chip tuning, renault 19 tse
![]() ![]() ![]() |
chip tuning, renault 19 tse
danyncs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
19 tse
- BT-04-NCS
1991/tse
|
|||
tynn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
In general la motoarele aspirate, castigul de putere in urma chiptuning-ului este de max. 10%. Parerea mea este ca nu merita sa dai 100-200 euro pt. aprox.5 CP in plus, care nici nu prea o sa-i simti dealtfel. Mai bine gasesti o alta destinatie banilor.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(danyncs @ 1 Mar 2011, 19:14) salutare la toata lumea,deschid acest topic in speranta ca ar putea sa ma lamureasca si pe mine cineva,cat de bun ar fi un tuning la motor,adica bun,in sensul de marire a performantelor acestuia,poate careva dintre voi si-a pus un chip,si-a facut o resoftare etc.,si ar putea sa ma indrume si pe mine,sa imi zic daca este bine sa fac acest lucru,cat castig la motor,cat costa treaba asta,orice sfaturi sunt bine venite.am un renault 19 tse-1721-73 CP,motorul este proaspat refacut complet,(are cam 500 km) multumesc anticipat. Banuiesc ca ai injectie monopunct, cel mai bine este sa pui pe motorul tau instalatia de la altul. Exista si monopunct de 1721 cu puterea in jur de 90 cai, sau multipunct pana la 107 cai. Atentie sa ai acelasi raport de compresie cu varianta mai puternica, pt asta rectifici chiulasa sau o schimbi si pe aia. Eu cred ca este o varianta mult mai sigura si fiabila decat un eventual tuning |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
nu e asa de simplu.
monopunct a fost doar cel cu 73Cp F3N 740. se schimba motor cu instalatie electrica si cu ECU. si din experientele traite de mine, se schimba si galeria de evacuare si sonda lambda. plus omologarea.... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
tynn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pai omologare pt. ce? Doar nu schimba si blocul motor... in cel mai rau caz doar chiulasa. Oricum si eu sunt de parere ca operatiunea nu ar fi asa usoara cum pare, sunt destule de modificat.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(renault19tse @ 3 Mar 2011, 15:26) Probabil dar nu sunt convins in totalitate. Oricum exista F3P monopunct si poate functioneaza bine instalatia specifica adaptata pe F3N chiar daca este mai mare cu 73 cc.(un scuter vanjos). Iar daca este suparatoare diferenta de cilindree, atunci urmeaza studierea transformarii in 1794 (F3P)prin alezare si pistoanele marite This post has been edited by BLUE R 19: 4 Mar 2011, 00:05 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Injectie multipunct, chiuloasa nu ai ce rectifica, supapele sunt in plan vertical, in chiuloasa nu ai camera de ardere, ea se afla in piston.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
danyncs |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 December 10 ![]() |
ok fratilor,mersi mult pt sfaturi,este mult de munca,cred ca va trebui sa ma multumesc cu ea asa.
|
--------------------
renault
19 tse
- BT-04-NCS
1991/tse
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 23:43 |