Sfaturi pentru schimbare bielete, vreau sa schimb bieletele
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi pentru schimbare bielete, vreau sa schimb bieletele
john reno |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|||
Horyca |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu mi-am pus bielete Ruvile si capete de bara Lemforder recomand daca iti permite bugetul sa pui bielete lemforder sau TRW sunt un pic mai scumpe dar o sa eviti evetuale surprize neplacute.
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Salut! Eu le-am inlocuit acum vreo 2 ani. Am pus aftermarket - Global (originale erau vreo 300 ron/buc, deci au iesit din discutie...). In privinta potrivirii, nu am avut probleme.
La demontare va fi destul de greu sa le desfaci de pe caseta. Ai nevoie de un patent bun tip mops ca sa le agati capul articulatiei sferice dinspre caseta. Nu poti sa folosesti cheie fixa pt. desfacerea lor deoarece nu au hexagon (nu am inteles de ce au ales o astfel de solutie...). Te sfatuiesc sa schimbi si burdufurile, insa ar fi bine sa iei ceva de calitate. Eu am pus tot aftermarket si vad ca deja au inceput sa se crape si ca sa le schimb iar, ar trebui sa dau iar jos bieletele, ceea ce nu am de gand. Spor la treaba! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#4
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut ..
Tynn incurci ceva ..ca sa schimbi burdufele nu trebuie sa dai musai jos bieletele, elimini capetele de bara pe care orcum le schimbi mult mai rpd decat bieleta in sine . Si referitor la mox , daca esti un pic atent ai doua frezari dar din pacate latimea lor este mai mic decat a unei chei obisnuite. Ori strici o cheie normala luand-ui lateralele la polizor ori folosesti moxul cu simtul raspunderii. Mare atentie , cand montezi bieleta pe caseta trebuie si este indicat sa folosesti saibi antidesfacere noi . Producatori de bielete? pretul isi spune cuvantuld emulte ori , intrii pe site-uri d epiese reno si iti formezi o idee. www.autokarma.ro www.unixauto.ro |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
tynn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Corect, m-am grabit putin... ca sa schimbi burdufurile trebuie sa demontezi doar capetele de bara, insa oricum e nasol, se deregleaza geometria, reglajul este foarte fin. Nu merge ca la vechea Dacie (unde tolerantele erau mai mari) cand remontai la loc capetele cremaliera sa insurubezi acelasi nr. de ture.
Cele 2 frezari de care vorbesti tu la mine lipseau cu desavarsire, atat pe bieletele originale de pe masina, cat si de pe cele aftermarket cumparate. In privinta seibilor antidesfacere, vin la pachet cu bieletele. Cele vechi oricum se rup la demontare, deci nu merg refolosite... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
john reno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut baieti si multam pentru sfaturi, ma gandeam eu ca asa trebuie desfacute, dar vroiam sa fiu sigur.
11 Dec 2010, 12:34: seibile antidesfacere le dau cu bieletele sau separat? 11 Dec 2010, 12:36: Scuze, am vazut, vin la pachet This post has been edited by john reno: 11 Dec 2010, 12:36 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
Horyca |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
la mine au venit saibele impreuna cu bieletele, vezi si in ce stare sunt capetele de bara (evetual da un pic jos burduful de pe ele) deoarece o sa ai nevoie de un reglaj de directie si ar fi pacat sa te trezesti ca ti se duce un cap de bara dupa ce ai dat bani pe reglajul de directie...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
john reno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Schimb si capetele de bara, am gasit bielete noi Optimal 90 lei bucata, ce spuneti?
|
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
Horyca |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ma uit luni daca vrei poate iti gasesc ceva mai ieftin, sicer optimal mie nu imi inspira incredere... ce capete de bara ai? si cat ai dat pe ele?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#10
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Optimal nici mie nu-mi surade.
