Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor Bord (Stop) !

Florut07
post 24 Nov 2011, 17:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Va salut ...
Am si eu o laguna din 98 benzina(2.0), acum cateva zile ma grabeam undeva si am plecat fara a lasa motorul sa se incalzeasca nici macar putin. Am avut probleme mici in mers(pana sa incalzit) dar n-am bagat in seama, dar acum 2 zile la un moment dat am observat ca sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Ieri la fel, doar timp de cateva secunde au clipit de 2-3 ori ... Ce poate fi, e grav (n-am mai patit pana acum, de aceea intreb) ? Are legatura cu faza cand am plecat fara a lasa motorul sa se "incalzeasca" ?

A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ?

MS anticipat!


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Nov 2011, 17:38
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28)
sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord!

Pare o problema de nivelul lichidul de frana sau cu senzorul de uzura de la placute(daca are asa ceva).
@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florut07
post 24 Nov 2011, 17:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Hmm .. s-ar putea. Dar de ce martorul STOP(care normal se aprinde doar cand pun contactul)!


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titibalan97
post 24 Nov 2011, 17:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 15 February 11




Mie imi stau aprinse de vreo juma de an am fost la un atelier sa verifice placutele si erau ok si nici nu sunt cu senzori lichid este mai ramane faza sa aiba sabotii de pe spatedar nu prea as crede .As vrea si eu sa stiu daca e posibil sa fie ceva senzori pe spate


--------------------
renault laguna 1998 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 25 Nov 2011, 09:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28)
Va salut ...
Am si eu o laguna din 98 benzina(2.0), acum cateva zile ma grabeam undeva si am plecat fara a lasa motorul sa se incalzeasca nici macar putin. Am avut probleme mici in mers(pana sa incalzit) dar n-am bagat in seama, dar acum 2 zile la un moment dat am observat ca sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Ieri la fel, doar timp de cateva secunde au clipit de 2-3 ori ... Ce poate fi, e grav (n-am mai patit pana acum, de aceea intreb) ? Are legatura cu faza cand am plecat fara a lasa motorul sa se "incalzeasca" ?

A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ?

MS anticipat!
*




problema este simpla cu stopul
in primul rand nu se aprinde niciodata singur ci insotit de alt bec tot rosu
cum tie ti s-a aprins martorul la frana de mana inseamna ca nu ai lichid de frana suficient, sau nu mai merge nivelul la lichidul de frana
bafta!


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabrielgl
post 25 Nov 2011, 13:58
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 2 July 11




sigur e de la likidul de frana...am avut si eu un 2.0 benzina ...si la semafor ma jucam cu frana..ai faceam pedale ,...(plictiseala) smile.gif) pana mi sa aprins stop an bord si a anceput sami zica duduia din bord ca sa nu mai fac pedale si sa consult un agent renault...am ramas masca,,,,


--------------------
renault laguna 1999 2.2 dt - b-6984-wl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 25 Nov 2011, 16:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




Florut07 cred ca ar fi mai indicat sa astepti si tu vreo 2-3 min inainte sa pleci cu ea (asta ca sa se incalzeasca si uleiul ala putin si sa nu mai fie vascos, sa poata face ungerea motorului mai bine) cred ca din aceasta cauza apar acele zgomote ciudate cum apar si la mine.


--------------------
renault laguna 1 1998 1.6i 16V - SB-02-DOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florut07
post 25 Nov 2011, 19:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Aha ... Ms mult! Zilele acestea voi schimba lichidul de frana si apoi voi vedea rezultatele wink.gif
Legat de cealalta problema, nu aveti idee din ce cauza poate fi ?

"A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ? "


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 25 Nov 2011, 19:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




da si mataluta un search,prin forum , si vezi cum te lamuresti.


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florut07
post 25 Nov 2011, 22:22
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Am cautat ceva timp, dar problemele legate de acest lucru variaza ... Eu am vrut un raspuns(o parere mai bine zis) la obiect.
Ms oricum ...


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipostasu
post 26 Nov 2011, 23:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 January 11




QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28)
Va salut ...
Am si eu o laguna din 98 benzina(2.0), acum cateva zile ma grabeam undeva si am plecat fara a lasa motorul sa se incalzeasca nici macar putin. Am avut probleme mici in mers(pana sa incalzit) dar n-am bagat in seama, dar acum 2 zile la un moment dat am observat ca sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Ieri la fel, doar timp de cateva secunde au clipit de 2-3 ori ... Ce poate fi, e grav (n-am mai patit pana acum, de aceea intreb) ? Are legatura cu faza cand am plecat fara a lasa motorul sa se "incalzeasca" ?

