Același martor bujii - aprins în mers, doar decând a venit frigul.
![]() ![]() ![]() |
Același martor bujii - aprins în mers, doar decând a venit frigul.
hordy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
|
||
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Martorul bujii care se aprinde cand pui contactul si se stinge cand motorul demareaza are semnificatia de martor incalzire bujii.
Daca acelasi martor se aprinde in timp ce motorul este pornit si in functionare atunci semnificatia lui este diferita:PROBLEME SISTEMUL DE INJECTIE ELECTRONICA. Trebuie sa faci o diagnoza pentru a stabili cu exactitate de unde provine problema ta. Pentru ca sunt multiple cauze posibile..... @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
hordy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
":PROBLEME SISTEMUL DE INJECTIE ELECTRONICA."
Nu poate însemna și că bujiile sunt arde ? Înainte de a porni motorul se aprinde pentru a semnifica că bujiile se încălzesc. Dar dacă se aprinde și după pornirea motorului nu poate semnifica și că sunt bujiile arse? Din ce știu bujiile funționeaza o vreme și după pornirea motorului. Nu poate să fie aprins martorul pentru că bujiile care ar trebui să încălzească și după pornire o vreme nu încălzesc ? Să vedem dacă dispare martorul după schimbarea bujiilor. Încerc mâine să fac cumva să le schimb This post has been edited by hordy: 13 Nov 2011, 21:15 |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu are legatura cu bujiile ce se aprinde la tine!
O diagnoza te lamureste pe deplin ca poate sa fie:debitmetrul/pompa de injectie/senzori/etc/etc/etc.... Pana nu faci diagnoza nu poti sa stii sigur! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Comfirm ce spune Espacern ... ca si caz particular ... aveam toate bujiile arse si ponrea la -5 grade fara nici o problema ... nu se aprindea absolut nimic dupa ce pornea ....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
hordy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Am fost la service, schimbat bujii. Verificăm bujiile vechi toate funcționale. Verificăm curent în bujiile noi, în două vine în două nu. Verificat tot ce ține bujii, releu, continuitate fir ajungem la concluzia că un fir din calculator nu e bun că e întrerupt. Se pune un alt fir în locul celui defect vine pentru câteva clipe curent pe toate fișele bujiilor după care pe prima din ele nu mai vine. Nu am mai stat că eram grăbit să ajung la muncă dar zice că s-a întrerupt curentul pentru că înainte de a-mi arăta mie pornise cu fișele puse și bujiile s-au încălzit deja. Becul din bord a dispărut. Să vedem acum pentru cât timp și cum
![]() <span class='edit'>14 Nov 2011, 19:25:</span> În seara asta a mers bine fără să mai apară becul cu spirala. Să vedem dimineață când va fi minus ceva grade. Dacă a fost doar firul ăla s-a terminat frumos și ieftin LAST EDIT : la cât de căpcăun sunt, cum stăteam eu pe windows7 și mă plictiseam văd în dreapta sus -2 grade. Mă îmbrac la ora 10 și fug la mașină, dau capacul jos și încep testele. Leg bujiile bune rămase la fișele de pe mașină pe care le scot afară pe toate, de la fiecare fișă trag câte 1 minus pe motor și pun contact. Se stinge becul de bujii, merg la fiecare în parte și încep să le ating cu câte un deget. Sunt ars la 4 degete deci funcționează perfect. Avem bujii funcționale avem martor bujii stins după pornirea motorului. Acu să vedem mâine după o noapte de vreo -10 grade dacă mai apare martorul. Hope not. Se pare că au avut din nou dreptate mecanicii mei (ei îmi schimbaseră și la cutia de viteze semeringul cu pricina care fac să curga ulei din cutie fără să dea cutia jos de pe mașină). Încep să am încredere în ei, îi voi vizita curând pentru problema de la ESP. Rămâne aprins și nefuncțional tot timpul. This post has been edited by hordy: 14 Nov 2011, 22:41 |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
black_alienware |
![]()
Post
#7
|
![]() B L K Group: Members Posts: 622 Joined: 15 November 07 From: Moreni ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Eu cred ca cel mai simplu era sa faci o diagnoza. Te scutea de tot efortul asta. This post has been edited by black_alienware: 15 Nov 2011, 01:18 |
--------------------
Renault
Scenic
2001/1.9DCI/102HP
- DB || B L K
|
|
hordy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
I-am fost făcut la reno diagnoză și tipu deacolo a zis că am o bujie moartă. Ei uite că nu a fost nici una moartă erau defapt două care nu primeau curent
M-a costat și 160 diagnoza ca să îmi spună de bujie, să îmi spună că ar trebui curățat puțin EGR și că nu îmi merge ESP că penundeva e întrerupt firul. Ah și că fusese schimbată bateria. Am cumpărat de bună credința bujiile și când colo erau bune și ale mele. Manopera la detectarea problemei circa 1 ora și schimbat bujii a fost 60 de lei.\ Crede-mă că mi se pare exagerat de mult să dau 160 de lei pe diagnoză. This post has been edited by hordy: 15 Nov 2011, 02:10 |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La motorizarea DCI defectul de bujii arse este onmiprezent.
