Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Marsarriere + bracat maxim dreapta, se simte parca trec peste o piatra

mariusik88
post 2 Dec 2010, 23:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




am si eu un symbol 1.4 8V 2008 (de vreo 6 luni sunt proprietaru' lui). cand dau cu spatele (volanul rotit spre dreapta maxim) se simte la roata din dreapta ca si cum as trece peste o piatra (un hop). am fost cu masina la autocobalcescu (acum 3 saptamani) si mi-au spus ca masina nu are nici o problema (doar joc mic la bieleta de la roata din stanga). ce poate sa fie ? m-am uitat la janta nu pare a fi ovala) :|
de la ce poate as fie?.... multumesc


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 3 Dec 2010, 02:32
Post #2


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




cati km ai facut de cand ai masina???ai verificat uzura pneurilor???
du-te si fa-i directia pe calculator...sigur este dereglata si aceste pareri le ai mai mult cand esti pe un carosabil mai instabil.daca nu mai virezi mult,nu mai aceeasi parere...corect?asta doar daca esti sigur ca se simte de la fata...daca nu mai este o alternativa,unul dintre sabotii de frana iti blocheaza cand dai cu spatele,iar acel hop...bolovan este momentul in care iti scapa ferodoul(se stabilizeaza in pozitia corecta).
bafta!

3 Dec 2010, 02:36:
sa-mi dai te rog un p.m.,vreau sa-mi cunosc parerea.omul cat traieste invata!

This post has been edited by taxi4you: 3 Dec 2010, 02:36


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_ct
post 3 Dec 2010, 06:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 November 07
From: palas




Sabotii de frana sunt cauza, ferodoul s-a desprins de pe sabot. s-a facut bucati si se blocheaza intre tambur si sabot. ~180 ron+manopera la service


--------------------
Dacia Logan 1.4mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 3 Dec 2010, 08:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




am 5000 km de cand o am masina are 36000km am trecut cu bine de itp. daca nu dau maxim de volan nu face. sper sa fie doar de reglat directia nu si de schimbat sabotii. o sa scriu aici cand rezolv. multumesc de raspuns


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Dec 2010, 08:35
Post #5


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




mai baieti mai..... in prostia mea tind sa cred ca directia nu are nici in clin nici in maneca cu ceea ce mentioneaza colegul de breasla initial, si din cate spune el acolo(corectati-ma daca gresesc) este vorba de roata din fata, care, din cate stiu eu, indiferent de tip si producator este vorba de discuri de frana...... deci de unde saboti?

Da si tu mai multe detalii, fii mai explicit, care roata este (dreapta fata sau spate) cand se simte/ aude (in momentul in care virezi la maxim / sau aproape de maxim, in momentul in care te pui in miscare inainte/ inapoi etc etc etc)


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 3 Dec 2010, 08:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




nu se aude nimic. am precizat ca se simte cand virez maxim dreapta. hopul se simte la roata dreapta fata numai cand dau cu spatele. nu se aude nici un fel de zgomot.

This post has been edited by mariusik88: 3 Dec 2010, 08:41


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 3 Dec 2010, 08:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Verifica jocurile pe fata la pivotii inferiori respectiv bucse. La mine a fost din pivotul inferior; exact aceleasi simptome ca si la tine.


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 3 Dec 2010, 08:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




cat te-a costat reparatia?


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Dec 2010, 10:51
Post #9


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Marius, verifica ce a mentionat domnu' mad_biker si in plus planetara, la viraje.
Altceva nu vad ce ar putea fi, incearca si verifica si flansa cu amortizor si cu rulmentul de la amortizor.......


Si poate, cine stie, apari si tu diseara la intalnire

This post has been edited by c0xty: 3 Dec 2010, 10:52


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 3 Dec 2010, 12:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




dap zilele (cel mai tarziu saptamana viitoare) o sa ma duc sa vad ce are sper sa revin cu problema rezolvata (o sa postez ce imi zice). multumesc pentru raspunsuri


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 3 Dec 2010, 15:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Si eu am problema asta si pe Peugeot 206 si pe Megane. Dupa tot felul de presupuneri si verificari am constatat ca este de la cauciucuri. La fel ar trebui sa faca si daca mergi in fata, virat maxim si incet, si daca incerci sa faci un cerc complet ai sa vezi ca faza se repeta. Se produce o "incalecare" a cauciucului si cred ca apare doar la anvelope mai "imbatranite" sau cu flancurile mai moi ...


