Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Diesel vs. Benzina, inlicuire motor 1.8i16v cu motor Diesel sau GPL

siriteanu
post 28 Jun 2011, 18:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salutare tuturor. dupa cum bine stiti, eu am laguna 2 din 2004 motor 1.8i16v benzina si un consum urban de 10l/100 km.
ma gandesc acum, ca este putin cam costisitor sa circul cu ea, si ma gandesc la o solutie. tin sa precizez faptul ca sunt multumit de motor, de cluplu , de putere si felul in care misca masina. dupa parerea mea este destul de echilibrat din punct de vedere al consumului in raport cu puterea si greutatea masinii si felul in care sprinteaza e destul de ok.
ma gandesc desigur la economie si iau in calcul posibilitate ca in viitor sa montez o instalatie GPL sau sa schimb motorul de acum un unul diesel 1.9 dci sau 2.2 dci.

vreau sa va intreb, pe voi, care aveti mai multa experienta cu masinile astea. daca e mai ok sa aleg un motor diesel, care mi-ar oferi un consum mai mic si un pret asemanator la carburant sau sa montez un GPL care mi-ar oferi performante asemanatoare, un consum putin mai mare,posibilitatea de a reveni la performantele/ consumul/avantajul benzinei, si un pret al carburantului sesizabil mai mic.

fac apel la cei care au instalat astfel de intstalatii gpl pe asemenea motoare cat si la cei care si-au facu schimbarea de motorizare din benzina in diesel.
va multumesc,
cu respect,
cezar


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyF
post 28 Jun 2011, 18:41
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 23 August 08
From: Baia Mare




Salut, mai este un topic asemanator in care am scris depesre instalatia de GPL. Si eu am aceeasi motorizare si am pus GPL , sunt multimit de cum merge. Ca si performante nu o sa simti diferanta foarte tare daca instalatia va fi reglata corespunzator.

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=184075&hl=


--------------------
Renault Laguna 1.8 16V - MM-07-CVR 2001/Privilege
Oltcit Club 1.3 12TRS 1987 - MM-03-JIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radocanu
post 28 Jun 2011, 20:05
Post #3


Membru lagunist


Group: Members
Posts: 1.983
Joined: 24 March 07
From: Hunedoara




Salut
Pentru schimbarea motorului, e foarte multa munca, si multi bani ! Doar daca iei una de la dezmembrari si sa iti ieu tu toate piesele
Trebuie motor , injectoare, pompa de inalte, ambreiajul, cutia viteze, computer bord, ceasuri bord, planetare, etc etc
Toate piesele pot sa te duca si pana la 1000 euro, si foarte multa bataie de cap + manopera
Alege solutia GPL-ului sau, daca ai in plan, schimbul masini cu una diesel
Sal


--------------------
Renault Laguna 2 - Facelift - HD-88-CAR 2006 1.9 dci - Dynamique
Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 28 Jun 2011, 21:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




eu ma gandesc daca se merita o investitie si o interventie intr-o instalatie gpl, avand in vedere faptul ca eu fac cu masina MAXIM, dar MAXIM 20 000 km pe an, poate si mai putin ..... din cate am citit, este o interventie destul de serioasa asupra motorului ( gauri chiuloasa...etc. ) si conteaza foarte mult cum este montata instalatia. ca sa nu mai vorbim de problemele care am vazut ca pot aparea in timp.


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 28 Jun 2011, 21:20
Post #5


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




nu stiu foarte bine cum e traficul in iasi, dar in bucuresti cu 1.9 dci sub 10 nu o scot decat daca merg strict pentru consum si cu clima oprita, ceea ce se intampla foarte rar. In schimb, pe exterior scot si 4.8 ( Bucuresti - Iasi - 2 persoane si o gramada de bagaje, cu clima on - mers la 110-120 in afara si 60 in localitate)


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyF
post 28 Jun 2011, 21:33
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 23 August 08
From: Baia Mare




Nu se intervine in chilasa deloc, se intervine in galeria de admisie se fac 4 gauri si se ataseaza 4 furtune ... nimic special. Nu e mare inginerie ... eventual daca optezi pe GPL sa le spui baietilor sa nu puna reductorul de gpl sub cutia de siguirante smile.gif. EU in oras am un consum mediu pe gpl de 11-12 si afara in jur de 7,7 - 9 in functie de incarcatura , trafic. Costul unei instalatii de gpl se ridica undeva la 2200-2500 lei in functie de cum optezi pentru rezervor, cel toroidal ( in locul rotii de rezerva ) este mai scump. Am 40 000 de km pe gpl si nu am nici o pb la motor care sa fie cauzata de gpl. Daca stai sa faci un calcul 20 000 km an cu benzina consum de 10% ar fi 10400 ron pe cand pe gpl cu un consum de 11% ar fi de 6600, deja ti-ai scos investitia si esti pe plus.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16V - MM-07-CVR 2001/Privilege
Oltcit Club 1.3 12TRS 1987 - MM-03-JIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
william
post 28 Jun 2011, 21:45
Post #7


