Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema treapta 4, ventilator

acatalyyn
post 27 Nov 2011, 23:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




se da urmatoarea problema. I-Merg treptele 1 2 3 fara 4
II.in poza 1(cea din mana) din mufa respectiva, din locul incercuit este scos un fir mov. Acolo unde este incercuit se cunosc niste urme (cred ca s-a topit firul)
III.in poza 2 Este mufa tata pe care de asemeanea se observa aceleasi urme.

Cum fac sa-mi mearga si treapta 4 ?

MULTUMESC FRUMOS

This post has been edited by acatalyyn: 27 Nov 2011, 23:11


Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 1407
2.JPG ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 1531


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 27 Nov 2011, 23:17
Post #2


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Urmele acelea de topire au aparut din cauza unui comtact imperfect, curata bine toti papucii din cele doua mufe (mama si tata) eventual poti sa mai strangi (aduni) putin cei doi papuci unde nu au avut contact perfect, reasamblezi totul si faci proba.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 27 Nov 2011, 23:19
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




Am incercat si am conectat numai firul mov...cel scos din mufa cu piciorusul incercuit de mine cel corespunzator. Restul mufei am lasat-o libera. Am vrut sa probez reapta 4 .... NU AM MERS... de ce oare... TREbuie sa-l conectez cu alt piciorus? MULTUMESC DE PROMTITUDINE nonic


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 27 Nov 2011, 23:25
Post #4


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Sa inteleg ca ai facut proba doar cu firul cu pricina conectat fara sa cuplezi cele 2 mufe? Nu este suficient sa conectezi doar un fir... trebuie sa ifi faca circuitul ca sa functioneze.

Bafta!


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 28 Nov 2011, 00:18
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




da am facut proba doar cu firul mov . am inteles am sa incerc sa cuplez cele 2 mufe cu tot cu firul mov si am sa revin multumesc mult


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi17
post 4 Dec 2011, 16:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 December 08




Salut, problema asta o am si eu.pana la urma ai rezolvat cumva?Era vorba de contact imperfect?Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 4 Dec 2011, 16:50
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




nu am rezolvat....am imprumutat masina pana saptamana viitoare... Am sa incerc apoi sa ma uit ... Daca rezolvi ceva sa ma anunti si pe mine , te rog


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_37_DEE
post 4 Dec 2011, 17:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 26 June 07
From: Bucuresti




acelasi interes si la mine sa ne anunti daca rezolvi ceva cu respect


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 1.6 16V/Kangoo 4x4 2004 1.6 16v /Laguna2.2 2006 1.9dci Lux Privilege/
https://www.facebook.com/edsautomotive88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 4 Dec 2011, 17:51
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




S-A TOPIT SI LA TINE FIRUL CEL MOV ? sAU ALTA E CAUZA PENTRU CARE NU ITI FUNCTIONEAZA TREAPTA 4 ?


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_37_DEE
post 4 Dec 2011, 18:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 26 June 07
From: Bucuresti




sincer nu prea am stat de ea stii cum e cismaru nu are pantofii asa si la mecanic nu are masina in regula...smile.gif) daca nu ma insel mufa este cea de sub bord din stanga parca o sa verific maine sa vedem daca s-a topit vreun fir.la mine am verificat panoul de comanda si este ok.am intrebat si la renault avand intr-o zi treaba pe acolo sa vad ce raspuns imi dau la care ei modulul cu rezistente dar din cate stiu si pe schmea electronica pe treapta 4 nu are rezistenta este pe direct asa ca pica si aceasta varianta.la tine ai verificat are continuitate cablajul cand il bagi in mufa??

REVIN conform schemei electrice firul mov este de la dreapta 4 de acolo cred ca vine problema ma duc sa vad ce rezolv bag masina in garaj si ma apuc de treaba revin cu informatia

This post has been edited by B_37_DEE: 4 Dec 2011, 18:17


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 1.6 16V/Kangoo 4x4 2004 1.6 16v /Laguna2.2 2006 1.9dci Lux Privilege/
https://www.facebook.com/edsautomotive88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 4 Dec 2011, 19:09
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




Mufa

4 Dec 2011, 20:11:
mufa respectiva se gaseste in dreapta-sus la pedala de acceleratie... Pe undeva pe acolo . Imi cer scuze dar nu inteleg intrebarea - ("la tine ai verificat are continuitate cablajul cand il bagi in mufa??")

This post has been edited by acatalyyn: 4 Dec 2011, 19:11


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_37_DEE
post 4 Dec 2011, 19:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 26 June 07
From: Bucuresti




am rezolvat problema durata aprox. 30 min.Intradevar este problema la firul mov care intra in modulul cu rezistente.se scoate papucul vechi si se inlocuieste cu un papuc nou este un pic de migala dar se rezolva eu am inlocuit cablajul circa 10 cm deoarece era copt se lipise in mufa.noul papuc impreuna cu cablu atasat l-am trecut prin mufa prin locul papucului vechi si l-am legat de firul mov.e cel mai indicat sa faceti asa deoarece se topise si protectia din paucul cu vina si vecinul lui. deci cei care aveti probleme de genul acesta remediati contactul din mufa.Seara buna

acatalyn era vorba daca ai demontat modulul si ai verificat daca ai continuitate pe cablaj dar daca inca nu ai apucat demonteaza vezi ca e prins in 2 suruburi torx de 15.spor la treaba

This post has been edited by B_37_DEE: 4 Dec 2011, 19:54


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 1.6 16V/Kangoo 4x4 2004 1.6 16v /Laguna2.2 2006 1.9dci Lux Privilege/
https://www.facebook.com/edsautomotive88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 4 Dec 2011, 19:54
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




Multumesc


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi17
post 6 Dec 2011, 23:23
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 December 08




Multumesc si eu pentru informatii.Voi verifica si eu firul si papucul implicit.
Numai bine.


