Martor Bord (Stop) !
![]() ![]() ![]() |
Martor Bord (Stop) !
Florut07 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28) sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Pare o problema de nivelul lichidul de frana sau cu senzorul de uzura de la placute(daca are asa ceva). @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Florut07 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
Hmm .. s-ar putea. Dar de ce martorul STOP(care normal se aprinde doar cand pun contactul)!
|
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|
titibalan97 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 15 February 11 ![]() |
Mie imi stau aprinse de vreo juma de an am fost la un atelier sa verifice placutele si erau ok si nici nu sunt cu senzori lichid este mai ramane faza sa aiba sabotii de pe spatedar nu prea as crede .As vrea si eu sa stiu daca e posibil sa fie ceva senzori pe spate
|
--------------------
renault
laguna
1998 1.9 dti
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28) Va salut ... Am si eu o laguna din 98 benzina(2.0), acum cateva zile ma grabeam undeva si am plecat fara a lasa motorul sa se incalzeasca nici macar putin. Am avut probleme mici in mers(pana sa incalzit) dar n-am bagat in seama, dar acum 2 zile la un moment dat am observat ca sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Ieri la fel, doar timp de cateva secunde au clipit de 2-3 ori ... Ce poate fi, e grav (n-am mai patit pana acum, de aceea intreb) ? Are legatura cu faza cand am plecat fara a lasa motorul sa se "incalzeasca" ? A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ? MS anticipat! problema este simpla cu stopul in primul rand nu se aprinde niciodata singur ci insotit de alt bec tot rosu cum tie ti s-a aprins martorul la frana de mana inseamna ca nu ai lichid de frana suficient, sau nu mai merge nivelul la lichidul de frana bafta! |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
gabrielgl |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 2 July 11 ![]() |
sigur e de la likidul de frana...am avut si eu un 2.0 benzina ...si la semafor ma jucam cu frana..ai faceam pedale ,...(plictiseala)
![]() |
--------------------
renault
laguna
1999 2.2 dt
- b-6984-wl
|
|
dorin85 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 26 October 08 ![]() |
Florut07 cred ca ar fi mai indicat sa astepti si tu vreo 2-3 min inainte sa pleci cu ea (asta ca sa se incalzeasca si uleiul ala putin si sa nu mai fie vascos, sa poata face ungerea motorului mai bine) cred ca din aceasta cauza apar acele zgomote ciudate cum apar si la mine.
|
--------------------
renault
laguna 1
1998 1.6i 16V
- SB-02-DOR
|
|
Florut07 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
Aha ... Ms mult! Zilele acestea voi schimba lichidul de frana si apoi voi vedea rezultatele
![]() Legat de cealalta problema, nu aveti idee din ce cauza poate fi ? "A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ? " |
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|
zare |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
da si mataluta un search,prin forum , si vezi cum te lamuresti.
|
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
Florut07 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
Am cautat ceva timp, dar problemele legate de acest lucru variaza ... Eu am vrut un raspuns(o parere mai bine zis) la obiect.
Ms oricum ... |
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|
adipostasu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 January 11 ![]() |
QUOTE(Florut07 @ 24 Nov 2011, 17:28) Va salut ... Am si eu o laguna din 98 benzina(2.0), acum cateva zile ma grabeam undeva si am plecat fara a lasa motorul sa se incalzeasca nici macar putin. Am avut probleme mici in mers(pana sa incalzit) dar n-am bagat in seama, dar acum 2 zile la un moment dat am observat ca sa aprins 2-3 sec martorii de la Frana de mana si STOP in bord! Ieri la fel, doar timp de cateva secunde au clipit de 2-3 ori ... Ce poate fi, e grav (n-am mai patit pana acum, de aceea intreb) ? Are legatura cu faza cand am plecat fara a lasa motorul sa se "incalzeasca" ? A 2 problema ar fi, dupa ce pornesc masina si las motorul 3-5 min sa se incalzeasca ... turometrul imi coboara foarte, foarte greu pana la 900 de ture( iar in timpul acesta se aude ceva la motor ca si cand ar bate tacheti, dar numai pana imi coboara turometrul de la 1100 la 900) ! Problema mai e cand opresc masina si o repornesc in decurs de scurt timp UNEORI(alteori e OK) imi porneste dar nu urca turatiile cum ar fi normal pana la 2000(sau cat) ci imi urca pana la 1000 si daca nu accelerez moare motorul ... Ce poate fi, care ar fi sfaturile ? MS anticipat! SALUT ,AM PATIT SI EU ASA CEVA,NU E GRAV ITI PIERZI LICHID DE FRANA LA UNA DIN ROTILE DE PE SPATE,PE LA CILINDRU DE FRANA,COSTA 40 LEI |
--------------------
renault laguna 1
laguna 1
1999/climatronic/1995
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut!