A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ?

MS anticipat!
*


SALUT ,AM PATIT SI EU ASA CEVA,NU E GRAV ITI PIERZI LICHID DE FRANA LA UNA DIN ROTILE DE PE SPATE,PE LA CILINDRU DE FRANA,COSTA 40 LEI


--------------------
renault laguna 1 laguna 1 1999/climatronic/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 27 Nov 2011, 14:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




Salut!
Pentru prima problema clar e vorba de nivelul lichidului de frana. Verifica nivelul sa fie la maxim.
Pentru a doua desfa si curata sensorul soc automat. Cand pornesti motorul si e rece turatia trebuie sa fie mai mare, iar pe masura ce se incalzeste turatia scade pana la 900 turatii.
Un sfat: cumpara-ti solutie de curatat contacte, da pe toate contactele de pe la motor, curata senzorul de pornire de pe volanta, verifica bujiile( vezi ca dupa 30000 km trebuie schimbate), desfa-ti clapeta de la acceleratie si curat-o si pe urma vezi rezultatul.
Astept vesti bune.


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl 1999 - CJ-99-BUF
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 27 Nov 2011, 15:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Legat de incalzirea motorului, el se incalzeste mult mai greu la relanti decat in mers. De aceea coboara turatia mai greu daca stai la relati. Nu e nevoie sa astepti nici macar 10 sec, defapt in manual se recomanda sa pleci direct. Totul e sa nu fortezi cat e rece (asta e foarte important).
Unii spun ca e chiar contraindicat sa astepti sa se incalzeasca deoarece ungerea e mai slaba la relanti ( o logica simpla, presiunea uleiului cea mai mica e la relanti).
Problemele tale sigur nu sunt legate de faptul ca ai plecat fara sa astepti sa se incalzeasca.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 27 Nov 2011, 20:06
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




Pentru bogdyMND : Gresesti foarte mult. Nici un manual nu spune sa pleci de pe loc cu motorul rece, iar motorul se incalzeste mult mai repede la relanti decat in mers si asta e valabil iarna cand e frig afara. Stai si tu dimineata 5 minute cu motorul la relanti si vezi cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura apei. Apoi in urmatoarea dimineata pleaca cu masina de pe loc si vezi dupa 5 minute de mers cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura la motor.


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl 1999 - CJ-99-BUF
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florut07
post 27 Nov 2011, 20:27
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




catalin amza

Ms mult de informatii si sugestii ... dar credema ca nu le am deloc cu mecanica, nici nu stiu cum arata una din piesele enumeratede de tine mai sus da de cum sa le curat, nici nu stiu unde sunt pozitionate ... prefer sa continui asa decat sa creez o problema si mai mare !

Ms mult oricum. O sa vb cu mecanicul, poate el va intelege de ce e vb ....


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 27 Nov 2011, 22:33
Post #16


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




catalin... eu unul le-am incercat pe amandoua.
prima varianta- stat cu masina la relanti pana se incalzeste,etc,etc
iar a doua varianta - mers cu masina pana-n 2500rpm sa nu o chinui pt ca e rece si tin sa te anunt ca la mine se incalzeste mai repede in mers :-)

27 Nov 2011, 22:35:
am uitat sa mentionez ca merg cam in 2000rpm pana se incalzeste umpic.... 2500, maxim 3000 daca trebuie sa ies din intersectie si e putin mai aglomerat

27 Nov 2011, 22:36:
dupa ce e cald......cam in 3000rpm tot timpul.... in momentele de nebunie tot ce-i peste :-))

This post has been edited by remusica92: 27 Nov 2011, 22:36


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, BMW 320d 250cp @1.9bar - 1999
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florut07
post 27 Nov 2011, 23:39
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Eu am auzit ca daca mergi cu motorul rece uleiul e mai vascos si automat nu se face ungerea motorului bine ... Dar sincer sa fiu eu merg pe ideea ca e mai bine sa stau 5 min inainte de plecare, pentru ca acum cateva zile am plecat fara a lasa masina nici un min dupa ce-am pornit-o si sincer am avut parte de neplaceri in mers(pana sa se incalzeasca) ... Sunete ciudate ale motorului, raspus intarziat la acceleratie(pana in 2500 de ture) .. etc!