Laguna lover


Group: Members
Posts: 578
Joined: 7 December 08
From: A r a d




Parerea mea e ca in loc sa schimbi motorul cu unul diesel varianta cea mai convenabila ar fi sa vinzi masina ta si cu banii care ar trebui sa ii dai pe motor, sa ii dai diferenta la una cu motor diesel. Inca un motiv in plus ar fi ca la schimbatul motorului mai trebuiesc omologari care si astea costa. Daca circuli in oras mare afacere nu prea cred ca faci consumul intre motorina si benzina in oras e irelevant.

This post has been edited by william: 28 Jun 2011, 22:05


--------------------
Renault Laguna 3 Estate 1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels
Respectul se castiga nu se impune...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Jun 2011, 22:01
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Varianta schimbului de motor nu este posibila la acest gen de masinii.
Trebuie schimbat cam tot nu doar motorul.
La ARO/DACIA se putea face dar la generatia de masinii cu tehnologia"moderna"nu este posibil schimbul de la benzina la diesel.
GPL este singura varianta.
NB!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 30 Jun 2011, 19:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




de ce sa schimbi motorul tau de consuma 10l/100km. cu un 2,2 dci care consuma 12l/100km?
colegii au dreptate .in cazul tau---- gpl


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 30 Jun 2011, 19:30
Post #10


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Il poate schimba cu 2.0dCi, ca merge cu consumul si spre 14-15/100Km smile.gif
E drept, iarna, cu drumuri scurte.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 30 Jun 2011, 20:39
Post #11


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu fiti rautacios domnul gabizerghean - mie pe ultimi 410 litri de motolina imi arata 6,2 consumul mediu la 2.0 dci
ce e drept asta cam din aprilie asa, deci nu foarte frig.

domnul siriteanu - mai ales ca ati achizitionat recent laguna - daca tot va inspaimanta consumul de ce nu ati ales alta motorizare (asta daca terati chitit pe laguna), sau o alta masina mai economica.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 30 Jun 2011, 21:57
Post #12


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




In zilele noastre, o masina nascuta benzinara este facuta sa moara benzinara si una diesel sa moara una diesel.Iti recomand GPL!


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi - SM 60 TNG 2004/Emotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 30 Jun 2011, 22:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Eu zic sa-i puna pedale.........e cel mai ieftin...... radmasa.gif .....


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 1 Jul 2011, 17:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




sserban ... esti cam pe langa subiect.
multumesc, pentru raspunsuri. cu timpul voi investi intr-o instalatie gpl pentru ca vreau sa pastrez performantele motorului pe benzina si sa am alternativa gpl pentru drumuri mai lungi.
nu ma inspaimanta consumul , deocamdata, nu am optat pentru diesel din cauza costurilor de intretinere si pentru faptul ca se pare ca au ceva mai multe bube decat motoarele pe benzina iar consumul urban este asemanator, mi-am luat laguna pentru ca imi place masina de foarte mult timp.

fiind un forum, sau mai mult spus, o comunitate online, dedicat posesorilor de auto renault, punctez faptul ca am lansat discutia din simpla curiozitate,. ma gandeam la o alternativa mai economica si am vrut sa stiu parerile voastre PE SUBIECT. pedalele nu erau in "vs." cu nimic, asa ca ii rog pe cei cu tendinte "amuzante" sa-si faca un numar de stand-up comedy in dormitorul propriu, si sa-l posteze elegant pe youtube. ar avea mai mult succes.


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmt97hr
post 1 Jul 2011, 17:58
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 April 08




Daca faci drumuri lungi, mai mult de 15-20.000 km/an = atunci recomand diesel.
Daca nu, atunci ramai la benzina.
Parerea mea.
Eu am avut diesel Opel Astra 2.0 16V, dar am revenit la beninara.


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2001 1.8 16 V DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 1 Jul 2011, 18:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




fiind vorba de o masina mai mult "de parada", nu fac in veci mai mult de 20 000 pe an, cred ca vor fi maxim 10 000 poate 15 000 daca se schimba treburile cu job-ul. eu am in masina de servici full time.
ma gandeam doar , ca in timp, sa stiu ce varianta ar fi mai avantajoasa. dar voi ramane la acest motor si am sa investesc intr-o instalatie gpl.


