Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme in mers r19...Merge in "shuturi", Sacadeaza dupa ce plec de pe loc

CoSsMy
post 10 Feb 2011, 15:50
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Salut...n'am mai scris de ceva vreme aici pe forum:)...Problema mea este urmatoarea. imediat ce pornesc de pe loc, in a1-a si a-2a masina sacadeaza, parca intrerupe...este foarte enervant. nu se opreste, nu se ineaca, turatia ramane la fel, insa parca cineva ii mai da cate un sut din cand in cand..pe urma dupa ce schimb a treia si prinde ceva viteza isi revine...Parca ar merge in 3 pistoane...ce poate avea? bujii, alimentare, altceva cazut? P.S. E un r19 de 1.4l pe benzina, din '89 cu carburator si 79.000 km la bord. Consumul si nimic altceva nu s'a modificat..Multumesc anticipat:)

11 Feb 2011, 15:25:
haideti , chiar nimeni? sad.gif E aici un om care are nevoie de ajutor...pls, heelp, poate se poate rezolva fara sa merg la service:|

This post has been edited by CoSsMy: 11 Feb 2011, 15:25


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shelby500
post 11 Feb 2011, 15:39
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 February 10
From: Craiova




cam aceasl problema o am si eu la mine e din carburator . daca nu o incalzesc bine dimineata face asa sau dupa o oprime mai indelungata cind e se raceste motoru.La mine trage aer fals am garniturie cam duse .in plus tr incazita bine dimineata ca nu sta la relanti alfel. Mai am si camera a 2 care nu prea deschide cred ca e dus vacumu ala sau cum ii zice.


--------------------
reanult reanult 19 txe 1988 f2n carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 12 Feb 2011, 11:10
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Eu mai aveam doar cateva resturi(fara sa exagerez) din toba si cam facea figuri la relanti. Acum am pus toba noua, motorul merge rotund, frumos si lin, insa cand pornesc de pe loc, aproape ca musc din volan, asa sacadeaza. Pana prind ceva viteza si se incalzeste. Pe urma nu mai are nimic

Later edit: cum am vazut ca pe aici nu prea sare lumea cu ajutoru, am cautat in continuare si am gasit ca e posibil sa fie o bujie dusa sau sa verific delocu'. nu ma prea pricep...imi spune cineva cum se scot/verifica bujiile si delcoul? wacko.gif

This post has been edited by CoSsMy: 12 Feb 2011, 18:34


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 12 Feb 2011, 20:59
Post #4


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




da verifica delcou. vezi ca are trei suruburi si gata iese afara. sa nu scoti fisele ca poate nu le mai stii pune. vezi sa nu fie umed sau crapat sau vezi tu. la mine tot asa a facut si cand l-am scos era umed si uzate contactele si oxidate


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 13 Feb 2011, 17:23
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Da..l'am scos. Cu ajutorul unui var am verificat si bujiile. Delcoul era umed, insa l'am pus la loc si la fel merge. In rest parea in regula. Cred ca o sa ma duc cu ea la service:|


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 14 Feb 2011, 08:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




de vreo 2-3 zile si a mea face tot asa, a facut problema asta si acuma un an dar am inceput sa schimb tot felul pe ea si s-a remediat acum vad ca iara face, este destul de nasol, te afli in trafic si incepe masina sa se zguduie...a mea face mai des cand las acceleratia...
pot sa fie suportii de motor o posibila cauza?

This post has been edited by Horyca: 14 Feb 2011, 08:32


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 14 Feb 2011, 14:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Capacul delco l-ai schimbat de curand? Am avut o problema asemanatoare acum vreo 2 ani, dadea rateuri in mers uneori, atat pe benzina, cat si pe GPL. De aici am dedus ca problema nu este de alimentare, ci de aprindere. Am luat la verificat bujiile, fisele si capacul delco. Fisele le-am masurat, aveau rezistenta OK, bujiile aratau bine exterior (erau oricum schimbate de curand), mai ramanea suspect capacul delco. L-am inspectat vizual, nu parea fisurat, insa am zis sa-l schimb totusi. Si bine am facut, ca de atunci nu am mai avut probleme.
Tremuratul de care vorbesti tu in frana de motor il am si eu pe benzina (in treptele inferioare) si se datoareaza taierii alimentarii cu benzina in frana de motor. Pe GPL fenomenul nu se manifesta.

