Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Furtun Admisie Aer Motor, Megane 1, toate motorizarile

Pushu_x
post 29 Aug 2007, 08:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 November 06




Buna... A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva si eu pe forum...
Din pacate acest post pe care il pun este cu ocazia unei mici probleme pe care o am de ceva vreme...
Totul a inceput cu V.T. (verificare tehnica) pe care a trebuit sa o fac cu ceva vreme in urma... Chestia este ca in momentul in care am fost sa imi faca "baietii" V.T.'ul eram pe "rosu" cu motorina... si cand mi-au turat motorul la acele faimoase 4000 de rpm mi-a scos fum negru pentru ca mi-au tras toate mizeriile din rezervor... dar mesterii de akolo mi-au explicat ca am injectoarele infundate sau ca am depuneri pe ele... Si asa ca m-am prezentat cuviincios la magazinul de piese auto sa imi procur si eu o anumita solutie pentru curatat depuneriile ... Dupa care am dat fuga-fuguta la mecanicul la care am mai fost de n-shpe ori si in care am incredere (baiat care se stie cu adevarat la Renaulturi - fiind fost mecani la reprezentanta din Sibiu)... care m-a rezolvat cu curatatul injectoarelor... Partea proasta este faptul ca in momentul in care s-a terminat solutia "minune" a iesit furtunasul de retur de la alimentare si mi-a curs exact pe furtunul de admisie aer al motorului...
Apoi m-am prezentat la programarea facuta la "mesterii" cu V.T.'ul si m-au rezolvat pana la urma... cu cei 50 RON de riguare...
Cam pe la 2 saptamani de la chestia cu pricina am vazut ca mi se tot incingea motorul mai mult decat pana atunci ... si nu stiam ce are. La un momentat dat, m-am hotarat, am tras pe dreapta, am ridicat capota, si.... SURPRIZA... Tot surtunul era desfirat... ca atucni cand agati un pulover, si din cauza asta imi trage aer cald din spatele radiatorului in loc sa ia aer rece de deasupra. Am sunat la reprezentanta si mi s-a spus ca este undeva pe la 350 RON.
Ma intrebam daca a mai avut cineva problema asta sau daca stie cineva o varianat mai ieftina... Sincer sa fiu mie mi se pare chiar absurd sa dau 350 RON pe un singur furtun de aer...


Cu stima si respect....
Pushu_x.


--------------------
Renault Megane Classic 2000, 1.9 DTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aaddrryyss
post 29 Aug 2007, 08:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 26 June 07




:-) un amic a avut probleme zilele astea tot cu furtunul de admisie aer la opel omega diesel al lui (cred ca masina a fost vreo 40.000 in 2003) ... furtunul l-a costat un milion jumate, iar manopera 500.000

Ar fi absurd sa accepti oferta cu 3 jumate. Din pacate nu te pot ajuta cu recomandari, insa nu m-am putut abtine sa nu remarc diferenta de pret.
Mult succes.


--------------------
Dacia 1410 2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Aug 2007, 08:49
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Incearca la dezmembrari sau la cei care se ocupa cu furtune poate gasesti ceva sa se potriveasca...este doar un furtun pana la urma care trebuie sa ajunga langa far, in mod sigur daca cauti gasesti ceva sa se potriveasca chiar daca nu este original si putin inestetic, important este sa-si faca treaba...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 24 Apr 2008, 12:43
Post #4


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




eu am cautat peste tot si nu am gasit
unul nou original mi-au spus cei de un magazin d piese ca ar fi 150 euro (aoleu mama)
gun3.gif

am incercat sa cumpar de aro raba sau alte masini dar tot nu am gasit


This post has been edited by TAPELEALILI: 24 Apr 2008, 12:44


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 6 May 2008, 07:28
Post #5


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




AM REZOLVAT PROBLEMA 168.gif

am cumparat tubulatura de ARO

se potriveste (cu putine ajustari facute cu foarfeca) iar calitativ e super
pret 18 lei noi



--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 6 May 2008, 08:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




Al meu e infasurat in banda adeziva. Asa l-au facut nemtii , eu asa l-am cumparat de la ei. Merge brici si in caz ca se intampla ceva, scoci mai este....


