Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fara putere sub 2000 rpm

jancsiami
post 15 Apr 2011, 21:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Salut tuturor!

Va rog ajutatima cu idei sau sfaturi pentru problema mea

Megane 2, 1,9 dci, 120cp, nu are nici o putere sub 2000rpm. Situatia este asa de grava, ca la un semafor la pornire si un saviem are demaraj mai bun si ma lasa pe loc.
Pana in 2000rpm ajunge extrem de greu si incet, dar dupa ce a trecut de 2000rpm, sare ca focu de rupe asfaltul. (ma gandesc ca aici porneste tubina care isi face efectul).
Oare ce o fi problema?

multumesc


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 15 Apr 2011, 21:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




iti recomand un drum in afara localitatii de 30-40km cu turatii ridicate si foarte ridicate. incearca sa schimbi pe la 3000-3500 poate si mai sus.
Ai un stil de condus putin mai subturat?


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 15 Apr 2011, 22:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Da, am un stil de condus un pic mai subturat
Ce ar trebui sa se intample daca merg 30-40 km cu turatii asa de mari?


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 15 Apr 2011, 23:57
Post #4


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




"Sa se trezeasca motorul" tongue.gif glumeam. Iti recomand o curatare a sistemului de admisie si a EGR-ului, daca te pricepi sau cunosti pe cineva care sa nu te jupoaie poti sa cureti si intercoolerul si o sa vezi cum e alta masina. Iti recomand sa schimbi treptele de viteza dupa ce treci de 3000 rot/min.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 16 Apr 2011, 01:55
Post #5


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




QUOTE(nonic @ 15 Apr 2011, 23:57)
"Iti recomand sa schimbi treptele de viteza dupa ce treci de 3000 rot/min.
*



Asta ar insemna ca in oras sa nu dea aproape niciodata treapta a 3-a, sa circule doar cu 1-a si a 2-a smile.gif... doar cand e un bulevard cu circulatia fluenta sa dea a 3-a... ce chestie, sa folosesti doar jumatate dintre rapoartele cutiei de viteze smile.gif

Am si eu o sugestie (pe langa cea evidenta, de a circula mai turat): schimbatul motorinei care se alimenteaza deobicei... am constatat si eu ca, bagand cea mai ieftina motorina, parca puterea motorului e diminuata... mai ales cand motorul este rece.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 16 Apr 2011, 10:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




la mine se comporta la fel acum 6 luni cand am luat-o. fostul proprietar era obsedat de consum cat mai mic si conducea extrem de subturat, rar vedea masina 2500rpm. Dupa ce am luat-o am facut un drum Iasi-Bacau cu turatii cam pe la 3000-3500 dar a vazut si 4000. asta tinand cont ca la motorul meu zona rosie incepe de la 4500. Cand am ajuns in Bacau...alta masina. Acum merge ireprosabil.

LE: treaba cu mersul turat nu o stiam nici eu pentru ca nu mai condusesem diesel. Un nene mecanic mi-a zis ca motoarele astea-s ca femeile...daca nu te dai la ele iti fac numai belele.smile.gif biggrin.gif

This post has been edited by georgerusu: 16 Apr 2011, 10:32


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Apr 2011, 10:36
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ar trebui verificat si senzorul de presiune de pe tubulatura de aer(cea care vine de la intercooler).
Mufa sau firele lui pentru ca dupa simptomele descrise cam asa se manifesta...
NB!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bejanmarinel
post 16 Apr 2011, 15:54
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 15 February 10




senzorul de presiune o sa iti spuna....ca nu prea ai presiune de la toata funinginea de pe adminie si evacuare. nu iti merge in turatii joase ca nu poate sa respire motorul, cand turbina incepe sa se invarta tare atunci se creeza presiune pe admisie si poate respira mai bine, dar nu suficient. iti iei un weekend liber si te apuci si desfaci tot ce se poate desface si are legatura cu circulatia aerului si il cureti. o sa fii foarte surprins cand o sa vezi ce e in ele.

sa ne tii la curent cu ce faci.