Asta in situatia in care pentru DCI nu conteaza asa mult la pornire starea lor. Referitor la tarif se poate cere inainte de operatie deviz si daca nu doresti nu faci(daca spui ca pretul este exagerat). @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
hordy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Dap, tocmai deaia nu vreau să facă tester. Se pare că azi dimineață pe frigurile astea (acum ora 9.30 -4 grade, la pornire acum 2 ore erau -6) a pornit frumos de tot, merge bine și nu mai apare nici un martor în bord legat de bujii.
Acum mergem cu "iubi" mai departe, pe la un 2000 de ture sună ca și cum ar fi prea turată, vibrează ceva în zona bordului în dreapta. Nu sunt convins că e în bord neaparat sau în zona motor dreapta sus. |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Au trecut 2 săptămâni și s-a reaprins becul. Ieri am mers cu ea circa 2 km până în peco, la fiecare călcare de pedală se aprindea becul, lăsam pedala se stingea. Am ajuns în peco, am alimentat și nu s-a mai aprins până acasă. A doua zi dimineața s-a mai aprins pe circa 500 de metrii dar fără să taie din putere. Azi dimineața, a 3-a zi nu s-a aprins decât o dată scurt și s-a stins tot așa fără să influnțeze puterea. Acu în drum spre casă tot puțin după pornire. Deja mă obosește. În fiecare zi apare o nouă problemă
|
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu o testare/diagnoza poti sa afli ce defect asociat aprinderii martorului ai memorat.
Ca o posibila problema:EGR/senzor presiune/injectoare/debitmetru..... Sau orice altceva...pentru aia este bine sa citesti defectele stocate cu un tester si apoi sa le interpretezi/depanezi. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
hordy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
O să caut să văd poate găsesc pe cineva cu un clip mai ieftin. Nu aș da iar 130 de lei.
|
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
La mine oarecum s-a rezolvat cu becul, spun oarecum pentru ca ceva tot mai e. Nu se mai aprinde decât primele 30 de secunde la accelerare dupa ce plec de pe loc, chiar daca stau cu ea la relatiu 1 minut sau 5. Dupa ce plec de pe loc, daca calc acceleratia se aprinde dar nu afecteaza mersul. Asta pentru cateva calcari de acceleratie, 2, 3. Dupa care nu mai face decat daca sta peste noapte sau sta foarte mult parcata. De deranjat nu ma deranjeaza doar ca stiu ca ceva tot e. Dupa inocuirea firului o vreme nu a mai facut deloc. Am reverificat bijuule si fisele dar merg bine toate.
|
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
danyos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 30 June 09 From: focsani /vrancea ![]() |
hordy , cum a spus , sau ti-a recomandat espacern mergi totusi unde trebuie si scapi de stresul asta
![]() |
--------------------
scenic 2
renault
2005 dynamique 1.5 dci
- VN 10 XTX danios
|
|
hordy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
as merge dar nu pe bani asa de multi
![]() |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Am comandat un cablu pentru diagnoza. De saptamana viitoare cand ajunge si ii fac diagnoza o sa stiu si erorile. Daca tot nu mai pot vinde masina o fac o bijuterie
![]() |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
dan22y |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Te pot ajuta si eu cu o astfel de interfata pt diagnoza. Am primit o nu demult.
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
hordy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
a ta e de vanzare sau doar faci diagnoze?
|
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
No acum e acum. Am pus mașinuța pe tester. Am avut 6 erori. Să le detaliez.
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Status DTC panne mémorisée - niveau haut permanent Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Mémorisée oui Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Présente non ----------------------------------------------------------------------------------- Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Status DTC panne mémorisée Incohérence, non plausible Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Panne Mémorisée oui Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Panne Présente non ----------------------------------------------------------------------------------- Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Status DTC panne mémorisée - niveau bas permanent Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Panne Mémorisée oui Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Panne Présente non ------------------------------------------------------------------------------------ Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Status DTC panne mémorisée - niveau haut permanent Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Mémorisée oui Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Présente non --------------------------------------------------------------------------------- Tension batterie 4 6186 0 4 Status DTC panne mémorisée - en dessous du seuil min Tension batterie 4 6186 0 4 Panne Mémorisée oui Tension batterie 4 6186 0 4 Panne Présente non ---------------------------------------------------------------------------------- Vanne EGR 3 6164 0 3 Status DTC panne mémorisée - écart de boucle positif Vanne EGR 3 6164 0 3 Panne Mémorisée oui Vanne EGR 3 6164 0 3 Panne Présente non Pentru a fi relevant totul trebuie sa subliniez ca am avut bateria moarta si am schimbat-o. Am avut probleme cu un fir de la ecu la releul bujiilor era intrerup. L-am schimbat. Nu mergeau doua bujii, acum toate functioneaza. Care dintre ele credeti ca ma afecteaza la ESP ? Problema EGR va putea fi rezolvata prin curatare sau necesita obligatoriu schimbare ? |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Booonnn