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium
post 6 May 2008, 14:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 07
From: Arad, Timisoara




Si eu am probleme cu tubulatura dar am motor pe benzina. Nu este foarte distrus dar are o gaura pe unde mai intra si aer cald. Motor 1.6 16v benzina. Ceva propuneri?


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2001 - AR-97-SAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 7 May 2008, 12:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




Scoci ? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_deo
post 22 May 2008, 15:02
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 December 07




dar ce se intimpla daca circuli fara furtunul asta?
ma refer la motoarele pe benzina.


--------------------
renault megane 1,4 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jack
post 22 May 2008, 18:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 4 January 06
From: London




incepe motoru' sa traga aer prea cald in piept si isi pierde suflu'...



--------------------
Vauxhall Astra 2004 SRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium
post 28 May 2008, 11:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 07
From: Arad, Timisoara




Dar daca incerci cu scotch nu sunt probleme? pentru ca temperatura este mare sub capota si ala de dezlipeste. Si eu am aceeasi problema si astept solutii.

Merci mult


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2001 - AR-97-SAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 30 May 2008, 08:46
Post #12


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




solutia v-am spuso eu mai sus
poti sa folosesti bada de izolat pentru cabluri electrice, rezista la temperatura aia
la mine a mers cam 6000 km izolata pana am gasit furtun de aro


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 Jun 2008, 15:46
Post #13


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Eu am folosit la a mea burduf metalic, cum sunt alea pt. hota. Am luat de 70mm in diametru + 2 coliere din targ la pret de nimic (asta dupa ce am masurat circumferinta cu o ruleta). Fiindca diametrele din cele 2 capete nu sunt identice am umplut intr-o parte cu resturi din burduful existent, care era muci. Am bagat apoi colierele, am pozitionat burduful nou, l-am prins cu coliere si nu a mai avut moarte pana am vandut-o smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 1 Jun 2008, 20:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




La mine era doar putin in capul spre filtru dezlipit. Am gasit o solutie buna, insa nu prea e la indemana tuturor. Am luat o bucata de furtun de la admisie aer de la o turbina de Mitsubishi si l-am mufat cu vechiul racor. Daca am timp si nu uit am sa fac o fotografie sa vedeti cum a iesit.


Imaginile promise:

This post has been edited by ionutt daniel: 2 Jun 2008, 11:04

Attached thumbnail(s)
DSC00030.JPG ( Size: 287.62k ) Number of downloads: 3073
DSC00031.JPG ( Size: 298.81k ) Number of downloads: 3347


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_deo
post 2 Jun 2008, 20:28
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 December 07




fain lucrat


--------------------
renault megane 1,4 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 1 Feb 2011, 20:47
Post #16


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Salutari, aseara la -13 grade am umblat unde nu trebuie si mi s-a rupt furtunul de la filtru aer. Unde gasesc in Cluj daca stiti careva inafara de dezmembrari sau e bun si cel de aro ?

Am o poza din oser cand am vrut sa iau masina aceasta si tipu avea un furtun fain de plastic. Sa fie dedicat pt reno sau de la alt model de masina?


P.S. daca luam masina lui nu mai aveam problema cu furtunul sad.gif biggrin.gif

This post has been edited by IonutGligan: 1 Feb 2011, 20:52

Attached thumbnail(s)
DSC00870.JPG ( Size: 844.29k ) Number of downloads: 2859


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Feb 2011, 21:06
Post #17


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Am folosit in locul unui furtun de air care a crapat un furtun mai gros siliconat.
Este bucata cea mica din poza atasata.
Daca vrei o piesa de origine Renault(de pe Laguna dar compatibila cu Megane)am de vanzare furtunul din imagine.
Cod tub piesa original:8200166104
Detalii de pret pe PM.

Numai bine!

This post has been edited by espacern: 1 Feb 2011, 21:15


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 3 Feb 2011, 18:48
Post #18


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




alte idei ? pareri , orice?


