Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Același martor bujii - aprins în mers, doar decând a venit frigul.

hordy
post 13 Nov 2011, 17:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Am tot citit și răscitit însă toate răspunsurile sunt ambigue din cauza descrierii incomplete a simptomelor. La mine treaba stă așa :

A venit zilele astea frigul, pun contact aștept să se stingă toți martorii dau să pornească, o ia bine fără să învârtă mai mult de o tură motorul. Stau circa 1 minut cu mașina pe loc la relantiu să îl încălzesc puțin. Accelerez și pornesc, la accelerare se aprinde martorul bujii atâta timp cât țin pe pedală, dacă las accelerația se stinge, dacă mut într-o treaptă inferioară se stinge. La accelerație se reaprinde. În tot acest timp în care este aprins nu simt să nu aibă putere ca atunci când e problemă cu EGR-ul. Accelerează bine, urcă în ture.

Am una sau mai multe bujii moarte asta știu, tot încerc să ajung într-un service să le schimb însă timpul nu îmi permite, bujiile le țin în mașină.

Problema a apărut (sau reapărut) doar acum când a venit frigul. A făcut la fel și anul trecut to pe frig. Să fie de la bujiile moarte sau trebuie să gândesc mai departe?

E vorba despre 1.9 dci 102 cp.


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Nov 2011, 20:20
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Martorul bujii care se aprinde cand pui contactul si se stinge cand motorul demareaza are semnificatia de martor incalzire bujii.
Daca acelasi martor se aprinde in timp ce motorul este pornit si in functionare atunci semnificatia lui este diferita:PROBLEME SISTEMUL DE INJECTIE ELECTRONICA.
Trebuie sa faci o diagnoza pentru a stabili cu exactitate de unde provine problema ta.
Pentru ca sunt multiple cauze posibile.....

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 13 Nov 2011, 21:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




":PROBLEME SISTEMUL DE INJECTIE ELECTRONICA."

Nu poate însemna și că bujiile sunt arde ? Înainte de a porni motorul se aprinde pentru a semnifica că bujiile se încălzesc. Dar dacă se aprinde și după pornirea motorului nu poate semnifica și că sunt bujiile arse?

Din ce știu bujiile funționeaza o vreme și după pornirea motorului. Nu poate să fie aprins martorul pentru că bujiile care ar trebui să încălzească și după pornire o vreme nu încălzesc ?

Să vedem dacă dispare martorul după schimbarea bujiilor. Încerc mâine să fac cumva să le schimb

This post has been edited by hordy: 13 Nov 2011, 21:15


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Nov 2011, 21:18
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu are legatura cu bujiile ce se aprinde la tine!
O diagnoza te lamureste pe deplin ca poate sa fie:debitmetrul/pompa de injectie/senzori/etc/etc/etc....
Pana nu faci diagnoza nu poti sa stii sigur!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Nov 2011, 21:24
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Comfirm ce spune Espacern ... ca si caz particular ... aveam toate bujiile arse si ponrea la -5 grade fara nici o problema ... nu se aprindea absolut nimic dupa ce pornea ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 14 Nov 2011, 09:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Am fost la service, schimbat bujii. Verificăm bujiile vechi toate funcționale. Verificăm curent în bujiile noi, în două vine în două nu. Verificat tot ce ține bujii, releu, continuitate fir ajungem la concluzia că un fir din calculator nu e bun că e întrerupt. Se pune un alt fir în locul celui defect vine pentru câteva clipe curent pe toate fișele bujiilor după care pe prima din ele nu mai vine. Nu am mai stat că eram grăbit să ajung la muncă dar zice că s-a întrerupt curentul pentru că înainte de a-mi arăta mie pornise cu fișele puse și bujiile s-au încălzit deja. Becul din bord a dispărut. Să vedem acum pentru cât timp și cum biggrin.gif

<span class='edit'>14 Nov 2011, 19:25:</span>
În seara asta a mers bine fără să mai apară becul cu spirala. Să vedem dimineață când va fi minus ceva grade. Dacă a fost doar firul ăla s-a terminat frumos și ieftin