This post has been edited by tynn: 14 Feb 2011, 14:41


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 14 Feb 2011, 15:23
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Am schimbat capacul de la delcou cu unul pe care il aveam mai de mult, cand imi spusese cineva ca trebuie schimbat...Face exact la fel. Insa la mine face la accelerare, nu in frana de motor. Masina aavut o perioada foarte mare in care a stat, fara sa fie miscata deloc, frana de mana trasa. Initial am zis ca prind franele si de aia sacadeaza, dar cand am vazut ca nu'si revine, cand am pus rotile de iarna am verificat pe fiecare in parte. Se invartesc fara nici o problema, frumos si usor. Nu stiu ce sa'i mai fac. Clar trebuie sa ajung cu ea la service, ca daca stau sub 60/h imi zgaltaie creierii si scot afara tot ce'am mancat. Ma gandesc ce mai zic restu, k's tampit, ma joc cu acceleratia, cand vad ca imi sacadeaza asa de tare. Ma rog...cred ca pana la urma o s'o vand, ca nu mai am chef de probleme:|


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 14 Feb 2011, 18:12
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Nu cred ca trebuie sa gandesti asa radical.
E f posibil sa fie o problema de la carburator....dar asta se poate vrifica usor.
Du-te la un service Bosch, se pricep baietii aceia.

Bujiile cum sunt ? Fisele sunt ok ?
Cum e ralanti-ul ? este stabil? adica merge rotund ?

Ar trebuie sa o poata rezolva si un mecanic de Dacie, mai priceput cu experienta in carburatoare.
Daca nu e din bujii, atunci poate fi si din platini...din reglajul avansului.

E o masina buna...km putini, daca ai grija te ea te va mai tine o perioada buna.
Succes.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 14 Feb 2011, 18:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut, la fel ca Adi( r 19 tse) si eu zic ca problema este de la carburator


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 14 Feb 2011, 22:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Cum am spus mai sus..bujiile sunt in regula(schimbate toate in vara, de altfel), fisele nu le'am scos initial, dar cu ajutorul uni var am le'am verificat si pe alea, am schimbat capacul de la delco. Relantiul e perfect...fara variatii, fara sa se opreasca motorul. Uneori nici nu'mi dau seama ca e pornit. merge excelent la relanti si din a3a peste 60/h. Insa pana la 60, parca trece peste busteni sau pun frana din 2 in 2 metri. Nu stiu ce poate avea, sincer...si nici nu stiu cand o sa am timp si o sa ma pot lipsi de ea s'o duc la service. Nu ma pricep asa de bine si nu prea am cunostinte care sa stie cine stie ce...La carburator daca e ceva, ce si cum verific?


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 14 Feb 2011, 22:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Incearca sa cureti bine carburatorul poate ai circuitul de progresiune infundat, la un cunoscator daca nu te pricepi


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian_601
post 25 Feb 2011, 21:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 March 10




In mod sigur este de la carburator, dar la mine era si consumul mai mare, nu statea la relanti, trebuia sa merg cu ea foarte turata. Eu am ajuns la carbotest la service-ul de la iesirea din Bucuresti catre com. Pantelimon (un service mare, nu stiu cum se numeste) si chiar si baiatul care lucra acolo l-a montat si demontat de vreo 2-3 ori pana sa-i dea de cap (avea nu mai tin minte ce piesa mica in el dezlipita sau rupta) Din fericire a gasit prin resturile ce le avea pe acolo un carburator defect dar care avea piesa respectiva.


--------------------
Renault Renault Fluence Privilege Renault Fluence 2009 1.5 dCi 105 CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shelby500
post 26 Feb 2011, 00:40
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 February 10
From: Craiova




mai nou mi sa dus si garnitura de la popa de sprit si cind acelerez da benzina afra din carburator
.am sa incerc sa nu mai merg cu ea ca poate sa cada benzina pe galerie si nu e ok .Saptamina asta sper sa fac rost de unu carburator de la cineva sa ii montez ca al meu are prea multe defecte.


--------------------
reanult reanult 19 txe 1988 f2n carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 28 Feb 2011, 23:04
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Momentan masina e in service...am dus'o ieri. AStept sa vad ce imi zic...


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoSsMy
post 19 Mar 2011, 18:25
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 20 November 10
From: Brasov




Scz ptr. intarziere, dar sa va spun ce a avut. Carburatorul era pe duca, o bujie era arsa iar celelalte au trebuit curatzate. Am schimbat si carburatorul si bujiile pana la urma. Merge acum masinuta mai ceva ca atunci cand era noua. Mersi tuturor ptr ajutor:)


--------------------
Renault 19 1989 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shelby500
post 8 Apr 2011, 22:18
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 February 10
From: Craiova




carburatorul meu dubucorp avea prboleme mari si pt ca nu aveam garantia ca daca iau unu tot dubucorp second va merge, am montat saptamina asta unul monocorp nou de dacie cu motor de 1400cc cu adaptarea specifica (adica am facut o flansa noua pt prindere).Masina merge foarte bine nu mai da rateuri,autoparindere, relantiul este stabil nu mai fluctueaza si consumul nu depaseste 7.5 in afara.Se simte o usoara scadere de putere din cauza carburatorului care nu este pt un motor asa mare dar dupa modificarea asta merge aproapre la fel cum a fost ea la inceput .


--------------------
reanult reanult 19 txe 1988 f2n carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st August 2025 - 15:29
Dacia