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragostns
post 3 Feb 2011, 19:16
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 9 September 09




QUOTE(adip @ 1 Jun 2008, 15:46)
Eu am folosit la a mea burduf metalic, cum sunt alea pt. hota. Am luat de 70mm in diametru + 2 coliere din targ la pret de nimic (asta dupa ce am masurat circumferinta cu o ruleta). Fiindca diametrele din cele 2 capete nu sunt identice am umplut intr-o parte cu resturi din burduful existent, care era muci. Am bagat apoi colierele, am pozitionat burduful nou, l-am prins cu coliere si nu a mai avut moarte pana am vandut-o smile.gif
*



Cu furtun de genul asta am incercat si eu. Fiind metalic l-am turtit la un capat sase potriveasca, nu am avut probleme din punctul asta de vedere. Acum, de la trepidatiile motorului banuiesc, furtunul a cedat la oboseala, si atarna in 2-3 bucati.
Am cautat furtun de la ARO dar inca nu am gasit.

Mi-a mai fost propusa o solutie sa renunt la tubulatura si sa montez un filtru de genul:
filtru1.JPG ( Size: 931.93k ) Number of downloads: 2661
filtru2.JPG ( Size: 817.48k ) Number of downloads: 1458
filtru3.JPG ( Size: 290.55k ) Number of downloads: 843


This post has been edited by dragostns: 3 Feb 2011, 19:34


--------------------
Renault Megane M I Dec.2002 1.6 16v - WWD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 4 Feb 2011, 08:17
Post #20


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




Nu sunt de acord cu aceste filtre.
Uite ce scrie la postarea 10 .
incepe motoru' sa traga aer prea cald in piept si isi pierde suflu'...

Daca te apuci de "sport" fao pana la capat.


Attached thumbnail(s)
dacia_ppc01_log_priza_capota_logan_04.jpg ( Size: 2.46mb ) Number of downloads: 644


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 5 Feb 2011, 18:22
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Salutari,

Ma simt nevoit sa intervin cu niste precizari. Motivul principal este ca in postul precedent se afla 2 imagini cu masina mea. Ca utilizator al sistemului de mai sus de mai bine de 25.000 km va pot spune ca nu se simte in nici un fel ca motorul trage " aer prea cald" punct!
Sintagma potrivit careia toata lumea isi da cu parerea ca motorul ar trage aer mai cald este nefondata. Va puteti intreba ce temperatura are aerul la intrare in chiulasa (varianta stock)?? Daca aerul este mai cald, cu cat? Va dau ocazia sa raspundeti tinand cont de traseul original trece prin cateva elemente de admisie, toate expuse caldurii din compartimentul motor, unele fiind chiar montate pe chiulasa.
Asadar varianta benzina:
-Priza de aer de deasupra radiatorului trage aer din fata dar si preia caldura de la acelasi radiator. Ce temperatura are aerul la nivelul prizei vara? Dar iarna?
- furtunul de legatura (in discutie) este izolat de exterior dar in acelasi timp pastreaza temperatura aerul deja intrat pe el. In timpul functionarii motorului puteti constata ca este cald;
- cutia de rezonanta este montata in imediata vecinatate a chiulasei. Ce temperatura are aerul la nivelul prizei vara? Dar iarna?
- cutia filtrului de aer... idem;
- cutia de conexiune la clapeta de acceleratie este montata fix deasupra galeriei de evacuare. Are o forma elaborata si permite acumularea unei cantitati de aer suficiente pentru regimul de tranzitie. Este conectata la corpul de aluminiu al clapetei de acceleratie (va pot spune ca se incinge destul de tare). Estimari??
- galeria de admisie. Trecere exact peste chiulasa, pe deasupra si se fixeaza pe aceasta. Ce temperatura sa fie?
- rampa de injectie. Ca doar nu va inchipuiti ca avem injectie directa!
Raspunsul este simplu. Temperatura este ridicata dar in limitele permise de constructor.
Ideea ar fi ca daca doriti sa va refaceti acel tub o puteti face in foarte multe feluri. Este chiar indicat. Si estetic. Numai ca nu va inchiupuiti ca stiti cat de mult influenteaza temperatura! Nu in cazul asta.
La diesel este si mai clar. Daca aveti probleme cu acel furtun una din solutii ar fi tubulatura de la alte auto cum s-a si prezentat mai jos. Sau orice bricolaj facut cu materiale termoizolante eventual la aceeasi culoare negru/gri inchis.