LAST EDIT : la cât de căpcăun sunt, cum stăteam eu pe windows7 și mă plictiseam văd în dreapta sus -2 grade. Mă îmbrac la ora 10 și fug la mașină, dau capacul jos și încep testele. Leg bujiile bune rămase la fișele de pe mașină pe care le scot afară pe toate, de la fiecare fișă trag câte 1 minus pe motor și pun contact. Se stinge becul de bujii, merg la fiecare în parte și încep să le ating cu câte un deget. Sunt ars la 4 degete deci funcționează perfect. Avem bujii funcționale avem martor bujii stins după pornirea motorului. Acu să vedem mâine după o noapte de vreo -10 grade dacă mai apare martorul. Hope not. Se pare că au avut din nou dreptate mecanicii mei (ei îmi schimbaseră și la cutia de viteze semeringul cu pricina care fac să curga ulei din cutie fără să dea cutia jos de pe mașină). Încep să am încredere în ei, îi voi vizita curând pentru problema de la ESP. Rămâne aprins și nefuncțional tot timpul.

This post has been edited by hordy: 14 Nov 2011, 22:41


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
black_alienware
post 15 Nov 2011, 01:13
Post #7


B L K


Group: Members
Posts: 622
Joined: 15 November 07
From: Moreni




wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Eu cred ca cel mai simplu era sa faci o diagnoza. Te scutea de tot efortul asta.

This post has been edited by black_alienware: 15 Nov 2011, 01:18


--------------------
Renault Scenic 2001/1.9DCI/102HP - DB || B L K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 15 Nov 2011, 02:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




I-am fost făcut la reno diagnoză și tipu deacolo a zis că am o bujie moartă. Ei uite că nu a fost nici una moartă erau defapt două care nu primeau curent

M-a costat și 160 diagnoza ca să îmi spună de bujie, să îmi spună că ar trebui curățat puțin EGR și că nu îmi merge ESP că penundeva e întrerupt firul. Ah și că fusese schimbată bateria.

Am cumpărat de bună credința bujiile și când colo erau bune și ale mele. Manopera la detectarea problemei circa 1 ora și schimbat bujii a fost 60 de lei.\


Crede-mă că mi se pare exagerat de mult să dau 160 de lei pe diagnoză.

This post has been edited by hordy: 15 Nov 2011, 02:10


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Nov 2011, 09:05
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La motorizarea DCI defectul de bujii arse este onmiprezent.
Asta in situatia in care pentru DCI nu conteaza asa mult la pornire starea lor.
Referitor la tarif se poate cere inainte de operatie deviz si daca nu doresti nu faci(daca spui ca pretul este exagerat).
@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 15 Nov 2011, 09:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Dap, tocmai deaia nu vreau să facă tester. Se pare că azi dimineață pe frigurile astea (acum ora 9.30 -4 grade, la pornire acum 2 ore erau -6) a pornit frumos de tot, merge bine și nu mai apare nici un martor în bord legat de bujii.

Acum mergem cu "iubi" mai departe, pe la un 2000 de ture sună ca și cum ar fi prea turată, vibrează ceva în zona bordului în dreapta. Nu sunt convins că e în bord neaparat sau în zona motor dreapta sus.


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 3 Dec 2011, 14:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Au trecut 2 săptămâni și s-a reaprins becul. Ieri am mers cu ea circa 2 km până în peco, la fiecare călcare de pedală se aprindea becul, lăsam pedala se stingea. Am ajuns în peco, am alimentat și nu s-a mai aprins până acasă. A doua zi dimineața s-a mai aprins pe circa 500 de metrii dar fără să taie din putere. Azi dimineața, a 3-a zi nu s-a aprins decât o dată scurt și s-a stins tot așa fără să influnțeze puterea. Acu în drum spre casă tot puțin după pornire. Deja mă obosește. În fiecare zi apare o nouă problemă


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Dec 2011, 14:33
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cu o testare/diagnoza poti sa afli ce defect asociat aprinderii martorului ai memorat.
Ca o posibila problema:EGR/senzor presiune/injectoare/debitmetru.....
Sau orice altceva...pentru aia este bine sa citesti defectele stocate cu un tester si apoi sa le interpretezi/depanezi.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 3 Dec 2011, 14:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




O să caut să văd poate găsesc pe cineva cu un clip mai ieftin. Nu aș da iar 130 de lei.