--------------------
Renault Megane 2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 7 Dec 2011, 01:16
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




Cristi17 te rog sa verifici si sa revii sa ne spui si noua ce problema ai avut si daca ai rezolvat-o


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 8 Dec 2011, 15:53
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




Partial , Am rezolvat si eu problema. insa am 2 intrebari la care va rog sa ma ajutati . In poza 1 . Cablul nr 1 nu este prea subtire pentru cablul nr 2 ? (mentionez ca cel cu nr 2 este cablul original si cel cu nr 1 este cel adaugat de mine) Si a 2-a intrebare. Pot innoda cela 2 cabluri si sa le izolez cu banda de izoler, fara sa le lipesc cu un pistol de lipit.... Prezinta vreun risc operatiunea pe carea vreau sa o fac? Va multumesc si sper ca m-am facut inteles.

This post has been edited by acatalyyn: 8 Dec 2011, 19:40

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 1309
2.JPG ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 1141


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 9 Dec 2011, 17:48
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




nu ma poate ajuta nimeni? Dati-mi un sfat va rog


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Dec 2011, 19:20
Post #18


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(acatalyyn @ 9 Dec 2011, 17:48)
Dati-mi un sfat va rog

Cauta la dezmembrarii un alt cablaj complet si nu face inadirii de fire acolo.
Consumul de curent este important(de unde si grosimea firului)si orice improvizatie risca sa se termine cu fum/foc.....
Curata si mufa de la controler si odata schimbat cablajul totul are sa fie OK.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi17
post 10 Dec 2011, 14:33
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 December 08




Salutare,acum am rezolvat si eu problema cu treapta 4.Exact cum ati scris in acest topic firul mov_maro este vinovatul.Eu am scos carcasa cu firele, am curatat plasticul care la mine era foarte putin topit,am curatat papucul bucsa apoi papucul stift dupa care am bagat carcasa la loc am impins-o pana s-a asigurat prin cele doua lamele din lateral si apoi am dat drumul la ventilatie si totul a functionat perfect biggrin.gif .Si eu am citit cu atentie forumul care vad ca este foarte util.

@acatalyyn : Dupa cum a scris si espacern o improvizatie in zona aia risca sa se termine prost.Dupa parerea mea trebuie sa folosesti fir de aceeasi sectiune.De obicei operatii de innadire a firelor la masinile mai scumpicele sunt facute printr-o clipsare sau o sudura cu ultrasunete.Sudura cu ultrasunete este mai greu de realizat pe masina si mai ales in pozitia aia....Dar cred ca la magazine de elctrice vei gasi un clips care arata ca un cilindru de tabla mai mare sau mai mic functie de sectiunea firelor, gol pe dinauntru unde se baga firele dezizolate si apoi se strange.Apoi poti izola cu banda tesa si cred ca asa vei rezolva problema.
Spor la lucru.Pa.

This post has been edited by Cristi17: 10 Dec 2011, 14:37

Attached thumbnail(s)
Firul_mov_maro.JPG ( Size: 53.65k ) Number of downloads: 1136


--------------------
Renault Megane 2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acatalyyn
post 10 Dec 2011, 14:46
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 19 October 11




multumesc pentru sfaturi. Am sa ma duc luni la un magazin de electrice.


--------------------
renault megan 2 - nt 01 abs 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 10 Mar 2012, 19:40
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




mufa mea e topita rau de tot din cauza firului acela de la treapta 4, e inutilizabila, aveti idee de unde sa procur alta mufa?


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai.D.G.
post 24 Jul 2016, 19:37
Post #22


Jupanu'


Group: Members
Posts: 1.107
Joined: 23 April 08
From: Pantelimon City




Salut,
Această problemă o am si eu.
Treapta 4 a murit...
Cum desfac modulul?
blink.gif

25 Jul 2016, 15:44:
Am rezolvat. Noroc ca am 70 de kile' îmbrăcat de iarnă. smile.gif După ce m-am contorsionat pe sub bord, am reușit să desfac modulul. Am frecat, șpreiat, sucit si f##tut lamelele in care intră muta si acum vad ca functioneaza.
Oare de ce se încinge modulul in halul ăla? Firul principal mai mi-a facut fițe astă iarnă, de nu mai mergea deloc aeroterma. In zona lui s-a topit mufa un pic.
La firul mov era un semn microscopic ca ar fi contactat imperfect..
In pozele voastre e foarte curata zona aceea. O spalați cu dușul? smile.gif

This post has been edited by Mihai.D.G.: 25 Jul 2016, 14:44


--------------------
Renault Fluence 2010 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 23:15
Dacia