Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompa de Apa, ~ghinion de fabricatie~

Dhragosh
post 4 Apr 2011, 21:15
Post #1


Membru forum.reno.ro


Group: Members
Posts: 284
Joined: 12 February 08
From: Bucharest




Povestea incepe acum un an de zile aprox cand am sesizat ca la un drum de vreo 600 de km a scazut nivelul antigelului cam cu 3-4mm nu am dat importanta, tot asa pana cand am completat cu antigel la nivelul max, deoarece scazuse la minim..(asta se intampla anul trecut prin septembrie si la parcurgerea a 6000 km dupa sesizare)

Din recomandarile prietenilor si a unor mecanici cum ca este normal am trecut peste..
pana cand am vazut ca a scazut iar aproape de minim.(inca vreo 3000 mii de km de la ultima completare) blink.gif iar saptamana trecuta dupa un drum facut la tara de 500 de km mi-a scazut considerabil.

Saptamana aceasta am mers prin 2 service-uri si devizul a fost pompa de apa defecta, gasindu-se urme de scurgere..

Intrebarea ar fi urmatoarea..Masina este din dec 2007 are 19000 de km iar in dec anul acesta face 4 ani...
Cand voi schimba pompa de apa va fi necesar sa se dea jos distributia.
Merita sa o schimb odata cu pompa de apa sau sa o mai las??
Daca da ce piese de calitate mai buna imi recomandati...(ca din cate am citit pe aici unele din service sunt proaste; ex.fulia defazoare)



Pe langa aceasta tot mi se strange ulei in locasul incercuit si de cate ori sterg iar apare..
Unii au spus ca ar fi garnitura de etansare, altii de la cele doua suruburi. sad.gif,
nu stiu ce sa mai cred..
Ca sa nu mai zic ca mi-au gasit si joc in caseta de directie wacko.gif si nu stiu cat mai pot merge cu asta.. post-336-1110552483.gif

Ce parere aveti?

As putea spune ca ma inumar printre posesorii ghinionisti death.gif


Attached thumbnail(s)
IMG_0296.jpg ( Size: 259.32k ) Number of downloads: 544
IMG_0288.jpg ( Size: 224.49k ) Number of downloads: 600
IMG_0290.jpg ( Size: 380.38k ) Number of downloads: 590
IMG_0289.jpg ( Size: 263.52k ) Number of downloads: 572
IMG_0284.jpg ( Size: 111.77k ) Number of downloads: 587
IMG_0285.jpg ( Size: 291.84k ) Number of downloads: 300
IMG_0286.jpg ( Size: 292.8k ) Number of downloads: 249
IMG_0287.jpg ( Size: 313.02k ) Number of downloads: 246


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege+ 1.6 16V 110HP 2007 - B-91-DHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 4 Apr 2011, 22:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




DA, pompa de apa se schimba odata cu distributia. Teoretic, daca o lasi pe cea veche la ei, iti vor scade din pretul celei noi.

DA, este de la garnitura de etansare. Boala veche pentru 1.6-ele de la Reno'. Am avut si eu problema asta cu vaporii de ulei care in combinatie cu praful arata nashpa. La ultima revizie am facut si reetanseizare capac motor.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 5 Apr 2011, 08:44
Post #3


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




desfa fiecare surub (cele negre de fi 6)in parte si pune mastic de etansare negru pe tija lor,asa am rezolvat si eu .Uleiul iese pe linga suruburi.


--------------------
renault megane 2.2 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/ - PH 01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dhragosh
post 5 Apr 2011, 21:04
Post #4


Membru forum.reno.ro


Group: Members
Posts: 284
Joined: 12 February 08
From: Bucharest




Multumesc de sfaturi;
in final am decis sa schimb distributia cu totul insa as dori cateva recomandari de firme pt urmatoarele:

Distributie(curea+role)
Kit Accesorii(curea alternator+intinzator)
Pompa de apa (am auzit ca HEPU ar fi buna..?! unsure.gif )
Capace axa cu came





--------------------
Renault Megane Sedan Privilege+ 1.6 16V 110HP 2007 - B-91-DHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 5 Apr 2011, 21:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




asa ca o paranteza, distributia oricum se schimba o data la 4 ani, indiferent de km... Dhragosh, in final, nu prea ai cum sa scapi doar schimband pompa de apa.


--------------------
am avut Megane2 1.9dci 2005 -
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavilion8373
post 6 Apr 2011, 07:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Daca pompa e stricata si masina e in garantie trebuie sa ti-o schimbe gratis. De fapt tot chitul trebuie schimbat gratis.
La mine asa a fost. Pompa de apa fluiera...nici macar nu era un defect major, mi-au schimbat tot chitul in service fara sa ma coste nimic...nici macar manopera.
Bafta.


--------------------
Una mai tanara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 6 Apr 2011, 18:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Schimba doar pompa de apa si cureaua de distributie,la intinzatorul distributiei si la accesorii n-ai de ce sa schimbi ceva.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dhragosh
post 7 Apr 2011, 19:49
Post #8


Membru forum.reno.ro


Group: Members
Posts: 284
Joined: 12 February 08
From: Bucharest




Schimbat astazi piesele mentionate la Cobalcescu, mai putin intinzatorul la recomandarea mecanicului cat si a lui 99AIM(multumesc smile.gif ).

Pretul final:1050RON cu tot cu manopera.

Defectul constatat provenea din fabricatie si anume ca etansarea pompei la motor nu a fost facuta cum trebuie si curgea pe langa, deci pompa perfect functionala, insa am decis sa le schimb pe toate de acum, avand in vedere ca peste 7-8 luni masina facea 4 ani.

Pe langa acestea s-a facut etansarea la cele 2 suruburi din poze pe unde curgea ulei, acum vad ca nu se mai scurge, curatare clapeta acceleratie si strangere surub coloana directie deoarece s-a observat ca era slabit.

In urma celor efectuate masina parca merge mai usor, iar volanul nu mai troncane smile.gif
Urmeaza sapt viit un drum mai lung sa vedem cum se comporta wub.gif

This post has been edited by Dhragosh: 7 Apr 2011, 19:51


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege+ 1.6 16V 110HP 2007 - B-91-DHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 22:04
Dacia