dar din ce-mia duc aminte mai greu d egasit bielete.....mai sapa si vedem :0 dai un search pe cele doua site-uri postate d emine mai jos un pic , zilele trecute ,. si vezi cu discount la ce bani te incadrezi ..parca eu am dat anul trecut 60 RON pe bieleta ca p eurma la cateva luni sa schimb caseta de directie, noua cu bielete si capete d ebara pe ea ![]() Sa nu ma intrebi de cele "vechi" pt ca au ramas in service ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
john reno |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Capete de bara nu am. Miercuri vreau sa le iau cu bielete cu tot. si bieletele optimal au si capete de bara, dece nu sunt bune
12 Dec 2010, 23:55: si optimal dece nu sunt bune, a pus cineva si a avut probleme? This post has been edited by john reno: 12 Dec 2010, 23:55 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
Horyca |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca sunt cu capete de bara cu tot eu zic totusi sa le iei! Otimal este o marca ce face aftermarket la un buget relativ mic si clar ca atunci calitatea este una mai indoielnica. Magazinele vand in general optimal deoarece stiu ca marea majoritate a clientilor isi monteaza in sercice_uri neautorizate sau si le monteaza singuri cazuri in care nu dau garantie. Intr-un service mai rar gasesti sa monteze optimal sincer am avut ceva probleme cu rulmentii optimal si poate de atunci sunt impotriva acestei marci.
Cu toate astea este foarte mare diferenta intre celelalte aftermarketuri care vin cu cap de bara cu tot sau daca l-ai lua separat , de diferenta iti faci un reglaj de directie... |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Eu am schimbat acum 2-3 ani un pivot marca Optimal. Ce sa zic, in aprox. 30.000 km cat am facut de atunci vad ca nu a facut inca joc. Treaba cu fiabilitatea pieselor tine si de noroc... cat si de felul in care este exploatata masina.
This post has been edited by tynn: 13 Dec 2010, 15:19 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
john reno |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
oare saiba asta cum se pune ?
Attached thumbnail(s) fotografie0292.jpg ( Size: 667.44k ) Number of downloads: 578 Fotografie0293.jpg ( Size: 665.59k ) Number of downloads: 590 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(john reno @ 16 Dec 2010, 14:13) Pai daca are iesiturile alea inseamna ca pe partea cealalta tre sa aiba 2 santulete, nu? Eu zic ca are o singura pozitie. 16 Dec 2010, 14:58: In alta ordine de idei, la Unix am gasit Bieleta de directie (din poza are si capatul de bara), dreapta 134 ron, stanga 118 ron dar de la FEBI. Eu zic sa lasi Optimalul la o parte si sa pui de-astea. Dai 250 de ron pe ambele, nu 180, dar ai calitate. Bafta! http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...8&cMegnNr=12131 This post has been edited by dj_bonssay: 16 Dec 2010, 14:58 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
john reno |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Le-am luat deja Optimal, par ok, vad mai tarziu rezultatele. multumesc de sfaturi
16 Dec 2010, 17:46: si nu am inteles cu santuletele spre bieleta sau spre caseta? mai are si saiba aia antidesfacere This post has been edited by john reno: 16 Dec 2010, 17:46 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
john reno |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut baieti, azi am rezolvat si directia, super tare volan drept, nu mai trancane si nu mai trage stinga- dreapta. Cost bielete 180 lei, unghiul de fuga 70 lei in aparatorii patriei, manopera schimbat bielete 0, le-am schimbat eu. Foarte multumit
|
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(john reno @ 22 Dec 2010, 17:07) Salut baieti, azi am rezolvat si directia, super tare volan drept, nu mai trancane si nu mai trage stinga- dreapta. Cost bielete 180 lei, unghiul de fuga 70 lei in aparatorii patriei, manopera schimbat bielete 0, le-am schimbat eu. Foarte multumit Ai salvat 60 de lei pe care eu am platit manopera... in afara de bielete si capete am mai schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare. |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
Horyca |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ciudat: schimbat bielete directie+ capete de bara am reglat directia mergea de nota 10, am pus anvelopele+jante de iarna si masina trage dreapta... anvelope de vara sunt 175/... iar astea de iarna sunt 155/... (un pic mai inguste), care sa fie motivul?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
De vina ar trebui sa fie una din rotile fata. Inverseaza-le intre ele si vezi daca va trage stanga, atunci e clar.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
john reno |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu am schimbat tot :, bucse bascule, rulmenti fata-spate.,rulmenti amortizoare, bucse bara antiruliu,pivoti, azi iau cutia viteze si catalizator
