Nu porneste., schimbat ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste., schimbat ambreiaj
tibster |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|||
MM17PUI |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 10 January 11 From: Baia Mare ![]() |
salut, un amic dupa ce a schimbat bateria pe o laguna 16.16v la fel a patit, a rezolvat problema astfel: iesi din masina o inchizi, o deschizi , intri in masina inchizi masina din telecomanda o deschizi inapoi , tu ramai in masina o inchizi iar dar acum tii apasat butonul de pe cheie vreo 5 secunde, apoi bagi cheia in contact si ii dai cheie, la el o pornit si de atunci merge perfect , sper sa te ajute , bafta
|
--------------------
Renault
Megane 1 1.6 16v 107cp
1999 grand tour
- MM08EVI
|
|
st3fun |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
Verifica sigurantza de la bobinele de inductie, care se afla in cutia neagra de pe partea soferului, sub capota; poate e de acolo.
Sau, dupa ce deschizi masina, becul de deasupra kilometrajului, cel rosu, sta stins ? sau tot palpaie ? Daca nu sta stins inseamna ca este ceva cu imobilizatorul. This post has been edited by st3fun: 30 Jul 2011, 18:52 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
tibster |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
@MM17PUI: tu spui asa: cand sunt in masina sa inchid masina din buton tinand apasat 5 secunde dupa care sa bag cheia in contact si sa incerc? asta ar insemna sa ii dau la cheie cand becul de imobilizator(martorul) palpaie. o sa incerc si asa. o sa te anunt daca merge. mersi.
@st3fun: o sa verific siguranta de la bobinele de inductie. becul de deasupra kilometrajului se stinge tot timpul cand masina este deblocata. mersi. |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Daca nici nu benzineste nici nu scanteieste inseamna ca ECU are un motiv sa nu dea semnal in acelasi timp nici la pompa de benzina nici la bobinele de inductie.
Un motiv este neprimirea semnalului de la senzorul de volanta care este in zona in care ati lucrat voi. Verificati mufa si daca nu l-ati avarit din greseala. Acest senzor are un miez magnetic care sta la o distanta foarte mica de volanta, daca a fost lovit sau ceva de genul s-ar putea sa nu mai mearga. Inainte de asta ai mai avut probleme cu nepornirea, pornire grea, murit motorul in mers.....etc.? This post has been edited by lupo_1.7sdi: 30 Jul 2011, 19:58 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
MM17PUI |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 10 January 11 From: Baia Mare ![]() |
becul de la imobilizator se va stinge, cand invarti cheia,, daca masina este inchisa si tu esti in ea, cu cheia originala a masini porneste, imobilizator citeste cheia. bafta sa ne spui ce ai rezolvat.
|
--------------------
Renault
Megane 1 1.6 16v 107cp
1999 grand tour
- MM08EVI
|
|
tibster |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
@MM17PUI: am incercat metoda ta, nu se stinge martorul, doar palpaie mai intens cand pun contactul. poate la laguna or fi alte metode fata de megane.
@lupo_1.7sdi: au mai fost probleme, nu pornea de la prima cheie. a desfacut volanta sau senzorul de volanta un electrician si a curatat acolo dupa care pornea din prima. a facut acelasi lucru si acum dar degeaba. acolo sunt 2 papuci. daca au fost inversati si am incercat sa dau cheie in timp ce erau inversati se poate sa se fii "deranjat" ceva? asta s-a intamplat in timp ce mecanicii (nu electricianul) incercau sa-i dea de cap problemei. acum vad ca e alta situatia. am lasat masina in parcarea de la service de ieri dimineata si m-am dus acum sa incerc metoda lui MM17PUI. i-am dat si o cheie normal. a pornit 1 secunda, deci a avut aprindere in motor dupa care s-a oprit si s-a auzit tiuitul de la pompa de benzina exact cum se aude atunci cand pui contactul. cum naiba de s-a schimbat ceva de ieri dimineata pana asta seara daca nu a umblat nimeni la masina. adica ieri doar se invartea cand dadeam la cheie si azi are aprindere o secunda dupa care moare? am incercat si sa apas pedala cand are aprindere dar tot moare. daca s-o fi stricat senzorul cred ca observa ieri eletricianul, ca tot a umblat la el. |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Cred ca ai ceva probleme de conectica si este numai o coincidenta ca nu merge acum.