--------------------
Renault Megane 2000 1,6 16 v rxe bicorp - PH 07 KKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgel_28
post 5 Feb 2011, 19:13
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 19 March 09




Si la mine sa rupt furtunul de aer si am renuntat de tot la el. Am montat filtru de aer sport, am incercat mai multe modele de filtre de aer si mai multe pozitii de amplasare si vreau sa spun k nu se simte nici o diferenta la mersul motorului!(cum ca ar trage aer mai cald si nu ar functiona in parametri normali motorul).Ceea ce se modifica este sunetul mai agresiv al motorului,produs de filtrul de aer.

This post has been edited by georgel_28: 5 Feb 2011, 19:14

Attached thumbnail(s)
Imag010.jpg ( Size: 565.61k ) Number of downloads: 564
Imag034.jpg ( Size: 554.58k ) Number of downloads: 597


--------------------
renault megane 2 2008
[COLOR=blue]2 fast 4 u!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 5 Feb 2011, 19:44
Post #23


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Ce-mi mai plac capacele acelea pe motor. La mine lipseste. Aveti de vanzare pt. 1.4 16 v?


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Feb 2011, 21:07
Post #24


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Capac pentru motor 1.4 16v in stare buna.
Foarte rar pe motorizarea 1.4 16v.
Cod original:8200037822
Detalii de pret pe PM sau mail.

Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 9 Aug 2011, 16:21
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Salut,

Mi s-au dezlipit o spira sau doua de la banda elicoildala din care e format tubul de admisie. Stie cineva daca se poate lipi, si daca da, cu ce fel de adeziv?

Nu prea imi dau seama din ce fel de material e facuta, ca sa stiu dupa ce sa ma uit.
Multumesc

This post has been edited by mihai.td: 9 Aug 2011, 16:22


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 12 Aug 2011, 16:07
Post #26


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




Power Tape


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 16 Aug 2011, 06:57
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




M-am gandit si eu la asta, dar nu stiu daca tine la caldura. Deocamdata am ancorat-o de o piesa metalica asa incat sa puna presiune pe zona dezlipita si sa o tina inchisa, si vad ca rezista destul de bine, dar trebuie sa scap la un moment dat de improvizatia asta.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiul
post 5 Sep 2011, 10:18
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 14 June 07




Salut. Va rog sa-mi spuneti cu ce se poate inlocui nenorocirea asta de furtun. Nou l-am gasit cu preturi intre 130-156 euro, iar second nu se merita pt. ca e destul de fragil si cam copt dupa inspe mii de km. Chiar nu se poate inlocui cu alfel de furtun? Am mai gasit pe forumuri ca s-ar potrivi de la Aro, dar nu se spunea ce model de aro.
P.S. Mie imi trebuie pentru 1.9 dti, cel din imagine e de la un benzinar, dar furtunul si goarna de plastic sunt identice ca la motorina.
Cu multumiri!

This post has been edited by fiul: 5 Sep 2011, 10:19

Attached thumbnail(s)
2001_renault_megane_pic_4573.jpg ( Size: 903.27k ) Number of downloads: 600


--------------------
Renault Megane 2001-1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Sep 2011, 10:33
Post #29


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Vezi ca este discutata problema aici:
http://www.reno.ro/Furtun-Admisie-Aer-Motor-t84927.html
La 1.9 DTI cu sunt conducte de plastic?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 5 Sep 2011, 11:21
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Cumperi un tub de hota de 63mm (parca asta era valoarea standard) si inlocuiesti. Dupa care il invelesti in banda izolanta din panza,si arata exact ca nou. Cel putin eu asa am facut. De 2 ani am asa si este ok smile.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 21:58
Dacia