Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Activare IMMO Laguna 2.

v11
post 14 Nov 2011, 11:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 22 February 09




Mi-am cumparat Laguna2 an. 2002 benzina, in primavara si acuma am vazut ca porneste cu cardul bagat in slot chiar cu bateria scoasa din card, am mai incercat cu un card spart fara baterie si masina porneste, asta inseamna ca am luat-o cu IMMO dezactivat ?
Cuma as putea sa activez eu din nou IMMO la ea, miam cumparat "Sonda Clip "
Inca nu stiu prea bine sa lucrez cu ea.
Unde intru in Meniu ca ca activez din nou Immobilizatorul ?Daca ma ajuta cineva...


Thx.


--------------------
Dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 14 Nov 2011, 11:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




este absolut normal sa porneasca si fara bateria cartelei. Nu inseamna ca ai imobilizatorul dezactivat. Recunoasterea cartelei (la pornire nu la deschiderea usilor) se face si fara baterie.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Nov 2011, 11:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Stai linistit ca ai imobilizatorul activ.

smile.gif e normal ce se intampla la tine. Bateria din cartela sau din cheie este DOAR pentru emitatorul RF din cartela sau din cheie - adica pt inchidere/deschidere de la distanta.

Cipul in care e stocat codul de pornire (transponder se cheama) nu are nevoie de baterie - acest cip se alimenteaza in campul magnetic generat de cititorul cartelei sau bucsa antidemaraj (la varianta cu cheie). In acel cip se afla o bobina, si cum de la fizica stim, orice bobina tinuta in camp, genereaza un mic curent electric, indeajuns cat sa se alimenteze cipul.

Pe acelasi sistem sunt si card-urile de acces in cladiri - cardul in sine este inert, nu are nici o baterie in el, are doar o bobina si un cip, insa cand il apropii de cititor brusc se activeza si codul este transmis/citit, respectiv identificat de catre cititor.

Sistemul se cheama RFID.

This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 11:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Nov 2011, 11:25
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu este recomandat sa schimbi ceva in setarile de la imobilizator.
Asta daca vrei ca masina sa functioneze.
Bateria din cartela ajuta la functia de deschidere/inchidere si nu are nici o legatura cu pornirea/oprirea motorului.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Nov 2011, 11:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nici nu are cum sa faca asta. Laguna 2 are imobilizator de generatia a 3-a, pe CAN. La sistemul asta de imobilizator nu prea poti sa ii faci nimic cu Clip-ul sau cu DDT-ul. Doar sa stergi chei/cartele (si pe urma o sa plangi ca vrei APV-ul icon_mrgreen.gif ). Insa de dezactivat imobilizatorul nu se poate cu sculele mai sus amintite.

This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 11:38


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v11
post 14 Nov 2011, 13:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 22 February 09





Am crezut ca chip-ul are nevoie de 3V alimentare,nu am stiut ca ajunge sa se alimenteze cu tensiune doar din campul magnetic pe care il sesizeaza bobina din card.
Si m-am mirat cum de porneste ca am incercat inca cu un card pe care l-am primit la cumparare si tot este spart de-abia se mai tine, iar masina porneste si cu el.

thx


--------------------
Dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Nov 2011, 13:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Stai sa vezi cand o sa ne puna astia chipuri prin creier...ne dezactiveaza de la distanta.

Suntem pe drumul cel bun icon_mrgreen.gif MATRIX!

This post has been edited by bubu782001: 15 Nov 2011, 07:53


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai
post 14 Nov 2011, 21:43
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




o simpla curiozitate: si la sistemul keyless este valabila treaba asta cu bobina? eu unul tin cartela numai in buzunar. cred ca o sa scot bateria din card si sa vad daca mai porneste cu cardul in buzunar...


--------------------
renault laguna 3 2014
pisi 318i cabrio '97 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Nov 2011, 22:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Este exact aceeasi poveste.