Nu are legatura cu inversarea papucilor, numai sa faca bine contact. Cand am spus de defectarea senzorului m-am gandit ca poate nu l-au dat jos inainte sa demonteze cutia, el fiind fixat pe cutie si sa nu-l fi lovit de volanta atunci cand au dat cutia jos (aceasta fiind destul de grea). Chestia asta cu pornitul o secunda se intampla la VW cand nu comunica imobilizatorul cu ECU sau nu recunoaste cheia, nu stiu daca este asa si la Megane. Ar fi bine sa-ti faca cineva o diagnoza poate se vede acolo care este problema, chestia cu senzorul de volanta fiind mai greu de diagnosticat si de multe ori este inlocuit degeaba. Pana sa mai faci altceva ar fi bine sa vezi in ce stare este mufa de la ECU sa o cureti cu spray de contacte (vezi sa nu folosesti nimic abraziv, doar spray si o carpa) si sigurantele din compartimentul bateriei, este o cutie neagra acolo. Te intrebi ce s-a schimbat de ieri, pai temperatura mediului ambiant, umiditatea, chestii care influenteaza foarte mult contactele imperfecte |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(tibster @ 30 Jul 2011, 21:44) au mai fost probleme, nu pornea de la prima cheie-- a pornit 1 secunda Deblocarea sistemului antidemaraj se face prin"citirea"cipului din cheie de catre bobina din jurul contactului(cea din poza atasata). Acesta transmite semnalul mai departe la ECU si da/nu da OK pentru pornire. Daca ai o problema la bobina aia sau la ECU sau la conectica dinte ele(contacte imperfecte/etc)se intampla cam ce ai tu. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
st3fun |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
OFFTOPIC
lupo_1.7sdi ptr ce sunt acele sigurantze din compartimentul bateriei ? |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Vezi atasament din autodata si am "decupat" si capacul.
In functie de dotari sau tip motor pot lipsi unele Attached thumbnail(s) capac.JPG ( Size: 256.48k ) Number of downloads: 555 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Deschide toate usile inclusiv usita rezervorului,dupa care din cheie fa armare dezarmare.
Inchide toate usile si fa la fel.Da-i o cheie. Daca nu vrea,apasa butonul rosu care taie injectia in caz de accident.Se afla sub vasul cu lichid de racire...De fapt apasa pe capul rosu al acestui buton oricum pentru ca el lucreaza apasat fiind.Se poate intampla ca dde la zmucituri si batai(vibratii in general) sa sara acest buton si nu mai porneste neam pana nu-l apesi. Bafta. This post has been edited by jas2: 2 Aug 2011, 07:25 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
tibster |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
am verificat sigurantele din compartimentul bateriei. sunt ok.
cum ajung la mufa de la ecu, trebuie sa desfac suruburile carcasei de plastic sau dau burduful de cauciuc la o parte si se scoate daca trag de ea? @jas2: vasul cu lichid de racire este cel de plastic de pe partea soferului in care bag antigel? |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu trebuie sa dai burduful jos.
Din cate imi aduc aminte trebuie sa apesi numai pe clema aia metalica. Nu mai stiu daca trebuie desfacut surubelul (parca ala tine fixat numai capacul mufei de suportul contactelor), oricum daca-l scoti nu se intampla nimic cel mult iese numai capacul mufei separat. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Hai omule...ce draq...
Ala e ! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
tibster |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
@lupo_1.7sdi: am desfacut si mufa ecu, trebuia doar tras de clema metalica. era ca noua, nicio urma de nimic nici pe mufa nici pe pini.
@jas: am incercat varianta cu usile armate si dezarmate, nu da roade. -am cautat butonul rosu sub vasul de antigel dar nu l-am gasit. intradevar e o chestie aproape lipita de vas, putin sub nivelul vasului, e de plastic si are o invelitoare de cauciuc in extremitatea superioara. am apasat pe varful dispozitivului si s-a simtit ca si cum as fi apasat un intrerupator. la fel nu s-a intamplat nimic, tot asa, ii dau cheie, are aprindere 1 secunda si moare. poate nu e asta butonul pe care trebuia sa apas. azi am verificat si sigurantele de la bobinele de inductie, erau bune. am facut cam tot ce mi-ati zis sa fac, in afara de desfacutul bobinei din jurul contactului. nu prea ma simt in stare sa o desfac si sa vad ce are. joi mi-am facut programare la un tester si vad exact ce are. pana atunci daca mai veniti cu vreo idee, e binevenita. oricum va multumesc pentru suport. |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
jas2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Ala era butonul...singurul rosu din zona de sub vasul de axpansiune.
Uite butonul...cel rosu din dreapta de jos. Te-as intreba...Benzina ai ? Te-au facut cumva baietii la benzina ? Totusi...becul de mijlocul bordului(cel de la immo) se stinge ? This post has been edited by jas2: 2 Aug 2011, 14:58 Attached thumbnail(s) Imagine0984.jpg ( Size: 224.82k ) Number of downloads: 548 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
tibster |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
da, ala e. la mine e negru.
da, benzina am.acul de la benzina se ridica atunci cand pun contactul. se putea sa se ridice daca nu mai era benzina? nu se ridica putin, e aproape de jumate rezervorul, la fel cum era cand am dus-o sa schimbe ambreiajul. normal era sa nu se mai ridice daca ma faceau la benzina. da, becul de immo se stinge. This post has been edited by tibster: 2 Aug 2011, 15:17 |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
jas2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
E bine daca se stinge.Ai si benzina...numai daca nu au inlocuit-o cu apa.