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 13 Dec 2011, 14:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




La mine oarecum s-a rezolvat cu becul, spun oarecum pentru ca ceva tot mai e. Nu se mai aprinde decât primele 30 de secunde la accelerare dupa ce plec de pe loc, chiar daca stau cu ea la relatiu 1 minut sau 5. Dupa ce plec de pe loc, daca calc acceleratia se aprinde dar nu afecteaza mersul. Asta pentru cateva calcari de acceleratie, 2, 3. Dupa care nu mai face decat daca sta peste noapte sau sta foarte mult parcata. De deranjat nu ma deranjeaza doar ca stiu ca ceva tot e. Dupa inocuirea firului o vreme nu a mai facut deloc. Am reverificat bijuule si fisele dar merg bine toate.


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyos
post 13 Dec 2011, 19:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 30 June 09
From: focsani /vrancea




hordy , cum a spus , sau ti-a recomandat espacern mergi totusi unde trebuie si scapi de stresul asta wink.gif


--------------------
scenic 2 renault 2005 dynamique 1.5 dci - VN 10 XTX
danios
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 13 Dec 2011, 21:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




as merge dar nu pe bani asa de multi smile.gif) e cam greu sa gasesc in orasul asta mic tester. Ii va veni totusi vremea si unui tester


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 18 Dec 2011, 15:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Am comandat un cablu pentru diagnoza. De saptamana viitoare cand ajunge si ii fac diagnoza o sa stiu si erorile. Daca tot nu mai pot vinde masina o fac o bijuterie biggrin.gif


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 18 Dec 2011, 16:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Te pot ajuta si eu cu o astfel de interfata pt diagnoza. Am primit o nu demult.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 18 Dec 2011, 16:57
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




a ta e de vanzare sau doar faci diagnoze?


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 23 Dec 2011, 01:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




No acum e acum. Am pus mașinuța pe tester. Am avut 6 erori. Să le detaliez.

Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Status DTC panne mémorisée - niveau haut permanent
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Mémorisée oui
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Présente non

-----------------------------------------------------------------------------------
Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Status DTC panne mémorisée Incohérence, non plausible
Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Panne Mémorisée oui
Capteur pédale piste 2 1 6155 0 5 Panne Présente non

-----------------------------------------------------------------------------------
Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Status DTC panne mémorisée - niveau bas permanent
Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Panne Mémorisée oui
Relais pré-post chauffage 3 6166 0 1 Panne Présente non
------------------------------------------------------------------------------------
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Status DTC panne mémorisée - niveau haut permanent
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Mémorisée oui
Status relais pré-post chauffage 1 6182 0 2 Panne Présente non

---------------------------------------------------------------------------------
Tension batterie 4 6186 0 4 Status DTC panne mémorisée - en dessous du seuil min
Tension batterie 4 6186 0 4 Panne Mémorisée oui
Tension batterie 4 6186 0 4 Panne Présente non

----------------------------------------------------------------------------------
Vanne EGR 3 6164 0 3 Status DTC panne mémorisée - écart de boucle positif
Vanne EGR 3 6164 0 3 Panne Mémorisée oui
Vanne EGR 3 6164 0 3 Panne Présente non




Pentru a fi relevant totul trebuie sa subliniez ca am avut bateria moarta si am schimbat-o. Am avut probleme cu un fir de la ecu la releul bujiilor era intrerup. L-am schimbat. Nu mergeau doua bujii, acum toate functioneaza. Care dintre ele credeti ca ma afecteaza la ESP ? Problema EGR va putea fi rezolvata prin curatare sau necesita obligatoriu schimbare ?


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 31 Dec 2011, 19:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Booonnn

Am desfăcut azi EGR-ul. Ca sfat prietenesc dacă nu aveți un WD40(spray pentru degripare) nici să nu vă apucați.

Era a naibii de îmbâcsit las pozele să vorbească de la ele. După ce l-am pus sus am sters eroarea de EGR memorată. Am pornit l-am turat puțin, am făcut o tură. După circa 5 km am pus iar testerul pe ea. Aceeași eroare EGR bucla pozitivă. Am sters eroarea, am turat la circa 3000 de ture pentru vreun minut motorul. Am pus testerul pe ea a dat eroare la "capteur masse air". Am sters eroarea am mai dat o tura de circa 5 km. In tot acest timp tragea rau, am urcat un deal si in a doua ziceai ca merge impinsa. Dupa cateva aceelerari am costatat ca incepe sa ma bage in scaun. Sa speram ca zilele viitoare nu va mai aparea deloc nenorocitul de martor in bord:p
Aveam probleme cu scurgerea uleiului pe racordul din poza, am curatat dar dupa turele astea e tot umed cu ulei.
http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627769923