Pentru prima problema clar e vorba de nivelul lichidului de frana. Verifica nivelul sa fie la maxim. Pentru a doua desfa si curata sensorul soc automat. Cand pornesti motorul si e rece turatia trebuie sa fie mai mare, iar pe masura ce se incalzeste turatia scade pana la 900 turatii. Un sfat: cumpara-ti solutie de curatat contacte, da pe toate contactele de pe la motor, curata senzorul de pornire de pe volanta, verifica bujiile( vezi ca dupa 30000 km trebuie schimbate), desfa-ti clapeta de la acceleratie si curat-o si pe urma vezi rezultatul. Astept vesti bune. |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Legat de incalzirea motorului, el se incalzeste mult mai greu la relanti decat in mers. De aceea coboara turatia mai greu daca stai la relati. Nu e nevoie sa astepti nici macar 10 sec, defapt in manual se recomanda sa pleci direct. Totul e sa nu fortezi cat e rece (asta e foarte important).
Unii spun ca e chiar contraindicat sa astepti sa se incalzeasca deoarece ungerea e mai slaba la relanti ( o logica simpla, presiunea uleiului cea mai mica e la relanti). Problemele tale sigur nu sunt legate de faptul ca ai plecat fara sa astepti sa se incalzeasca. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pentru bogdyMND : Gresesti foarte mult. Nici un manual nu spune sa pleci de pe loc cu motorul rece, iar motorul se incalzeste mult mai repede la relanti decat in mers si asta e valabil iarna cand e frig afara. Stai si tu dimineata 5 minute cu motorul la relanti si vezi cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura apei. Apoi in urmatoarea dimineata pleaca cu masina de pe loc si vezi dupa 5 minute de mers cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura la motor.
|
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
Florut07 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
catalin amza
Ms mult de informatii si sugestii ... dar credema ca nu le am deloc cu mecanica, nici nu stiu cum arata una din piesele enumeratede de tine mai sus da de cum sa le curat, nici nu stiu unde sunt pozitionate ... prefer sa continui asa decat sa creez o problema si mai mare ! Ms mult oricum. O sa vb cu mecanicul, poate el va intelege de ce e vb .... |
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|
remusica92 |
![]()
Post
#16
|
![]() Passion Group: Members Posts: 330 Joined: 20 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
catalin... eu unul le-am incercat pe amandoua.
prima varianta- stat cu masina la relanti pana se incalzeste,etc,etc iar a doua varianta - mers cu masina pana-n 2500rpm sa nu o chinui pt ca e rece si tin sa te anunt ca la mine se incalzeste mai repede in mers :-) 27 Nov 2011, 22:35: am uitat sa mentionez ca merg cam in 2000rpm pana se incalzeste umpic.... 2500, maxim 3000 daca trebuie sa ies din intersectie si e putin mai aglomerat 27 Nov 2011, 22:36: dupa ce e cald......cam in 3000rpm tot timpul.... in momentele de nebunie tot ce-i peste :-)) This post has been edited by remusica92: 27 Nov 2011, 22:36 |
--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8
95CP 1995,
BMW 320d 250cp @1.9bar
- 1999 [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
|
|
Florut07 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
Eu am auzit ca daca mergi cu motorul rece uleiul e mai vascos si automat nu se face ungerea motorului bine ... Dar sincer sa fiu eu merg pe ideea ca e mai bine sa stau 5 min inainte de plecare, pentru ca acum cateva zile am plecat fara a lasa masina nici un min dupa ce-am pornit-o si sincer am avut parte de neplaceri in mers(pana sa se incalzeasca) ... Sunete ciudate ale motorului, raspus intarziat la acceleratie(pana in 2500 de ture) .. etc!