--------------------
renault Talisman 2018 1.6dci 160 edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 16 Apr 2011, 16:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Salut tuturor

cred ca am dat de cauza problemei si o sa am inca 2 intrebari:

de proba am cautat un deal abrubt. Abia s-a urcat cu treapta 1 pe deal.
Apoi am scos mufa de la debimetrul de aer (cel dupa filtrul de aer) si spre marea mea bucurie tot acel deal a urcat lejer si cu treapta a 3-a!!!!!!!!!
Sunt foarte fericit ca am dat de problema dar un pic si ingrijorat, ca debimetrul nu este cea mai ieftina piesa din masina.
intrebarile:

1. cu mufa de la debimetru scos pe termen mediu ce probleme poate sa apara la dci-uri?
2. de un timp am martorul galben de poluare+service aprins in bord. Testul imi indica eroare EGR. Am scos Egr, am curatat dar tot ramane aprins becurile. Apoi am schimbat EGR functional de pe o masina identica ca si a mea dar becurile tot nu s-au stins. Oare de la un debimetru defect poate sa-mi indice testerul defectiune EGR? La urma urmei ambele sunt pe sistemul circularea aerului/gazelor?

ce spuneti?


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adox0101
post 16 Apr 2011, 18:24
Post #10


ex r19, ex clio2, ex megane 2


Group: Members
Posts: 83
Joined: 26 December 07
From: miercurea ciuc




Dupa ce ai pus EGR-ul trebuie sa iti stearga din memoria computerului eroarea. De aceea iti apare in continuare becul aprins.


16 Apr 2011, 18:28:
Cum au spus si ceilalti colegi ai nostrii, este necesara o curatare a sistemului de admisie si evacuare. Eu am schimbat turbina (deoarece s-a stricat!!!!) si am curatat toata tubulatura. M-am speriat ce putere avea masina dupa aceasta operatiune. Iti urez succes si sa ne tii la curent cu evolutia. Nu merge cu motorul subturat : 2000-3000 ture recomandat!!

This post has been edited by adox0101: 16 Apr 2011, 18:28


--------------------
renault Laguna 2, 2.0 DCI, 150 CP, initiale Paris 2.0 dci 150cp, 2007 - CT09YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 16 Apr 2011, 19:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Observatie:

Am facut un drive test:
Dupa ce am tras jos mufa de pe debimetrul defect masina merge super bine si spre marea mea surprindere consumul a scazut considerabil!!!!!!!!!!! Cu minim 1,5 litri/100km si interurban si extraurban.


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 17 Apr 2011, 21:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




S-a intamplat la cineva, ca debimetrul de aer a fost defectata iar testerul a aratat defectiune EGR? Este posibil asa ceva?


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 18 Apr 2011, 21:24
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Verifică electrovana , cea care are 2 furtunașe ca de spălător parbriz și 2 fire.


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 19 Apr 2011, 07:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




ok. verific. dar cum? trebuie curatat ca si egr-ul? Se poate desface? Sau furtunele sa verific? Te rog sa-mi explici un pic.

multumesc.

19 Apr 2011, 20:27:
S-a rezolvat!!!!

Deci: Raspund la intrebarea mea cu certitudine:
Testerul arata defect EGR dar in realitate EGR este in regula dar Debitmetrul este defectiunea adevarata.
2 testere mi-au arata EGR defect (inclusiv in reprezentatnta) am curatat, nimic nu s-a intamplat, am cumparat alta, iara nimic.
Apoi am schimbat debitmetrul si masina merge super ok, si si martorul galben s-a stins in bord.
Acum am dat de o smecherie cum sa verific EGR daca functioneaza fara sa scot din locul lui:

1. Pornesc masna
2. Opresc dupa 20-30 secunde
3. Fug repede la motor si pun urechle cat mai aproape de EGR
4. Trebuie sa se auda 4-5 ori tac-tac-tac-tac-tac.
5. Dupa oprtirea motorului EGR deschde si inchide complet de 4-5 ori si aceste sunete se aud foate bine

bafta

This post has been edited by jancsiami: 19 Apr 2011, 20:27


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxop09
post 20 Apr 2011, 11:32
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 April 06
From: CONSTANTA




Si unde este debitmetrul asta???


