Benzina in ulei ?, si alte probleme
![]() ![]() ![]() |
Benzina in ulei ?, si alte probleme
hardinc |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|||
Adi R5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
aparitia benzinei in ulei se datoreaza in primul rind drumurilor scurte...poti incerca sa o scoti la un drum lung..vreo 20-40 km ,drum liber unde so calci sanatos pe coada,iar daca in urma "excursiei" uleiul ramane la fel (cu benzina) eu ti-asi recomanda schimbarea lui.
pentru a ajuta motorul sa ajunga in parametrii normali de functionare poti obtura gurile de aerisire din spoilerul fata al masinii...cele de sub numarul de inmatriculare...cel putin pina temperatura de afara ajunge la +10C. cureau de accesorii se poate intinde ,dar asta numai daca nu prezinta semne de uzura,crapaturi,etc...cel mai sanatos e inlocuirea ei. turatia mare ...cind calci ambreiajul...eu cred ca tot din cauza ca motorul nu apuca sa se incalzeasca suficient,in asa fel incit socul automat sa se decupleze. verificarea returului..desfaci furtunul de retur unde ai posibilitatea...cit mai aproape de motor..desfaci bujonul la rezervor...pui o pompa pe furtun si tregi cu urechea sa auzi daca boloroseste ceva in rezervor...ca si cum ai sufla cu un pai intr-un pahar cu apa/suc.. |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
hardinc |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
Cu benzina in ulei cred ca am ``rezolvat-o``. Am mirosit ieri joja la o alta masina si cam tot la fel mirosea deci cred ca m-am panicat degeaba. el in schimb avea 5w40 si parea la vascozitate la fel cu al meu 10w40, dar nu cred ca am eu mana atat de fina incat sa simt diferenta intre cele 2. Sper totusi s-o scot la o plimbare mai lunga zilele astea si revin pe problema asta daca e ceva in neregula.
In legatura cu temperatura , problemele cu turatia le-am intampinat si cand afara era mai cald , peste 10 grade. Si acul de la temperatura chiar si la -5 grade mie imi indica ca atinge temperatura optima motorul (sau cel putin apa). Poate sa incerc sa mai aerisesc sistemul nitel. Si am inteles ca mai are un senzor de temperatura pe motor? Sa incerc sa-l curat si pe acela? Se poate de la asta sa mi se traga si consumul extrem odata cu temperaturile scazute? Si , in legatura cu acea curea de accesorii, am pus mana ieri pe ea , imi pare destul de tensionata. Totusi la relanti se misca nitel, si cand accelerez se ridica in sus partea care e libera (sper ca m-am facut inteles). E un semn ca ar fi cureaua dusa de tot , sau ce simt eu la mana ca fiind tensionata e de fapt fals? This post has been edited by hardinc: 13 Jan 2011, 09:35 |
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
din cauza fortelor care apar in timpul accelerarii ai impresia ca cureau "vibreaza".
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 11:49 |