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 1 Jul 2011, 18:32
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Mai drag coleg de forum ... dupa cum reiese din multele topicuri de pe forum (daca ai timp citeste) diesel-urile sunt mai problematice decat benzinarele, deci ai facut o alegere buna. Citesc de cateva zile topicul asta si acum chiar nu pot sa ma abtin sa-mi exprim parerea. Nu cred ca aia mai e masina cand vei schimba tu motorul benzinar cu unul diesel, eu unu nu am auzit asa ceva de la batranele daci cu motor de golf 1 pe motorina.
Multi km spui ca nu faci, insa 15k-20k sunt suficienti ca sa-ti recuperezi banii pt o instalatie GPL intr-un an, daca vrei sa ti masina. Mai sunt topicuri despe GPL, citeste-le!! Esti mult mai castigat cu GPL decat cu modificarea care sper sa-ti iese din minte.
Asa din experienta cu GPL: 1 AN, 20.000 KM, NICI UN FEL DE PROBLEMA SI IN PLUS NICI NU AM FACUT REVIZIA DE 6 LUNI CUM RECOMANDA CARTEA wink.gif.
Gandeste si nu-ti bate joc de masina ta!
Bafta!!


--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 1 Jul 2011, 19:51
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




QUOTE(garc3a2000 @ 30 Jun 2011, 19:10)
de ce sa schimbi motorul tau de consuma 10l/100km. cu un 2,2 dci care consuma 12l/100km?
colegii au dreptate .in cazul tau---- gpl
*


nu consuma nici 10 un 2.2 .... si nu inteleg cum sa te gandesti la schimbarea motorului cu un diesel,nici nu e posibil si tinand cont ca masina abia ai luat-o,iti luai diesel si gata.....ce planuri,inlocuire motor...


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 1 Jul 2011, 22:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




repet. era doar o idee, incercam sa imi dau seama care ar fi varianta mai avantajoasa. eu raman la benzina pentru ca asta am vrut . si m-am hotarat ca in cazul in care va fi nevoie, aleg o instalatie gpl.
smile.gif) nu-mi bat joc de masina mea, stati linistiti .. si nu mi-am facut nici un plan, si nu-i nimic stabilit. vroiam doar sa stiu ca idee daca e mai avantajoasa alegerea unei instalatii gpl sau o inlocuire de motorizare. m-am convins.
pana una alta, masina mea va primi o fulie defazoare noua, o distributie completa noua, o curatare clapeta acceleratie si ce senzori mai sunt de curatat, plus un schimb de ulei si filtre. biggrin.gif . mai am putin si ma apuc sa o pun la punct, poate reusesc sa plec in august in concediu cu ea ,


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 2 Jul 2011, 07:21
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Iti mai dau un sfat pe care l-am dat si unui prieten si mi-a multumit: daca iei in calcul varianta unei instalatii GPL si dispui ACUM de banii necesari, fa-o cat mai repede, cu cat mai repede cu atat iti vei recupera mai rapid banii investiti.


--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 2 Jul 2011, 07:39
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




deocamdata urmeaza sa investesc aprozimativ 1500 ron in rezvizia motorului de care am pomenit mai devreme. imi sta in spate chestia asta cu fulia defazoare. termin de pus la punct masina, o fac impecabila si ireprosabila ( acuma e in stare perfecta de functionare dar vreau sa o pun la punct ca sa stiu una si buna. ) imediat ce termin de schimbat si de remediat tot ce e de schimbat si remediat la ea, am sa ma pun pe investit intr-o instalatie GPL, pentru ca mi-am dat seama ca merita. cel putin pentru un drum mai lung, in concediu, se merita sa mergi pe GPL. oricum vreau sa pastrez performanta motorului pe benzina.....


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 2 Jul 2011, 23:32
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Eu zic sa-i dai pace masinii asa cum este ea.
Din cate spui nu faci multi Km pe an si nu vad avantajul unei instalatii GPL.
Daca te deranjeaza consumul trebuia sa-ti cumperi diesel. in plus de asta in afara orasului aveai putere mai mare si faceai depasiri mai rapide decat motorul de 1.8 pe care il ai.
Intradevar la motoarele diesel costa mai mult intretinerea si daca te zgarcesti la calitatea motorinei te-ai ras pe cap.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 15:54
Dacia