--------------------
renault laguna II 2006 2.0 T - CT-62-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 20 Apr 2011, 12:08
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Debitmetrul de aer se afla imediat dupa filtrul de aer si este conectat direct in carcasa filtrului. Este din plastic de culoare neagra si intra in ea o mufa cu 6 pini.


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuciX
post 20 Apr 2011, 12:40
Post #17


Mega...ne


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 October 09
From: Targu-Mures




La ce pret ai luat debitmetrul? Eu vad pe original niste preturi astronomice. E Hella cumva?


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jancsiami
post 20 Apr 2011, 14:37
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 March 11




Intr-adevar debitmetrul costa enorm. Eu am avut noroc (spun eu), am cumparat unul aici la Oradea nou aftermarket la 251 ron. Cel care urmeaza la pret este 430 Ron, tot aftermarket. Dar functioneaza bine macar.
Referitor la EGR, daca auzi tac-tac urile de care am vorbit (el se autocurata), asta inseamna ca lucreaza, dar nu inseamna, ca EGR nu trebue curatat. Usor se poate sa se intample, ca este functional, dar necesta o curatire.
Momentan folosesc masina cu mufele trase jos de pe EGR si Debitmetru. Consumul este foarte mic, performantele sunt 95% ca si cu mufele bagate si in plus nu se uzeaza aceste elemente foarte scumpe. Apoi la sezonul rece voi pune mufele la loc (folosind EGR se incalzeste un pic ma repede motorul). Numai martorul galben deranjeaza putin, in rest totul merge ok.
Atente! Trasul firelor jos de pe EGR si Debitmetru nu este o recomandare! Fiecare o face pe barba lui. Eu consider, ca nu este un pericol.


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuperSteaua
post 22 Apr 2011, 09:22
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 January 05




Salut,
Am avut si eu o problema asematoare ca simptome.
Problema era data de senzor turatii motor. L-am scos si l-am gasit plin de span si drept urmare nu mai indica turatia motorului normal catre computer. L-am curatat l-am pus la loc si problema s-a erzolvat pe loc.
Diagnosticul l-am pus cu ajutorul unui electrician care avea sonda pentru computer.
Dupa curatare am facut si o resetare a parametrilor aprinderii tot cu electricianul.

Precizez ca eu am motor 1.6 benzina.

Multumesc.

This post has been edited by SuperSteaua: 22 Apr 2011, 09:23


--------------------
DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 8 Dec 2014, 19:24
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




am si eu o problema asemanatoare:
Nu are putere la turatii mici si nici la mai mari.......cel putin daca merg cand motorul este rece pana nu ajunge la temperatura optima ii un dezastru.imi vine sa o imping. cand ii motorul cald merge binisor pana dupa 80km/h si dupaia brusc se taie puterea si se aprinde rezistenta. si ii gata. numai merge pana nu opresc motoru si il pornesc si la fel aceasi problema. am schimbat turbo ca sa stricat am curatat egr,conducte intercooler, intercooler,partial admisia, schimbat sensor presiune turbo schimbat debitmetru aer, schimbat si sensorul n75 sau cum ii spune cel care deschide turbo pe baza vacumului. masina nu vrea sa mearga. este un laguna 2 din 2002 1.9dci 88kw 120cp. ma puteti ajuta?chiar nustiu ce sa ii mai fac am dus masina in multe service-uri si se uita la ea ca broasca la semafor. si mai ceva imi scoate fum negru cand accelerez ori ca ii pe loc ori in forta . ori cu becul aprins. nustiu ce sa ii mai fac. sa mai intalnit cineva cu o problema asemanatoare?


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Dec 2014, 20:11
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Mergi la reno si vezi ce-a inregistrat calculatorul ala acolo. Nu mai ai dacie.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 19:43
Dacia