--------------------
Renault Megane - PH 02 MCD 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 3 Dec 2010, 16:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




am gt2 goodyear, o sa incerc si varianta asta multumesc


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 3 Dec 2010, 19:14
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Un pivot inferior e pana in 50 de ron unul ok. Cel care l-am avut inainte dadusem pe el 25 de ron si m-a tinut 35.000 km smile.gif . Asta care l-am pus acum am dat vreo 50 de ron cu manopera cu tot a fost 80 de ron. Nu e ceva de speriat, insa la mine cand am facut verificarea am constatat ca abia se sparsese si burduful de la planetara. Partea buna a fost ca inca nu a curs vaselina din burduf, asa ca am scapat ieftin. Oricum zgomotul nu era de la planetara ci de la pivot care avea joc destul de mare.


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 5 Dec 2010, 15:02
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




se pare ca de la cauciuc era, am pus roata de rezerva si numai face asa. multumesc mult :*


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 5 Dec 2010, 15:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif deci asa face symbolul pe fata, la viraj maxim stanga sau dreapta si daca faci manevre se simte o bataie, uite daca incerci sa pleci bvrusc cu ea pe umed ar sa sara rotile cu o senzatie de minge de fotbal, mie cateodata mi se si opreste motorul la parcare( viraj maxim) si nu sunt incepator, intr-adevar am o senzatie mai rara de cand am cauciucurile de iarna
tot gt2 am avut si eu si asa facea si la mine acum face mai rar
oricum daca reapare sa ne spui, masina la km astia e NOUA


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 6 Dec 2010, 15:12
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Poti detalia un pic?
Vrei sa spui ca planetara nu face fatza la viraj maxim, sau cum?
Am demarat si eu odata in forta, pe umed (cu GY NCT5, primavara), dorind sa intorc rapid, si s-a auzit ca o minge de baschet lovind des podeaua unei sali de sport.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 6 Dec 2010, 17:32
Post #17


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@Paul la fel am patit si eu si schimbatorul sarea de mama focului pe acolo laugh.gif

Dar masina e noua... Cred ca "asa face toate"..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 6 Dec 2010, 22:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@banned host, george paul, mihai leu.
Am citit eu aiurea sau voi faceti plecari in forta cu volanul bracat? Ca daca da, poate vi s-a urat cu actualele planetare si vreti sa le schimbati cu altele. Eu am vazut planetare rupte pe la probele de maniabilitate. Moartea planetarelor este plecarea in forta cu volanul altfel decat drept. Nu recomand sa se convinga cineva, costa.
Cine vrea sa plece lateral ca in filme, recomand tractiune spate sau integrala.



This post has been edited by D-Ice: 6 Dec 2010, 22:19


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 6 Dec 2010, 22:39
Post #19


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




D-Ice, nu ca, nu fac cerculete laugh.gif nu am cu ce ... Eu ma refeream normal. Rotile drepte.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 6 Dec 2010, 23:26
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Cu rotile drepte poti pleca mai in forta, totusi e bine de evitat, bruscarile transmisiei determina defectiuni al naibii de costisitoare. Poti astepta zapada si sa te bucuri de masinuta, eforturile in transmisie vor fi mult mai mici, totusi e nevoie de foarte multa grija, poti pierde controlul masinii foarte usor. smile.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 7 Dec 2010, 14:08
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Doar pe ud pe jos si-n demaraj cu bracaj maximau topait anvelopele. Levierul statea la locul lui. Pe uscat nu mi s-a intamplat.
Vad ca nu vrea sa explice nimeni cauza mai detaliat.

Eu cred ca e un interval de aderenta "critic", nici aderenta buna (care sa asigure efectul planetarei=acoperirea diferentei de drum de parcurs dintre roti) nici lipsa aderentei (ca pe zapada, cand rotile se cam rotesc in gol, fara sa fie sesizata vreo diferenta de drum parcurs intre ele). Pur si simplu au conditii intermitente de derapaj/revenire la aderenta.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 7 Dec 2010, 21:09
Post #22


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Da, pe umezeala adica pe carosabil umed la porniri gen "burnout" fara frana aderenta se pierde si iar o "prinde" si tot asa. Ca sa nu o mai piarda adaugi vreo 500 kg in plus pe fata si gata laugh.gif

This post has been edited by BannedHost: 7 Dec 2010, 21:10


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 22:27
Dacia