This post has been edited by Florut07: 27 Nov 2011, 23:40


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 28 Nov 2011, 07:04
Post #18


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




nu te gandi ca-i dau cheie si plec instantaneu. 1 min il las si eu inainte sa pornesc tongue.gif


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, BMW 320d 250cp @1.9bar - 1999
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 28 Nov 2011, 18:18
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




QUOTE(catalin amza @ 27 Nov 2011, 21:06)
Pentru bogdyMND : Gresesti foarte mult. Nici un manual nu spune sa pleci de pe loc cu motorul rece, iar motorul se incalzeste mult mai repede la relanti decat in mers si asta e valabil iarna cand e frig afara. Stai si tu dimineata 5 minute cu motorul la relanti si vezi cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura apei. Apoi in urmatoarea dimineata pleaca cu masina de pe loc si vezi dupa 5 minute de mers cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura la motor.
*



Ai dreptate, nu scrie sa pleci cu motorul rece, ci sa nu astepti sa se incalzeasca ( in ideea ca nu rezolvi mare lucru decat consum de benzina inutil). Eu daca plec direct, nu dau drumul la ventilatie decat cand se incalzeste suficient sa bage cald. Daca dai drumu cat motorul e rece nu faci decat sa il "ajuti" sa nu se incalzeasca. N-are de unde sa bage caldura. Daca iei in considerare ca in oras nu apuci sa mergi mult efectiv, fiind multe semafoare, deci stai la rosu suficient sa se incalzeasca.

Ideea e ca problemele lui florut n-au nici o treaba cu asteptatul sa se incalzeasca. Faptul ca i-a facut probleme cand mergea cu motorul rece e doar un efect, cauza problemei e altundeva.

Legat de ulei, e adevarat ca e mai vascos, dar daca e un ulei de calitate nu e nici cea mai mica problema. Poate doar la temp de -20, -30 grade. Nu mai e uleiul mineral de acum 20 ani care se facea mamaliga la -5 grade.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 28 Nov 2011, 23:11
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




bogdyMND si remusica92
Ciudat ! La m ine e invers decat la tine: in fiecare dimineata plec pe la 6.50 de acasa si las vreo 5 min intotdeauna sa mearga motorul la relanti. De fapt e mai turat putin acum ca e frig afara. Dau drumul la ventilatie pe recirculare pe parbriz si pe dezaburire. Pana merg in casa si-mi pun ceva de mancare in plasa si beau un ceai trec cam 5 min. Pe cand ies afara si vreau sa scot masina din curte in masina e cald si instalatia de gaz deja s-a cuplat ( e reglata sa cupleze doar la 30 grade apa in motor).
Poate spre deosebire de tine eu pana la servici parcurg vreo 20 km din care primii 10km in afara orasului. Poate din cauza asta mie mi se incalzeste mai greu motorul in mers decat la relanti ca si tie cu toate ca am jumate de radiator acoperit cu carton. Deci poate ca ai dreptate pentru ca tu pleci si mergi prin oras: logic ca ti se incalzeste motorul mai repede.
Apropo de consumul de benzina la relanti in fiecare dimineata: Ultima oara am alimentat de 60 lei in 23 octombrie. Atunci becul era aprins la benzina. Acum inca nu mi s-a aprins, dar nici mult nu mai este. Deci acum suntem in 28 noiembrie si eu am consumat sa zicem de 60 lei benzina aproximativ 11 l. Cred ca e rezonabil consumul de benzina facut pentru incalzirea motorului.
Legat de timpul acordat incalzirii motorului netinand seama de carti si manuale de instructiuni trebuie sa recunosti din propria ta experienta ca altfel merge motorul daca e cald si alrfel daca e rece. Din cate vad si tu-l lasi 1 min sa se incalzeasca. Este foarte bine si sanatos pentru motor si intradevar conteaza foarte mult si calitatea uleiului din motor , dar si din cutia de viteze. Una e M10W40 si alta-i M5 W40.

pentru Florut07
Si mie dimineata la -3 grade turatia este undeva pe la 1100-1200 ture, dar dupa 5 min este la 900 ture. Daca-ti moare motorul sunt mai multe cauze: bujii, senzor acceleratie, senzor temperatura, senzor soc automat. Ai gija la ce macanic mergi ca si eu am avut probleme cu masina si nici un mecanic nu mi-a rezolvat problemele. De altfel nici nu mai merg la merg la mecanici: cand apare o problema iau la citit acest forum si primesc sfaturi si detalii despre orice problema as avea. Asa procedez de vreo 2 ani incoace. Nu mai dau banii la fel si fel de carpaci de mecanici particulari sau din reprezentanta. Imi rezolv singur problemele cu putina vointa si putina bataie de cap.

