Relanti
![]() ![]() ![]() |
Relanti
ochiosu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
2000
|
|||
twingooo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu se regleaza. Relanti-ul la Twingo este fixat de fabrica la 750 rpm. Poti face o smecherie intinzand cablul de acceleratie (la 8v merge asta) insa nu recomand (o sa-ti mamance benzina la greu).
Chestia cu "se simte ca parca ar mai vrea putin gaz " este deja din basmele cu HARAP ALB. Adica tu faci diagnoza mai ceva decat CLIP_ul.. This post has been edited by bubu782001: 13 Jun 2011, 20:23 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
La 8v/1994 se regleaza. Ai pe cablul de acceleratie un manson cu gradatie de plastic si peste o siguranta. In functie de cum pui siguranta cablul sta mai intins sau nu.
|
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
ochiosu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 January 11 ![]() |
o sa ma uit, a mea este din 2000 !
|
--------------------
Renault
Twingo
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai am zis ca "se regleaza". Ca nu stiti ce anume se regleaza este alta poveste.
Acolo de fapt acolo SE REGLEAZA pozitia pedalei de acceleratie - mai sus sau mai jos - si nu relanti-ul. Relanti-ul este FIX la Twingo, anume 750 rpm. 0ctavianus nu mai da sfaturi daca nu stii cu ce se mananca... This post has been edited by bubu782001: 13 Jun 2011, 21:36 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai si daca a umblat cineva la cablu de acceleratie mai poti spune ca e reglat "FIX" la 750rpm...? NU!
Si, nu, nu ai zis ca se regleaza ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
nenea Octavianus. NU AM ZIS ca se regleaza, am zis ca se poate face o smecherie.... Ia citeste tu de vreo 2 ori postarea sa vezi...
Asta insa NU este ceva normal si NICI bine pentru masinuta. Facand aia nu reusesti decat sa ridici pedala la maxim, sa intinzi la greu cablul cand accelerezi si in cele din urma sa il RUPI. Apoi apar useri pe forum cum ca au probleme ca au reusit sa rupa cablul de acceleratie. Si daca cineva a umblat la reglaj masina POATE sa stea lejer la 750rpm. Acel reglaj de turatie NU este facut din clapeta. Clapeta sta in pozitie relaxata in asa fel incat aerul din admisie intra DOAR prin gaurelele de relanti (sunt niste mici gaurele parca 3) in lateralul corpului clapeta pe interior. Eee acele gaurele sunt calibrate si cantitatea de aer ce intra in motor il face sa ruleze la FIX 750rpm. Asta cand pedala - clapeta mai precis este relaxata - adica inchisa. Daca cineva a umblat la reglajul cablului se poate repune cum a fost "la ochi". Cablul ala NU trebuie sa stea foarte tensionat. Ai idee in ce consta reglajul, cum anume se face ? Iti spun eu: deschizi la MAXIM clapeta CU MANA, si rogi un amic sa apese la maxim pedala de acceleratie. Eee cu clapeta deschisa la maxim, respectiv pedala apasata la maxim, montezi cablul si pui siguranta de blocare a camasii cablului. Logica este urmatoarea: cand ai apasat pedala la capat clapeta sa fie la capat. INSA, nu uita sa lasi o toleranta sa nu fortezi in clapeta sau sa risti sa rupi cablul ca pe urma ai sa plangi. Deci acel REGLAJ este pentru pozitia pedalei in raport cu clapeta - nu pentru intinderea cablului. Relanti-ul este o STARE a motorului in care nu este exercitata NICI o interventie asupra debitului de aer, iar motorul merge doar cu debitul de aer furnizat de reglajul intern al clapetei (cele 3 gaurele de care pomeneam mai sus). Asa poti simplu mari relanti-ul punand o caramida pe pedala de acceleratie su blocand clapeta cu o scobitoare NU? This post has been edited by bubu782001: 14 Jun 2011, 21:12 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 22:37 |