Am desfăcut azi EGR-ul. Ca sfat prietenesc dacă nu aveți un WD40(spray pentru degripare) nici să nu vă apucați. Era a naibii de îmbâcsit las pozele să vorbească de la ele. După ce l-am pus sus am sters eroarea de EGR memorată. Am pornit l-am turat puțin, am făcut o tură. După circa 5 km am pus iar testerul pe ea. Aceeași eroare EGR bucla pozitivă. Am sters eroarea, am turat la circa 3000 de ture pentru vreun minut motorul. Am pus testerul pe ea a dat eroare la "capteur masse air". Am sters eroarea am mai dat o tura de circa 5 km. In tot acest timp tragea rau, am urcat un deal si in a doua ziceai ca merge impinsa. Dupa cateva aceelerari am costatat ca incepe sa ma bage in scaun. Sa speram ca zilele viitoare nu va mai aparea deloc nenorocitul de martor in bord:p Aveam probleme cu scurgerea uleiului pe racordul din poza, am curatat dar dupa turele astea e tot umed cu ulei. http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627769923 Acum pozele cu EGR-ul : Before, scuzați jegul de pe mâini 2011-12-31144454.jpg 2011-12-31144500.jpg 2011-12-31144507.jpg After : 2011-12-31154027.jpg 2011-12-31154034.jpg 2011-12-31154047.jpg 2011-12-31154525.jpg 2011-12-31154532.jpg 2011-12-31154541.jpg 2011-12-31154549.jpg |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
hordy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 13 June 10 From: Bistrița ![]() |
Are alta viață mașina acuma. Trage de nu îmi vine să cred. Azi am dat niște ture prin oraș si mă miram cât de frumos urcă în ture. Inainte făceam ceva eforturi din accelerație să ajung al 2500 de ture. Acu urcă fără lag și stă frumos acolo, la 3000 suna mai frumos, înainte îmi era milă de ea (are un sunet de la un tampon dar îl rezolvăm săptămâna asta și pe ăla).
Relantiul e altul. Stăteam în mașină azi și parcă nu aveam motorul pornit. Nici nu se auzea, nu tremura. Începe să îmi placă f mult să conduc mașinuța asta. Dimineața mai fă câte o eroare la EGR de diferență buclă pozitivă dar nu cred că am ce să îi fac. Cred că e din faptul că EGR-ul nu e reinițializat. Am încercat să îl reinițializez cu DDT2000, am opțiunea însă nu citește în opțiune parametrii EGR. Probabil se va învăța singur pe parcurs. Mufa din EGR are 5 pini dar cea care intră în el are la contacte doar doi pini. Nu cred că îi citește pozițiile închis/deschis doar îi dă comanda. This post has been edited by hordy: 2 Jan 2012, 19:41 |
--------------------
Renault
-
-
- BN40RDY Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van |
|
dan.gorea |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Astăzi am pățit-o rau😞. Mi s-a aprins becul cu spirala in bord dar nu l-am băgat in seama pt ca s-a mai aprins odata si s-a stins fără probleme ,dar acum dupa ce sa aprins sa stins si am început sa aud un troncanit sub capota dupa care s-a oprit motorul ii dau cheie si porneste motorul iar apoi iarasi acel troncanit si se opreste si tot asa de vreo10ori . Am oprit pornesc motorul la relanti totul ok nu se aude nimic când sa o misc de pe loc iarasi troncane ceva si moare motorul,până la urma am tractato sa ajung acasa am pornit motorul la relanti tractata ca sa am frâne si in mers făcea iarasi acel zgomot si se oprea motorul . Zgomotul este ca niste fiare care le bagi deolaltă. Acum am ajuns acasa si am vrut sa pornesc motorul la relanti pe loc , porneste dar se si opreste imediat nu mai sta nici la relanti. Ce mama lui are oare😈.
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
maryus_maryusss |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 28 July 13 ![]() |
Poate a sarit distributia de la punct ,poate e vreo bobina care a murit sau mai multe,injector defect infundat.
|
--------------------
renault
megane si laguna 2
1997 hatchback si hatchback 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Mai repede o sonda de temp aer sau apa...?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dan.gorea |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Unde sunt pozitionate aceste bobine dar senzorii despre care vorbiti? Ma gândesc ca pe tester trebuie sa deie eroare. Din cauza la acele bobine poate sa trosneasca asa rău?
<span class='edit'>30 Aug 2015, 11:31:</span> Stie careva care sunt simptomele daca este sărit vreun dinte de la distributie? 30 Aug 2015, 12:57: Tocmai am fost la masina am dat la automat porneste motorul dupa care se opreste si tot asa de vreo 3 ori dupa care m-am uitat la conductele de la filtru si parca unul din ele era prea transparent ,deschid robinetul de pe filtru si pun contactul de 3ori dupa care pornesc motorul si merge ca si când nu s-ar întâmplă nimic merge bine motorul nu mai face zgomot trage foarte bine . Acul la motorina încă nu este pe portiunea rosie nu sa aprins becul . Oare pe unde a prins aer pe instalatie? This post has been edited by dan.gorea: 30 Aug 2015, 11:57 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:36 |