rezultat tester reprezentanta
![]() ![]() ![]() |
rezultat tester reprezentanta
mitzunator |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Calajul pompei nu se face cu cale.
Este un ceas(ca un ceas comparator) care se introduce in corpul pompei. Operatiunea asta se face DOAR la schimbarea pompei de pe masina cu alta. Daca nu s-a umblat la pompa atunci nu rezolvi nimic cu operatiunea asta,poate doar sa te convingi ca este OK. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Consumul cum este fata de inainte de a face distributia?
Cel mai probabil este avansul dereglat, si asta se intampla aproape in toate situatiile cand distributia se schimba fara sculele necesare de blocare a pinioanelor si cateodata chiar si cu ele (este vorba de decalaje foarte mici intre pinioane care apar la tensionarea curelei). De asta de fiecare data cand se schimba distributia se verifica si avansul. In functie de cum se deregleaza si cat de mult masina poate avea comportament diferit: fie porneste mai greu dar consuma mai putin, ori porneste mai usor chiar decat inainte dar si consuma mai mult, poate sa mearga motorul OK sau neregulat, se poate schimba sunetul motorului (chestia asta apare cam de fiecare data cand se deregleaza avansul). Nu stiu daca DDT arata ca Vag-com-ul de la vw care este avansul, ar trebui sa arate. Iar reglarea avansului nu cred ca implica sa-ti bagi urechile in pompa, ar trebui sa se faca din fulie. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
poate nu m-am exprimat eu bine sau nu s-a exprimat mesterul de la reprezentanta.era ceva in genul ca trebuie reglat avansul corelat cu pompa cu tot cu un multimetru sau milimetru nu stiu exact.Dar cred ca sunt corecte si presupunerile voastre.Consumul este acelasi,pornirile sunt foarte foarte greoaie.Deci in concluzie sa ma las pe mana celor de la reprezentanta? sa o regleze ei?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Mai am o nelamurire.I-am intrebat pe mecanici despre bula de aer de pe conducta de motorina de dupa filtrul de motorina si au zis ca nu are nici o importanta?!?!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Pai nu cred ca are, la mine la lupo este omniprezenta de cand am luat-o, dar porneste si merge impecabil.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
De aici sa inteleg ca WOLKSWAGEN rulzzz!!!
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu neaparat.
Dar are fiecare chichitele ei, numai ca sunt altfel. De pilda Megane-ul care este acum la frate-meu mi-a scos peri albi pe partea de contacte, dar le-am luat pe toate la mana si acum merge impecabil pt cei aproape 280 k pe care ii are. Dar ma rog are motorul de 1,6 in 8 valve care este recunoscut pt fiabilitatea lui ![]() Ce i-ai facut? I-ai reglat avansul? This post has been edited by lupo_1.7sdi: 6 Nov 2011, 11:30 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
luni adica maine ii fac programarea sa ma duc la reprezentanta.in jur de 500 de ron.dau jos toata distributia,regleaza,pun la loc si vedem ce se intampla.Adica sper sa mearga
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Nu am mai ajuns la aia la reprezentanta pentru ca am mai vorbit cu cineva care mi-a spus ca la fel facea un clio pe motorina,a inceput sa pornesca greu,din ce in ce mai greu pana nu mai pornea decat dupa ce consuma 3 baterii.Si de vina erau injectoarele.persoana respectiva a cumparat o piesa separat care era in interiorul injectorului,sub forma de "pastila" si acum porneste ca noua. ce parere aveti?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Pornirea grea coincide cu schimbarea distributiei? Daca da atunci nu cred ca injectoarele sunt de vina.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@mitzunator=Pe motorul DTI injectoarele sunt simple si cu exceptia celui care trimite semnal nu contin electronica.
Cel cu Clio pe motorina are tot acelasi motor ca tine sau DCI? Ca este un pic de mare diferenta...... @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
DCI 1.5 are. senzorul de pe volanta daca avea probleme sau nu functiona nu trebuia sa le arate pe tester la reprezentanta? ma gandesc sa il schimb dar costa si ala 200 roni. nu prea imi aduc aminte daca coincide sau nu cu schimbarea distributiei. Dar simptomele au fost treptat.intai a invartiot 4-5 secunde,apoi 7- 8 apoi la 2a cheie ,apoi la a3a si acum dupa ce omor bateria.toate aste in decursul a 6-10 luni. deci ceva mi-a murit treptat,dar ce a murit?!