23 Dec 2010, 13:03: Cand am desfacut burdufii la bielete am vazut ca au cate o teava infipta in ele, poate sa-mi spuna cineva ce rol au? va urez tuturor Sarbatori Fericite si drumuri fara evenimente nefericite. La Multi Ani This post has been edited by john reno: 23 Dec 2010, 13:03 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(Horyca @ 22 Dec 2010, 20:15) ciudat: schimbat bielete directie+ capete de bara am reglat directia mergea de nota 10, am pus anvelopele+jante de iarna si masina trage dreapta... anvelope de vara sunt 175/... iar astea de iarna sunt 155/... (un pic mai inguste), care sa fie motivul? Echilibreaza rotile fata, vezi daca ti-a pus cauciucurile pe sensul de mers. Daca nu sunt reesapate ar trebui sa nu mai ai probleme. Vezi daca nu cumva janetele pe din-auntru au nisip de la dezapezire sau gheata... curata si incearca sa vezi daca e ok. Daca ai cauciucuri reesapate si echilibrezi ar trebui macar sa se mai reduca din fenomen. Cauciucurile reesapate sunt mai grele, se echilibreaza mai greu. 23 Dec 2010, 14:46: QUOTE(john reno @ 23 Dec 2010, 01:50) Eu am schimbat tot :, bucse bascule, rulmenti fata-spate.,rulmenti amortizoare, bucse bara antiruliu,pivoti, azi iau cutia viteze si catalizator <span class='edit'>23 Dec 2010, 13:03:</span> Cand am desfacut burdufii la bielete am vazut ca au cate o teava infipta in ele, poate sa-mi spuna cineva ce rol au? va urez tuturor Sarbatori Fericite si drumuri fara evenimente nefericite. La Multi Ani Burduful are teava?? o fi un soi de siguranta. La mine nu exista asa ceva, burdufii sunt prinsi cu coliere. This post has been edited by dj_bonssay: 23 Dec 2010, 14:46 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
john reno |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
nu pot sa pun o poza acum, dar burduful are un orificiu din fabrica unde intra tevusca asta, mai precis pe capatul casetei unde se prinde burduful cu colier si este pe ambele parti.mentionez ca am servo
23 Dec 2010, 16:22: sper sa antelegeti din acest desen, This post has been edited by john reno: 23 Dec 2010, 16:22 Attached thumbnail(s) Fotografie0302.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 525 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
tynn |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Teava respectiva are rolul de a permite comunicarea aerului din cele 2 burdufuri. Cand iei volan maxim, un burduf se comprima si implicit aerul din el. Conducta respectiva permite ca aerul sa treaca in celalalt burduf care se extinde si poate primi volumul de aer din celalat burduf. Daca nu ar exista aceasta legatura intre burdufuri, cel care se comprima s-ar sparge din cauza aerului comprimat format, iar celalalt care se extinde s-ar strange din cauza vidului care ia nastere in el.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(john reno @ 23 Dec 2010, 16:09) nu pot sa pun o poza acum, dar burduful are un orificiu din fabrica unde intra tevusca asta, mai precis pe capatul casetei unde se prinde burduful cu colier si este pe ambele parti.mentionez ca am servo <span class='edit'>23 Dec 2010, 16:22:</span> sper sa antelegeti din acest desen, Nici nu inteleg si nici nu esti vre-un Picasso (gluma.. nu te supara:)))) 23 Dec 2010, 21:03: QUOTE(tynn @ 23 Dec 2010, 20:57) Teava respectiva are rolul de a permite comunicarea aerului din cele 2 burdufuri. Cand iei volan maxim, un burduf se comprima si implicit aerul din el. Conducta respectiva permite ca aerul sa treaca in celalalt burduf care se extinde si poate primi volumul de aer din celalat burduf. Daca nu ar exista aceasta legatura intre burdufuri, cel care se comprima s-ar sparge din cauza aerului comprimat format, iar celalalt care se extinde s-ar strange din cauza vidului care ia nastere in el. E o parere destul de logica. Logic ar fi sa se strice ambii daca nu ai teava aia, nu? Eu nu am teava aia si intr-adevar era stricat dar doar 1 burduf... This post has been edited by dj_bonssay: 23 Dec 2010, 21:03 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
tubu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.219 Joined: 16 March 10 ![]() |
ceea ce spune tynn nu e doar o parere, este chiar o certitudine. LOL
|
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
john reno |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
OK , multam, SARBATORI FERICITE
|
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
tomas |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
De ce se vorbeste de bilete de directie de stanga sau de dreapta???
Eu stiu ca la bilete nu-i bai,doar la capetele de bara . Gresesc cumva??? |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Salut. nici macar...
bielete, capete de bara, pivoti, bucsi,placutele de frana, discuri de frana, rulmenti, brate...toate sunt identite si nu au parte de montate (ma refer la stanga/dreapta). Fuzetele, etrierii si planetarele sunt pentru stanga sau pentru drepta. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:13 |