandit tot timpul ca, daca angajati nostri romani in Italia au inviatat sa vorbeasca limba italiana, eu nu sunt mai prost de ei si puot sa inviat limba romana, sa nu am nevoie de un traducator de fiecare data cand vreau sa zic ceva la cineva. Nu stiu daca am chiar reusit dar cel putin cand m-aduc la restaurant nu am, prea multe, surprize
![]() Si, daca nu ma credeti, in 19/20 Mai o sa fiu la Tg. Mures la "AutoDiga2012". Daca treceti prin standul nostru o sa va ofer un pahar de vin sau de Rom cu miere (NB de Rom cu miere aduc numai o sticla, asa ca trebuie sa veniti cam de vreme)! QUOTE(furia galbena @ 13 Apr 2012, 13:42) Pun pariu ca cel care a postat mai sus, nu este de alta natie...este tot Roman unul din ala care treaba o face ca la carte,...mie un user de aici mi-a replicat asa cind i-am propus o alta ideeie diferita de a lui... Daca ti se cer 100 lei pe simering(nu stiu cat e) iar bucsa si celalalt simering ajung la 25-30 lei ce ai face?Si a-propos,dumneavoastra ce natie sunteti? This post has been edited by dethave: 2 Feb 2012, 08:49 ![]() Hai sa lasam polemicile si ideile fixe .. Paste fericit la toata lumea ! This post has been edited by MEDES CALAN: 13 Apr 2012, 15:05 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
dethave |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Pentru Furia Galbena: cred sincer ca "ideile fixe" nu fac modificari,indiferent de nationalitate:ar trebui sa spui Hai sa lasam polemicile si ideile fixe .. uitandu-te in oglinda...
Pentru MEDES CALAN :sunt oarecum novice si stiu sigur ca nu trebuie nimeni combatut in domeniul in care-si face banii:dar orice mi-ati spune,modificarile "de razboi" au savoarea lor :totul tine de modul de-a privi lucrurile,nu trebuie sa fii mai catolic decat papa.Am vazut modificare facuta care inca functioneaza,asta-i toata esenta ,daca ma intelegeti! Paste Fericit si voua(a-propos,pentru catolici nu a fost saptamana trecuta Pastele?) |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
Da, Paste la catolici fost saptamana trecuta dar multumesc oricum! Mai ales ca, cum se zice, "two is better than one".
QUOTE(dethave @ 13 Apr 2012, 21:32) Pentru Furia Galbena: cred sincer ca "ideile fixe" nu fac modificari,indiferent de nationalitate:ar trebui sa spui Hai sa lasam polemicile si ideile fixe .. uitandu-te in oglinda... Pentru MEDES CALAN :sunt oarecum novice si stiu sigur ca nu trebuie nimeni combatut in domeniul in care-si face banii:dar orice mi-ati spune,modificarile "de razboi" au savoarea lor :totul tine de modul de-a privi lucrurile,nu trebuie sa fii mai catolic decat papa.Am vazut modificare facuta care inca functioneaza,asta-i toata esenta ,daca ma intelegeti! Paste Fericit si voua(a-propos,pentru catolici nu a fost saptamana trecuta Pastele?) |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
dethave |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Intr-adevar,doar doua batai strica!!!!
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
corvindci |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 November 10 ![]() |
salutare!
la un kangoo 1.5 pompa servo electrica functioneaza(am pus-o pe direct,curatat carbunii)problema e ca nu vine curent la mufa.. ma puteti ajuta sa identific releul si siguranta,si in cazul in care nu sunt acestea arse,are idee cineva ce ar trebui sa verific? 1.5 model 2003,o singura mufa cu doua fire de 6mm va multumesc! |
--------------------
renault
kangoo
1.5 dci 70
|
|
ccoto |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Ar trebui sa fie o siguranta mare, de 80A in blocul de sigurante si relee din comp. motor. In imaginea atasata, vezi in partea de jos.
This post has been edited by ccoto: 19 Apr 2012, 21:50 Attached thumbnail(s) sig_80.jpg ( Size: 177.85k ) Number of downloads: 838 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
corvindci |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 November 10 ![]() |
nu stii cumva care e releul de la servo?
20 Apr 2012, 15:37: am rezolvat cu releul,se pare ca nu primeste curent la alimentarea lui,daca stie cineva ce e de facut,il rog sa posteze aici : http://www.reno.ro/siguranta-servo-arsa-1-...oo-t199222.html This post has been edited by corvindci: 20 Apr 2012, 15:37 |
--------------------
renault
kangoo
1.5 dci 70
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 14:05 |