This post has been edited by Florut07: 27 Nov 2011, 23:40 |
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|
remusica92 |
![]()
Post
#18
|
![]() Passion Group: Members Posts: 330 Joined: 20 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu te gandi ca-i dau cheie si plec instantaneu. 1 min il las si eu inainte sa pornesc
![]() |
--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8
95CP 1995,
BMW 320d 250cp @1.9bar
- 1999 [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(catalin amza @ 27 Nov 2011, 21:06) Pentru bogdyMND : Gresesti foarte mult. Nici un manual nu spune sa pleci de pe loc cu motorul rece, iar motorul se incalzeste mult mai repede la relanti decat in mers si asta e valabil iarna cand e frig afara. Stai si tu dimineata 5 minute cu motorul la relanti si vezi cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura apei. Apoi in urmatoarea dimineata pleaca cu masina de pe loc si vezi dupa 5 minute de mers cat e de cald in habitaclu si vezi si temperatura la motor. Ai dreptate, nu scrie sa pleci cu motorul rece, ci sa nu astepti sa se incalzeasca ( in ideea ca nu rezolvi mare lucru decat consum de benzina inutil). Eu daca plec direct, nu dau drumul la ventilatie decat cand se incalzeste suficient sa bage cald. Daca dai drumu cat motorul e rece nu faci decat sa il "ajuti" sa nu se incalzeasca. N-are de unde sa bage caldura. Daca iei in considerare ca in oras nu apuci sa mergi mult efectiv, fiind multe semafoare, deci stai la rosu suficient sa se incalzeasca. Ideea e ca problemele lui florut n-au nici o treaba cu asteptatul sa se incalzeasca. Faptul ca i-a facut probleme cand mergea cu motorul rece e doar un efect, cauza problemei e altundeva. Legat de ulei, e adevarat ca e mai vascos, dar daca e un ulei de calitate nu e nici cea mai mica problema. Poate doar la temp de -20, -30 grade. Nu mai e uleiul mineral de acum 20 ani care se facea mamaliga la -5 grade. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
bogdyMND si remusica92
Ciudat ! La m ine e invers decat la tine: in fiecare dimineata plec pe la 6.50 de acasa si las vreo 5 min intotdeauna sa mearga motorul la relanti. De fapt e mai turat putin acum ca e frig afara. Dau drumul la ventilatie pe recirculare pe parbriz si pe dezaburire. Pana merg in casa si-mi pun ceva de mancare in plasa si beau un ceai trec cam 5 min. Pe cand ies afara si vreau sa scot masina din curte in masina e cald si instalatia de gaz deja s-a cuplat ( e reglata sa cupleze doar la 30 grade apa in motor). Poate spre deosebire de tine eu pana la servici parcurg vreo 20 km din care primii 10km in afara orasului. Poate din cauza asta mie mi se incalzeste mai greu motorul in mers decat la relanti ca si tie cu toate ca am jumate de radiator acoperit cu carton. Deci poate ca ai dreptate pentru ca tu pleci si mergi prin oras: logic ca ti se incalzeste motorul mai repede. Apropo de consumul de benzina la relanti in fiecare dimineata: Ultima oara am alimentat de 60 lei in 23 octombrie. Atunci becul era aprins la benzina. Acum inca nu mi s-a aprins, dar nici mult nu mai este. Deci acum suntem in 28 noiembrie si eu am consumat sa zicem de 60 lei benzina aproximativ 11 l. Cred ca e rezonabil consumul de benzina facut pentru incalzirea motorului. Legat de timpul acordat incalzirii motorului netinand seama de carti si manuale de instructiuni trebuie sa recunosti din propria ta experienta ca altfel merge motorul daca e cald si alrfel daca e rece. Din cate vad si tu-l lasi 1 min sa se incalzeasca. Este foarte bine si sanatos pentru motor si intradevar conteaza foarte mult si calitatea uleiului din motor , dar si din cutia de viteze. Una e M10W40 si alta-i M5 W40. pentru Florut07 Si mie dimineata la -3 grade turatia este undeva pe la 1100-1200 ture, dar dupa 5 min este la 900 ture. Daca-ti moare motorul sunt mai multe cauze: bujii, senzor acceleratie, senzor temperatura, senzor soc automat. Ai gija la ce macanic mergi ca si eu am avut probleme cu masina si nici un mecanic nu mi-a rezolvat problemele. De altfel nici nu mai merg la merg la mecanici: cand apare o problema iau la citit acest forum si primesc sfaturi si detalii despre orice problema as avea. Asa procedez de vreo 2 ani incoace. Nu mai dau banii la fel si fel de carpaci de mecanici particulari sau din reprezentanta. Imi rezolv singur problemele cu putina vointa si putina bataie de cap. This post has been edited by catalin amza: 28 Nov 2011, 23:26 |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
remusica92 |
![]()
Post
#21
|
![]() Passion Group: Members Posts: 330 Joined: 20 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca stai la casa e alta mancare deja...