Acum pozele cu EGR-ul :

Before, scuzați jegul de pe mâini

2011-12-31144454.jpg
2011-12-31144500.jpg
2011-12-31144507.jpg


After :
2011-12-31154027.jpg
2011-12-31154034.jpg
2011-12-31154047.jpg
2011-12-31154525.jpg
2011-12-31154532.jpg
2011-12-31154541.jpg
2011-12-31154549.jpg



--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 2 Jan 2012, 15:54
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Are alta viață mașina acuma. Trage de nu îmi vine să cred. Azi am dat niște ture prin oraș si mă miram cât de frumos urcă în ture. Inainte făceam ceva eforturi din accelerație să ajung al 2500 de ture. Acu urcă fără lag și stă frumos acolo, la 3000 suna mai frumos, înainte îmi era milă de ea (are un sunet de la un tampon dar îl rezolvăm săptămâna asta și pe ăla).
Relantiul e altul. Stăteam în mașină azi și parcă nu aveam motorul pornit. Nici nu se auzea, nu tremura. Începe să îmi placă f mult să conduc mașinuța asta.

Dimineața mai fă câte o eroare la EGR de diferență buclă pozitivă dar nu cred că am ce să îi fac. Cred că e din faptul că EGR-ul nu e reinițializat. Am încercat să îl reinițializez cu DDT2000, am opțiunea însă nu citește în opțiune parametrii EGR. Probabil se va învăța singur pe parcurs. Mufa din EGR are 5 pini dar cea care intră în el are la contacte doar doi pini. Nu cred că îi citește pozițiile închis/deschis doar îi dă comanda.

This post has been edited by hordy: 2 Jan 2012, 19:41


--------------------
Renault - - - BN40RDY
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gorea
post 29 Aug 2015, 22:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Astăzi am pățit-o rau😞. Mi s-a aprins becul cu spirala in bord dar nu l-am băgat in seama pt ca s-a mai aprins odata si s-a stins fără probleme ,dar acum dupa ce sa aprins sa stins si am început sa aud un troncanit sub capota dupa care s-a oprit motorul ii dau cheie si porneste motorul iar apoi iarasi acel troncanit si se opreste si tot asa de vreo10ori . Am oprit pornesc motorul la relanti totul ok nu se aude nimic când sa o misc de pe loc iarasi troncane ceva si moare motorul,până la urma am tractato sa ajung acasa am pornit motorul la relanti tractata ca sa am frâne si in mers făcea iarasi acel zgomot si se oprea motorul . Zgomotul este ca niste fiare care le bagi deolaltă. Acum am ajuns acasa si am vrut sa pornesc motorul la relanti pe loc , porneste dar se si opreste imediat nu mai sta nici la relanti. Ce mama lui are oare😈.


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 30 Aug 2015, 06:07
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




Poate a sarit distributia de la punct ,poate e vreo bobina care a murit sau mai multe,injector defect infundat.


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Aug 2015, 08:27
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Mai repede o sonda de temp aer sau apa...?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gorea
post 30 Aug 2015, 09:06
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Unde sunt pozitionate aceste bobine dar senzorii despre care vorbiti? Ma gândesc ca pe tester trebuie sa deie eroare. Din cauza la acele bobine poate sa trosneasca asa rău?

<span class='edit'>30 Aug 2015, 11:31:</span>
Stie careva care sunt simptomele daca este sărit vreun dinte de la distributie?

30 Aug 2015, 12:57:
Tocmai am fost la masina am dat la automat porneste motorul dupa care se opreste si tot asa de vreo 3 ori dupa care m-am uitat la conductele de la filtru si parca unul din ele era prea transparent ,deschid robinetul de pe filtru si pun contactul de 3ori dupa care pornesc motorul si merge ca si când nu s-ar întâmplă nimic merge bine motorul nu mai face zgomot trage foarte bine . Acul la motorina încă nu este pe portiunea rosie nu sa aprins becul . Oare pe unde a prins aer pe instalatie?

This post has been edited by dan.gorea: 30 Aug 2015, 11:57


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 08:36
Dacia