Si apropo cum stiu eu cati ohmi are senzorul meu de volanta? ca sa nu o dau in bara.ca am citit ca cineva a cumparat unul d emai putini ohmi si nu a mers..... This post has been edited by mitzunator: 10 Nov 2011, 19:15 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Rezistenta senzorului de volanta vezi ca este atasata si are valori diferite in functie de ani
Uitandu-ma in autodata pentru pornire grea atat la cald cat si la rece (nu ai zis daca si la cald porneste greu) de vina pot fi ECT-senzorul de temperatura al lichidului de racire, fuel injection timing solenoid si fuel quantity ajuster, poti sa le verifici si tu This post has been edited by lupo_1.7sdi: 10 Nov 2011, 19:58 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
si pe caldura si p efrig porneste greu.singura diferneta de pornire este la timp.daca o pornesc intre 0 si 50 de minute porneste la sfert. daca depasesc 1 h o ia greu sau din a 2 a cheie.daca o las o zi nepornita sau o noapte imi mananca zilele.
Stai putin ca eu acum am vazut.Pot sa am 24 de cauze posibile pentru care nu vrea sa porneasca? ![]() This post has been edited by mitzunator: 10 Nov 2011, 23:07 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Pai si aia la reprezentanta pe ce mi-au luat 150 de ron? ei nu au verificat astea? de ece m-am dus la ei? Si cum sa fac sa le verific pe astea 3? ca nu ma pea pricep.inainte am avut oltcit.la aia stiam ce sa ii fac....
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Depinde si de reprezentantele astea, de multe ori se intampla ca oamenii foarte bine pregatiti sa plece de la ei si-si propriile afaceri asa ca ia ghici cine ramane? Bineinteles ca nu este valabil pt toate dar se intampla.
Sa verifici elementele alea nu este greu, le identifici dupa schema pusa acolo (engine layout), citesti instructiunile din fiecare fisier(daca nu te descurci cu engleza, le listezi si cu ajutorul cuiva sau un dictionar, ceva le traduci) si cu un instrument de masura verifici. Acum dupa cum ai expus problema, parerea mea este ca nu are nimic distributia, cred ca este ori o problema la alimentarea cu combustibil, ori un senzor de temperatura nu mai merge cum trebuie si spune tot timpul ECU ca este cald afara ![]() Ai doi senzori de temp unul la lichidul de racire, unul la aer din admisie si unul la combustibil (or mai fi dar nu i-am vazut eu). Verifica-le rezistenta atunci cand este rece si nu porneste si compara cu tabelele. Ce cod exact are motorul tau: F9Q cat (731.....)? ![]() Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Hai nu te supara si tui asa pe nemti ca au si ei srl-urile lor.
![]() Apropo de pornire sa stii ca la mine nu porneste greu din cauza temperaturii de afara cald/rece.nu conteaza temperatura. la mine dupa 45-60 d eminute o ia greu.daca o pornesc de 5 ori in intervalul asta merge brici porneste la sfert. daca am stat in timp de asteptare mai mult de 1 ora o ia greu.Daca stau o noapte imi mananca zilele Cand au pus testerul pe ea aia si mi-au spus ca toate componentele motorului functioneaza in parametrii optimi si nu are nici o eroare,nu au verificat si acesti senzori,inclusiv si ala de pe volanta? This post has been edited by mitzunator: 12 Nov 2011, 12:32 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Fa-i un pic de curatenie la senzorul ala (de volanta).
La fel pateam si eu , dadeam la automat , invartea continuu si nu pornea, tot la 20-30 minunte dupa ce am mers cu ea si era incalzit motorul . La prima cheie o lua la sfert . This post has been edited by Maxy25: 12 Nov 2011, 13:55 |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
o saincerc. am mai facut o dataoperatiunea asta acum 6 luni dar l afel nici o schimbare.o sa incerc.pot sa verific cu multimetrul sa vad daca mai functioneaza senzorul?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
revin cu noutati.am curatat din nou supapa de retur de motorina,mergea putin cam greu dar nici o ameliorare in pornirea motorului.In schimb intr-o dimineata am zis a mai incerc iarasi sa amorsez din acea para de cauciuc dinaintea filtrului de motorina.Am strans de 3-4 ori pana s-a intarit si am dat la cheie.SURPRIZA!! a pornit la 4-5 secunde la prima cheie. Asa ii fac de fiecare data cand o las nepornita o perioada mai mare de timp gen 7-12 ore.Deocamdata porneste cu acest mod rudimentar.ceva in genul cum pornea Ford T in 1900 intai dai la manivela.asa si eu intai dau la para
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:04 |