![]() Ia-o usor ca trebuie sa porneasca...Ai o chichita undeva...Vezi toate mufarile.Controleaza-le pe toate usurel.Eu cred ca nu este mufat ceva... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
st3fun |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
1. daca nu mai reuseste sa faca pompa de benzina presiune ? e o modalitate sa o verifice ?
2. senzorul de pe volanta este deranjat ? Cand se umbla la cutie, parca se umbla la el. vezi contactele lui, scoate-l si curatza-l. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
tibster |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
au verificat pompa si e buna, baga benzina. la fel si senzorul, l-au desfacut de 2 ori, l-au curatat. mai mult...
chiar sunt curios care o fi buba. |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
tibster |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
am rezolvat problema. senzorul de pe volanta era problema. avea firele inversate si era si de la logan sau alta masina, improvizat, cu fire atarnand. unul de megane arata cu totul altfel avand si pozitionarea altfel fata de ce aveam eu pe masina + ca din instalatia masinii pleaca fire pana intr-o mufa iar in mufa aia vine senzorul bagat. la mine plecau fire direct din instalatie si bagate in senzor. senzor care a fost spart sau atins. azi am vazut niste urme de plastic spart ce semana cu plasticul de la senzorul ce il aveam eu. eu cred ca problema a fost urmatoarea: l-au atins cei de la service cand au schimbat ambreiajul, l-au spart si au incercat sa il faca dar nu au reusit. acum am luat senzor de la dezmembrari cu 40 de lei si l-am pus sus. bine macar ca au scazut din manopera ambreiajului, costurile testerului + senzorul. le-am zis ca le platesc manopera numai dupa ce pornesc masina.
am pus si doua poze. una cu senzorul meu cum arata montat si cum trebuie sa arate unul normal. va multumesc pentru suport. am mai invat cate una-alta. ps: acum porneste la juma' de cheie ![]() This post has been edited by tibster: 4 Aug 2011, 13:45 Attached thumbnail(s) SP_A0039.jpg ( Size: 366.84k ) Number of downloads: 492 SP_A0040.jpg ( Size: 538.06k ) Number of downloads: 481 |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Neseriosi baietii de la service-ul ala. Cred ca au fost perfect constienti de greseala facuta dar s-au facut ca nu stiu.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Eu daca ridicam capota si treceam in revista senzorii si mufele imi dadeam seama in secunda doi ca senzorul ala are o problema dupa aspect...Incepeam direct cu el...mai ales ca este langa carcasa cutiei...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
st3fun |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
jas2 , nu trebuie sa fim rai acum, e bine ca omu si-a rezolvat problema
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
jas2 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu,nu,nu in niciun caz nu vreau sa fiu rau sau sa critic...Nu am nimic cu omul insa trebuia sa fie mai prezent atunci cand controla...Iar despre cei din service...niste fraieri cocliti.
Eu am scris postul anterior sa subliniez faptul ca rezolvarea era mult mai rapida daca era mai atent. Sa auzim de bine. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
tibster |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 July 11 From: sibiu ![]() |
da, ai dreptate intr-un fel dar cum nu stiam cum trebuie sa arate senzorul in stare normala poate am zis ca e ok si asa mai ales ca inainte a pornit cu acelasi senzor. nu am stiut de povestea cu lovirea la service si normal ca ei nu stiau ce are. in tot raul e si un bine. am schimbat si senzorul tot cu banii de manopera de la ambreiaj. am observat inca ceva, nu stiu daca are legatura cu problema mai veche ce o aveam eu de nu pornea la prima cheie. senzorul asta are extremitatea dinspre volanta cu capat metalic, ca o tepusa. celalalt pe care l-am dat jos era in totalitate din plastic. cand l-am montat pe asta chiar si electricianul a crezut ca atinge volanta dar am impins putin masina si s-a dovedit perfect. poate de aia o si porni mai bine acum, ca e mai apropiat de volanta. nu stiu daca are sau nu legatura dar ma bucur ca am rezolvat inca o problema.
inca o data, va multumesc. |
--------------------
renault
megane classic 1.6
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Este bine asa cum este, miezul ala magnetic trebuie sa stea la mai putin de 1mm de dintii volantei ca sa genereze impulsurile asa cum trebuie.
Celalalt fiind atipic probabil statea la o distanta mai mare si intensitatea impulsurilor era mai mica. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:31 |