Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Merge bine doar cand am putina benzina in rezervor, ciudatenie !!!

Renaultouille
post 25 May 2011, 18:04
Post #1


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




salutare!
ultima ciudatenie sesizata la al meu megane (cel din semnatura) e ca merge motorul "rotund" doar can sunt pe la prima liniuta de la benzina. daca am mai multa benzina in rezervor ba trage greu, ba horcaie ca un purcelus diesel...in fine ideea e ca merge lin asa cum ar trebui numai cand are putina benzina. acu o sa radeti asa ca incercati sa va abtineti smile.gif
ma gandeam sa fie ceva la injectoare sau la sorbul din rezervor. a mai patit careva asa ceva sau aveti idee care ar fi buba?
mentionez ca am schimbat benzinariile crezand ca e de la benzina si face la fel indiferent de producator.


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 26 May 2011, 23:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Am mai auzit asta! ... tot aici pe forum. La mine nu am sesizat problema.


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_tanasescu
post 27 May 2011, 07:26
Post #3


cruise control cu butoane iluminate !


Group: Members
Posts: 114
Joined: 21 June 10
From: Bucuresti




Cred ca atunci cand ai putina benzina in rezervor implicit ai multe gaze (vapori) , presiunea datorata acestora este mai mare si implicit motorul se alimenteaza mai bine (debit suficient).Cand e multa benzina presiunea datorata vaporilor este mica , probabil ca pompa sau filtrul de benzina au probleme si motorul nu se alimenteaza suficient. Incearca cand ai putina benzina sa tii cu ceva (vezi sa nu cada in rezervor !!!)supapa de la alimentarea cu carburant deschisa si vezi cum merge.


--------------------
renault megane sedan 2,0 16v 2005 - B 52 ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 27 May 2011, 14:54
Post #4


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




intr-adevar cand deschid capacul de la rezervor fasaie...adica exact ce zicea colegul adi_tanasescu se face presiune. ok....cum se verifica daca e pompa de benzina stricata? merge pe tester si mai exact cum se ajunge la ea?
multumesc


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 29 May 2011, 23:46
Post #5


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Am avut acelasi simptom, insa la diesel... presupun ca a fost de la rampa de retur carburant, caci, dupa inlocuirea acesteia, parca nu mai sesizez diferenta intre rezervorul semi-gol si rezervorul plin.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 30 May 2011, 00:04
Post #6


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




se va verifica si rampa de retur carburant:P
multumesc


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 4 Apr 2014, 19:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 25 April 09




si eu sunt de parere ca trage mai bine atunci cand ramane cu benzina mai putina(cam atunci cand se aprinde becul)

varianta cu gazele nu cred ca e plauzibila, pentru ca atunci ar trebui sa fie progresiva "cresterea " de putere, si nu cred ca ar mai fi sesizabila.pe cand , ce am sesizat eu, este un mic salt de putere imediat ce se aprinde becul la benzina.

tind sa cred ca e ceva legat de returul benzinei sau ceva de genul asta. care probabil curge mai usor atunci cand scade benzina sub un anumit nivel , usurand sarcina pompei, care o sa aiba in felul acesta mai multa putere pentru a crea presiune in injectoare.

poate isi da cu parerea cineva cu mai multa experienta in mecanica.
ma gandesc ca e o solutie ieftina de a creste puterea motorului smile.gif


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 4 Apr 2014, 19:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Cand merge prost , scoate busonu de alimentare ca sa respire putin rezervoru si vezi daca se schimba ceva. O fi supapa din buson infundata/imbacsita.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 5 Apr 2014, 19:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 25 April 09




Nu e vorba ca merge rau.asa merge ea normal.doar ca merge mai bine deodata cand se aprinde becu


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 07:15
Dacia