This post has been edited by catalin amza: 28 Nov 2011, 23:26


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl 1999 - CJ-99-BUF
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 29 Nov 2011, 14:48
Post #21


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




daca stai la casa e alta mancare deja...
n-as avea probleme sa-l las sa se incalzeasca, dar probabil ca pana bei tu ceaiul ala trec putin mai mult de 5 minute si nu realizezi. cand stai la bloc si cobori dimineata la -10 grade jos si sa mai si stai in loc fara sa faci prea multa miscare ,5 minute pana se incalzeste, turbezi. deobicei in perioada asta is -5,-6 grade la mine. in unele zile e chiar mai frig


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, BMW 320d 250cp @1.9bar - 1999
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 3 Nov 2013, 17:27
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




buna seara colegii, vineri seara am plecat la tara si cand mai aveam putin cand sa trec peste liniile de cale ferata in treapta a 2 incepe sa clipesca in bord martorul STOP si cel cu alte pericole cel care se aprinde cand e trasa frana de mana, sa aprins de cateva ori apoi sa stins , din nou aceasi treaba la urmatoare trecere. A 2 zi am plecat pe acolo la plimbare si se aprindea cand plecam in a 1 , apoi cand dadeam pe a2 de la 2000 ture pana la 3000 statea aprins cand treceam de 3000 nu mai statea aprins (acum statea in permanenta aprins nu mai clipea). daca o turam la 2500 si ridicam dupa acceleratie se stingea, azi la drumul de intoarcere se mai aprinsa de vreo 3 ori si atat, mam uitat la ulei si are, la apa avea la minim si am zis sa vad ce trebuie sa pun apa sau antigel sal masor, lichid frana maxim, servo maxim. cand am ajuns la craiova cred ca din cauza temperaturi aveam apa pe la jumatatea borcanului, maine dimineata mai adaug apa sau antigel. din ce ar putea fi? multumesc


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 Nov 2013, 21:46
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(scorpion i @ 3 Nov 2013, 17:27)
buna seara colegii, vineri seara am plecat la tara si cand mai aveam putin cand sa trec peste liniile de cale ferata in treapta a 2 incepe sa clipesca in bord martorul STOP si cel cu alte pericole cel care se aprinde cand e trasa frana de mana, sa aprins de cateva ori apoi sa stins , din nou aceasi treaba la urmatoare trecere. A 2 zi am plecat pe acolo la plimbare si se aprindea cand plecam in a 1 , apoi cand dadeam pe  a2  de la 2000 ture pana la 3000 statea aprins cand treceam de 3000 nu mai statea aprins (acum statea in permanenta aprins nu mai clipea). daca o turam la 2500 si ridicam dupa acceleratie se stingea, azi la drumul de intoarcere se mai aprinsa de vreo 3 ori si atat, mam uitat la ulei si are, la apa avea la minim si am zis sa vad ce trebuie sa pun apa sau antigel sal masor, lichid frana maxim, servo maxim. cand am ajuns la craiova  cred ca din cauza temperaturi aveam apa pe la jumatatea borcanului, maine dimineata mai adaug apa sau antigel. din ce ar putea fi? multumesc
*




singura problema este lichidul de frana, ori insuficient, ori senzorul defect


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 3 Nov 2013, 22:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




lichid este. senzorul unde este in capac? la placute nu am senzori de uzura, deci nu are cum de acolo...


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 4 Nov 2013, 08:27
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




da este in capacul de la borcan, de deasupra pompei de frana
scoate-i mufa si nu o sa se mai aprinda(de proba)


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 5 Nov 2013, 07:53
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




am umblat ieri pe acolo am scos capacul si am dat cu spray la contacte, si dimineata tot se mai aprinsa de cateva ori, il voi urmari sa vad daca se mai aprinde si voi scoate mufa de proba, ms.


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 6 Nov 2013, 23:35
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




gata sa mai aprins ieri dimineata de catev aori in rest nimik, ieri am mers cam 30 km iar azi 200 si nimik, multumesc


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 22:53
Dacia