n-as avea probleme sa-l las sa se incalzeasca, dar probabil ca pana bei tu ceaiul ala trec putin mai mult de 5 minute si nu realizezi. cand stai la bloc si cobori dimineata la -10 grade jos si sa mai si stai in loc fara sa faci prea multa miscare ,5 minute pana se incalzeste, turbezi. deobicei in perioada asta is -5,-6 grade la mine. in unele zile e chiar mai frig |
--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8
95CP 1995,
BMW 320d 250cp @1.9bar
- 1999 [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
|
|
scorpion i |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 5 May 10 From: Craiova ![]() |
buna seara colegii, vineri seara am plecat la tara si cand mai aveam putin cand sa trec peste liniile de cale ferata in treapta a 2 incepe sa clipesca in bord martorul STOP si cel cu alte pericole cel care se aprinde cand e trasa frana de mana, sa aprins de cateva ori apoi sa stins , din nou aceasi treaba la urmatoare trecere. A 2 zi am plecat pe acolo la plimbare si se aprindea cand plecam in a 1 , apoi cand dadeam pe a2 de la 2000 ture pana la 3000 statea aprins cand treceam de 3000 nu mai statea aprins (acum statea in permanenta aprins nu mai clipea). daca o turam la 2500 si ridicam dupa acceleratie se stingea, azi la drumul de intoarcere se mai aprinsa de vreo 3 ori si atat, mam uitat la ulei si are, la apa avea la minim si am zis sa vad ce trebuie sa pun apa sau antigel sal masor, lichid frana maxim, servo maxim. cand am ajuns la craiova cred ca din cauza temperaturi aveam apa pe la jumatatea borcanului, maine dimineata mai adaug apa sau antigel. din ce ar putea fi? multumesc
|
--------------------
renault
laguna 1
11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano
- GJ-84-ALN
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(scorpion i @ 3 Nov 2013, 17:27) buna seara colegii, vineri seara am plecat la tara si cand mai aveam putin cand sa trec peste liniile de cale ferata in treapta a 2 incepe sa clipesca in bord martorul STOP si cel cu alte pericole cel care se aprinde cand e trasa frana de mana, sa aprins de cateva ori apoi sa stins , din nou aceasi treaba la urmatoare trecere. A 2 zi am plecat pe acolo la plimbare si se aprindea cand plecam in a 1 , apoi cand dadeam pe a2 de la 2000 ture pana la 3000 statea aprins cand treceam de 3000 nu mai statea aprins (acum statea in permanenta aprins nu mai clipea). daca o turam la 2500 si ridicam dupa acceleratie se stingea, azi la drumul de intoarcere se mai aprinsa de vreo 3 ori si atat, mam uitat la ulei si are, la apa avea la minim si am zis sa vad ce trebuie sa pun apa sau antigel sal masor, lichid frana maxim, servo maxim. cand am ajuns la craiova cred ca din cauza temperaturi aveam apa pe la jumatatea borcanului, maine dimineata mai adaug apa sau antigel. din ce ar putea fi? multumesc singura problema este lichidul de frana, ori insuficient, ori senzorul defect |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
scorpion i |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 5 May 10 From: Craiova ![]() |
lichid este. senzorul unde este in capac? la placute nu am senzori de uzura, deci nu are cum de acolo...
|
--------------------
renault
laguna 1
11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano
- GJ-84-ALN
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
da este in capacul de la borcan, de deasupra pompei de frana
scoate-i mufa si nu o sa se mai aprinda(de proba) |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
scorpion i |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 5 May 10 From: Craiova ![]() |
am umblat ieri pe acolo am scos capacul si am dat cu spray la contacte, si dimineata tot se mai aprinsa de cateva ori, il voi urmari sa vad daca se mai aprinde si voi scoate mufa de proba, ms.
|
--------------------
renault
laguna 1
11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano
- GJ-84-ALN
|
|
scorpion i |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 5 May 10 From: Craiova ![]() |
gata sa mai aprins ieri dimineata de catev aori in rest nimik, ieri am mers cam 30 km iar azi 200 si nimik, multumesc
|
--------------------
renault
laguna 1
11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano
- GJ-84-ALN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 22:53 |