Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti

ochiosu
post 12 Jun 2011, 14:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 January 11




De unde se regleaza relanti la Twingo ? Tremura destul de tare cand sta la relanti si se simte ca parca ar mai vrea putin gaz ! Dar nu tiu de unde se regleaza !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 13 Jun 2011, 07:24
Post #2


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4






--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Jun 2011, 20:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu se regleaza. Relanti-ul la Twingo este fixat de fabrica la 750 rpm. Poti face o smecherie intinzand cablul de acceleratie (la 8v merge asta) insa nu recomand (o sa-ti mamance benzina la greu).

Chestia cu "se simte ca parca ar mai vrea putin gaz " este deja din basmele cu HARAP ALB. Adica tu faci diagnoza mai ceva decat CLIP_ul..

This post has been edited by bubu782001: 13 Jun 2011, 20:23


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 13 Jun 2011, 21:17
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




La 8v/1994 se regleaza. Ai pe cablul de acceleratie un manson cu gradatie de plastic si peste o siguranta. In functie de cum pui siguranta cablul sta mai intins sau nu.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ochiosu
post 13 Jun 2011, 21:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 January 11




o sa ma uit, a mea este din 2000 !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Jun 2011, 21:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai am zis ca "se regleaza". Ca nu stiti ce anume se regleaza este alta poveste.
Acolo de fapt acolo SE REGLEAZA pozitia pedalei de acceleratie - mai sus sau mai jos - si nu relanti-ul. Relanti-ul este FIX la Twingo, anume 750 rpm.
0ctavianus nu mai da sfaturi daca nu stii cu ce se mananca...

This post has been edited by bubu782001: 13 Jun 2011, 21:36


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 14 Jun 2011, 19:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Pai si daca a umblat cineva la cablu de acceleratie mai poti spune ca e reglat "FIX" la 750rpm...? NU!

Si, nu, nu ai zis ca se regleaza smile.gif.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Jun 2011, 21:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




nenea Octavianus. NU AM ZIS ca se regleaza, am zis ca se poate face o smecherie.... Ia citeste tu de vreo 2 ori postarea sa vezi...
Asta insa NU este ceva normal si NICI bine pentru masinuta. Facand aia nu reusesti decat sa ridici pedala la maxim, sa intinzi la greu cablul cand accelerezi si in cele din urma sa il RUPI. Apoi apar useri pe forum cum ca au probleme ca au reusit sa rupa cablul de acceleratie.

Si daca cineva a umblat la reglaj masina POATE sa stea lejer la 750rpm.

Acel reglaj de turatie NU este facut din clapeta. Clapeta sta in pozitie relaxata in asa fel incat aerul din admisie intra DOAR prin gaurelele de relanti (sunt niste mici gaurele parca 3) in lateralul corpului clapeta pe interior. Eee acele gaurele sunt calibrate si cantitatea de aer ce intra in motor il face sa ruleze la FIX 750rpm.
Asta cand pedala - clapeta mai precis este relaxata - adica inchisa.

Daca cineva a umblat la reglajul cablului se poate repune cum a fost "la ochi".

Cablul ala NU trebuie sa stea foarte tensionat. Ai idee in ce consta reglajul, cum anume se face ?
Iti spun eu: deschizi la MAXIM clapeta CU MANA, si rogi un amic sa apese la maxim pedala de acceleratie. Eee cu clapeta deschisa la maxim, respectiv pedala apasata la maxim, montezi cablul si pui siguranta de blocare a camasii cablului.
Logica este urmatoarea: cand ai apasat pedala la capat clapeta sa fie la capat. INSA, nu uita sa lasi o toleranta sa nu fortezi in clapeta sau sa risti sa rupi cablul ca pe urma ai sa plangi.
Deci acel REGLAJ este pentru pozitia pedalei in raport cu clapeta - nu pentru intinderea cablului.

Relanti-ul este o STARE a motorului in care nu este exercitata NICI o interventie asupra debitului de aer, iar motorul merge doar cu debitul de aer furnizat de reglajul intern al clapetei (cele 3 gaurele de care pomeneam mai sus). Asa poti simplu mari relanti-ul punand o caramida pe pedala de acceleratie su blocand clapeta cu o scobitoare NU?

This post has been edited by bubu782001: 14 Jun 2011, 21:12


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 22:37
Dacia