Masina are senzori - nu stiu exact unde sunt amplasati (in general in zona usilor, si/sau a manerelor usilor), iar campul generat este mult mai mare. In momentul apropierii de masina se activeaza transponderul care trimite codul de identificare ca tre masina.
Senzorii masinii identifica transponderul iar acesta daca este cel corect inregistrat pe masina permite descuierea automata - la cca 1.5 - 2m maxim de masina a respectiv dezactivarea sitemului de imobilizare al motorului.

Chestiile astea "inovatoare" sunt inventate cam acum 20 de ani.

Toata "evolutia" a constat in miniaturizarea cipurilor de tip transponder respectiv a imbunatatirii sistemului de criptare a codurilor.

Foarte multe sisteme sunt folosite in regim industrial - unde soferii de pe utilitare au sisteme de identificare la puratator, iar cand trec prin dreptul citititoarelor, barierele de acces se ridica automat.

Acelasi sistem este si in intreprinderile cu grad ridicat de securitate (banci, firme, siteme electronice de pontaj etc.)

Diferentele intre sistemele RFID apar la nivelul criptarii codurilor. Sistemele de transport si de identificare a informatiilor sunt identice (toti producatorii sunt obligati sa respecte standardele IEMI - altfel ajungem ca in experimentul Philadelphia) ph34r.gif

In aceeasi categorie se afla si chestile alea de plastic lipite pe produsele din supermagazina - Cora, Carrefour (alea tot un transponder sunt - cu un cod unic, cod ce este inregistrat intr-un server si atribuit catre un anumit produs). Portile alea 2 printre care trecem - sunt acele cititoare. In momentul in care "madam' " a citit codul de bare cu aparatul, si plata a fost efectuata, serverul anuleaza codul RFID memorat si astfel portile alea nu tipa ca disperatele la un produs deja achitat.

Sistemul este foarte mult integrat in viata de zi cu zi a noastra, si este transparent, fara ca sa ne dam seama in mod direct de existenta lui.

Este un gadget minunat de care...ne putem foarte usor lipsi. icon_mrgreen.gif

De altfel au aparut sisteme Keyless Enter and GO aftermarket - la preturi hmm sa zicem rezonabile - oricum nu mai tin de domeniul SF-ului cum era inainte. Si astea logic tot sisteme RFID sunt.

IEMI - Intentional Electromagnetic Interference

This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 22:11


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai
post 14 Nov 2011, 22:28
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




mda... destul de detaliat... ms.


--------------------
renault laguna 3 2014
pisi 318i cabrio '97 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Nov 2011, 08:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




De aici si pana la implementarea cipurilor biometrice nu mai este foarte mult...

Oamenii or sa fie "etichetati" atribuiti unor coduri si cam aia o sa fim. Niste numere. Din puncul de vedere al autoritatilor o sa fim foarte usor reperati.

Pare ceva de domeniul SF-ului insa tehnologia este deja foarte facila si la ora actuala poate fi usor implementata - cu costuri minime.

Te opreste nenea politaiu' pe strada, te scaneaza si gata. Asta daca nu or sa fie porti de scanare pe strazi.

This post has been edited by bubu782001: 15 Nov 2011, 08:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v11
post 16 Nov 2011, 08:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 22 February 09





Mai vreau sa stiu daca e chiar adevarat ca Sonda Clip cu v.113 pe care am luat-o de cateva zile intradevar detecteaza VIN-ul masinii, ? Ca la mine pe laguna II 2002 benzina 1,8 16valve.... nu o face.
Trebuie sa bag eu manual datele masinii.Ori este un loc unde eu nu am cautat ?

THX


--------------------
Dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Nov 2011, 12:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




La multe masini nu identifica automat. Nu e mare pb asta.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v11
post 16 Nov 2011, 21:18
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 22 February 09




QUOTE(bubu782001 @ 16 Nov 2011, 12:57)
La multe masini nu identifica automat. Nu e mare pb asta.
*




Asta am vrut sa stiu, eu ma gandeam sa nu fie ceva defect.

Mersi.

This post has been edited by v11: 16 Nov 2011, 21:19


--------------------
Dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 13:32
Dacia